Nee. Ball bearings. Dat van die spijkers ging over Atlanta. Of kijk je geen cnn? Daar heb ik het van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
In de bommen zaten spijkers voor de bouw, dus gericht op zoveel mogelijk slachtoffers
twitter:CNBC twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 17:38:00[Update] All clear given at Boston's Logan Airport. RT @cnbc: Plane evacuated on runway at Boston's Logan Airport. reageer retweet
Niks aan de hand dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:41 schreef Nibb-it het volgende:
Voor de volledigheid:twitter:CNBC twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 17:38:00[Update] All clear given at Boston's Logan Airport. RT @cnbc: Plane evacuated on runway at Boston's Logan Airport. reageer retweet
Ergens hebben ze wel gelijk. De Bijbel zegt idd dat God je zal onderwerpen aan terreurdaden als je zijn bevelen niet op volgt. Dus als je in de bijbel gelooft kun je niet anders dan deze malloten steunen lijkt me.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:40 schreef Shawn het volgende:
https://twitter.com/WBCSays
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.guardian.co.uk/world/2001/may/06/mcveigh.usaquote:Additionally, borrowing a page from US foreign policy, I decided to send a message to a government that was becoming increasingly hostile, by bombing a government building and the government employees within that building who represent that government. Bombing the Murrah federal building was morally and strategically equivalent to the US hitting a government building in Serbia, Iraq, or other nations.
Based on observations of the policies of my own government, I viewed this action as an acceptable option. From this perspective, what occurred in Oklahoma City was no different than what Americans rain on the heads of others all the time, and subsequently, my mindset was and is one of clinical detachment. (The bombing of the Murrah building was not personal, no more than when Air Force, Army, Navy or Marine personnel bomb or launch cruise missiles against government installations and their personnel). I hope that this clarification amply addresses all questions.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Ergens hebben ze wel gelijk. De Bijbel zegt idd dat God je zal onderwerpen aan terreurdaden als je zijn bevelen niet op volgt. Dus als je in de bijbel gelooft kun je niet anders dan deze malloten steunen lijkt me.
Bij elk groot evenement heb je wel mensen die hun profetie willen verspreiden, er zal uiteindelijk iemand gelijk krijgen. Dat, of ze had voorkennisquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:28 schreef Symer het volgende:
Blijkbaar was er een vrouw die de renners een dag van tevoren waarschuwde dat ze zouden sterven als ze mee zouden doen aan de marathon:
Boston runners were warned: Squamish man
Dit dus, ongeacht uit welke hoek het komt.quote:
Qua stijl. Terrorisme. Explosies. Chaos in de massa. Niet een schietpartij op een school van een eenzame mafkees.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Shawn het volgende:
Vandaag precies 6 jaar geleden sinds Virginia Tech bloedbad waarbij meer dan 30 doden vielen. Hoe kan de aanslag in Boston dan de ergste zijn sinds 9/11 zoals vele sensationele media claimen?
Er zijn kennelijk belangen gemoeid met het opblazen van dit voorval.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Shawn het volgende:
Vandaag precies 6 jaar geleden sinds Virginia Tech bloedbad waarbij meer dan 30 doden vielen. Hoe kan de aanslag in Boston dan de ergste zijn sinds 9/11 zoals vele sensationele media claimen?
Ja, kijkcijfers en verkoopcijfers. Niet "de illuminatie".quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk belangen gemoeid met het opblazen van dit voorval.
Er is altijd wel een overeenkomst met cijfers of dagen. Net als dat het de 144e marathon van Boston was en er 144 gewonden zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Shawn het volgende:
Tja, commerciele belangen wegen helaas zwaarder dan die van het welzijn van mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, kijkcijfers en verkoopcijfers. Niet "de illuminatie".
Er gaan heus geen mensen dood door schreeuwende koppen of matige artikelen. Lijkt me niet geheel relevant momenteel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, commerciele belangen wegen helaas zwaarder dan die van het welzijn van mensen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:52 schreef miaeak het volgende:
[..]
Er is altijd wel een overeenkomst met cijfers of dagen. Net als dat het de 144e marathon van Boston was en er 144 gewonden zijn.
-edit- Sorry, 146e -.-.
Idd. Ik hoorde al dat sommige mensen nu niet meer mee gaan doen met de marathon van New York, dus degene(n) die dit gedaan heeft hebben hun doel bereikt: angst zaaien.quote:
Alleen al het feit dat jij bewust dit topic opzoekt, betekent toch dat ook jij een bepaalde vorm van sensatielust hebt? Wat is dan het verschil met de media die het in jouw ogen zouden opblazen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn kennelijk belangen gemoeid met het opblazen van dit voorval.
Zondequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Ik hoorde al dat sommige mensen nu niet meer mee gaan doen met de marathon van New York, dus degene(n) die dit gedaan heeft hebben hun doel bereikt: angst zaaien.
Dat blijft inderdaad een beetje op het netvlies zitten ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef miaeak het volgende:
Goddamnit.... Die foto van die gast in die rolstoel heeft me de hele nacht achtervolgd....
quote:CNN: bommen Boston in snelkookpannen
De bommen die bij de aanslagen in Boston zijn gebruikt, zaten verstopt in snelkookpannen. Die waren op hun beurt verborgen in zwarte rugzakken.
Dit heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN dinsdag gemeld op gezag van bronnen rond het onderzoek.
Mwah, als media waarschuwingen om niet al te groots uit te pakken met het aantal doden en niet uitgebreid in te gaan op de dader in de wind slaan leveren ze daar wel degelijk een bijdrage aan. Maar goed, zolang er nog niets bekend is over de achtegrond hiervan is het nogal op de zaken vooruit lopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Er gaan heus geen mensen dood door schreeuwende koppen of matige artikelen. Lijkt me niet geheel relevant momenteel.
Die volg ik even niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat jij bewust dit topic opzoekt, betekent toch dat ook jij een bepaalde vorm van sensatielust hebt? Wat is dan het verschil met de media die het in jouw ogen zouden opblazen?
Nou dat. Het is dus toch niet geheel denkbeeldig, we hebben nu gezien dat het echt kan gebeuren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zonde
Ging daarstraks hardlopen en dacht toch wel even "jezus je zal je benen maar ineens kwijt zijn door zoiets achterlijks".
Jep.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
"voordeel" van iets als dit is dat het weer compleet duidelijk is waar de complotgekkies en gewoon gestoorden zitten.
Is ook logisch natuurlijk, als je 'zelfs' niet meer veilig naar een sportevenement kan...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat. Het is dus toch niet geheel denkbeeldig, we hebben nu gezien dat het echt kan gebeuren.
En dat mensen zich dan achter de oren krabben kan ik me heel goed voorstellen.
Dus het doel van deze terrorist is bereikt; de angst is gezaaid .
De NOS zou voor de gein eens samen met RTL gewoon allerlei wilde complottheorieën moeten gaan spuien en genuanceerde, realistische verklaringen afdoen als naïeve onzin. Kijken hoe ze daar dan reageren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jep.
In BNW werd meteen na de aanslagen een topic gestart. Er bestond een 'vermoeden' dat er iets niet helemaal zuiver was. Zo werkt dat dus tegenwoordig na elk breed uitgemeten drama op TV.. Er bestaat een vermoeden. Dat 'vermoeden' wordt later pas ingevuld met allerlei vage www.SEEKTHETRUTH.COM achtige websites en youtube filmpjes met superspannende Hans Zimmer muziek, waarin verwezen wordt naar een 'niet kloppende schaduw', Illumaniti symbolen en vreemde niet kloppende pixels.
Men opent een topic en ach.. Die pixels en maffe schaduwen vinden we later wel. Het gaat er om dat het niet mag kloppen zoals de media het brengt. De rest doet er niet toe.
Comments:quote:
quote:Ben collier • 18 hours ago
To hell with freedom of speech, these people need to be shown they cannot do this type of thing. I hope ordinary people who realise what a terrible thing it would be for these funerals to be picketed take matters into their own hands should the police fail to take action.
quote:Reluctant Realist Ben collier • 17 hours ago
I didn't think I would ever say this, but it might be time to re-examine our entire system of civil liberties. We appear to be spiraling out of control in the name of "freedom" and the violence is only escalating. I've always seen government control as the enemy of freedom, but I'm beginning to question more and more if we can entrust all citizens with the responsibility that self-governance requires.
I fear that without control (from stoping these nuts, to fire-arm & financial regulations), there will continue to be a trend toward chaos in our country...
ach bij de eerste volgende marathon van NY zullen er wel weer in het nieuws komen dat er veel meer lopers mee deden dan de voorgaande jarenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Ik hoorde al dat sommige mensen nu niet meer mee gaan doen met de marathon van New York, dus degene(n) die dit gedaan heeft hebben hun doel bereikt: angst zaaien.
Het was niet eens een vermoeden, het werd stellig beweerd. In de TT.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jep.
In BNW werd meteen na de aanslagen een topic gestart. Er bestond een 'vermoeden' dat er iets niet helemaal zuiver was. Zo werkt dat dus tegenwoordig na elk breed uitgemeten drama op TV.. Er bestaat een vermoeden. Dat 'vermoeden' wordt later pas ingevuld met allerlei vage SEEKTHETRUTH achtige websites en youtube filmpjes met superspannende Hans Zimmer muziek, waarin verwezen wordt naar een 'niet kloppende schaduw', Illumaniti symbolen en vreemde niet kloppende pixels.
Men opent een topic en ach.. Die pixels en maffe schaduwen vinden we later wel. Het gaat er om dat het niet mag kloppen zoals de media het brengt. De rest doet er niet toe.
Toch zie ik jou daar ook weleens postenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Ach, de fokkers in BNW zijn net zo geflipt als de mensen van WBC.
Niet serieus nemen en met een grote boog omheen lopen.
Af en toe een uitstapje naar de dierentuin is goed voor de lachspieren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch zie ik jou daar ook weleens posten![]()
Dus die bocht is niet zó groot
Meer in de zin van demonstreren, protesteren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is de Nederlandse vertaling van 'picketed'? Ik neem aan dat ze zoiets als verstoren bedoelen?
demonstreren denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is de Nederlandse vertaling van 'picketed'? Ik neem aan dat ze zoiets als verstoren bedoelen?
Demonstreren in Amerikaanse stijl: iedereen zijn eigen bordje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Picketing_(protest)quote:Picketing (protest)
Picketing is a form of protest in which people (called picketers)[1] congregate outside a place of work or location where an event is taking place. Often, this is done in an attempt to dissuade others from going in ("crossing the picket line"), but it can also be done to draw public attention to a cause. Picketers normally endeavor to be non-violent. It can have a number of aims, but is generally to put pressure on the party targeted to meet particular demands and/or cease operations. This pressure is achieved by harming the business through loss of customers and negative publicity, or by discouraging or preventing workers and/or customers from entering the site and thereby preventing the business from operating normally.
Picket = Stakingspost zegt Google?never mind lolquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Google heeft het niet altijd bij het rechte eindquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Picket = Stakingspost zegt Google?
Ik zag hetquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Google heeft het niet altijd bij het rechte eind
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Demonstreren in Amerikaanse stijl: iedereen zijn eigen bordje.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Picketing_(protest)
quote:3.
a. A person or group of persons stationed outside a place of employment, usually during a strike, to express grievance or protest and discourage entry by nonstriking employees or customers.
b. A person or group of persons present outside a building to protest.
Ach dat is al sinds 9/11 zo. Kan het ook wel enigszins snappen als eens in de paar jaar een gebouw opgeblazen wordt oid door een mafkees.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Damm die Amerikanen worden echt helemaal loco. Alles is ineens een terroristische actie en shit.
V Tech was een doorgedraaide idioot. Achter deze bommen zit waarschijnlijk een politiek doel of politieke boodschap. Dat is wat de aanslag in Boston een terreurdaad maakt en die in Virginia niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Shawn het volgende:
Wat is het dan? Een ongelukje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Damm die Amerikanen worden echt helemaal loco. Alles is ineens een terroristische actie en shit.
Zolang er nog niets bekend is over de dader(s) is dat puur speculatie. Voor hetzelfde geld was het ook een eenling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |