Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa League
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op dinsdag 16 april 2013 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende: Voor zo'n jeugdopleiding moet je eigenlijk een soort Ferguson hebben, die het gewoon 10 jaar blijft doen. Maar goed, krijg iemand maar eens zo gek
Dat zou ideaal zijn, maar als je als club echt een visie hebt, dan maakt het niet uit als je zo'n positie om de 4 of 5 jaar moet wisselen. Dat kan zelfs erg verfrissend zijn.
Helaas ontbreekt het danig aan visie binnen PSV op dit soort terreinen.
Het zou heel dom zijn van PSV om hem niet te halen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende: Krijg altijd kippenvel van Art, maar mooi dat we weer een hoofd jeugdopleidingen hebben
Maar hij heeft blijkbaar geen ervaring erin?
komt uit de jeugdopleiding van Zwolle. Wat ik tot nu toe begrijp een prima keuze. Helemaal omdat hij ook naar Eindhoven verhuist en lang wil blijven.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Jij dacht dat het om die Ajax-Imbecilio ging en vond dat het slim was van PSV om hem te halen. Ik snap ook wel dat het om die andere gaat, maar ik vraag me af waarom jij denkt dat PSV wel iets aan die oud-Ajax Imbecilio zou hebben.
Jij dacht dat het om die Ajax-Imbecilio ging en vond dat het slim was van PSV om hem te halen. Ik snap ook wel dat het om die andere gaat, maar ik vraag me af waarom jij denkt dat PSV wel iets aan die oud-Ajax Imbecilio zou hebben.
Ik maak alleen grapjes over Marcello en Barcelona..... ho wacht, dat was serieus
EINDHOVEN - PSV heeft een mondeling akkoord bereikt met centrale verdediger Jorrit Hendrix over een nieuw, langdurig contract.
Het talent uit de A1 van Phillip Cocu ondertekent een nieuwe verbintenis bij PSV. Hendrix stond een tijd geleden ook in de belangstelling van Ajax, maar kiest ervoor om op De Herdgang te blijven. Hij blijft in ieder geval tot 2017 in Eindhoven en kan volgend seizoen onder de nieuwe trainer Phillip Cocu proberen de aansluiting met de A-selectie te maken.
PSV heeft ook linksback Sander Heesakkers een contract voor drie jaar aangeboden. De 18-jarige verdediger maakt eveneens deel uit van het team van Cocu.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Altijd hetzelfde drama gelul van domme provincialen. Ten tijde van Hiddink was er al amper iets aan de hand, en ook nu wordt er weer ontzettend eenzijdig naar de zaak gekeken. Tot domme generaliseringen als deze aan toe... Wie gebruikt überhaupt dat domme woord (medelanders)?
Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende: Wat bedoelen ze eigenlijk met het woord "kabel"? Ik snap het verband niet tussen de tweedeling van de groep en een kabel
Twee verschillende opgeknipte kabels meen ik
Je zou het trouwens ook kunnen zien als dat de blanken apart blijven staan... Kwa karakter zijn mensen als Engelaar, Lens, Wijnaldum niet bepaald hetzelfde.
Altijd hetzelfde drama gelul van domme provincialen. Ten tijde van Hiddink was er al amper iets aan de hand, en ook nu wordt er weer ontzettend eenzijdig naar de zaak gekeken. Tot domme generaliseringen als deze aan toe... Wie gebruikt überhaupt dat domme woord (medelanders)?
Ten tijde van Hiddink was er wel degelijk wat aan de hand. Anders zou Davids ook niet weggestuurd zijn.
Ten tijde van Hiddink was er wel degelijk wat aan de hand. Anders zou Davids ook niet weggestuurd zijn.
Uit deze opmerking blijkt wel hoe beperkt je in de materie zit. Dat Davids weggestuurd werd, had te maken met een opmerking over Hiddink naar de pers. Er was een wedstrijd tegen (ik meen Zwitserland) waar Hiddink een strategische fout maakte waar hij op gewezen was. Hij heeft zijn idee toch doorgedreven, en Seedorf als verdedigende libero ingezet. Echter kwam Seedorf in een rol als mandekker terecht, en wisselde Hiddink hem na 26 minuten omdat hij snel tegen een gele kaart opliep. Dat Davids reageerde hier toen slecht vanaf de bank tegen Hiddink en deed dit ook in de pers (dat Hiddink zijn hoofd uit de reet van bepaalde spelers moest halen (bepaalde spelers zouden nooit tegen hun zin worden ingezet op een bepaalde positie).
Met de gehele kabel had dit niets te maken. Dat idee over de kabel is alleen maar gebaseerd op die ene domme foto waar zgn. alle donkere spelers bij elkaar zouden zitten (wat niet eens het geval was), en de suggestie dat dit altijd zo zou zijn (terwijl de tafelbezetting altijd rouleerde). Daarnaast had je die Croky-affaire die bij Ajax gespeeld heeft, waar twee spelers niet meteen akkoord wilde gaan met het overgeven van hun portretrechten. Die twee spelers waren toevallig zwart (Bogarde en Kluivert). Overigens hadden ze m.i. het gelijk aan hun zijde. Een ander bepaalt niet over jouw portret-rechten.
Sowieso, Aron Winter, Michael Reiziger, Veldman, wat is daar in godsnaam mis mee? Voor veel mensen is de donkere huidskleur van een persoon die zich afwijkend lijkt te gedragen, iets te snel een probleem. Maar dat afwijkende gedrag heb ik deze spelers nooit op betrapt. Maar goed, bij helaas te veel mensen staat het dogma zo dat het altijd aan de zwarten ligt bij een probleem waar een bepaalde groep als etnisch zwart te duiden is. Automatisch horen ook alle zwarten daarbij.
Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef Kenju het volgende: Uit deze opmerking blijkt wel hoe beperkt je in de materie zit. Dat Davids weggestuurd werd, had te maken met een opmerking over Hiddink naar de pers. Er was een wedstrijd tegen (ik meen Zwitserland) waar Hiddink een strategische fout maakte waar hij op gewezen was. Hij heeft zijn idee toch doorgedreven, en Seedorf als verdedigende libero ingezet. Echter kwam Seedorf in een rol als mandekker terecht, en wisselde Hiddink hem na 26 minuten omdat hij snel tegen een gele kaart opliep. Dat Davids reageerde hier toen slecht vanaf de bank tegen Hiddink en deed dit ook in de pers (dat Hiddink zijn hoofd uit de reet van bepaalde spelers moest halen (bepaalde spelers zouden nooit tegen hun zin worden ingezet op een bepaalde positie).
Met de gehele kabel had dit niets te maken. Dat idee over de kabel is alleen maar gebaseerd op die ene domme foto waar zgn. alle donkere spelers bij elkaar zouden zitten (wat niet eens het geval was), en de suggestie dat dit altijd zo zou zijn (terwijl de tafelbezetting altijd rouleerde). Daarnaast had je die Croky-affaire die bij Ajax gespeeld heeft, waar twee spelers niet meteen akkoord wilde gaan met het overgeven van hun portretrechten. Die twee spelers waren toevallig zwart (Bogarde en Kluivert). Overigens hadden ze m.i. het gelijk aan hun zijde. Een ander bepaalt niet over jouw portret-rechten.
Sowieso, Aron Winter, Michael Reiziger, Veldman, wat is daar in godsnaam mis mee? Voor veel mensen is de donkere huidskleur van een persoon die zich afwijkend lijkt te gedragen, iets te snel een probleem. Maar dat afwijkende gedrag heb ik deze spelers nooit op betrapt. Maar goed, bij helaas te veel mensen staat het dogma zo dat het altijd aan de zwarten ligt bij een probleem waar een bepaalde groep als etnisch zwart te duiden is. Automatisch horen ook alle zwarten daarbij.
Op woensdag 17 april 2013 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende: Oh jee. Nu loopt Gomes al zo'n beetje openlijk te solliciteren bij ons. . Heeft die na zijn vertrek bij ons nog wel eens ergens gepresteerd?
In bed blijkbaar. 2 Gezonde spruiten op de wereld gezet. Aangezien hij een poosje geleden nog 2M per jaar wilde hebben en ik er vertrouwen in heb dat een Zoet of Tyton net zo goed of misschien beter is, mag hij van mij wegblijven.
In bed blijkbaar. 2 Gezonde spruiten op de wereld gezet. Aangezien hij een poosje geleden nog 2M per jaar wilde hebben en ik er vertrouwen in heb dat een Zoet of Tyton net zo goed of misschien beter is, mag hij van mij wegblijven.
Tyton is gewogen en te licht bevonden maar Zoet verdient wmb zeker de kans. Natuurlijk wel leuk om de supporters stil te krijgen, zo'n oud-held.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
En toch. Waterman gaat weg, Tyton zullen ze denk ik ook wel proberen te slijten, dat is nou ook niet echt een meerwaarde gebleken. Dan heb je dus Zoet nog. Die verdient wat mij betreft zeker wel de kans om zich te bewijzen. Heb niet het idee dat ie het zo slecht doet bij RKC. Vind ook niet dat je zo'n jonge keeper het heel kwalijk kan nemen dat ie wel eens foutje maakt. Bertrams zou ik volgend seizoen verhuren aan RKC, of een ander team. Of eigenlijk de komende 2 seizoenen. Het zelfde als Zoet dus. Dus op zich, zeker als Tyton weg gaat, mag er best een keepertje bij komen. Of je dan bij Gomes uit moet komen, ja, mijn gevoel zegt van wel, maar goed, dat is gekleurd natuurlijk omdat hij voor mij toch nog wel een beetje een held is. Aan de andere kant, Gomes had in zijn PSV tijd natuurlijk niet zulke klunzen voor zijn neus staan als wat er nu staat. Dat scheelt toch ook een hele flinke slok op een borrel. Zo niet een hele fles.
Wat is eigenlijk hier de mening van de mensen over Zoet? Ik lees verhalen dat men binnen de technische staf heel erg twijfelt over zijn talent.
Ik zie hem nog liever 1 jaar bij RKC keepen, maar als hij volgend jaar de eerste doelman wordt zou ik dat ook zeker niet erg vinden. Zoet heeft veel talent maakt nog wel eens zijn fouten, maar ik denk dat hij zeker de basiskeeper kan worden van PSV. Daarintegen hoop ik wel dat er dan een sterkere verdediging staat.
Wat is eigenlijk hier de mening van de mensen over Zoet? Ik lees verhalen dat men binnen de technische staf heel erg twijfelt over zijn talent.
Ik volg hem niet nauwlettend maar heb altijd begrepen dat hij komend seizoen kandidaat is voor de nummer 1 positie. Als de technische staf dat niet ziet zitten moeten ze hem maar verkopen.
Ik zie hem nog liever 1 jaar bij RKC keepen, maar als hij volgend jaar de eerste doelman wordt zou ik dat ook zeker niet erg vinden. Zoet heeft veel talent maakt nog wel eens zijn fouten, maar ik denk dat hij zeker een basiskeeper kan worden van PSV. Daarintegen hoop ik wel dat er dan een sterkere verdediging staat.
Ik ben van mening dat je dat menneke gewoon de kans moet geven bij PSV. Heeft zich meer dan bewezen in 2 jaar RKC. Die foutjes waar jij op doelt zie ik niet.
Ik twijfel erg aan of dat de technische staf twijfelt. Anders hadden ze namelijk Waterman al een nieuw contract gegeven aangezien Tyton voor 99% zeker weg gaat.
Ik ben van mening dat je dat menneke gewoon de kans moet geven bij PSV. Heeft zich meer dan bewezen in 2 jaar RKC. Die foutjes waar jij op doelt zie ik niet.
Weet zo niet meer uit mijn hoofd welke wedstrijden hij het wat minder deed. Maar wat jij beweerd klopt natuurlijk ook niet. Hij speelt zeker niet foutloos anders staat hij volgend jaar niet onder de lat bij PSV maar bij de Spurs of iets dergelijks.
Weet zo niet meer uit mijn hoofd welke wedstrijden hij het wat minder deed. Maar wat jij beweerd klopt natuurlijk ook niet. Hij speelt zeker niet foutloos anders staat hij volgend jaar niet onder de lat bij PSV maar bij de Spurs of iets dergelijks.
Ik zie hem nog liever 1 jaar bij RKC keepen, maar als hij volgend jaar de eerste doelman wordt zou ik dat ook zeker niet erg vinden. Zoet heeft veel talent maakt nog wel eens zijn fouten, maar ik denk dat hij zeker een basiskeeper kan worden van PSV. Daarintegen hoop ik wel dat er dan een sterkere verdediging staat.
Dat sowieso natuurlijk, me dunkt dat dat Gomes ook heeft geholpen om zijn status te bereiken. Toen stond o.a. die beer van een Alex voor zijn neus.
Overigens heeft Zoet volgens mij al wel aangegeven niet nog een jaar verhuurd te willen worden.
Ik kan er geen opnoemen. Dat zou jij moeten doen, jij zegt dat je geven fouten ziet bij de heer Zoet.
Dan is de strekking van mijn post niet helemaal duidelijk. Ik zie hem geen fouten maken die er toe doen besluiten hem geen kans te geven. Ik zie Waterman geen punten pakken en dat heb ik hem wel zien doen. Op basis daarvan verdient hij een kans.
Dan is de strekking van mijn post niet helemaal duidelijk. Ik zie hem geen fouten maken die er toe doen besluiten hem geen kans te geven. Ik zie Waterman geen punten pakken en dat heb ik hem wel zien doen. Op basis daarvan verdient hij een kans.
Dan heb ik jou helemaal verkeerd begrepen idd. Laat het duidelijk zijn dat ik hem natuurlijk ook veel liever zie dan een boy Boy.
Meestal is dat een reden, anders ga je niet naar Engeland mijn grote vriend
dus omdat hij toen voor het geld koos heeft hij dat nu weer gedaan? Hij wil nu gewoon speeltijd en het kan zo maar zijn dat Twente hem dat het beste kan aanbieden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Volgend jaar gewoon doorgaan met wat jeugd. Zo'n Hendrix, Brenet, depay, locadia en zoet kunnen onmogelijk slechter zijn dan die koekenbakkers die er nu instaan.
Wat ik ook niet snap is dat ze die hiljemark hebben gehaald. Die heb ik nu al een paar keer zien invallen, iedere keer zonder ook maar iets toe te voegen. Dat terwijl hij de plek van Van Ooijen in de selectie heeft overgenomen. Waarom dan niet gewoon van Ooijen laten invallen? En het geld voor die hiljemark in je zak houden, die oude club van hem laat hem niet voor niets op die leeftijd voor een appel en een ei vertrekken.
Het is ook weer ene lekker signaal. Heb je als jeugdspeler je contract verlengd, halen ze weer een of andere koekenbakker van een miljoen die er niks van kan maar wel iedere keer mag invallen.
Snap niet dat die 13 in een dozijn voetballer al voor volgend jaar is gehaald terwijl je deze winterstop de behoefte had aan een rechtsback. Een type Hiljemark had je volgend seizoen ook nog wel ergens cheap kunnen halen.
Snap niet dat die 13 in een dozijn voetballer al voor volgend jaar is gehaald terwijl je deze winterstop de behoefte had aan een rechtsback. Een type Hiljemark had je volgend seizoen ook nog wel ergens cheap kunnen halen.
Twee woorden. Goed beleid.
Daarom speel je dit seizoen ook gewoon tot het laatst mee om de prijzen.
Was een groot talent in de jeugd omdat hij fysiek een stuk verder was. Voetballend vond ik hem nooit echt heel sterk tijdens die jeugdtoernooien. Toen vond ik die Vilhena een stuk beter qua voetballend vermogen en die is alleen maar door gegroeid.
Van Ooijen is ook wat aan de minne kant. Heeft wel een geweldige pass en een goed schot. Helaas zijn dan ook de 2 enige positieve punten die ik op dit moment kan opnoemen. Is mij ook nooit echt opgevallen in de jeugd. Beetje een grijze muis.
Was een groot talent in de jeugd omdat hij fysiek een stuk verder was. Voetballend vond ik hem nooit echt heel sterk tijdens die jeugdtoernooien. Toen vond ik die Vilhena een stuk beter qua voetballend vermogen en die is alleen maar door gegroeid.
Ik vond hem juist voetballend sterk. Dat gold toen voor dat hele teampje hoor.
Van Ooijen is ook wat aan de minne kant. Heeft wel een geweldige pass en een goed schot. Helaas zijn dan ook de 2 enige positieve punten die ik op dit moment kan opnoemen. Is mij ook nooit echt opgevallen in de jeugd. Beetje een grijze muis.
Verder kan ik er aan toevoegen dat hij ook een winnaarsmentaliteit heeft. Verder komt hij jammer genoeg wel tekort denk ik voor in de basis bij PSV. Jammer genoeg want het is een goede jongen die Peter.
Verder kan ik er aan toevoegen dat hij ook een winnaarsmentaliteit heeft. Verder komt hij jammer genoeg wel tekort denk ik voor in de basis bij PSV. Jammer genoeg want het is een goede jongen die Peter.
Komt op mij een beetje over als een lulletje rozenwater.
In Zoet heb ik wel vertrouwen eigenlijk. Doet t goed bij RKC, zou m liever nog een seizoen bij een top-10 club zien spelen, maar ik kan begrijpen dat dat zijn vertrouwen in PSV aantast.
Ook zou ik stiekem heel graag Gomes terug willen zien. Bij Hoffenheim keepte hij weer heel erg goed. Hij zegt(......) dat salaris niet meer t belangrijkste is in zijn situatie en dat PSV zijn club is. Ik heb een zwak voor Gomes, en kan m dan moeilijk afwijzen. Ook zou ik t verschrikkelijk vinden om bij die Duitsers te zien spelen.
Een keepersstrijd tussen deze 2 lijkt me ook mooi, maar dat kan de ontwikkeling van Zoet weer in de weg staan natuurlijk.
Met andere woorden, ik weet het gewoon niet
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
In Zoet heb ik wel vertrouwen eigenlijk. Doet t goed bij RKC, zou m liever nog een seizoen bij een top-10 club zien spelen, maar ik kan begrijpen dat dat zijn vertrouwen in PSV aantast.
Ook zou ik stiekem heel graag Gomes terug willen zien. Bij Hoffenheim keepte hij weer heel erg goed. Hij zegt(......) dat salaris niet meer t belangrijkste is in zijn situatie en dat PSV zijn club is. Ik heb een zwak voor Gomes, en kan m dan moeilijk afwijzen. Ook zou ik t verschrikkelijk vinden om bij die Duitsers te zien spelen.
Een keepersstrijd tussen deze 2 lijkt me ook mooi, maar dat kan de ontwikkeling van Zoet weer in de weg staan natuurlijk.
Met andere woorden, ik weet het gewoon niet
Ik heb daar zelf ook wel een beetje aan zitten denken. Gomes als mentor van Zoet. Maarja, net als jij ben ik ook gewoon nog fan van Gomes, dus je bekijkt alles toch van achter een gekleurde bril.
Of zo'n concurrentiestrijd de ontwikkeling van Zoet in de weg staat, ik weet het niet, met de juiste mentaliteit word ie er misschien alleen maar beter van. Als Zoet bijvoorbeeld zijn kont tegen de krib zou gooien als Gomes of een andere keeper zou komen, zegt dat misschien ook wel iets over zijn mentaliteit. Alhoewel ik daar eigenlijk niet echt aan twijfel.
Ik ben in ieder geval allang blij dat ik de beslissing niet zelf hoef te nemen, hooguit in Football Manager.
Maar, ik kan Hiljemark nog niet beoordelen op die paar minuten die hij gemaakt heeft.
Ik heb vanuit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat hij altijd in zijn Litmanen shirtje fappend in het PSV-topic zit te posten. Hij schijnt ook helemaal geen Tommeke te heten..
Snap ik. Maar zijn eerste indruk op mij (tegen Vitesse) was zo goed dat ik m nog lang niet afschrijf. Was ook verrast dat Johan en Gijp het totaal niet met me eens waren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
PSV zal volgend seizoen vast een aardige top-10 club zijn.
Ibrahim Afellay mag op zoek naar een andere club. De middenvelder staat pas tweeënhalf seizoen onder contract bij FC Barcelona, maar heeft nooit kunnen overtuigen. Titi Vilanova wil graag de bezem door de selectie halen en Afellay is een van de eerste die het schip mag verlaten. Volgens Marca is er volgend jaar geen plek in de selectie ingeruimd voor de in Utrecht geboren middenvelder.
Afellay kwam in januari 2011 over van PSV, dat op de valreep toch nog vier miljoen kon verdienen aan hun sterspeler. Door grote concurrentie en diverse blessures kwam Ibi niet verder dan twintig competiteduels voor de Catalaanse grootmacht. Daarin was hij slechts eenmaal trefzeker. Dit jaar is hij uitgeleend aan Schalke '04, maar ook dat is geen succes door blessures.
De schoonmaak bij Barça heeft niet alleen gevolgen voor de 44-voudig international. Ook de verhuurde Bojan Krkic en Andeu Fontás zullen volgend jaar niet terugkeren. Victor Valdés heeft zelf aangegeven graag te willen vertrekken en ook David Villa zou wel open staan voor een nieuw club. De toekomst van Marc Bartra, Jonathan Dos Santos en Isaac Cueca wordt nog bekeken binnen de club.
Ik heb ook geen idee, maar iemand moet de schuld krijgen
Lens?
Affelay terug naar PSV, die komt dan even tegen de keeperstrainer zeggen dat ie ooit bij Barca heeft gespeeld
Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende: Affelay terug naar PSV, die komt dan even tegen de keeperstrainer zeggen dat ie ooit bij Barca heeft gespeeld
Doe normaal tegen Ibi
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 13:26:21 ]
Eredivisie, al weet je het met het aankoopbeleid van Brands nooit, je kan zomaar de top 10 uitvallen als er een hoop bepalende spelers vertrekken en je weer verkeerd inkoopt. Feyenoord-scenario's zijn ook in Eindhoven niet ondenkbeeldig. Sterker nog, ze waren nog nooit zo dichtbij de afgelopen 20 jaar.
Ik ga ervan uit dat het zo ver niet komt maar helemaal gerust ben ik er niet op.
De Kabel bij PSV is ook BS dus? Gelukkig, er is niets aan de hand. Hulde aan dit beleid!
Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende: Affelay terug naar PSV, die komt dan even tegen de keeperstrainer zeggen dat ie ooit bij Barca heeft gespeeld
Toiboy en Wijngum weg, dan mag Ibi van mij best terug komen. Als hij niet teveel kost dan...
Lijkt me erg onwaarschijnlijk iig, die kan bij zat andere clubs aan de slag.
De Kabel bij PSV is ook BS dus? Gelukkig, er is niets aan de hand. Hulde aan dit beleid!
Nee dat bedoel ik niet, Derksen is altijd zo'n type die nooit echt objectief kan zijn op bepaalde dingen. Zoals Cruijff, Cruijff doet alles goed en niks fout tegenwoordig. vGaal kan niks goeds doen, Altidore is een slechte spits, Ibi en Persie zijn een stelletje etc etc.
Ik heb wel het vermoeden dat eea behoorlijk opgeblazen wordt ja.
Dat gevoel heb ik ook ja. VI is niet alleen op TV verworden tot de RTL boulevard van de voetbalverslaggeving. Op papier beginnen ze op de Telegraaf te lijken.
Het was ook naïef om te denken van Afellay dat hij het niveau van Barca aan zou kunnen (Al had ik die stap ook gemaakt als ik de kans zou krijgen). Maar goed, hij heeft het mentaal wel heel zwaar dat hij niet eens naar de training van zijn team kan komen.
Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef Chase_Utley het volgende: Het was ook naïef om te denken van Afellay dat hij het niveau van Barca aan zou kunnen (Al had ik die stap ook gemaakt als ik de kans zou krijgen). Maar goed, hij heeft het mentaal wel heel zwaar dat hij niet eens naar de training van zijn team kan komen.
En dan Gijp belachelijk maken omdat die in een dip zat. Bij Schalke moeten ze hem trouwens ook niet meer
In de wiki staat slechts een beschrijving in. De motivatie wordt weggelaten. Ik vind dat men omtrent deze zgn. kabel-spelers het verhaal veel te lang oneerlijk eenzijdig verteld heeft. Hetzelfde rondom Bogarde en de hoogte van salarissen bij Ajax. Werd van gemaakt dat het hem alleen om donker vs blank ging en hij totaal niet naar leeftijd ed. keek. Dat hele geval van A, B en C-contracten werd gewooon buiten beschouwing gelaten in de mainstream berichtgeving.
Ook zou ik stiekem heel graag Gomes terug willen zien. Bij Hoffenheim keepte hij weer heel erg goed.
Ik heb hem een paar keer bij Hooffenheim zien keepen, en was niet onder de indruk.
quote:
Hij zegt(......) dat salaris niet meer t belangrijkste is in zijn situatie en dat PSV zijn club is. Ik heb een zwak voor Gomes, en kan m dan moeilijk afwijzen.
Ik weet niet of Gomes bekend is met de nieuwe, aanzienlijk lagere salarisnormen in Nederland?
Sowieso zou het halen van Gomes getuigen van slecht beleid. Gomes kan niet eens Nederlands, maar het is nu opeens een bruggenbouwer? Vergeet niet dat de leuke positievo uithangen makkelijker is bij een team dat de halve finale van de CL weet te berijken. Verder is er meer nodig dan een positievo.
En een keeper hebben we niet nodig. Vooralsnog hebben we Tyton en Zoet nog. Misschien dat zelfs Waterman verlengd wordt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Kenju op 17-04-2013 14:30:38 ]
Sowieso zou het halen van Gomes getuigen van slecht beleid. Gomes kan niet eens Nederlands, maar het is nu opeens een bruggenbouwer? Vergeet niet dat de leuke positievo uithangen makkelijker is bij een team dat de halve finale van de CL weet te berijken. Verder is er meer nodig dan een positievo.
En een keeper hebben we niet nodig. Vooralsnog hebben we Tyton en Zoet nog. Misschien dat zelfs Waterman verlengd wordt.
Met pijn in mijn hart moet ik je hierin gelijk geven. Zou hem graag terug zien komen maar of het nodig is? Nee dat vind ik niet
Ik heb hem een paar keer bij Hooffenheim zien keepen, en was niet onder de indruk.
Vond je? Zeker tov Tottenham weer een stijgende lijn.
quote:
Ik weet niet of Gomes bekend is met de nieuwe, aanzienlijk lagere salarisnormen in Nederland?
Zoals ik al zei, ik kan hier ook niet objectief over oordelen. Het idee van hem, springend van lat tot lat, in onze Philips Stadion, doet me alweer wegzwijmelen.
Tyton en Waterman zijn straks weg. Dat mag ik tenminste hopen toch, sprekend over wanbeleid.. (Tyton verwacht ik btw, moet niet )
In de wiki staat slechts een beschrijving in. De motivatie wordt weggelaten. Ik vind dat men omtrent deze zgn. kabel-spelers het verhaal veel te lang oneerlijk eenzijdig verteld heeft. Hetzelfde rondom Bogarde en de hoogte van salarissen bij Ajax. Werd van gemaakt dat het hem alleen om donker vs blank ging en hij totaal niet naar leeftijd ed. keek. Dat hele geval van A, B en C-contracten werd gewooon buiten beschouwing gelaten in de mainstream berichtgeving.
[..]
[..]
Gomes heeft toch vaak zat interviews gegeven in het Nederlands, of ben ik nou gek? In ieder geval wel voor PSV TV. Hij zal misschien best wat verleerd zijn, maar dat zal het grootste probleem niet zijn.
Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende: Wel verrassend dat jullie Been als opvolger van Advocaat op het oog hebben. Hij schijnt het goed te doen de laatste jaren.
Ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden Been een optie is geweest (niks concreets oid). Nu zou het nergens op slaan aangezien we Faber en Cocu hebben. Dan haal je geen Mario Been.. Ik zie geen enkel argument eigenlijk.
Ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden Been een optie is geweest (niks concreets oid). Nu zou het nergens op slaan aangezien we Faber en Cocu hebben. Dan haal je geen Mario Been.. Ik zie geen enkel argument eigenlijk.
Misschien omdat hij een goed gevoel voor humor heeft?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Vond je? Zeker tov Tottenham weer een stijgende lijn.
Maar bij Tottenham was het gewoon een drama. Bij Hoffenheim wel beter inderdaad, maar zeker niet op het niveau dat hij bij PSV had.
quote:
Zoals ik al zei, ik kan hier ook niet objectief over oordelen. Het idee van hem, springend van lat tot lat, in onze Philips Stadion, doet me alweer wegzwijmelen.
Tsja, als het daarom moet gaan.... We moeten ook niet vergeten dat het maar een keeper is. De invloed die keepers hebben is minimaal.
quote:
Tyton en Waterman zijn straks weg. Dat mag ik tenminste hopen toch, sprekend over wanbeleid.. (Tyton verwacht ik btw, moet niet )
Ik denk dat we ons in de handen mogen wrijven dat Waterman er was. advocaat is heel kritisch op keepers en heeft daar een heel eigen idee over. Tyton had het nooit gered onder hem, en waarschijnlijk was er dan een keeper aangetrokken die ze ergens vandaan moesten halen. Waterman kwam transfervrij en heeft het gewoon goed gedaan.
Dat gevoel heb ik ook ja. VI is niet alleen op TV verworden tot de RTL boulevard van de voetbalverslaggeving. Op papier beginnen ze op de Telegraaf te lijken.
Ik zeg altijd maar: het zou niet goed zijn als er géén ergernis en frustratie zou zijn in de spelersgroep als je onder de maat presteert.
EDIT: Puntje bij paaltje. Ik ben het in principe met je eens ja. Thijs verwoordt mijn gevoel verder wel goed. Maar ik heb het vertrouwen in Zoet iniedergeval wel
Ik denk dat we ons in de handen mogen wrijven dat Waterman er was. advocaat is heel kritisch op keepers en heeft daar een heel eigen idee over. Tyton had het nooit gered onder hem, en waarschijnlijk was er dan een keeper aangetrokken die ze ergens vandaan moesten halen. Waterman kwam transfervrij en heeft het gewoon goed gedaan.
Ik ben ook zeker niet ontevreden over hem. Heb hier ook nooit geklaagd over Waterman. Mn omdat ik voor het eerst sinds jaren weer rustig op mijn stoel zat met afstandsschoten en corners ed. Al was hij tegen Ajax wel uitermate zwak imo.
En toch zie ik hem graag vertrekken. Onderbuikgevoel.
[ Bericht 19% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 17-04-2013 17:29:56 ]
Welke klojo's bedenken nou weer om Gomes terug te halen
Hij kan het alleen maar slechter doen dan de vorige periode. Gewoon met Zoet in de goal volgend jaar, het is echt gestoord dat daar zelfs discussie over nodig is.
Hij kan het alleen maar slechter doen dan de vorige periode. Gewoon met Zoet in de goal volgend jaar, het is echt gestoord dat daar zelfs discussie over nodig is.
Het lijkt mij gewoon een charmeoffensief zodat de supporters weer even tevreden zijn.
Maar bij Tottenham was het gewoon een drama. Bij Hoffenheim wel beter inderdaad, maar zeker niet op het niveau dat hij bij PSV had.
[..]
Tsja, als het daarom moet gaan.... We moeten ook niet vergeten dat het maar een keeper is. De invloed die keepers hebben is minimaal.
[..]
Waterman heeft het waarschijnlijk beter gedaan dan Tyton het zou hebben gedaan. althans, als we de mensen binnen PSV moeten geloven. Dat Waterman in elk opzicht een PSV-onwaardige keeper is lijkt me geen overdreven statement. Tegen Ajax liet hij weer eens zien zelden een punt te pakken en bij 2 van de 3 goals nam hij gewoon de verkeerde beslissing. Ik zeg niet dat we met Tyton of Gomes in de goal hadden gewonnen en ook zonder de verkeerde beslissingen (ik noem het bewust geen fouten) van Waterman was een nederlaag ook gewoon meer dan terecht, maar feit blijft dat 2 van de 3 goals met een topkeeper heel waarschijnlijk niet waren gevallen.
Daarbij heb ik Waterman het hele seizoen nog geen beslissende safe zien maken, heeft hij de verdediging niet beter neergezet dan Tyton deed, waren er ook met Waterman diverse communicatie misverstanden en lijkt hij ook een storende factor in de groep te zijn.
En waarom moeten we nu eigenlijk blij zijn met hem? Ik denk dat Bertrams het niet minder had gedaan.
Dan denk je dat hij het dus wel minder had gedaan. Ja, dat denk ik dan weer niet. Ik vind Waterman niets speciaals. Sterker nog, ik denk dat hij ons punten heeft gekost. Ik durf zelfs te beweren dat de komst van Waterman ons het kampioenschap heeft gekost.
Dan denk je dat hij het dus wel minder had gedaan. Ja, dat denk ik dan weer niet. Ik vind Waterman niets speciaals. Sterker nog, ik denk dat hij ons punten heeft gekost. Ik durf zelfs te beweren dat de komst van Waterman ons het kampioenschap heeft gekost.
Ik vind Waterman ook niets speciaals. Maar Bertrams nog minder.
Puur vanwege zijn keeperskwaliteiten? Nee.. Hij heeft geen punten gepakt, maar kan me ook niet zo snel voor de geest halen dat hij ze heeft gekost. Hij was iniedergeval stabieler dan een Issakson.
2 miljoen was dus best een goeie prijs, Nice bood 2,5 miljoen.
Club waarvoor hij speelde moest kiezen tussen 2 miljoen pakken of hopen dat ze uberhaupt 2 miljoen krijgen in de zomer want zijn contract loopt nog een jaar door.
Dat ligt toch echt voor het allergrootste deel aan de vier man voor hem...
Gomes heeft toch vaak zat interviews gegeven in het Nederlands, of ben ik nou gek? In ieder geval wel voor PSV TV. Hij zal misschien best wat verleerd zijn, maar dat zal het grootste probleem niet zijn.
Niet goed genoeg Nederlands om die brug te vormen. Daar ging het me om.
quote:
Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende: Mij lijkt Been wel een goede keuze. Genk presteert onder hem vaak juist wel goed in de tweede helft van het seizoen.
Uiteindelijk word je alsnog vierde, maar je gaat tenminste wel met een beter gevoel het nieuwe seizoen in.
We moeten geen aaier hebben. We moeten gewoon iemand als Van Gaal hebben. Iemand die de strategie uit zet, een systeem uitdenkt, en spelers precies vertelt wat ze moeten doen.
Logisch. Door Tyton werden de verdedigers NOG onzekerder. Waterman is absoluut niet beter. Maar kan beter meevoetballen dan tyton, En deze verdediging had dit gewoon nodig.
Waterman is de best voetballende keeper van nederland. Vermeer ook goed alleen die maakt er nogal wat foutjes mee.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Logisch. Door Tyton werden de verdedigers NOG onzekerder. Waterman is absoluut niet beter. Maar kan beter meevoetballen dan tyton, En deze verdediging had dit gewoon nodig.
Waterman is de best voetballende keeper van nederland. Vermeer ook goed alleen die maakt er nogal wat foutjes mee.
Laat ik nou vooral een keeper willen die kan keepen.
Ik denk dat je me niet goed begrijpt, ik ga er echt wel vanuit dat hij beter is dan Tyton momenteel, dus die moet dan wel heel slecht geworden zijn
HMF zou geen PSV in zijn naam durven zetten, behalve als het PSVGemeenteSteun of zoiets zou zijn.
iemand enig idee hoe goed hij het deed in Duitsland?
Ik heb hem een keer of 4 zien spelen. Niet indrukwekkend is hij. Ook niet slecht, maar verre van het niveau dat hij bij PSV had. Wel beter dan bij Tottenham.
PSV loopt al vier jaar te dwalen in een nauwe, doodlopende steeg
Een groep van oud-PSV’ers wil de revolutie bij Ajax kopiëren. Eindelijk, maar wel weer te laat. Het wanbeleid van de huidige directie stuwt de club uit Eindhoven nu al jaren dieper en dieper in het moeras. De gestage neergang loopt zeker niet toevallig synchroon met het dienstverband van algemeen directeur Tiny Sanders en technisch manager Marcel Brands. De twee boosdoeners traden bijna gelijktijdig aan in de zomer van 2010; de laatste landstitel dateert inmiddels alweer van 2008. Sindsdien versleet PSV vijf trainers, die geen van allen het aanhoudende verval konden stoppen.
Zelfs een kapitaalinjectie van ruim vijftig miljoen euro resulteerde niet in het dringend gewenste kampioenschap. Ajax snakte zeven jaar naar het ultieme succes in de Eredivisie. Veel te lang naar de zin van Johan Cruijff, die genoeg kreeg van het interne gebroddel en de (fluwelen) revolutie ontketende. De operatie liet een spoor van bloed achter, maar een staf van oud-Ajacieden greep de macht en Frank de Boer bekroont het oproer waarschijnlijk met drie titels op rij. De jaloezie giert al jaren door Eindhoven en omgeving. Maar wie was bij machte het mismanagement openlijk aan te vallen? Clubiconen als Willy van der Kuijlen en de tweeling Willy en René van de Kerkhof ontberen de autoriteit en de uitstraling van Cruijff. Ook dat is een manco van PSV: wie herinnert nog aan de goede oude tijd van de zeventiger en tachtiger jaren? /
De kampioensselectie van 1978 en winnaar van de UEFA Cup bestond voornamelijk uit Brabanders, met Kees Rijvers als gedreven en passende trainer. Alleen de in Amsterdam geboren doelman Jan van Beveren vertegenwoordigde het ‘westen’. Maar hij haatte de dominantie van de hoofdstad. Het gelauwerde elftal van 1988, gezegend met de Europa Cup I, telde de nodige buitenstaanders als doelman Hans van Breukelen, Ronald Koeman, de Deen Sören Lerby en de Belg Eric Gerets. Als trainer waakte Guus Hiddink slechts voor overmoed van de hechte bundeling aan karakters.
Uit deze periode kan PSV simpel een beroep doen op Van Breukelen, toch al lid van de Raad van Commissarissen. Binnen die raad wil een meerderheid wel degelijk ingrijpen. Van Breukelen is zeker geschikt voor een verantwoordelijke functie in de vernieuwde directie, het liefst met ondersteuning van Hiddink. De trainer van Anzhi twijfelt nog of hij nog een jaartje zal doorgaan in de Russische competitie. Anders zou hij zich graag willen inzetten voor de wederopbouw van De Graafschap. /
Maar PSV heeft op dit moment meer behoefte aan de capaciteiten van Hiddink dan zijn eerste liefde uit de Achterhoek. Samen met Van Breukelen zou hij leiding moeten geven aan een technisch hart met louter oud-PSV’ers. Namen als Phillip Cocu, Ernest Faber en Mark van Bommel zijn al gevallen voor de ideale invulling van de trainersstaf voor de komende jaren. Ook Mark van Bommel kan het zwaar beschadigde imago van PSV uitdeuken en van een fris kleurtje voorzien. Zijn terugkeer naar Eindhoven was bedoeld om het eeuwfeest met een titel op te leuken. Maar de missie is mislukt, net als de rentree van Dick Advocaat.
Onder de Hagenaar prolongeerde de verdeelde ploeg toch weer alle zwaktes van de afgelopen seizoenen. Geen speler toonde enig vooruitgang in zijn ontwikkeling, het team opereerde zelden als een eensgezind collectief. Vooral na de winterstop overheerste de stress binnen de overschatte selectie. De ontluisterende afgang tegen Ajax, dat nog niet eens in zijn beste vorm stak, lijkt de oppositie in Eindhoven gelukkig te hebben gealarmeerd en gemobiliseerd. Dat is echt te hopen voor PSV, dat nu al vier jaar loopt te dwalen in een nauwe, doodlopende steeg. Ondanks alle verspilde investeringen presteert het eerste almaar slechter. Nu al acht nederlagen tegenover zeven vorig seizoen, toen de terugval ook al in de tweede helft intrad en het ontslag van Fred Rutten uitlokte. Natuurlijk heeft ook Advocaat gefaald, net als de te trage Van Bommel stilaan ten onder ging op het middenveld en de regie moest loslaten. De trainer merkte pas ná het ondertekenen van het eenjarig contract dat hij was opgescheept met een vooral mentaal kwetsbare groep, zonder de noodzakelijke winnaars en volgepropt met onwaardige verdedigers en keepers. Advocaat wil nu koste wat kost de tweede plaats claimen, maar ook dat is te hoog gegrepen voor de droevige verliezer onder de top vier. /
Het is een bekend cliché, maar PSV moet helemaal terug naar af. Een groep van oud-PSV’ers moet nu tot handelen overgaan en het gedram van Cruijff nabootsen. Geen mededogen meer met Sanders en Brands, de symbolen van een verloren fase. Hun contracten lopen nog door, maar afkopen voorkomt meer onheil dan maar blijven aanmodderen zonder visie. Er zijn ook nog genoeg spelers die nog wél flink wat miljoenen kunnen genereren. Het zou het beste zijn om ook de selectie grondig uit te ruimen. Een stoet kan vertrekken: Boy Waterman, Przemyslaw Tyton, Timothy Derijck, Marcelo, Mathias Zanka Jörgensen, Atiba Hutchinson, Orlando Engelaar, Ola Toivonen, Tim Matavz, misschien zelfs Jeremain Lens en Kevin Strootman. Wie blijft, moet de gewijzigde filosofie voor de toekomst aanvaarden. In de stijl van Ajax moet PSV terugvallen naar het principe van jong binnenhalen en opleiden. Geen dure aankopen meer, maar jeugdig talent opkweken en vooralsnog het kampioenschap opgeven. Eindelijk eens ophouden met dat geforceerde gedoe, waarmee de club zichzelf van binnenuit uitholt. Door het gerommel van Sanders en Brands heeft de club al veel te veel geld verkwist.
De iconen van deze eeuw als Cocu, Faber en Van Bommel verschillen niet zoveel van ras-Ajacieden als Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, en Hiddink en Van Breukelen kunnen wedijveren met Edwin van der Sar en Marc Overmars. Alleen een figuur als Cruijff is PSV niet gegeven. Maar dat staat een serieuze poging tot berouw, inkeer en de definitieve ommekeer niet in de weg...
Het geraas waarmee PSV gistermiddag definitief instortte, overstemde de toejuichingen aan het adres van Ajax, de aanstaande landskampioen. Dat is jammer hoewel de complimenten Amsterdam nog wel op tijd bereiken, het duurt immers nog even voor ze daar de titel ook werkelijk binnen hebben.
De onttakeling van PSV daarentegen is nu al wel zo ongeveer voltooid. Dick Advocaat leek na afloop van de topper tegen Ajax het boetekleed aan te trekken met zijn stelling te zullen vertrekken als PSV de titel misloopt. Maar wil PSV wel met hem verder dan? En zou hij er zijn club geen groot plezier mee doen om nu al meteen te stoppen?
De wedstrijd tegen Ajax toonde aan dat het eerste elftal van PSV onder zijn leiding geen steek vooruitgekomen is sinds de eerste training in de voorbereiding op dit seizoen. De tactische discipline is in wedstrijden ver te zoeken, in de kleedkamer heerst een variant op een wapenstilstand, de selectie is een onsamenhangend geheel en de individuele kwaliteiten schieten gemiddeld genomen veel te kort voor een topclub.
En dat ligt allemaal aan de spelers? Er is gewoon slecht gescout, slecht opgeleid, slecht getraind en slecht gecoacht. Daar mag voor een groot deel Advocaat op aangesproken worden.
Daarnaast is het niet zo gek als de positie van technisch manager Marcel Brands, architect van de huidige selectie, nader bekeken wordt. Dit PSV, bijna honderd jaar oud, heeft een nieuwe wind nodig, het stinkt namelijk in de catacomben.
wat een jankerds zijn jullie allemaal hier toch jullie draaien zolang ik betaald voetbal volg mee in de top van nederland en omdat er een paar jaar geen titel is zitten jullie stampij te maken. Nu weet ik dat de media gigantisch zitten te stoken maar jullie huilen net zo hard mee met de wolven in het bos