Jaaa! Waarschijnlijk ratelde ik een hoop, dat doe ik altijd als ik zenuwachtig benquote:
Gefeliciteerd lieve Tallyquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:19 schreef Tally het volgende:
Ze is er8:43 geboren.
De operatie verliep niet vlekkeloos en duurde daarom ook anderhalf uur ipv 3 kwartier.
Naam zet ik nog niet op FOK! dat zou zonde zijn voor onze vrienden (die ook op FOK! zitten). Dus via PM wil ik het wel kwijt.
Mijn god wat een avontuur weer.
Hier gelukkig nog alles rustig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een week dit!!
Who's next?? Piekie al tekenen? Mandy nog rustig? Zet m op LLM's!!!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef covie het volgende:
Kwam dit weekend iemand tegen (diegene zie ik alleen elk jaar op de kermis) die zei: Hmm huh? Ik dacht dat jij ondertussen al wel bevallen zou zijn..?![]()
Ik:Ja vorig jaar kermis was ik ook zwanger... maar dit is alweer de 2e!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef covie het volgende:
Kwam dit weekend iemand tegen (diegene zie ik alleen elk jaar op de kermis) die zei: Hmm huh? Ik dacht dat jij ondertussen al wel bevallen zou zijn..?![]()
Ik:Ja vorig jaar kermis was ik ook zwanger... maar dit is alweer de 2e!
Je wil me gewoon inhalen hèquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef L-E het volgende:
Spirit, je staat op 2!![]()
Nou, ik geloof dat ik inmiddels wel kan melden dat we het voortraject zijn in gegaan. Al sinds het weekend voorweëen en een overvloed aan harde buiken. Niets houdt aan, ik merk duidelijk dat het voorwerk is, maar mijn lichaam is in ieder geval vast bezig. Bij de eerste ook weken gehad trouwens, dus ik verwacht niet dat dit snel tot iets zal leiden
Fijn! Viel wel mee hoor, gewoon gezellig. Vnd het iig leuk je te ontmoeten. En ik zal het aan M doorgevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Mabawa. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wow! Zijn er toch even 2 meisjes bijgekomen!
Belle, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een lieve naam zeg![]()
Tally gefeliciteerd! Wat een lieve foto, dat mondje zo cute! Op naar een spoedig herstel.
Mag ik een pm/dm met de naam?
[..]
Jaaa! Waarschijnlijk ratelde ik een hoop, dat doe ik altijd als ik zenuwachtig benEn ik ben ook helemaal vergeten te zeggen dat ik M. zijn pakje zo leuk vind!! Maar leuk je te zien!
Broeken passen prima, bedankt! Nu lijkt mijn buik nog ronder/groter![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef Limone het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd naar een foto van jou, Bla!
Altijd fijn om die grens over te zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Ga straks denk weer een foto maken. Ik ben officieel niet meer 'ben-je-nou-dik-geworden-of...?' volgens collega's
Wel fijn lijkt me datquote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Ga straks denk weer een foto maken. Ik ben officieel niet meer 'ben-je-nou-dik-geworden-of...?' volgens collega's
Fijn! Ik hang nog wel in die fase, lastigquote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ook hoor en ben 2 maanden verderquote:Op woensdag 17 april 2013 08:40 schreef Mabawa. het volgende:
Hopelijk tot heel snel Chanty!
[..]
Fijn, ik hang nog wel in die fase. Lastig
Ik ben niet zo ver als jij, maar ik verbaas me nu al echt over de kracht van zo'n kleintje. Ben benieuwd hoe dat over 4 weken is!quote:Op woensdag 17 april 2013 08:31 schreef Spirit82 het volgende:
Excuses trouwens voor de dames die hun kindje niet vaak voelen, maar man wat is die van mij druk! Het is ook bizar dat er nu een voldragen kind in zit en dat merk je wel qua kracht. Er stak net een heel stuk bovenrug uit m'n zij... Je hoort toch vaak dat ze aan het eind rustiger worden??
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook hoor en ben 2 maanden verder
Ik zag je foto in het buiken topic en je bent best ineens geploftquote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik voel me sinds gisteren echt zwangerzwanger hoor, dikzakbuik, de hele dag een schoppende baby. buiten adem ..ik kan t nog makkelijk verbergen als ik zou willen maar een flinke bol is t al
Leuk!quote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Oh spannend idd, termijnecho! Hoe laat mag je? En wel vrij bizar, wb dataquote:Op woensdag 17 april 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Leuk!
Mijn moeder zag mijn buikje gister nog niet. Terwijl zij altijd feilloos in de gaten heeft wanneer ik een kilo ben aangekomen![]()
Ik moest van haar mijn buik ontspannen, terwijl ik 'm al niet meer in kan houden!
![]()
Ik heb vandaag de termijnecho en ik vind het toch wel een beetje spannend. Dertig weken geleden had ik namelijk de tien weken echo waarbij het mis bleek te zijn. Vandaag was mijn ud. Symbolisch he?
Dat is wel heel toevallig dat dat de zelfde dag is dan. Succes en plezier vanmiddag!!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de termijnecho en ik vind het toch wel een beetje spannend. Dertig weken geleden had ik namelijk de tien weken echo waarbij het mis bleek te zijn. Vandaag was mijn ud. Symbolisch he?
Jep... Bij de 1e keer was het 14 dagen voor. De vk heeft stiekum ook nog een keer gekeken toen was het 10 dagen maar zij heeft ook het beentje nog extra opgemeten en dat was precies het termijn wat ze al eerder genoemd had. Dus ik weet nou helemaal niet waarom star zo hysterisch was over het formaat...quote:Op woensdag 17 april 2013 09:54 schreef Limone het volgende:
Half twee mag ik![]()
Ja en die data... ik vind het ook wel bij het leven horen of bij de zwangerschap, ofzo. Alles loopt zo vloeibaar in elkaar over.Ik word echt vreselijk zweverig van zwanger zijn..
Wat gingen ze nu ook al weer extra naar kijken, Hil? Of hij nog zo groot is?
Heb je al magnesium tabletten geprobeerd tegen de kramp? Helpt echt!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef Juud79 het volgende:
Fijn Tally! Lekker nog een dagje 'rust' en dan genieten van je twee meisjes thuis.![]()
Hier een nacht met kramp, een keer in mijn voet en twee keer in mijn kuit, eerst het ene en toen andere been. En dat het dan niet weggaat door strekken en ik dus mijn bed uit kan om te lopen en op te rekken....![]()
Vorige zwangerschap bijna geen last van gehad en nu al een aantal weken een paar keer per week last.
Baat-het-niet-dan-schaadt-het-niet-tip: leg een stuk zeep in bed, bij je voeten. Bij mij hielp het!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef Juud79 het volgende:
Fijn Tally! Lekker nog een dagje 'rust' en dan genieten van je twee meisjes thuis.![]()
Hilz en Limone, veel success bij de echo!
Hier een nacht met kramp, een keer in mijn voet en twee keer in mijn kuit, eerst het ene en toen andere been. En dat het dan niet weggaat door strekken en ik dus mijn bed uit kan om te lopen en op te rekken....![]()
Vorige zwangerschap bijna geen last van gehad en nu al een aantal weken een paar keer per week last.
Jep! Een blok sunlight zeep! Mijn moeder zweert erbij. Het is echt zo'n 'grootmoeders'-tip, maar het schijnt écht te werkenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:49 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Baat-het-niet-dan-schaadt-het-niet-tip: leg een stuk zeep in bed, bij je voeten. Bij mij hielp het!
Onder je matras leggen!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:14 schreef Juud79 het volgende:
En dan drie keer per nacht wakker schrikken omdat je iets bij je voeten voelt....![]()
Ik heb Dove zeep, mag dat ook?
Heb je het niet ook vooral benauwd omdat je kleine misschien hoog ligt? Verkouden zijn zuigt, maar dan helpen middeltjes niet zo... Beterschap in ieder gevalquote:Op woensdag 17 april 2013 11:58 schreef Cwen het volgende:
Oh ja, misschien hebben ze die hier ook wel! (hele kleine Etos)
Nee maar ik kom net bij de HA vandaan. Die zei dat het geen kwaad voor de zwangerschap kon.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Poppedein het volgende:
Heb je ze zelf al eens eerder gehad FR? Anders contact opnemen met je VK of huisarts hoor!!
Ach, op zich. Het maakte me onzeker dat ik zo weinig klachten had en nu ben ik goed beroerd, dus eigenlijk voelt dat 'beter'quote:Op woensdag 17 april 2013 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Je moet het ook niet jinxen skippy
Bij mij wel geloof ik, maar ligt er denk ik aan hoe je draagt. Daarna is ze gaan dalen (heerlijkheid!) en nu wordt ze weer zo groot dat ze weer hoog zitquote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef Cwen het volgende:
Neuh, ben pas 23 weken, zo hoog zit ze dan toch nog niet?
En thanks
ah fijn dan want ik ben 14wkquote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Spewey het volgende:
Ehm, dat was dus mijn grote scare vorige week FR, tussen week 13 en week 20 zijn de waterpokken wel link
z-huis aan de telefoon gehad. Die gaan het uitzoeken want het komt eigenlijk niet voor en ze bellen mij terug.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Mja, da's toch koekoek dat de HA er niet van op de hoogte is? Zelfs ik heb het tijdens mijn studie Farmacie geleerd. En nee, ik heb niet alle kennis nu nog paraat, maar ik ga er toch vanuit dat de HA dat min of meer wel heeft. Of het anders even opzoekt.
Benieuwd wat het ziekenhuis zegt FR!
Dank je voor de infoquote:Op woensdag 17 april 2013 13:50 schreef Poppedein het volgende:
De kans op transmissie is gelukkig maar klein, maar wél aanwezig, daaruit raakt vervolgens ook maar een heel klein percentage van de foetussen intra uterien besmet, maar indien dit het geval, kan dit wel aangeboren afwijkingen tot gevolg hebben bij een eerste infectie van de moeder! Iets wat dus absoluut niet gebagataliseerd moet worden!! Daarnaast is de kans op complicaties voor een zwangere (bijvoorbeeld een longontsteking) veel groter dan bij eenniet zwangere, dus ook voor jouzelf alleen had je huisarts je meer informatie moeten geven!
Ga me er ook niet druk om maken. Voorlopen, achterlopen, gelijklopen. Ik kom nu van die kast en ga er niet meer op!!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef GotC het volgende:
Olli doet het gewoon goed, lekker aan het trappen
Blijft wel een apart verhaal
Luiers heb ik me nog niet in verdiept sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dump m'n luiervraag ook wel ff in het dummy-topic
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:05 schreef Limone het volgende:
Oh en nu Hilz? Moet je nog extra vaak langs?
f_r, wat stom van je huisarts. Gelukkig heb je Fok! Wat idioot. Ik zou 'm nu al hebben gebeld om te zeggen dat het wel een reden voor een extra bezoekje is![]()
Mijn echo was helemaal goed! Hartje gehoord (), handjes en voetjes (met teentjes!) gezien en het bewoog!
Superschattig.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:05 schreef Limone het volgende:
Oh en nu Hilz? Moet je nog extra vaak langs?
f_r, wat stom van je huisarts. Gelukkig heb je Fok! Wat idioot. Ik zou 'm nu al hebben gebeld om te zeggen dat het wel een reden voor een extra bezoekje is![]()
Mijn echo was helemaal goed! Hartje gehoord (), handjes en voetjes (met teentjes!) gezien en het bewoog!
Superschattig.
Ik heb er eentje, en ik heb er nu steeds een badlaken overheen. Stuk makkelijker te wassen en drogen ook. Maar ik heb ook niet een erg bijzonder boxkleed dat de moeite van het showen waard is.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Limone![]()
![]()
Hoeveel boxkleden kopen jullie trouwens?
Ik eet behoorlijk wat eigenlijk. Ik ontbijt gewoon, lunch mee op de zaak, rond vier uur wordt er nog wat gegeten en daarna doe ik natuurlijk m'n avondeten. En dan 's avonds vaak ook nog wel weer wat.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef Spirit82 het volgende:
Skippy, moet jij niet gewoon wat eten joh??
Jup, de drinkbouillonquote:Op woensdag 17 april 2013 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Al iets van cup a soup geprobeerd?
Je kan je idd behoorlijk brak voelen.. Ik eet ook veel meer sinds ik zwanger ben, kan wel blijven eten. Denk dat ik om de 1,5-2 uur wel iets eet, als het niet vaker is..quote:Op woensdag 17 april 2013 15:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik eet behoorlijk wat eigenlijk. Ik ontbijt gewoon, lunch mee op de zaak, rond vier uur wordt er nog wat gegeten en daarna doe ik natuurlijk m'n avondeten. En dan 's avonds vaak ook nog wel weer wat.
En ik snaai nog wat tussendoortjes soms.
Normaal heb ik er eigenlijk nooit last van, maar dit begon gisteren (laat in de middag) en trekt nog niet weg.
Edit: ik eet nu ook meer trouwens dan voor ik zwanger was.
Daar zit ook bijna niks in johquote:Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, de drinkbouillon. Maar het doet allemaal maar heel weinig. Het is een paar minuten beter en daarna klapt het gelijk weer in.
^^ Je bent een baby aan het bakken, dat kost energie! Ik eet ook meer en vaker dan niet-zwanger!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar zit ook bijna niks in johHup, boterhammen, kwark, yoghurt met muesli..voedzame dingen
Weet ik. Dat staat ook groot op de doos vermeldquote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar zit ook bijna niks in johHup, boterhammen, kwark, yoghurt met muesli..voedzame dingen
Jup jup, I know! En ik kaan ook al een stuk meer dan voor de zwangerschap.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^ Je bent een baby aan het bakken, dat kost energie! Ik eet ook meer en vaker dan niet-zwanger!
Uhuh. Die.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Limone het volgende:
oeh kwamkwammersloeg () XM, van die funzige uit een bakje van de supermarkt?
![]()
Google images?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef Cwen het volgende:
Heeft er iemand ervaring met spataderen? Hoe zien die eruit? Mijn linkerenkel en deel van m'n voet hadden zojuist namelijk behoorlijk duidelijke blauwe aderen...
Dat dikker en goed zichtbaar, je hebt ook kleintjes die liggen er niet zo op.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:21 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Google images?
Meestal zijn ze ook wat verdikt en ze verdwijnen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de afbeeldingen van google vind ik maar eng
Ik heb je lief mijn hele leven
Ah, het kwam over alsof je alleen een likje zout had genomen vandaagquote:Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, de drinkbouillon. Maar het doet allemaal maar heel weinig. Het is een paar minuten beter en daarna klapt het gelijk weer in.
Had ik met kip kerrie maar daar werden mijn darmen niet heel gelukkig van helaasquote:Op woensdag 17 april 2013 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik heb een nieuwe verslaving. Komkommersalade.
Die had ik ook een maandje. Maar kreeg er wat zuurbranden van idd. Van deze niet. Vreselijk, kan wel blijven eten!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had ik met kip kerrie maar daar werden mijn darmen niet heel gelukkig van helaas
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:24 schreef laziness het volgende:
Ik heb 1 kleintje en die ziet er uit zoals dit:Ow die valt me alles mee. Ik ben alleen die dikke, wormachtige gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de afbeeldingen van google vind ik maar eng![]()
Niet bij mezelf overigens godzijdank
Sarcasme. Herken het.
Ja, daarom vroeg ik het, van Google Images werd ik ook bang. Maar mwah, misschien. Het zijn hele fijne aders, gewoon een stuk beter zichtbaar dan anders. Ik zie wel (;))quote:Op woensdag 17 april 2013 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow die valt me alles mee. Ik ben alleen die dikke, wormachtige gewend![]()
Niet bij mezelf overigens godzijdank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan 'moet' ik maar eens een topic opschuiven
Succes voor diegene die nog moeten en ik blijf lurken!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ooh, oeps, nee zeker niet! Want dan zou ik ook wel begrijpen waarom ik me zo voelquote:Op woensdag 17 april 2013 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, het kwam over alsof je alleen een likje zout had genomen vandaag![]()
Maar vervelend joh! En meer eten dan voor de zwangerschap, checkHopelijk kan je verloskundige je morgen beter advies geven, want het klinkt niet fijn!
*op boodschappenlijstje van vriend zet*quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Limone het volgende:
oeh kwamkwammersloeg () XM, van die funzige uit een bakje van de supermarkt?
![]()
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
Kun je ooit genoeg mooie dingetjes hebben?
De kleuren zijn in het echt heel mooi. Turquoise en denim donkerblauw/zwart.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:08 schreef Hilzillah het volgende:
Yay limone voor de goede echo!!
ik las heel snel iets over komkommersalade, zo niet dan never mind.die kan je ook redelijk gezond en heul lekker zelf maken... Ik heb me in het begin scheel gegeten aan zelfgemaakte amerikaansr kipsalade. To die for! Én best gezond.
Oh venco, je boxkleed is GE-WEL-DIG!! Die wil ik ooook!
Rn FR, morgen naar de gyn? Is er reden dat het een allergie zou kunnen zijn?
Floradix zijn dan beter ipv staaltabletten. Is een natuurproduct zowel in pillen als drankvorm.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef angelatje het volgende:
Skippy, zou het een ijzertekort kunnen zijn?
Ik had ook last van duizeligheid en licht in mijn hoofd en kreeg van een vriendin de tip om roosvicee ferro te gaan drinken. Zij had er zelf ook last van tijdens haar zwangerschap en anders moest ze aan de staaltabletten
Ik heb geen idee. De roosvicee ferro mag je niet zo maar gaan drinken, toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef angelatje het volgende:
Skippy, zou het een ijzertekort kunnen zijn?
Ik had ook last van duizeligheid en licht in mijn hoofd en kreeg van een vriendin de tip om roosvicee ferro te gaan drinken. Zij had er zelf ook last van tijdens haar zwangerschap en anders moest ze aan de staaltabletten
Ik weet het niet eigenlijk. Dacht ooit zoiets gelezen te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ik neem gewoon een glas roosvicee ferro per 2 dagen ongeveer. Zou het niet aan de lopende band drinken, maar af en toe een glas lijkt mij niet zoveel kwaad kunnen. Maar mijn ijzerwaarden waren ook randje.
Dat las ik hier ook net inderdaad: http://www.roosvicee.nl/cgi-bin/index.cgi?page=21.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef angelatje het volgende:
Nee op de verpakking staat alleen in overleg met je arts. Maar je kunt het wel gewoon in de supermarkt kopen. Je kunt het beste dan eerst je ijzer laten testen.
Ik begreep van mijn vk dat het ijzer tijdens de zwangerschap lager 'mag' zijn. Dat is heel normaal tenminste. Ik zat op 6,3 en later op 6,8 geloof ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het smaakt naar bloed. Maar ik geloof dat je ijzer minimaal 7 moet zijn en ik had 7,2 ofzo. Neem het niet dagelijks. Af en toe een glas.
Jawel hoor, als je maar niet teveel drinkt want je kan er verstopt van raken. Een eetlepel per dag zegt het etiket. En het smaakt gewoon naar roosviceequote:Op woensdag 17 april 2013 20:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. De roosvicee ferro mag je niet zo maar gaan drinken, toch?
Purple, dankje voor de tip. Ik zal eens kijken. Alles beter dan hoe het nu is.
Edit: Venco ook bedankt voor de aanvulling.
Klinkt leuk. Dat zal ook wel de eerste associatie zijn die ik nu ga maken mocht ik het gaan drinkenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het smaakt naar bloed. Maar ik geloof dat je ijzer minimaal 7 moet zijn en ik had 7,2 ofzo. Neem het niet dagelijks. Af en toe een glas.
Knap dat je het dan überhaupt weg krijgtquote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt naar bloed smaken. Niet echt lekker iig.
Nee, ik heb het spaghettibenengedoe nu ruim 24 uur. Het niets kunnen doen nu sinds halverwege de middag.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb je nog geen bloed moeten laten prikken?
Ik bedoel bij de vk voor ijzer en antistoffen ed?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het spaghettibenengedoe nu ruim 24 uur. Het niets kunnen doen nu sinds halverwege de middag.
Dus dat valt 'mee'.
Oh, zo. Sorry. Nee, de intake is volgende week vrijdag pas. Ik ben nu 6w2d.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik bedoel bij de vk voor ijzer en antistoffen ed?
Speel de zwangerschapshormonenkaart!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef vencodark het volgende:
Getver, nu wil ik dat boxkleed alleen nog maar meer terwijl man eigenlijk gezegd heeft dat het niet nodig is omdat we er toch al 1 hebben.![]()
Heeft ie natuurlijk gelijk in maar deze is veel mooier dan die andere.
Aha oke nee dan zou ik ook even bellenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh, zo. Sorry. Nee, de intake is volgende week vrijdag pas. Ik ben nu 6w2d.
Haha, gezamenlijke rekening.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
Dan koop je hem toch zelf? Alle onnodige troep die ik perse van m'n hormonen moet kopen betaal ik van m'n eigen rekening, omdat ik me anders schuldig zou voelen
Dat wilde ik dus ook net zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:43 schreef Mabawa. het volgende:
Ja maar, ja maar Venco, wat nou als de baby het onderpiest, poept, spuugt? Dan moet er toch een reserve zijn?
Oeh oeh vraag het kado!!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, gezamenlijke rekening.En dan nog, niet dat ik echt toestemming nodig heb natuurlijk maar 'onnodig' geld uitgeven is nu even niet nodig.
Ja, punt is alleen dat wij het eerste half á driekwartjaar geen box in ons appartement kwijt kunnen, pas in ons nieuwe huis. Dus is er altijd nog de optie om dat kleed te kopen. Jammer is het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:43 schreef Mabawa. het volgende:
Ja maar, ja maar Venco, wat nou als de baby het onderpiest, poept, spuugt? Dan moet er toch een reserve zijn?
Kleed op de bank? Je wilt ool niet dat hij de bank onder kotst/spuugt/poept ala hij daar even ligtquote:Op woensdag 17 april 2013 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, punt is alleen dat wij het eerste half á driekwartjaar geen box in ons appartement kwijt kunnen, pas in ons nieuwe huis. Dus is er altijd nog de optie om dat kleed te kopen. Jammer is het natuurlijk wel.
Wat fijnquote:Op donderdag 18 april 2013 08:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ben écht blij. Als het nu komt, dan komt het. Geen remmers of longrijping meer. Goede overlevingskans. Kind zou het zonder al te veel toeters en bellen gewoon moeten kunnen redden nu. Beter nog ff blijven zitten, maar toch hè. Ben echt opgelucht.
Gyn bellen jij! Vooral met jouw zwangerschap so far kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:48 schreef L-E het volgende:
Hoeveel harde buiken 'mag' je hebben bij 33 weken, weet iemand dat? Er zit al heel de nacht 3 a 4 minuten tussen, ze zijn pijnlijk maar nemen niet toe qua pijn. Gewoon voorwerk zeker?
Een jompel voor jou XMquote:Op donderdag 18 april 2013 08:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoop het ook! Moet rust houden tot 36, daarna kan en mag ik weer iets meer gaan doen dan bankhangen. Dus nog 2 weekjes volhouden!
Dat hoeft niet altijd iets te zeggen. Mijn dame lag al heel vroeg ingedaald en vast in mijn bekken (en had daardoor wat minder ruimte en was rustiger) maar werd pas met 41+1 geboren!quote:Op donderdag 18 april 2013 08:29 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Ik geloof nl niet dat mini nog blijft zitten tot aan de ks binnenkort. Mini die lager ligt, rustiger is, ...
Wat klink je gelukkig Suiker!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Suikertante het volgende:
Minerva een jommetje, Piekie de mijlpaal der mijlpalen, wat een leuke nieuwtjes hier!![]()
Het lukt me niet om helemaal bij te lezen, niet eens omdat F zoveel aandacht vraagt maar vooral door alle andere mensen die ik ook op de hoogte moet/wil houden!
Ik wil even een laatste update doen, afscheid nemen![]()
Het gaat harstikke goed hier, F is nu 3 dagen en is tot nu toe heel ontspannen. We kunnen dus slapen 's nachts en verder lekker bijkomen van de bevalling (hoewel vriend nu weer moet werken, want we hadden nog wat deadlines staan voor de UD van 2 mei..).
We hebben een geweldige kraamhulp en ik ben alweer best aardig ter been, zeker als je bedenkt dat ik wat bloed heb verloren en nog geopereerd ben na de bevalling. Maar het belangrijkste, wat een moppie hebben wij gemaaktSinds gisteravond zakt de roes een beetje weg en is het nóg heftiger, ik moet soms bijna huilen als ik hem zie, zo overweldigend is het. Zo'n mooie lieverd en die blijft gewoon bij ons!!
Ik had een paar meiden uit het streepjestopic graag nog getroffen hier maar ik hoop dat ze me snel opvolgen. Voor de andere meiden: zet hem op, de bevalling is geen peanuts maar het is het zó waard! Ik ben verliefd!!
Ohhh ik moet gewoon huilen van je berichtjequote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Suikertante het volgende:
Minerva een jommetje, Piekie de mijlpaal der mijlpalen, wat een leuke nieuwtjes hier!![]()
Het lukt me niet om helemaal bij te lezen, niet eens omdat F zoveel aandacht vraagt maar vooral door alle andere mensen die ik ook op de hoogte moet/wil houden!
Het gaat harstikke goed hier, F is nu 3 dagen en is tot nu toe heel ontspannen. We kunnen dus slapen 's nachts en verder lekker bijkomen van de bevalling (hoewel vriend nu weer moet werken, want we hadden nog wat deadlines staan voor de UD van 2 mei..).
We hebben een geweldige kraamhulp en ik ben alweer best aardig ter been, zeker als je bedenkt dat ik wat bloed heb verloren en nog geopereerd ben na de bevalling. Maar het belangrijkste, wat een moppie hebben wij gemaaktSinds gisteravond zakt de roes een beetje weg en is het nóg heftiger, ik moet soms bijna huilen als ik hem zie, zo overweldigend is het. Zo'n mooie lieverd en die blijft gewoon bij ons!!
Ik had een paar meiden uit het streepjestopic graag nog getroffen hier maar ik hoop dat ze me snel opvolgen. Voor de andere meiden: zet hem op, de bevalling is geen peanuts maar het is het zó waard! Ik ben verliefd!!
Nee gelukkig niet, maar het jeukt wel en het ziet er nit uit. Handen ook trouwens en ik krijg een plofkopquote:Op donderdag 18 april 2013 09:42 schreef Mabawa. het volgende:
Mijlpaal der Mijlpalen voor Piekie!!
![]()
Spirit blugh. Doet het bij jou ook pijn?
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Suikertante het volgende:
Verder geen andere klachten, naast het vocht vasthouden?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar het jeukt wel en het ziet er nit uit. Handen ook trouwens en ik krijg een plofkop![]()
Neehoor, niks verder, gewoon irritant. Bloeddruk was eergister nog perfect, dus het hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Verder geen andere klachten, naast het vocht vasthouden?
Hier is het inmiddels compleet rustig in de buik. Heb voor morgenochtend al een afspraak staan bij de gyn, dan zal ik het zeker aankaarten.
Wij zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan
Suiker, het klinkt heerlijk!Ben benieuwd naar je bevallingverhaal
Jij ook al bijnaquote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef GotC het volgende:
L-E en L-Eman in ondertrouw
Hmm..ik heb wel een lichte voorkeur voor een meisje, vriendlief denkt toch echt een jongetje. We shall see
Bubsel, je mag al bijnaTof!
Dat is bijna al en mei is een mooie maand.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef L-E het volgende:
f_r: 7 mei al, over 2,5 week. We gaan stiekem trouwen, met twee getuigen en onze zoon, meer niet. Precies zoals we dat graag willen
Spirit: ah gelukkig dat die bloeddruk mooi was. Voeten hoog leggen schijnt te helpen!
Helemaal mee eens!!!! De maand dat mini wordt geboren!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is bijna al en mei is een mooie maand.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
...
Wij zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan
...
Ojaaaaa??quote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!! De maand dat mini wordt geboren!
Als mini niet eerder komt natuurlijk :pquote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ojaaaaa??
Ik vind april ook wel een hele mooie maand eigenlijk
De HA is dicht op donderdagmiddag (}:|) en de vk is voor dit soort dingen alleen 's morgens tussen 08.30 en 9.30 bereikbaar. Daar buitenom staan ze niet te springen als je belt. Merkte ik vorige week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |