Jaaa! Waarschijnlijk ratelde ik een hoop, dat doe ik altijd als ik zenuwachtig benquote:
Gefeliciteerd lieve Tallyquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:19 schreef Tally het volgende:
Ze is er8:43 geboren.
De operatie verliep niet vlekkeloos en duurde daarom ook anderhalf uur ipv 3 kwartier.
Naam zet ik nog niet op FOK! dat zou zonde zijn voor onze vrienden (die ook op FOK! zitten). Dus via PM wil ik het wel kwijt.
Mijn god wat een avontuur weer.
Hier gelukkig nog alles rustig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een week dit!!
Who's next?? Piekie al tekenen? Mandy nog rustig? Zet m op LLM's!!!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef covie het volgende:
Kwam dit weekend iemand tegen (diegene zie ik alleen elk jaar op de kermis) die zei: Hmm huh? Ik dacht dat jij ondertussen al wel bevallen zou zijn..?![]()
Ik:Ja vorig jaar kermis was ik ook zwanger... maar dit is alweer de 2e!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef covie het volgende:
Kwam dit weekend iemand tegen (diegene zie ik alleen elk jaar op de kermis) die zei: Hmm huh? Ik dacht dat jij ondertussen al wel bevallen zou zijn..?![]()
Ik:Ja vorig jaar kermis was ik ook zwanger... maar dit is alweer de 2e!
Je wil me gewoon inhalen hèquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef L-E het volgende:
Spirit, je staat op 2!![]()
Nou, ik geloof dat ik inmiddels wel kan melden dat we het voortraject zijn in gegaan. Al sinds het weekend voorweëen en een overvloed aan harde buiken. Niets houdt aan, ik merk duidelijk dat het voorwerk is, maar mijn lichaam is in ieder geval vast bezig. Bij de eerste ook weken gehad trouwens, dus ik verwacht niet dat dit snel tot iets zal leiden
Fijn! Viel wel mee hoor, gewoon gezellig. Vnd het iig leuk je te ontmoeten. En ik zal het aan M doorgevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Mabawa. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wow! Zijn er toch even 2 meisjes bijgekomen!
Belle, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een lieve naam zeg![]()
Tally gefeliciteerd! Wat een lieve foto, dat mondje zo cute! Op naar een spoedig herstel.
Mag ik een pm/dm met de naam?
[..]
Jaaa! Waarschijnlijk ratelde ik een hoop, dat doe ik altijd als ik zenuwachtig benEn ik ben ook helemaal vergeten te zeggen dat ik M. zijn pakje zo leuk vind!! Maar leuk je te zien!
Broeken passen prima, bedankt! Nu lijkt mijn buik nog ronder/groter![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef Limone het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd naar een foto van jou, Bla!
Altijd fijn om die grens over te zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Ga straks denk weer een foto maken. Ik ben officieel niet meer 'ben-je-nou-dik-geworden-of...?' volgens collega's
Wel fijn lijkt me datquote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Ga straks denk weer een foto maken. Ik ben officieel niet meer 'ben-je-nou-dik-geworden-of...?' volgens collega's
Fijn! Ik hang nog wel in die fase, lastigquote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ook hoor en ben 2 maanden verderquote:Op woensdag 17 april 2013 08:40 schreef Mabawa. het volgende:
Hopelijk tot heel snel Chanty!
[..]
Fijn, ik hang nog wel in die fase. Lastig
Ik ben niet zo ver als jij, maar ik verbaas me nu al echt over de kracht van zo'n kleintje. Ben benieuwd hoe dat over 4 weken is!quote:Op woensdag 17 april 2013 08:31 schreef Spirit82 het volgende:
Excuses trouwens voor de dames die hun kindje niet vaak voelen, maar man wat is die van mij druk! Het is ook bizar dat er nu een voldragen kind in zit en dat merk je wel qua kracht. Er stak net een heel stuk bovenrug uit m'n zij... Je hoort toch vaak dat ze aan het eind rustiger worden??
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook hoor en ben 2 maanden verder
Ik zag je foto in het buiken topic en je bent best ineens geploftquote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik voel me sinds gisteren echt zwangerzwanger hoor, dikzakbuik, de hele dag een schoppende baby. buiten adem ..ik kan t nog makkelijk verbergen als ik zou willen maar een flinke bol is t al
Leuk!quote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!
Oh spannend idd, termijnecho! Hoe laat mag je? En wel vrij bizar, wb dataquote:Op woensdag 17 april 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Leuk!
Mijn moeder zag mijn buikje gister nog niet. Terwijl zij altijd feilloos in de gaten heeft wanneer ik een kilo ben aangekomen![]()
Ik moest van haar mijn buik ontspannen, terwijl ik 'm al niet meer in kan houden!
![]()
Ik heb vandaag de termijnecho en ik vind het toch wel een beetje spannend. Dertig weken geleden had ik namelijk de tien weken echo waarbij het mis bleek te zijn. Vandaag was mijn ud. Symbolisch he?
Dat is wel heel toevallig dat dat de zelfde dag is dan. Succes en plezier vanmiddag!!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de termijnecho en ik vind het toch wel een beetje spannend. Dertig weken geleden had ik namelijk de tien weken echo waarbij het mis bleek te zijn. Vandaag was mijn ud. Symbolisch he?
Jep... Bij de 1e keer was het 14 dagen voor. De vk heeft stiekum ook nog een keer gekeken toen was het 10 dagen maar zij heeft ook het beentje nog extra opgemeten en dat was precies het termijn wat ze al eerder genoemd had. Dus ik weet nou helemaal niet waarom star zo hysterisch was over het formaat...quote:Op woensdag 17 april 2013 09:54 schreef Limone het volgende:
Half twee mag ik![]()
Ja en die data... ik vind het ook wel bij het leven horen of bij de zwangerschap, ofzo. Alles loopt zo vloeibaar in elkaar over.Ik word echt vreselijk zweverig van zwanger zijn..
Wat gingen ze nu ook al weer extra naar kijken, Hil? Of hij nog zo groot is?
Heb je al magnesium tabletten geprobeerd tegen de kramp? Helpt echt!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef Juud79 het volgende:
Fijn Tally! Lekker nog een dagje 'rust' en dan genieten van je twee meisjes thuis.![]()
Hier een nacht met kramp, een keer in mijn voet en twee keer in mijn kuit, eerst het ene en toen andere been. En dat het dan niet weggaat door strekken en ik dus mijn bed uit kan om te lopen en op te rekken....![]()
Vorige zwangerschap bijna geen last van gehad en nu al een aantal weken een paar keer per week last.
Baat-het-niet-dan-schaadt-het-niet-tip: leg een stuk zeep in bed, bij je voeten. Bij mij hielp het!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:27 schreef Juud79 het volgende:
Fijn Tally! Lekker nog een dagje 'rust' en dan genieten van je twee meisjes thuis.![]()
Hilz en Limone, veel success bij de echo!
Hier een nacht met kramp, een keer in mijn voet en twee keer in mijn kuit, eerst het ene en toen andere been. En dat het dan niet weggaat door strekken en ik dus mijn bed uit kan om te lopen en op te rekken....![]()
Vorige zwangerschap bijna geen last van gehad en nu al een aantal weken een paar keer per week last.
Jep! Een blok sunlight zeep! Mijn moeder zweert erbij. Het is echt zo'n 'grootmoeders'-tip, maar het schijnt écht te werkenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:49 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Baat-het-niet-dan-schaadt-het-niet-tip: leg een stuk zeep in bed, bij je voeten. Bij mij hielp het!
Onder je matras leggen!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:14 schreef Juud79 het volgende:
En dan drie keer per nacht wakker schrikken omdat je iets bij je voeten voelt....![]()
Ik heb Dove zeep, mag dat ook?
Heb je het niet ook vooral benauwd omdat je kleine misschien hoog ligt? Verkouden zijn zuigt, maar dan helpen middeltjes niet zo... Beterschap in ieder gevalquote:Op woensdag 17 april 2013 11:58 schreef Cwen het volgende:
Oh ja, misschien hebben ze die hier ook wel! (hele kleine Etos)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |