Maar ze zaten de laatste keer toch nog samen in 1 pakketquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef rene90 het volgende:
De beker van sunsky binnen na een maand. Nu nog de andere die ik besteld had.
Nee dat inmiddels niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar ze zaten de laatste keer toch nog samen in 1 pakket?
SK?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:11 schreef marcelp79 het volgende:
tering die coupons op SK gaan enorm hard zeg. die lampies zijn al gelijk uitverkocht...
Dit is het topic op het SK forumquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef rene90 het volgende:
Hebben mensen de coupons gekregen van banggood waarvoor je moet reageren bij samenkopen?
http://www.samenkopen.net/topic/70474/907060
Weer wat nieuwe dingen namelijk
!?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:28 schreef rene90 het volgende:
Dat is waar
Alles van banggood is inmiddels binnen, alles binnen 9 dagen hier in huis, 11 dagen als ik de besteldatum mee reken.
Dat wordt wel heel verleidelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:34 schreef Racer88 het volgende:
Voor de liefhebber die cobra muis voor 7.99 buyitnow
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19da999e6a
Bij mij ook, alleen zijn er nu 3 in back order gegaan terwijl ik er netjes 1 van elk item heb besteld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:03 schreef jeroendh het volgende:
Mijn orders van de gratis banggood stuff, staat nu wel bij "my orders"
Ding is erg grootquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor jou Robert? Jij hebt al meerdere IP-cams (gehad)...
Bedankt, besteldquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:34 schreef Racer88 het volgende:
Voor de liefhebber die cobra muis voor 7.99 buyitnow
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19da999e6a
Heb er op dit moment nog 1, 720P prima dingquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb ook de mail van BuySKU binnen dat mijn 16GB tablet niet geleverd gaat worden (check je map met ongewenste mail). Kan bestelbedrag x 1.1 als coupon krijgen of refund. Heb via hun site maar refund gevraagd.
Jammer, maar dit wist ik bij bestellen al natuurlijk.
Weer eens wat bestellen:
- 12 Volt Micro-usb autolader voor een vriend. Die lader met rode adapter is niet te vinden i.c.m. micro-usb. Dan maar zonder. (ja, zou eventueel ook zelf USB op kunnen solderen maar dat is ook zo'n gedoe)
- 10 Meter VGA-kabel. Gezeur met de gebouwde pc is nog niet over...
Ook apart:
- HDMI versterker die geen stroom nodig heeft. Right...
- Vet IP-cameraspul; zoals deze en deze. Of het spul wat hier staat (b*tch dat daar geen volledige bedragen staan)
Sommige merken daar (Aote, Dahua) staan goed bekend en voor zo'n ¤150 heb je een 5MP IP camera, vanaf ¤100 een 1080P IP camera en het een veelvoud daarvan een 4/8/16 kanaals NVR , eventueel met POE.
Bij elke tv een Ouya / Android stick of HDMI verdeler op de NVR en HDMI-kabels naar de tv's en overal live footage.
Als hier ingebroken werd had ik misschien wel eens wat daarvan besteld
[ afbeelding ]
Wat voor jou Robert? Jij hebt al meerdere IP-cams (gehad)...
Linkje van die specifieke camera?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb er op dit moment nog 1, 720P prima ding
De andere hangt met een groothoeklens in een stal om dieren die in verwachting zijn in de gaten te kunnen houden
Aawh dat laatste!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb er op dit moment nog 1, 720P prima ding
De andere hangt met een groothoeklens in een stal om dieren die in verwachting zijn in de gaten te kunnen houden
Gewoon gekocht op Aliexpress de 720P camera is deze, heeft ergens anders dienst gedaan maar toen die hem niet meer nodig hadden heb ik hem terug gekregenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:52 schreef blup het volgende:
[..]
Linkje van die specifieke camera?
Zoek ook nog steeds een leuke PTZ
Haha het is dat je het nu zegt, dacht dat je ze allemaal zou krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb per ongeluk het 'Doraemon' figuurtje besteld, wist niet dat je kon kiezen
Mensen die er misbruik van maken hebben toch niks met die "1 per persoon" te maken. Als je vriend een account aanmaakt kan hij er ook gewoon 1 bestellen, zal wel gekoppeld zijn aan je IP.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef bobbernaut het volgende:
Maze en screen protectors besteld, wilde nog een maze naar een vriend van me sturen, maar helaas 1 coupon per persoon(Thanks mensen die misbruik ervan maken [ afbeelding ] )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |