quote:Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef RobertNL het volgende:
SPOILER: Win :D!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of jullie al ervaring hebben met BuySKU, ze leveren erg traag, maar het komt uiteindelijk wel aan... Beetje als DX zeg maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
15 gratis dingen, en heel veel troep...quote:Op woensdag 17 april 2013 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal besteld dat je op 32 pakjes wacht?![]()
![]()
SPOILER: Win :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer had jij hem ongeveer besteld?
Ben bang dat ik veel te laat was..![]()
SPOILER: Win :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]Moest je me weer even terug pakken met mijn 1 april met verlengsnoer grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als straks de echte shipping notifications komen, geloven we niks meer![]()
![]()
tedoeme, ik moet me nog steeds een tablet halen uit China maar wéér telaat voor een toffe deal zo te zien![]()
![]()
doe nog +- 40-50 euro bij het bedrag wat je anders voor deze 'troep' tablet had uitgegeven en je hebt al een leuke RK3066 met 1GB ramquote:Op woensdag 17 april 2013 15:05 schreef jonasr het volgende:
tedoeme, ik moet me nog steeds een tablet halen uit China maar wéér telaat voor een toffe deal zo te zien..
beleef je veel meer plezier aan, geloof mij![]()
![]()
Haha zal eens rondkijken in het Android Tablet forumquote:Op woensdag 17 april 2013 15:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
doe nog +- 40-50 euro bij het bedrag wat je anders voor deze 'troep' tablet had uitgegeven en je hebt al een leuke RK3066 met 1GB ram..
beleef je veel meer plezier aan, geloof mij.
![]()
Hoezo staat eForChina niet in de OP?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:36 schreef bobbernaut het volgende:
Hoezo staat eForChina niet in de OP?quote:SPOILER: Meer webshops...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oepsquote:
Hoe lang duurt het voordat er een pakketje wordt verzonden?
Gister besteld
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sinds ik het bericht van RobertNL heb gelezen, blijf ik mijn mailbox maar bekijken.
Maar tot op heden nog niks.
Het zou toch niet echt zo zijn dat we ze krijgen?
Ik had ze rond half 12 besteld.
Ze zullen het wel druk hebben daar denk ik.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef Feyen18 het volgende:
Sinds ik het bericht van RobertNL heb gelezen, blijf ik mijn mailbox maar bekijken.
Maar tot op heden nog niks.
Het zou toch niet echt zo zijn dat we ze krijgen?
Ik had ze rond half 12 besteld.
Ze zullen het wel druk hebben daar denk ik.De spoiler in mijn eerdere post al gezien (klik op afbeelding):quote:quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]Iemand al eens een QI lader besteld uit China? Iemand een aanrader (ook qua prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Wil er graag 1 kopen voor een project(je).
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 17-04-2013 17:03:45 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Het verschil tussen de tablets van Flytoch is dat in de ene een 4GB SD kaart zit, in een ander een 8GB SD en een met 16 GB SD.
Koop de goedkoopste en upgrade met je eigen micro SD kaartje
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Vandaag mn E-3Lue Cobra binnen gekregen, samen met senic st-1636.
Cobra is degelijk muisje zo lijk het. Bovenkant fijn materiaal, hij is licht qua omgang (klikken en scrollen gaat makkelijk, soepel). Onderkant is wel plastic, maar hij glijdt goed op de gliders. Voor die 4/5 euro's wel echt een aanrader.
St-1636 lijkt ook prima. Net even geskyped en microfoon is goed, geluid is redelijk. Bass is prima, midtones zijn wat minder.![]()
Eerst hopen dat ze verstuurd worden..quote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef longinus het volgende:
Het verschil tussen de tablets van Flytoch is dat in de ene een 4GB SD kaart zit, in een ander een 8GB SD en een met 16 GB SD.
Koop de goedkoopste en upgrade met je eigen micro SD kaartje![]()
Klopt maar waar kan je een micro SD 16GB kopen voor 5 dollarquote:Op woensdag 17 april 2013 17:23 schreef longinus het volgende:
Koop de goedkoopste en upgrade met je eigen micro SD kaartje?
Dan nog kan je hem beter vervangen (hogere klasse kaartje helpt bij de snelheid).Heb je een foto van die muisquote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef yorkick het volgende:
Vandaag mn E-3Lue Cobra binnen gekregen, samen met senic st-1636.
Cobra is degelijk muisje zo lijk het. Bovenkant fijn materiaal, hij is licht qua omgang (klikken en scrollen gaat makkelijk, soepel). Onderkant is wel plastic, maar hij glijdt goed op de gliders. Voor die 4/5 euro's wel echt een aanrader.
St-1636 lijkt ook prima. Net even geskyped en microfoon is goed, geluid is redelijk. Bass is prima, midtones zijn wat minder.? Kan er wel een gebruiken bij een oude PC
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iemand al eens een Solar charger besteld vanuit china? Ik ben er eigenlijk naar een op zoek waarmee ik m'n telefoon op kan laden. Handig voor tijdens evenementen en in de zomer als er geen spanning in de buurt is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: