abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125357885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel degelijk. Bedankt voor je aanname. Ik snap ook wel dat de kanslozen in deze maatschappij een kans moet krijgen en tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Bobby had ongelijk en bijt van zich af, want hij laat zich niet kennen :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:25:46 #52
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_125357890
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het punt is dat als je terrein gevaarlijk is je het goed af moet sluiten. Een hek wat ieder moment omligt is, hoewel duidelijk, niet goed afsluiten.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat dat kind een debiel is betwist ik ook niet. Maar als mijn terrein zo gevaarlijk was zorgde ik dat het beter afgesloten was dan met één losstaand hekje.
Ik zie dat er een kapotte bloempot in mijn tuin ligt, moet ik nu ook beveiliging inhuren of is drie rijen hekken wel voldoende?
pi_125357911
De bron alleen al :')
pi_125357913
quote:

[..]

Daar gaat het niet om. Het punt is dat als je terrein gevaarlijk is je het goed af moet sluiten. Een hek wat ieder moment omligt is, hoewel duidelijk, niet goed afsluiten.
Een hek is een hek, een bord dat je er niet mag komen zou voldoende moeten zijn. Maar nee.

Dat het kind er komt a la, dat die ouders ook nog eens de verantwoording bij iemand anders leggen is gewoon achterlijk. Ze moeten dat kutkind of binnen houden of beter in de gaten houden. Geen van beiden is gebeurt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_125357938
quote:

[..]

Bullshit.

Dit is voldoende afgesloten, elk hekwerk is wel te omzeilen en het is heel duidelijk aangegeven dat het privéterrein is wat niet betreden dient te worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:24 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Zo zijn kinderen schat.

Zit in de natuur. Of wou je dat ook gaan bestrijden, met eenzelfde geweldige feitenkennis als.je hier tentoonspreidt :')
Inderdaad, maar al het stoms wat kinderen doen is niet gelijk de schuld van iemand anders omdat het kind het kon doen.
pi_125357969
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef Nobu het volgende:

[..]

[..]

Ik zie dat er een kapotte bloempot in mijn tuin ligt, moet ik nu ook beveiliging inhuren of is drie rijen hekken wel voldoende?
Je hoeft er geen rekening mee te houden dat spelende kinderen zich in je tuin ophouden.

Maar ook daar zullen grenzen aan zijn.

Alles naar redelijkheid.
pi_125358012
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Bobby had ongelijk en bijt van zich af, want hij laat zich niet kennen :')
Nee hoor, ik heb geen ongelijk. Alleen omdat er mensen bestaan die zelf geen verantwoordelijkheid durven of willen nemen heb ik volgens de wet ongelijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_125358078
pi_125358081
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Bullshit.

Dit is voldoende afgesloten, elk hekwerk is wel te omzeilen en het is heel duidelijk aangegeven dat het privéterrein is wat niet betreden dient te worden.
Het gaat hier om kinderen. Andere regels.

quote:
Inderdaad, maar al het stoms wat kinderen doen is niet gelijk de schuld van iemand anders omdat het kind het kon doen.
Aan alles zit een grens inderdaad. Maar dit soort situaties moet je voorzien en daarom is een slap hek dat niet op slot zit simpelweg niet afdoende.
pi_125358139
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Bullshit.

Dit is voldoende afgesloten, elk hekwerk is wel te omzeilen en het is heel duidelijk aangegeven dat het privéterrein is
Je snapt het niet. Het punt is niet dat je duidelijk moet maken dat het privéterrein is, het punt is dat als je een terrein hebt dat zo gevaarlijk is je moet zorgen dat mensen er niet makkelijk kunnen komen. Uiteraard is ieder hek te omzeilen, daar gaat het niet om. Als ze hier een normaal hek voor hadden gezet met een goed slot er op, dán is het redelijkerwijs goed afgesloten en dus ben je dan ook niet aansprakelijk als iemand zich er verwondt.

Dit hek was waardeloos. Misschien lag het al wel op de grond toen die kinderen kwamen. Dat heet nalatigheid, ook al mocht er niemand komen.
pi_125358140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb geen ongelijk. Alleen omdat er mensen bestaan die zelf geen verantwoordelijkheid durven of willen nemen heb ik volgens de wet ongelijk.
Maar natuurlijk. Jij bent zoveel slimmer dan de rest...

Ik denk het niet knaap.
pi_125358242
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Jij bent zoveel slimmer dan de rest...

Ik denk het niet knaap.
Ik heb nooit een operatie gehad omdat ik me bevond op terrein waar ik niet mocht komen, als dat is wat je bedoeld ja.
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:39:01 #63
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_125358453
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Het punt is niet dat je duidelijk moet maken dat het privéterrein is, het punt is dat als je een terrein hebt dat zo gevaarlijk is je moet zorgen dat mensen er niet makkelijk kunnen komen. Uiteraard is ieder hek te omzeilen, daar gaat het niet om. Als ze hier een normaal hek voor hadden gezet met een goed slot er op, dán is het redelijkerwijs goed afgesloten en dus ben je dan ook niet aansprakelijk als iemand zich er verwondt.

Dit hek was waardeloos. Misschien lag het al wel op de grond toen die kinderen kwamen. Dat heet nalatigheid, ook al mocht er niemand komen.
Het is volkomen duidelijk als je het terrein ziet dat het gevaarlijk is om daar te komen. Dat lijkt me al reden genoeg om de aansprakelijkheid af te wijzen.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_125358536
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:33 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb nooit een operatie gehad omdat ik me bevond op terrein waar ik niet mocht komen, als dat is wat je bedoeld ja.
Wauw je bent het braafste jongetje van de klas :')
pi_125358587
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef freiss het volgende:

[..]

Het is volkomen duidelijk als je het terrein ziet dat het gevaarlijk is om daar te komen. Dat lijkt me al reden genoeg om de aansprakelijkheid af te wijzen.
Het zijn kinderen. Dan liggen die zaken anders. Biologisch en juridisch feit.
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:43:46 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125358640
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:20 schreef NomanIW het volgende:

[..]

In de verste verte niet. Zeker als.bekend is dat de hekken.vaak verwijderd worden.

Dat alleen al is nalatig.

Minstens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_125358677
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef freiss het volgende:

[..]

Dat is niet genoeg om gevaarzetting en aansprakelijkheid daaruit te voorkomen. Je moet zo'n stuk grond gewoon goed afsluiten zodat mensen, en zeker spelende kinderen, niet makkelijk er in kunnen. Een hekje van 40 cm is bijvoorbeeld niet voldoende. Oranje pionnen neerzetten ook niet. En een hek wat mensen blijkbaar keer op keer om kunnen gooien ook niet.
pi_125358699
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Wauw je bent het braafste jongetje van de klas :')
Gewoon fatsoenlijke opvoeding gehad, iets wat bij veel jeugd ontbreekt omdat ouders te druk zijn met hun werk en iPads. :*
pi_125358701
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:43 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi behang heb je. Wellicht een.ander topic.
pi_125358737
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Gewoon fatsoenlijke opvoeding gehad, iets wat bij veel jeugd ontbreekt omdat ouders te druk zijn met hun werk en iPads. :*
Oh daar heb je OOK al verstand van :D

Niet te kort zeg :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:47:16 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125358805
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Mooi behang heb je. Wellicht een.ander topic.
Nope, subtiele hint dat het misschien gewoon aan het kind ligt, dat de wereld niet geheel idiot-proof gemaakt kan worden en het te moeilijk is om de hele buitenwereld in zacht rubber te wikkelen zodat Jordy zich niet kan bezeren.
Vrijheid
pi_125358909
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Nope, subtiele hint dat het misschien gewoon aan het kind ligt, dat de wereld niet geheel idiot-proof gemaakt kan worden en het te moeilijk is om de hele buitenwereld in zacht rubber te wikkelen zodat Jordy zich niet kan bezeren.
Ja, want dat is natuurlijk precies hetzelfde als glasscherven rondstrooien op een terrein dat makkelijker begaanbaar is dan het gemiddelde dorpsplein.
pi_125358938
quote:

[..]

Dit dus, ongelukken gebeuren nu eenmaal en als je niet wilt dat ze gebeuren ga je maar lekker in een isoleercel zitten.

Ben ook benieuwd wat Noman's visie over spoorbomen is, immers sluiten deze het spoor ook niet hermetisch af zodra er een trein langs raast.
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:52:43 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125359006
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, want dat is natuurlijk precies hetzelfde als glasscherven rondstrooien op een terrein dat makkelijker begaanbaar is dan het gemiddelde dorpsplein.
Als je het wil overdrijven ja hoor, dan kan je het zo zien. Het is een sloopterrein waar aangegeven staat in tekst en in de vorm van een hek dat je er niet mag komen. Dat moet genoeg zijn en zo niet is het op eigen risico en doe je het maar lekker met een scherf in je been. Is in ieder geval een goede les. Ik heb ook wel genoeg littekens van gekloot op het bouwterrein, hoort erbij.
Vrijheid
pi_125359070
rteld
quote:

[..]

Dat zegt ook niemand.

Probleem op dit forum is dat iedereen zo overtuigd is van zn eigen kroegwijsheden.

Dit soort dingen zit in de natuur van kinderen. Ik geloof onmiddellijk dat de gemiddelde FOKker veel te beschermd is opgevoed en daarom een zeer eendimensionaal wereldbeeldheeft, maar de feiten zijn de feiten.

Kun je 20 keer roepen dat jordy dom is en zn ouders tokkies zijn, maar jullie ontstijgen dat niveau zelf absoluut niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')