quote:Thank you for purchasing!
we are sorry to tell you that this item you ordered is sale out now. because it is clearance product and has quantity limited, each customer just can order one piece. We send it out is based on the ordering time, Buy first get first. Now orders have exceeded the quantity of stocks, sorry that we are unable to send it to you. and please understand that it is not we don't willing to send it out to you.
now would you like to accept a coupon which is higher 10% than this product for compensation to replace with another item? you can use this coupon to choose any item item on our website, or other compensation we can offer you, please tell us your decision.
Really sorry for this inconvenience caused and your kind understanding is much appreciated!
Sincerely,
Cici
Customer Service Team
BuySKU.com
Ja maar als ik invoerrechten moet betalen ga ik het pakket niet accepteren. Als het goed is staat op de factuur ook wel de korting toch? Kan aantonen dat ik niks betaald heb, en een gift kan je weigeren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, goed om te horen danZal blijkbaar dan wel de bedoeling zijn geweest
![]()
Let wel op bij de douane want ze zijn zwaar..
Banggood inderdaad een beetje goed en betrouwbaar? Heb tot nu toe eigenlijk alleen maar bij BIC besteld (tot volle tevredenheid overigens!) maar Banggood heeft inderdaad net een ander assortiment zie ik, dus indien ook ok toch ook daar eens wat dingen bestellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
BangGood![]()
BIC met een groter assortiment, livechat (snel) en snelle processing
Gisteren tablet besteld, vandaag verzonden
Prima shopquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Banggood inderdaad een beetje goed en betrouwbaar? Heb tot nu toe eigenlijk alleen maar bij BIC besteld (tot volle tevredenheid overigens!) maar Banggood heeft inderdaad net een ander assortiment zie ik, dus indien ook ok toch ook daar eens wat dingen bestellen
nope, maar wel die knipperlichten en figuurtjes besteld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:57 schreef rene90 het volgende:
Hebben mensen de coupons gekregen van banggood waarvoor je moet reageren bij samenkopen?
http://www.samenkopen.net/topic/70474/907060
Weer wat nieuwe dingen namelijk
Net ook de ledjes besteld en de figuurtjes, alleen komen de orders niet bij "my orders" te staanquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, maar wel die knipperlichten en figuurtjes besteld.
Had net eerst snel een nieuwe paypal aangemaakt met mijn creditcard, maar dat was heul niet nodig..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Net ook de ledjes besteld en de figuurtjes, alleen komen de orders niet bij "my orders" te staan
Sinds een paar maanden enorme fan van Banggood ! Zeer uitgebreid assortiment, goede verzendtijd, 1x product niet aangekomen hier onmiddellijk refund gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Prima shopOok veel RC spul
Bic doet de laatste tijd ook wel het e.e.a om meer te kunnen bieden (tablets, telefoons en veel kleding toevoegen)
Hier ook geannuleerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef PimBorne het volgende:
Mijn order is ook geannuleerd, helaas. Maar was ook wel te verwachten..
Hier ook, 10% discount op een random ander product nu... ja nutteloos. Wil iemand hebben den kan die krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef PimBorne het volgende:
Mijn order is ook geannuleerd, helaas. Maar was ook wel te verwachten..
Coupon is niet 10% op een ander product. Coupon is kost van bestelde tablet + 10%, dus als je de 16 GB versie hebt besteld krijg je een voucher van 27,5 USD. Althans zo versta ik het toch. Veel kans dat je deze voucher niet eens kan combineren met een andere coupon, wat het dus nog oninteressanter maakt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hier ook, 10% discount op een random ander product nu... ja nutteloos. Wil iemand hebben den kan die krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door EugeneKrabs op 19-04-2013 14:28:16 ]
Haha inderdaad vage logica. Leuk prijsje, inclusief verzending?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef Downstar het volgende:
Ik heb gezegd dat ik een refund wil.. zie verder niks bijzonders dus..
Ik heb toch ook maar z'n E-Blue / E-3lue cobra muisje gekocht, echter kwam ik er later pas achter dat er 2(? misschien meer) soorten zijn. Je hebt in iedergeval een MINI editie en een Q-Editie..
Kan op features er niet uithalen wat nou het verschil is, maar de Q-editie zou kleiner en lichter zijn dan de mini ( Chinese logica). Tevens word die Q-editie ook nog in meerdere kleuren naast zwart geleverd, namelijk geel/oranje/groen.
[ afbeelding ]
zo zie je hierboven dus Links de Q-editie en rechts de 'mini'![]()
![]()
ik heb de mini weten te bemachtigen op ebay voor 4.25$
Was inderdaad een winnend bodquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef yorkick het volgende:
[..]
Haha inderdaad vage logica. Leuk prijsje, inclusief verzending?
Linkje? Of was het een bod?
Sowieso hebben ze volgens mij ook nog wel wat leuke laptopmuizen, en nog wat betere game-muizen, voor leuke prijzen.
quote:coupon is more than 10% than money .
but money or coupon ,just can choose one .
regards
betty
buysku
word er lekker duidelijker opquote:
quote:a coupon which is higher 10% than this product for compensation to replace with another item
Mijn 8GB (23 dollar) staat ook nog open.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef Mederiacvm het volgende:
De nu geannuleerde tablets, zijn dat allemaal 16gb exemplaren of ook de 4 en/of 8gb?
Ik heb de 8gb versie besteld maar nog niets gehoord, status stond zojuist nog op "paid".
het is ook bijna te mooi om waar te zijn...
Ook nog steeds niks gehoord, anders morgen maar een mail sturenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef RobertNL het volgende:
't was mij in de eerste mail al wel duidelijk
[..]
[..]
Mijn 8GB (23 dollar) staat ook nog open.
Ja ik had em dus al via Tmall;), maar bedankt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Was inderdaad een winnend bod, de prijs bij de seller voor de mini ligt op 15$ ofzo..
De goedkoopste buy it now voor de Cobra (mini denk ik) versie is :
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item1e76b5f961
9.5$
Die q editie is denk ik toch een slag te klein en de buy now price is ook nog eens hoger..
maar hij is bij de seller waar ik mijn mini ook heb gewonnen, is hij nu nog maar 1.84$ en nog 6 uur te gaan..
http://www.ebay.com/itm/Q(...)&hash=item5d3d9a3ca3
die moet je denk ik binnen 5$ wel kunnen bemachtigen
ik denk dat ik bedankt mag zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |