http://www.at5.nl/artikel(...)a-aanrijding-met-busquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef computergirl het volgende:
Kwam net langs een ongeluk op de hoek Stadhouderskade/ Ferd.Bol
Zo te zien een fietser of voetganger in botsing met een afslaande touringcar. Zag er heftig uit
Leuk, als ie een paar posts boven je al staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik spam hem hier ook, gewoon omdat het kan:
!
Kut weer niet op zitten lettenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leuk, als ie een paar posts boven je al staat.
http://www.sterkamsterdam.nl/catalogsearch/result/?q=kolaquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef thettes het volgende:
Weet iemand een plek in Amsterdam waar je fritz-kola kunt kopen? En dan bedoel ik dus een winkel, geen barretje. Ze schenken dat o.a. in Trouw en in half Duitsland.
ranzig spul is datquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef thettes het volgende:
Weet iemand een plek in Amsterdam waar je fritz-kola kunt kopen? En dan bedoel ik dus een winkel, geen barretje. Ze schenken dat o.a. in Trouw en in half Duitsland.
Geen dank.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is voor een kadootje ;-)
enne, donroyco, thnx!
Op termijn willen ze deze lijnvoering toch permanent invoeren? Kunnen ze nu met het argument van werkzaamheden alvast kijken hoe de mensen erop reageren zeker.quote:
We klagen toch OVERAL overquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
Tssk tssk Amsterdammers die klagen over wegwerkzaamheden, het zal ook eens niet
En rijden Tram 9 en 14 eindelijk weer normaal of rijden ze nog steeds tien minuten omquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
We klagen toch OVERAL overCoentunnel zeker ook weer dicht vannacht? Niet dat ik wegga
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
We klagen toch OVERAL overCoentunnel zeker ook weer dicht vannacht? Niet dat ik wegga
Ik had het een poosje terug toen ik met lijn 170? dacht ik wilde. Die reed toen ook helemaal om, wist ik niet, gelukkig stond er iemand bij de halte die het me vertelde en ben ik maar met de 16 gegaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En rijden Tram 9 en 14 eindelijk weer normaal of rijden ze nog steeds tien minuten om?
Ja, dan heb je nog geluk, ik stond een kwartier bij de halte Waterlooplein en na een tijdje was ik maar gaan lopen. Kwam er een halte verder achter dat ze die halte gewoon oversloegen omdat ze omreden. Stond echt nergens aangegevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het een poosje terug toen ik met lijn 170? dacht ik wilde. Die reed toen ook helemaal om, wist ik niet, gelukkig stond er iemand bij de halte die het me vertelde en ben ik maar met de 16 gegaan.
Ze rijden nog om tot half juni geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En rijden Tram 9 en 14 eindelijk weer normaal of rijden ze nog steeds tien minuten om?
En ja, de informatievoorziening bij de haltes is echt te beroerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het een poosje terug toen ik met lijn 170? dacht ik wilde. Die reed toen ook helemaal om, wist ik niet, gelukkig stond er iemand bij de halte die het me vertelde en ben ik maar met de 16 gegaan.
Haaa, even afreageren op de toeristen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
En dat soort dingen weet je nooit als je haast hebt he?
Ook zo een ergernis in de tram/bus: toeristen die geen kaartje hebben en met zijn tienen ALLEMAAL een kaartje bij de chauffeur gaan kopenKoop een dagkaart of zo, sukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |