Jawel want PSV heeft nog niet genoeg middenvelders
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op dinsdag 16 april 2013 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende: Nog een 10 kopen terwijl je de aanvallende middenvelder met beste statistieken al in de selectie hebt in de vorm van Wijnaldum..
Het probleem is alleen dat Wijnaldum niet zo heel goed kan voetballen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op dinsdag 16 april 2013 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende: Nog een 10 kopen terwijl je de aanvallende middenvelder met beste statistieken al in de selectie hebt in de vorm van Wijnaldum..
Klopt ja, opzich wel zonde maar City is voor hem een goede stap, gun het hem wel.
Nu City gaat hij niet redden. Die jongen moet eerst als een wat grotere meneer binnenkomen. Zo rond zijn 23e vertrekken nadat hij wat jaartjes in de top van de Eredivisie heeft gespeeld.
Wat wil je dan? Hij kan super balletjes terugpassen maar geeft nooit een assist en maakt nooit een goal?
Ow, van mij mag Wijnaldum de komende jaren de nummer 10 van PSV zijn hoor. Die jongen heeft altijd de assist op de 4-0 ofzo maar juist op de belangrijke momenten laat hij zien dat het een blind paard is. De heatmap van Wijnaldum tegen Ajax was weer exemplarisch voor zijn verstoppertje spelen tactiek
PSV heeft ook het beste doelsaldo.. wat is dat waard?
Veel met een prima verdediging. Doe vooral alsof het aan Wijnaldum ligt. Jullie hebben geen enkele Eredivisie wedstrijd níet gescoord, alleen die verdediging (en dat begint bij het verdedigende blok van het middenveld) is zo kwetsbaar als de pest.
Veel met een prima verdediging. Doe vooral alsof het aan Wijnaldum ligt. Jullie hebben geen enkele Eredivisie wedstrijd níet gescoord, alleen die verdediging (en dat begint bij het verdedigende blok van het middenveld) is zo kwetsbaar als de pest.
Dan verandert er nog niks aan het feit dat wijnaldum er weinig van kan.. En dat het elftal ook voorin niet goed functioneert.
Het ligt echt niet alleen aan de verdediging, maar natuurlijk wel het grootste gedeelte. Ook het zo geroemde middenveld en aanval heeft na de winterstop vaak zat gefaald. PSV moet echt schoon schip maken en een paar jaar gaan bouwen aan een team dat wel bij elkaar past.
Toivonen is in 5 wedstrijden al belangrijker dan Wijnaldum in een heel seizoen.
Vind je het gek dat dat beleid niet deugt daar, als iedereen zo denkt bij psv... Koop dan Maher voor 10 miljoen en schrijf even een dikke 6 af in een jaar...
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever. - Headstrong to take on anyone.
Vind je het gek dat dat beleid niet deugt daar, als iedereen zo denkt bij psv... Koop dan Maher voor 10 miljoen en schrijf even een dikke 6 af in een jaar...
Als er goed beleid was dan was Wijnaldum niet eens gehaald en stond PSV er niet zo als nu voor.
Als er goed beleid was dan was Wijnaldum niet eens gehaald.
Nee klopt. Had Twente Wijnaldum en Fer voor 6 miljoen totaal gehaald. Maar Brands moest zo nodig ineens een zak met geld van onder zijn stadion wegtoveren.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever. - Headstrong to take on anyone.
Ow, van mij mag Wijnaldum de komende jaren de nummer 10 van PSV zijn hoor. Die jongen heeft altijd de assist op de 4-0 ofzo maar juist op de belangrijke momenten laat hij zien dat het een blind paard is. De heatmap van Wijnaldum tegen Ajax was weer exemplarisch voor zijn verstoppertje spelen tactiek
Ja dat weet ik dat hij rechtsbuiten speelde. Maar ook in de toppers waar hij op nummer 10 stond kan je dezelfde heatmap overleggen. Geeft verder niets hoor schatje
Op dinsdag 16 april 2013 13:59 schreef Chase_Utley het volgende: De heatmap van Wijnaldum tegen Ajax was weer exemplarisch voor zijn verstoppertje spelen tactiek
Al stond hij nu op rechtsbuiten, Fischer zijn heatmap was ook niet zo heat.
Ajax - PSV vond ik erger, toen stond hij op 10 met 9 balcontacten.
Dan verandert er nog niks aan het feit dat wijnaldum er weinig van kan.. En dat het elftal ook voorin niet goed functioneert.
Dan kom ik toch terug op de statistieken, die jongen verprutst 70% van de ballen en nog de meest scorende aanvallende middenvelder van de Eredivisie en strooit met assists. Die voorste 4 (spits, vleugels, 10) zijn niet altijd even scherp en goed, maar zijn echt niet de oorzaak dat dit PSV nu geen titel pakt.
Lens, Mertens, Wijnaldum, Matavz (haha), allemaal lijken ze een mentaal probleem te hebben en zakken te vaak door de ondergrens, maar zelfs dán wint PSV nog redelijk eenvoudig 9/10 potjes. Alleen kun je totaal niet vertrouwen op de defensie, 9 keer de 0 gehouden en dan vooral in wedstrijden waarin de voorhoede makkelijk het doel vind waardoor de tegenstander enkel nog achteruit blijft voetballen. Zodra de voorhoede er pas eentje in heeft liggen bij de rust voel je tegenwoordig bij PSV gewoon dat die tegengoal wel gaat vallen.
De tijden met Gomez en Alex waarbij je bij een 1-0 desnoods met 11 man in de eigen 16 kon hangen zijn natuurlijk al voorbij, maar er moet echt puur en alleen versterking komen in die defensie én dat blok daarvoor.
Je interpreteert mijn reactie verkeerd. Ik vind juist niet dat ze hem moeten kopen omdat Wijnaldum goed is. Hij begon goed te spelen en nu is toivonen weer terug. Je zag gewoon dat hij even moest wennen.
Ja dat weet ik dat hij rechtsbuiten speelde. Maar ook in de toppers waar hij op nummer 10 stond kan je dezelfde heatmap overleggen. Geeft verder niets hoor schatje
Volgensmij knalde hij er tegen Vitesse en Twente er 1 in, maar ik kan het ook mishebben hoor
Je interpreteert mijn reactie verkeerd. Ik vind juist niet dat ze hem moeten kopen omdat Wijnaldum goed is. Hij begon goed te spelen en nu is toivonen weer terug. Je zag gewoon dat hij even moest wennen.
Wennen .. het is geen 10 en hij blijft nooit op zijn plek op rechtsbuiten.
Volgensmij was Waterman degene die "heat" had, de rest nauwelijks
Niet zo gek ook. Het beste middenveld en aanval van de Eredivisie kan niet zo goed een bal een paar keer naar een medespeler passen, dat gaat nogal snel fout.
Maar goed, hoe zien de PSV supporters hier tegen een jaartje of 2 opbouwen zonder voor de titel mee te spelen? Gewoon om weer een goede fundering te leggen. Of gaat het publiek zich dan roeren omdat er al zo lang geen titel meer in Eindhoven is gebracht.
Op dinsdag 16 april 2013 14:10 schreef Chase_Utley het volgende: Maar goed, hoe zien de PSV supporters hier tegen een jaartje of 2 opbouwen zonder voor de titel mee te spelen? Gewoon om weer een goede fundering te leggen. Of gaat het publiek zich dan roeren omdat er al zo lang geen titel meer in Eindhoven is gebracht.
hadden ze dit jaar moeten doen. In plaats van subsidie aanvragen alles opbouwen zoals andere clubs dat doen/deden die magere jaren hadden.
Op dinsdag 16 april 2013 14:10 schreef Chase_Utley het volgende: Maar goed, hoe zien de PSV supporters hier tegen een jaartje of 2 opbouwen zonder voor de titel mee te spelen? Gewoon om weer een goede fundering te leggen. Of gaat het publiek zich dan roeren omdat er al zo lang geen titel meer in Eindhoven is gebracht.
Heerlijk man. Laat gaan, laat gaan. Wat jonge spelertjes erin die zich graag willen bewijzen. Omhooggevallen pseudo vedetten en Brands weg en een transparante boekhouding. Potentie genoeg.
Heerlijk man. Laat gaan, laat gaan. Wat jonge spelertjes erin die zich graag willen bewijzen. Omhooggevallen pseudo vedetten en Brands weg en een transparante boekhouding. Potentie genoeg.
Ik heb t al vaker gezegd, en ik zeg t nu weer. Als dat de enige mogelijkheid is om mijn club terug te krijgen, so be it. En ik weet 100% dat de meerderheid van het PSV-publiek ook zo denkt. De titel is niet alles, de club is. En die is nu onherkenbaar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Volgens Thijs is na Lens, Marcello de grote boosdoener
En dan heb je nog meelopers als Jetro "Ik heb in mijn jeugd mensen op straat dood zien gaan" Willems en de pret is compleet. Ook is de donkere groep boos over hoe Engelaar wordt behandeld. Het is een grote teringzooi.
En dan heb je nog meelopers als Jetro "Ik heb in mijn jeugd mensen op straat dood zien gaan" Willems en de pret is compleet. Ook is de donkere groep boos over hoe Engelaar wordt behandeld. Het is een grote teringzooi.
Thijs moet eens hier langskomen. Waren we maanden geleden al achter
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Volgens Thijs is na Lens, Marcello de grote boosdoener. Owjah, en Engelaar [ afbeelding ]
Lens heeft gewoon een erg sterke eigen mening. Daar is niets mis mee. Ik acht het meer aan de meelopers. De Wijnaldems en de Willemsen. Die op iedere foto tof moeten poseren. Engelaar is sinds hij als grootverdiener op de bank terecht is gekomen. Marcello is gewoon een mongool.
Volgens Thijs is na Lens, Marcello de grote boosdoener. Owjah, en Engelaar [ afbeelding ]
Lens is gewoon een grote klootzak. Dat was al veel langer duidelikk toch? Onder Rutten speelde hij gewoon bewust slecht om een ontslag te forceren. Dat was toen echt overduidelijk.
Heb het gevoel dat het dat of subtop is..
Maar dan moet je het als club ook wel duidelijk uit gaan spreken en geen verwachting scheppen bij de supporters.
Bij PSV gaat alles door het midden, makkelijk verdedigen..
En ik weet niet wat het verschil is maar Ajax loopt beter ofso, ze izjn veel creatiever.
Ze weten wat hun opdrachten zijn en houden zich er aan. Als het even niet loopt, back to basic. PSV doet maar wat en met die selectie win je dan natuurlijk nog genoeg wedstrijden. Maar er is helemaal niks om op terug te vallen. Het hangt van toeval en individuele klasse aan elkaar.
Lens is gewoon een grote klootzak. Dat was al veel langer duidelikk toch? Onder Rutten speelde hij gewoon bewust slecht om een ontslag te forceren. Dat was toen echt overduidelijk.
Ik snap ook niet waarom mensen positief over hem zijn, voor de camera de onschuldige uithangen maar dat zijn juist de grootste
Maar dan moet je het als club ook wel duidelijk uit gaan spreken en geen verwachting scheppen bij de supporters.
Supporters zullen inmiddels toch ook wel realistisch genoeg zijn dat hoe het nu is gegaan een grote faalzooi is. Aan de andere kant, zo lang zonder prijzen zitten brengt je wel eens tot wanhoop.
Ze weten wat hun opdrachten zijn en houden zich er aan. Als het even niet loopt, back to basic. PSV doet maar wat en met die selectie win je dan natuurlijk nog genoeg wedstrijden. Maar er is helemaal niks om op terug te vallen. Het hangt van toeval en individuele klasse aan elkaar.
Als het even niet loopt weet Ajax het ook niet hoor, net als Barcelona afhankelijk van een systeem.
Lens heeft gewoon een erg sterke eigen mening. Daar is niets mis mee. Ik acht het meer aan de meelopers. De Wijnaldems en de Willemsen. Die op iedere foto tof moeten poseren. Engelaar is sinds hij als grootverdiener op de bank terecht is gekomen. Marcello is gewoon een mongool.
Die Waterman vind ik gewoon een naar mannetje.
Het is voor mij allemaal 1 pot nat. Depay is bijvoorbeeld net zo 'erg', alleen die probeert zich wel te (ver)beteren bv.
Lens zal vast een sterke eigen mening hebben, dat kwam er ook al uit onder Rutten. Maar ook zo achterbaks als wat.
Als het even niet loopt weet Ajax het ook niet hoor, net als Barcelona afhankelijk van een systeem.
Maar dat is tenminste een basis om op terug te vallen. En aan de stand te zien (En die van de vorige jaren) zie je dat dat meer punten oplevert dan de wijze waarop PSV speelt.
Als er goed beleid was dan was Wijnaldum niet eens gehaald en stond PSV er niet zo als nu voor.
Wijnaldum was los van dat hij helemaal niet zo'n groot talent was ook totaal niet nodig, Toivonen, Bakkal en Labyad waren er al voor de positie van nummer 10 en dan ga je voor 5 miljoen een vierde jonge speler voor die plek halen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Wijnaldum was los van dat hij helemaal niet zo'n groot talent was ook totaal niet nodig, Toivonen, Bakkal en Labyad waren er al voor de positie van nummer 10 en dan ga je voor 5 miljoen een vierde jonge speler voor die plek halen
Nee joh, buitenkansje, oog op de toekomst, slim gehandeld van Brands, gaat voor miljoenen weg dit en dat. Althans, dat was de breed uitgedragen mening van de PSV supporters toen hij kwam (Ik chargeer een beetje, maar dat hoort erbij)
Het is voor mij allemaal 1 pot nat. Depay is bijvoorbeeld net zo 'erg', alleen die probeert zich wel te (ver)beteren bv.
Lens zal vast een sterke eigen mening hebben, dat kwam er ook al uit onder Rutten. Maar ook zo achterbaks als wat.
Maar Lens spreekt zich intern wel uit. Ik vind het wel goed dat hij richting de media niet het achterste van zijn tong laat zien. Ik vind het wel jammer dat een Depay, dat soort mensen als voorbeeld gaat zien.
Wijnaldum was op zijn 16e het grootste talent van Nederland. Dat zal Brands nog wel in zijn hoofd hebben gehad toen hij hem haalde.
Ze weten wat hun opdrachten zijn en houden zich er aan. Als het even niet loopt, back to basic.
Eigenlijk datgene wat PSV in de periode Hiddink zich ook eigen had gemaakt. Altijd weer dat systeem waar ze op terug konden vallen waardoor men nooit door de ondergrens zakte en drie punten wist te halen uit 'slechte' wedstrijden. Afgelopen weekend was de 2-1 van Ajax illustratief voor dit PSV.
Maar Lens spreekt zich intern wel uit. Ik vind het wel goed dat hij richting de media niet het achterste van zijn tong laat zien. Ik vind het wel jammer dat een Depay, dat soort mensen als voorbeeld gaat zien.
Misschien moet Lens wat minder praten en wat meer gaan voetballen.
Als deze groepjes weg zijn, zie ik een Depay en Locadia er nog wel komen hoor
We zijn al vijf jaar bezig dus kan 2 jaar er ook nog wel bij. Dat hitsige hijgen om titels heeft voor mij nooit zo gehoeven. Maar waarschijnlijk ben ik één van de weinigen.
Overigens moet dan eerst Brands opflikkeren maar die zal wel blijven zitten, er zullen wel een sloot spelers vertrekken en met de vervangers die ome Marcel dan haalt moet je niet raar staan te kijken als je dan om plek 5 speelt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Supporters zullen inmiddels toch ook wel realistisch genoeg zijn dat hoe het nu is gegaan een grote faalzooi is. Aan de andere kant, zo lang zonder prijzen zitten brengt je wel eens tot wanhoop.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in het realisme van PSV fans.
Die wanhoop hebben we dit jaar al gezien, hopelijk wordt men nu eens realistisch.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
We zijn al vijf jaar bezig dus kan 2 jaar er ook nog wel bij. Dat hitsige hijgen om titels heeft voor mij nooit zo gehoeven. Maar waarschijnlijk ben ik één van de weinigen.
Overigens moet dan eerst Brands opflikkeren maar die zal wel blijven zitten, er zullen wel een sloot spelers vertrekken en met de vervangers die ome Marcel dan haalt moet je niet raar staan te kijken als je dan om plek 5 speelt
Ik denk dat PSV gewoon Brands zijn contract laat uitdienen, want als je hem ontslaat moet kost het je geld plus de nieuwe TD zal ook niet gratis te werk gaan.
En heb je er vrede mee als je om plek 5 gaat spelen maar wel jongens als Ritzmaier, Locadia en Koch het seizoen met voldoende speeltijd in PSV 1 gaan meemaken.
Ik denk dat PSV gewoon Brands zijn contract laat uitdienen, want als je hem ontslaat moet kost het je geld plus de nieuwe TD zal ook niet gratis te werk gaan.
En heb je er vrede mee als je om plek 5 gaat spelen maar wel jongens als Ritzmaier, Locadia en Koch het seizoen met voldoende speeltijd in PSV 1 gaan meemaken.
Het scouten moet denk ik ook gewoon anders, kopen hoeft niet altijd slecht te zijn ipv jeugd gebruiken maar ik heb gewoon geen idee wat die mensen dachten te zien in Marcelo, Vukovic, Zanka etc..
Nee joh, buitenkansje, oog op de toekomst, slim gehandeld van Brands, gaat voor miljoenen weg dit en dat. Althans, dat was de breed uitgedragen mening van de PSV supporters toen hij kwam (Ik chargeer een beetje, maar dat hoort erbij)
Niet de mening van deze PSV-supporter, dat er ineens zó met geld gesmeten werd stond me al enorm tegen en Wijnaldum was het toppunt van dat beleid. Dat was ook het moment dat ik me voor het eerst afvroeg of Brands wel helemaal lekker was
Had PSV niemand gehad voor die positie dan was het best verdedigbaar geweest maar destijds was het gewoon pure waanzin eigenlijk....
Niet de mening van deze PSV-supporter, dat er ineens zó met geld gesmeten werd stond me al enorm tegen en Wijnaldum was het toppunt van dat beleid. Dat was ook het moment dat ik me voor het eerst afvroeg of Brands wel helemaal lekker was
Had PSV niemand gehad voor die positie dan was het best verdedigbaar geweest maar destijds was het gewoon pure waanzin eigenlijk....
Ow, ik heb jou altijd realistisch gevonden. Soms een tikkeltje te negatief, maar wel begrijpelijk.
Het scouten moet denk ik ook gewoon anders, kopen hoeft niet altijd slecht te zijn ipv jeugd gebruiken maar ik heb gewoon geen idee wat die mensen dachten te zien in Marcelo, Vukovic, Zanka etc..
Kopen is ook helemaal niet slecht. PSV is altijd een koopclub geweest en heeft daar de grootste successen mee behaald. Echter de manier waarop er nu wordt gekocht, te matige spelers voor een te hoge prijs voor posities die al beter bezet zijn, is totaal verkeerd. Maar goed, dat heb ik al eerder aangegeven en ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Kopen is ook helemaal niet slecht. PSV is altijd een koopclub geweest en heeft daar de grootste successen mee behaald. Echter de manier waarop er nu wordt gekocht, te matige spelers voor een te hoge prijs voor posities die al beter bezet zijn, is totaal verkeerd. Maar goed, dat heb ik al eerder aangegeven en ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Jep.
De prijs/kwaliteit is ook erg triest. Voor een derde van de prijs haal je een binnenlandse speler of iets uit de jeugd wat net zoveel fouten maakt.
Natuurlijk hoeft kopen niet slecht te zijn. Daar stond PSV juist bekend om. Zowel buitenlandse als Nederlandse spelers en talenten kopen en soms kon je ze met winst doorverkopen als de contracten op tijd verlengd werden. En af en toe schoof er een jeugdspeler door. Dat waren de tijden
Er hoeven voor mij echt niet met man en macht jeugdspelers ingepast te worden hoor maar als je ze hebt (zoals een Depay en Locadia) dan moet je ze idd kansen geven. Had Matavz voor een sloot geld verkocht, er een fatsoenlijke verdediger bij gehaald en grote kans dat je nu bovenaan had gestaan.
18 miljoen voor maher Manchester City is een leuke stap, maar ik zie hem liever nog even in Nederland doorgroeien. Vitesse lijkt me wel wat voor die jongen. iig zeker geen ajax en ook geen PSV.
Op dinsdag 16 april 2013 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende: Er hoeven voor mij echt niet met man en macht jeugdspelers ingepast te worden hoor maar als je ze hebt (zoals een Depay en Locadia) dan moet je ze idd kansen geven. Had Matavz voor een sloot geld verkocht, er een fatsoenlijke verdediger bij gehaald en grote kans dat je nu bovenaan had gestaan.
Dat denk ik niet, maar Matavz had naar Portugal of Italië getransfereerd mogen worden.
Hier een bericht van iemand op PN. Voor wat t waard is
quote:
Ik heb echter geïnformeerd binnen PSV en begrijp dat het met name gaat om de donkere jongens inclusief Waterman, Zanka en de oh zo geprezen jeugdspeler Depay. Die laatste drijft heel PSV tot waanzin en willen ze liever vandaag als morgen nog kwijt (al eens eerder geroepen hier en door meerdere mensen onderschreven). Narsingh schijnt juist wel een op en top prof te zijn. De enige waarover ik het niet zeker weet (vanuit PSV dan) zijn Wijnaldum en Hutchinson. Van de blanke jongens schijnen Pieters en volgens Advocaat ook Matavz niet met de juiste dingen bezig te zijn. Over Mertens geen uitspraak helaas. Daar was ik wel nieuwsgierig naar. Dan heb je nog bepaalde jongens uit het andere kamp als Van Ooijen maar die gewoon te kort komen voor PSV. Het grootste probleem is dat het corrigerend vermogen van van Bommel TOTAAL niet geaccepteerd wordt door de 'andere groep'. Er is achterbaks geroddel, van Bommel wordt belachelijk gemaakt en totaal niet serieus genomen. Verder begreep ik dat dit een clubbreed probleem is. De jeugd schijnt een volledig losgeslagen bende te zijn. als jij toch bezig bent kan ik nog wel even door gaan. 1. Valt het jullie niet op dat Matavs ontzettend vaak ziek is op een wedstrijddag? Matavs is vanaf de eerste training al teleurgesteld dat zijn zomertransfer naar Fiorentine niet door gegaan is. Is klaar met PSV. Doet niks goed op de training en loop de kantjes er van af. Hij zit om die redenen vaak niet bij de wedstrijdselectie maar dit wordt naar buiten gebracht als: mirgraine o.i.d. om zijn transferwaarde te behouden. 2. Lens en Mertens hebben een gigantische hekel aan elkaar. Ze schieten liever een bal naast dan dat ze elkaar in een assist voorzien tijdens de wedstrijd. Haantjesgedrag. 3. Marcelo kan totaal niet tegen kritiek van van Bommel en stookt het kliekje 'donkere spelers' op tegen van Bommel. Is een aantal keren uitgelopen op een handgemeen. Ook kan Marcelo kan Dereick niet luchten of zien (en visa versa). Dereick en Bommel daarentegen kunnen het prima met elkaar vinden. 4. De enige normale profs die in de selectie rondlopen zijn: Locadia, Bommel, Strootman, Dereick, Mertens, Hiljemark, Toivonen en Bouma. De rest is niet of nauwelijks voor reden vatbaar. Dat wil zeggen: bezig met een verstrek en spelen voor eigen glorie. Werken niet om beter te worden. 5. Tyton heeft sinds hij gepasseerd is laten zien niet meer te willen vechten voor zijn plaatst en aast op een vertrek. Dit wordt voornamelijk opgestookt door zijn zaakwaarnemer die een breuk wil forceren. Vertrekt in de zomer hoogstwaarschijnlijk naar de serie A. 6. Depay is inderdaad een rotte appel. Heeft o.a. een lerares bij haar nek gegrepen.
punt 6 klopt. Maar dat was al langer bekend. Hij heeft wel meer dingen geflikt op die school.
Afijn.. zoals ik zei staan er veel te veel BV'tjes op het veld en te weinig team. Maar dat is vorig seizoen ook al geconstateerd door velen en is alleen maar erger geworden dus met het binnenhalen van swaggertjes als Zanka en Waterman. Dacht dat het met wegsnijden van een rotte appel als Labyad het misschien beter zou gaan (en had toen ook nog hoop op vertrek van Engelaar).
Die Depay heeft ook lang getwijfeld of hij niet rapper wou worden i.p.v. profvoetballer overigens. Tussen die donkere jongens zitten er maar gewoon weinig met een op zijn minst gemiddeld IQ/EQ. Misschien moeten ze daar ook maar eens naar gaan kijken.
Dat heb ik dan toevallig gemist. Wat zei die dan ?
Hij zei tegen die keeperstrainer na wat kritiek "Hoe vaak heb jij dan in het Nederlands Elftal gespeeld ? " Zei Gijp nog dat die trainer hadden moeten zeggen "Ja jij te veel"
Hij zei tegen die keeperstrainer na wat kritiek "Hoe vaak heb jij dan in het Nederlands Elftal gespeeld ? " Zei Gijp nog dat die trainer hadden moeten zeggen "Ja jij te veel"
Moest die dat eens gezegd hebben tegen Laseroms of Israel vroeger. Die hadden zijn poten zo gebroken
Maar een soort Affelay dus . Geen moer presteren en nog stoer willen doen
Ik denk toch dat Suarez op de debielenmeter iets hoger scoort.
Ze doen beide dingen die totaal niet op het voetbalveld thuishoren en hebben geen enkele zelfreflectie. Het meest trieste aan ze is dat ze beide totaal ook niet kunnen incasseren. Wat een huilbaby's zijn het ook.
Willems kan er op zich niet veel van . Maar dit gedrag is de laatste 4 jaar normaal bij PSV blijkbaar
Willems lijkt alleen maar slechter te zijn geworden. Een beetje het ebecilio effect. Het begin is alles leuk, vernieuwend en verrassend. Maar na een tijdje weten tegenstanders je spelwijze. Echter is het dan aan jou om je weer opnieuw te herpakken. En dat lukt Willems gewoon niet en het is maar de vraag of hij daar de capaciteiten voor heeft.
Ze doen beide dingen die totaal niet op het voetbalveld thuishoren en hebben geen enkele zelfreflectie. Het meest trieste aan ze is dat ze beide totaal ook niet kunnen incasseren. Wat een huilbaby's zijn het ook.
Dat ben ik met je eens, maar ik denk dat de excessen van Suarez wat erger zijn. Ik neem aan dat jij dat ook met me eens bent.
Willems lijkt alleen maar slechter te zijn geworden. Een beetje het ebecilio effect. Het begin is alles leuk, vernieuwend en verrassend. Maar na een tijdje weten tegenstanders je spelwijze. Echter is het dan aan jou om je weer opnieuw te herpakken. En dat lukt Willems gewoon niet en het is maar de vraag of hij daar de capaciteiten voor heeft.
De mentale capaciteiten vooral ja . Die jongen denkt al dat die de nieuwe Evra of Roberto Carlos is
Dat ben ik met je eens, maar ik denk dat de excessen van Suarez wat erger zijn. Ik neem aan dat jij dat ook met me eens bent.
Ow ja zeker hoor. Echter zie ik Toivonen er ook voor aan om die soort dingen te doen. Ze sporen gewoon beide niet in hun bovenkamer en het is hun geluk dat ze beide profvoetballer zijn geworden.
Klopt ja. Die had nooit mee gemogen naar het EK. Na die periode heeft hij voor mijn gevoel geen knikker meer geraakt. Lijkt me met name een mentale kwestie. Had namelijk wel degelijk potentie.
Klopt ja. Die had nooit mee gemogen naar het EK. Na die periode heeft hij voor mijn gevoel geen knikker meer geraakt. Lijkt me met name een mentale kwestie. Had namelijk wel degelijk potentie.
Voor mijn gevoel is het nog steeds gewoon de nieuwe Drenthe. Ik denk dat hij nooit de top gaat halen, ondanks dat hij wel de potentie zou kunnen hebben op voetbaltechnisch gebied. Al heb ik hem zelfs in zijn goede periode hem nooit zo goed gevonden als de PSVers hem vonden.
Die kerel rent als een debiel naar voren en doet een trucje en bal verdwijnt over de zijlijn. Verdedigen kan hij ook al niet
Die kerel rent als een debiel naar voren en doet een trucje en bal verdwijnt over de zijlijn. Verdedigen kan hij ook al niet
Nee, maar hij dolde Van Rhijn een keer tijdens de Johan Cruijff schaal en de nieuwe Messi was geboren (Overigens zijn PSVers niet de enige die hun spelers ten onrechte ophemelen na een goede pot)
Nee, maar hij dolde Van Rhijn een keer tijdens de Johan Cruijff schaal en de nieuwe Messi was geboren (Overigens zijn PSVers niet de enige die hun spelers ten onrechte ophemelen na een goede pot)
Ik weet nog wel dat ze Zanka de nieuwe Alex gingen noemen
Ik weet nog wel dat ze Zanka de nieuwe Alex gingen noemen
Ach, Lodeiro werd bij ons de nieuwe spelmaker, Enoh was na zijn eerste half jaar de topper terwijl hij er uiteindelijk ook helemaal niets van kon.
En bij jullie werd Manolev na zijn eerste 4 wedstrijden bejubeld en was Marcelo ook al de nieuwe Alex. Maar goed, elke nieuwe verdediger is bij jullie de nieuwe Alex.
Naja, misschien is Brands wel de grootste grap. Zeggen dat er geen geld is voor een verdediger, maar wel een VM halen uit Zweden voor 5 miljoen. Hands down.
Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef J2T het volgende: Naja, misschien is Brands wel de grootste grap. Zeggen dat er geen geld is voor een verdediger, maar wel een VM halen uit Zweden voor 5 miljoen. Hands down.
2,5 miljoen was hij toch? Maar goed, die wordt net als Zanka rustig gebracht
Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef J2T het volgende: Naja, misschien is Brands wel de grootste grap. Zeggen dat er geen geld is voor een verdediger, maar wel een VM halen uit Zweden voor 5 miljoen. Hands down.
Dat is alvast de vervanger van Strootman. Ze konden hem ook alvast kopen met het geld wat Strootman gaat opbrengen.
Ah, ook goed. Maar het blijft een onbegrijpelijke aankoop. Je hele beleid is nu gespitst op korte termijn visie en dan ineens een lange termijn aankoop er bij. En de keren dat ik hem nu heb zien spelen kon hij mij niet echt bekoren. Maar ik wacht nog even met mijn definitieve oordeel
Voor mijn gevoel is het nog steeds gewoon de nieuwe Drenthe. Ik denk dat hij nooit de top gaat halen, ondanks dat hij wel de potentie zou kunnen hebben op voetbaltechnisch gebied. Al heb ik hem zelfs in zijn goede periode hem nooit zo goed gevonden als de PSVers hem vonden.
Het zag er allemaal een beetje ongepolijst uit. Met name die trucjes. Ik vond hem in het begin verdedigend best aardig. Hij kleunde er tenminste in. Nu mis ik af en toe zelfs de trucjes. Zo middelmaat vind ik hem nu.
Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef J2T het volgende: Die Marcelo moet wel de grootste grap zijn in de geschiedenis van PSV. Het is toch ongelooflijk dat het contract van dat figuur is verlengd.
Ongelofelijk dat die jongen nog niet is weggestuurd.
Ik vroeg me zojuist wat af trouwens, die zogenaamde 'gemoedelijkheid' van PSV, hoe is dat precies te meten???? Is dat soms het aantal kopjes koffie wat op de Herdgang geschonken wordt, gedeeld door het aantal Eindhovense bejaarden wat elke dag komt kijken????
Het zag er allemaal een beetje ongepolijst uit. Met name die trucjes. Ik vond hem in het begin verdedigend best aardig. Hij kleunde er tenminste in. Nu mis ik af en toe zelfs de trucjes. Zo middelmaat vind ik hem nu.
Hij kan een voorbeeld aan Blind nemen. Heeft zichtbaar in zich zelf geïnvesteerd en het werpt zijn vruchten af.
Op dinsdag 16 april 2013 15:46 schreef vluggejapie99 het volgende: Ik vroeg me zojuist wat af trouwens, die zogenaamde 'gemoedelijkheid' van PSV, hoe is dat precies te meten???? Is dat soms het aantal kopjes koffie wat op de Herdgang geschonken wordt, gedeeld door het aantal Eindhovense bejaarden wat elke dag komt kijken????
Is toch pure onzin man, die gemoedelijkheid.
Is er ook alleen als ze met schijtvoetbal kampioen worden
Goh of je blijft nuchter zoals Eriksen , Vilhena, Locadia etc .
Ja maar niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. En die jongens schat ik ook slimmer in als Willems enzo. Als je die Willems interviews hoort geven, dat is toch triest
Ja maar niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. En die jongens schat ik ook slimmer in als Willems enzo. Als je die Willems interviews hoort geven, dat is toch triest
Überhaupt, iemand die deze uitspraken doet op 17 jarige leeftijd kan je toch niet serieus nemen:
quote:
Ik ben hard geworden op straat, want het leven daar was héél hard. Heb genoeg ernstige dingen gezien, zoals schietpartijen. Recht voor mijn neus zag ik mensen sterven. Dat gebeurde in die tijd gewoon.'
"In die tijd", neger alsjeblieft Je bent net uit de luiers.
Op dinsdag 16 april 2013 16:00 schreef Chase_Utley het volgende: Überhaupt, iemand die deze uitspraken doet op 17 jarige leeftijd kan je toch niet serieus nemen:
[..]
Op dinsdag 16 april 2013 16:00 schreef Chase_Utley het volgende: Überhaupt, iemand die deze uitspraken doet op 17 jarige leeftijd kan je toch niet serieus nemen:
[..]
Hij snapt niet eens dat mensen met speelgoedpistooltjes speelden
Prima speler, maar door zijn blessure heeft hij wel een soort mythische status gekregen (Zie je wel vaker bij spelers die lang geblesseerd zijn). Ook in de jaren waarin Toivonen wel fit was werd er geen titel gegrepen.
Oh nee dan mag je verder doen wat je wilt en doen we de slechte dingen niet benoemen.
flikker toch op joh
Nee. Tuurlijk mag het. Maar ik zie vaak dat Lens het wel erg zwaar te verduren krijgt. Zo'n schorsing spoort niet, maar er zijn wel meer spelers die zich debiel gedragen bij PSV.
Prima speler, maar door zijn blessure heeft hij wel een soort mythische status gekregen (Zie je wel vaker bij spelers die lang geblesseerd zijn). Ook in de jaren waarin Toivonen wel fit was werd er geen titel gegrepen.
Is Toivonen eigenlijk ooit kampioen geworden bij PSV? Voor mijn gevoel zit hij er al heel lang.
Idd. Toivonen heeft ook nog nooit met PSV een titel gepakt, maar ik heb zeker de laatste 3 jaar wel het idee dat Toivonen het vaakst belangrijk is bij PSV.
Idd. Toivonen heeft ook nog nooit met PSV een titel gepakt, maar ik heb zeker de laatste 2 jaar wel het idee dat Toivonen het vaakst belangrijk is bij PSV.
Idd. Toivonen heeft ook nog nooit met PSV een titel gepakt, maar ik heb zeker de laatste 3 jaar wel het idee dat Toivonen het vaakst belangrijk is bij PSV.
PSV had hem een paar jaar terug meteen moeten verkopen aan Liverpool toen voor 15 miljoen ofzo.
Idd. Toivonen heeft ook nog nooit met PSV een titel gepakt, maar ik heb zeker de laatste 2 jaar wel het idee dat Toivonen het vaakst belangrijk is bij PSV.
Maar is ook niet die speler die het verschil in de toppers weet te maken. Prima speler hoor, maar geen topper.
Ja, zoals verwacht liet PSV het liggen dus easy money en het verdriet werd minder. En krijg ook 2 grote kratten pils nog omdat ik zei dat PSV geen kampioen gaat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 16:34:31 ]
Wat een kutspelers met een kutmentaliteit. Vooral figuren als Waterman, Lens, Depay, Hutchinson.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op dinsdag 16 april 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende: Wat een kutspelers met een kutmentaliteit. Vooral figuren als Waterman, Lens, Depay, Hutchinson.
Ik denk niet dat de mentaliteit van Hutchinson een probleem is
Ik denk niet dat de mentaliteit van Hutchinson een probleem is
Nouja, die verlengt hopelijk toch niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als middenvelder wel. Als rechtsback kan hij er helemaal niets van. Als je Hutchinson nu gewoon wat meer vertrouwen had gegeven had je die Hiljemark niet eens hoeven te halen.
Te veel mensen lijken vergeten te zijn dat hij helemaal geen rechtsback is. Als controlerende middenvelder is het een prima speler. Manolev was een betere rechtsbuiten. Maar Ja, Advocaat zwichtte voor de druk vanuit de pers en het publiek.
Overigens lijkt Willems wat het naar voren rennen betreft wel wat op Manolev. Misschien is het wel de beste strategie. Gewoon die bal wegkrijgen bij de achterste linie. Op fatsoenlijke backup hoef je immers toch niet te rekenen.
Van Bommel speelt overigens ook niet geweldig. Wat mij betreft had Advocaat moeten proberen om Bommel te banken, Manolev op de rechtsback en Hutch op het middenveld. Wat de VI-mensen betreft een gruwel, maar hier had je wel meer wedstrijden mee gewonnen.
Als middenvelder wel. Als rechtsback kan hij er helemaal niets van. Als je Hutchinson nu gewoon wat meer vertrouwen had gegeven had je die Hiljemark niet eens hoeven te halen.
Ja.. maar je moet hem ook niet op rechtsback zetten
PSV he.. jeugd rechtsback is niet goed genoeg, je hebt al geen reserve.. en dan Manolev verkopen. En niks halen.
En dan maar Hutchinson verkrachten op de rechtsback Stamp die van Bommel eruit en gooi Hutch terug naar het middenveld en het staat een stuk beter.
En Hutch moet al wedstrijden als rechtsback EN rechtsbuiten functioneren, Manolev had een goede conditie maar Hutch ook hoor. Maar hij verzuipt gewoon.
Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef Geo4kant het volgende: En Hutch moet al wedstrijden als rechtsback EN rechtsbuiten functioneren, Manolev had een goede conditie maar Hutch ook hoor. Maar hij verzuipt gewoon.
Maar hij is concreet verdedigend ook gewoon niet sterk genoeg. Hij heeft moeite met iedereen. Het is een typische niet-back die hij iedereen in de buurt blijft en zijn best doet om een bal af te pakken van iemand die veel meer gewend is om vanuit die positie tegen een rechtsback te strijden.
Maar hij is concreet verdedigend ook gewoon niet sterk genoeg. Hij heeft moeite met iedereen. Het is een typische niet-back die hij iedereen in de buurt blijft en zijn best doet om een bal af te pakken van iemand die veel meer gewend is om vanuit die positie tegen een rechtsback te strijden.
Dat zeg ik toch ook? Alleen zoek jij het probleem in dat hij als rechtsback èn rechtsbuiten moet functioneren. Stel dat hij dat niet hoefde te doen, dan kwam hij nog steeds tekort. Verschillende spelers zijn wel in staat om naast hun eigen positie ook als back te spelen. Maar Hutch is daar er niet een van.
Dat zeg ik toch ook? Alleen zoek jij het probleem in dat hij als rechtsback èn rechtsbuiten moet functioneren. Stel dat hij dat niet hoefde te doen, dan kwam hij nog steeds tekort. Verschillende spelers zijn wel in staat om naast hun eigen positie ook als back te spelen. Maar Hutch is daar er niet een van.
Nee, en dat ziet iedereen behalve de leiding bij PSV volgens mij.. dan moet je hem daar ook niet opstellen en je moet dat probleem voorkomen door een back te halen..
Nee, en dat ziet iedereen behalve de leiding bij PSV volgens mij.. dan moet je hem daar ook niet opstellen en je moet dat probleem voorkomen door een back te halen..
Of iig iemand neer te zetten die het kan, of de boel omgooien. Brenet toch een kans geven, of een andere opstelling. Maar in eerste instantie had Advocaat daar natuurlijk gewoon Manolev moeten laten staan (ook geen echte back, maar kan het wel redelijk).
Of Brenet gebruiken. Hij maakt nog steeds fouten hoor, maar die kan nog groeien.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Of Brenet gebruiken. Hij maakt nog steeds fouten hoor, maar die kan nog groeien.
Ik vraag me ook echt af hoe groot dat verschil tussen hem en Hutch dan zou zijn. Ik heb zelf de indruk dat het Advocaat vooral om zijn jeugdige karakter gaat. Advocaat houdt wel van 'kerels'. Van die binnenvetters hebben bij Advocaat al snel een probleem. Zie je ook wel terug in de keuzes die gemaakt worden. Narsingh, Matavz, Tyton, allen kwamen ze op een tweede plan voor iemand met een aanzienlijk grotere mond (bij Narsingh en Matavz was het in beiden gevallen Lens dan, maar toch). Van Bommel heeft een rol die duidelijk groter is dan hij aan kan, en ook Strootman en Toivonen loopt vaak te veel naar voren.
Maar afgezien van het afdwingen, denk ik dat Advocaat gewoon meer vertrouwen heeft in iemand met een grote mond. Die heel volgzame taken-uitvoerende volgelingen heeft hij niets mee. Een van de reden dat hij snel botst met Duitsers. Volgens Koch (keeper eind jaren '90) heeft Advocaat zelfs een hekel aan Duitsers.
Ik zie liever jeugdspelers in de verdediging die fouten maken en ervan leren, dan overbetaalde en over het paard getilde Brazilianen die denken dat ze na dit seizoen zomaar naar Barca kunnen en totaal niet met kritiek om kunnen gaan.
Dat is ook het hele frustrerende. Een jeugdspeler kan ik makkelijker een fout vergeven in de wetenschap dat ie er van leert, en er beter van wordt, dan zo'n Marcelo die al 3 jaar laat zien niks te leren.
Ik vraag me ook echt af hoe groot dat verschil tussen hem en Hutch dan zou zijn. Ik heb zelf de indruk dat het Advocaat vooral om zijn jeugdige karakter gaat. Advocaat houdt wel van 'kerels'. Van die binnenvetters hebben bij Advocaat al snel een probleem. Zie je ook wel terug in de keuzes die gemaakt worden. Narsingh, Matavz, Tyton, allen kwamen ze op een tweede plan voor iemand met een aanzienlijk grotere mond (bij Narsingh en Matavz was het in beiden gevallen Lens dan, maar toch). Van Bommel heeft een rol die duidelijk groter is dan hij aan kan, en ook Strootman en Toivonen loopt vaak te veel naar voren.
Maar afgezien van het afdwingen, denk ik dat Advocaat gewoon meer vertrouwen heeft in iemand met een grote mond. Die heel volgzame taken-uitvoerende volgelingen heeft hij niets mee. Een van de reden dat hij snel botst met Duitsers. Volgens Koch (keeper eind jaren '90) heeft Advocaat zelfs een hekel aan Duitsers.
Ik denk dat Advocaat gewoon mensen zoekt met een persoonlijkheid dat hij denkt dat bij een topspeler hoort. Je ziet aan alles dat Advocaat van zichzelf een onzeker persoon is. Daarom wilt hij mensen hebben die wat mondig zijn, omdat voor hem dat de hoort bij een top speler. Dat zie je aan alles. Dat is ook reden dat hij geen jeugd inpast, omdat zij niet direct mondig zijn.
Ik zie liever jeugdspelers in de verdediging die fouten maken en ervan leren, dan overbetaalde en over het paard getilde Brazilianen die denken dat ze na dit seizoen zomaar naar Barca kunnen en totaal niet met kritiek om kunnen gaan.
Dat is ook het hele frustrerende. Een jeugdspeler kan ik makkelijker een fout vergeven in de wetenschap dat ie er van leert, en er beter van wordt, dan zo'n Marcelo die al 3 jaar laat zien niks te leren.
Heb precies hetzelfde.
Een Tamata bijvoorbeeld is ook veel beter dan Willems, maar niemand kijkt naar Roda.
Ja vind ik wel. Beter als die overschatte Strootman en die irritante Toivonen.
Van mij mogen ze Lens per direct verkopen en mag hij tot het einde van het seizoen lekker op de tribune zitten. Gebrek aan inzet en mentaliteit in 80% van de wedstrijden. Daarnaast komt het in sommige wedstrijden over alsof het hem niet interesseert.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe groot is de kans dat keepers weer hun oude niveau halen na een gebroken hand?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe groot is de kans dat keepers weer hun oude niveau halen na een gebroken hand?
Groot, maar als PSV hem terug haalt dan zou dat wel heel erg wanbeleid zijn. Overigens heeft hij zijn PSV niveau nooit meer behaald.
Ligt eraan.. een normale breuk of zo'n breuk zoals ze bij honkbal spelers doen als ze niet op tijd hun schulden betalen.
Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Kper_Norci het volgende: Ik zie liever jeugdspelers in de verdediging die fouten maken en ervan leren, dan overbetaalde en over het paard getilde Brazilianen die denken dat ze na dit seizoen zomaar naar Barca kunnen en totaal niet met kritiek om kunnen gaan.
Maar als we dan met jeugdspelers gaan spelen en op een 10de plek eindigen is het ook weer niet goed. Enkel met jeugdspelers spelen is simpelweg geen optie.
Van mij mogen ze Lens per direct verkopen en mag hij tot het einde van het seizoen lekker op de tribune zitten. Gebrek aan inzet en mentaliteit in 80% van de wedstrijden. Daarnaast komt het in sommige wedstrijden over alsof het hem niet interesseert.
Is gewoon een broodvoetballer. Heeft ook geen binding met de club. Maar hebben er wel meer bij PSV. En daarbij is dat uitstraling, maar hij werkt echt wel hoor.
Te veel mensen lijken vergeten te zijn dat hij helemaal geen rechtsback is. Als controlerende middenvelder is het een prima speler. Manolev was een betere rechtsbuiten. Maar Ja, Advocaat zwichtte voor de druk vanuit de pers en het publiek.
Overigens lijkt Willems wat het naar voren rennen betreft wel wat op Manolev. Misschien is het wel de beste strategie. Gewoon die bal wegkrijgen bij de achterste linie. Op fatsoenlijke backup hoef je immers toch niet te rekenen.
Van Bommel speelt overigens ook niet geweldig. Wat mij betreft had Advocaat moeten proberen om Bommel te banken, Manolev op de rechtsback en Hutch op het middenveld. Wat de VI-mensen betreft een gruwel, maar hier had je wel meer wedstrijden mee gewonnen.
Inderdaad. Hutchinson is op het middenveld nauwelijks minder dan Bommel. En Manolev als back duidelijk beter dan Hutchinson.
Ow god, nu krijgen we de 'alles wat jeugd is moet er maar in' beweging. Leuk hoor, maar kijk alsjeblieft eens een keer een halve wedstrijd van die jongen. Die bakt er echt geen flikker van. Niet voor niets dat hij ook na zijn blessure er niet in slaagde om Willems er op links uit te spelen.
Tamata is leuk voor jong PSV en als 3e of 4e keus, maar echt niet beter dan wat er nu loopt. Nog niet misschien. En bovendien heeft hij nog nooit iets van ontwikkeling laten zien, dus de kans dat hij ons gaat verrassen is ook minder dan nihil.
Tamata zal sowieso wel terugkomen omdat meet dan de helft van de verdediging zal vertrekken
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Er is niets mis met Lens hoor. Is gewoon een Alpha mannetje. Alleen is jammer dat er zoveel negers zijn die zijn kont zijn gaan likken en daardoor is de situatie gaan escaleren.
ochja, dat splitsinggebeuren. Als het hartstikke goed had gelopen was dit nooit gebeurd. Altijd als het slecht gaat krijg je groepen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef mrstylo het volgende: Er is niets mis met Lens hoor. Is gewoon een Alpha mannetje. Alleen is jammer dat er zoveel negers zijn die zijn kont zijn gaan likken en daardoor is de situatie gaan escaleren.
Die hadden ze na die drie bewuste kut-voorzetten vorig seizoen meteen op de tribune moeten zetten. Als je je team zo te kakken zet omdat de trainer je niet op je favoriete stek zet dan ben je gewoon een klootzak, niets meer en niets minder.
Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef mrstylo het volgende: Er is niets mis met Lens hoor. Is gewoon een Alpha mannetje. Alleen is jammer dat er zoveel negers zijn die zijn kont zijn gaan likken en daardoor is de situatie gaan escaleren.
Lensie die eerst weg wilde, toch blijft, nee toch weer weg, nee ik blijf wel oh nu wil ik wel weg?
Colombiaan. Weet ik niet. Heb hem nooit zien spelen. Met name in verdedigend opzicht opteer ik allereerst voor kwaliteit. Op de flanken, maar zeker in het centrum.
Ik wel en doet daar geen verkeerde dingen. Natuurlijk is het geen topspeler, maar ik vind het gewoon een goedkope oplossing. Het liefs heb ik hem natuurlijk als back-up voor LB en/of RB positie. Daar is hij perfect voor.
Die hadden ze na die drie bewuste kut-voorzetten vorig seizoen meteen op de tribune moeten zetten. Als je je team zo te kakken zet omdat de trainer je niet op je favoriete stek zet dan ben je gewoon een klootzak, niets meer en niets minder.
Dit kan ik me niet herinneren. Kan je misschien wat duidelijker zijn?
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef Lange_Lans het volgende: Comlombiaan. Weet ik niet. Heb hem nooit zien spelen. Met name in verdedigend opzicht opteer ik allereerst voor kwaliteit. Op de flanken, maar zeker in het centrum.
Hij was paar jaar geleden een middenvelder. Hij kan er echt niets van.
Ik wel en doet daar geen verkeerde dingen. Natuurlijk is het geen topspeler, maar ik vind het gewoon een goedkope oplossing. Het liefs heb ik hem natuurlijk als back-up voor LB en/of RB positie. Daar is hij perfect voor.
Als Back-up kan altijd inderdaad. Maar met Tamata verbeter je niet zoveel tov Hutch.
Persoonlijk weet ik er geen. Maar elke middelmatige scout zou met een betere optie moeten kunnen komen dan 'Tezzy' Tamata.
Dat backje van MVV. Al is dat natuurlijk altijd een gok, maar ik zou zo een oplossing toejuichen. Daarnaast vind ik dat Brenet ook nog steeds potentie heeft, ook al is hij met een iets minder seizoen bezig.
Als Back-up kan altijd inderdaad. Maar met Tamata verbeter je niet zoveel tov Hutch.
Mwah. Tamata kan beter verdedigen. Enige probleem van hem is, wanneer hij aanvalt wat onzeker wordt. Dus wanneer er iemand beetje druk zet, hij bang wordt en ineens een voorzet of pasje terug gaat geven. Al vind ik dat natuurlijk niet erg, want zijn taak is om te verdedigen.
Dat backje van MVV. Al is dat natuurlijk altijd een gok, maar ik zou zo een oplossing toejuichen. Daarnaast vind ik dat Brenet ook nog steeds potentie heeft, ook al is hij met een iets minder seizoen bezig.
Welke? Hou de JL nl niet zo in de gaten
Bijkbaar speelt hij wel héél belabberd de afgelopen tijd. Ik weet t niet, maar een oplossing met Tamata EN Brenet zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd
Mwah. Tamata kan beter verdedigen. Enige probleem van hem is, wanneer hij aanvalt wat onzeker wordt. Dus wanneer er iemand beetje druk zet, hij bang wordt en ineens een voorzet of pasje terug gaat geven. Al vind ik dat natuurlijk niet erg, want zijn taak is om te verdedigen.
Maar bij Roda speelt hij als LB. Misschien ligt dat m iets beter. Imo pure middelmaat. Iets waar we juist vanaf moeten.
Dit kan ik me niet herinneren. Kan je misschien wat duidelijker zijn?
[..]
Hij was paar jaar geleden een middenvelder. Hij kan er echt niets van.
In de periode dat Rutten onder vuur lag moest hij een paar wedstrijden rechts staan terwijl hij had uitgesproken centraal te willen. Die wedstrijd gooide hij echt drie voorzetten (overduidelijk expres) met een grote boog over de achterlijn. Was te treurig opvallend gewoon.
Overigens heeft Manolev gewoon nog een contract tot 2014. Veel betere optie dan Tamata of Brenet. Dan blijft er ook geld over voor een vervanger van Marcelo die gewoon kwalitatief te kort komt.
Ik denk dat door te investeren in de verdediging en Maher je niet meer met dubbel bezette bank kan spelen en daarom meer talent in je elftal moet hebben. Ik denk ook dat we Van Ooijen beter kunnen verhuren, zodat hij ervaring bij kan brengen.
Wordt een moeilijk volgend jaar.
Ik denk dat door te investeren in de verdediging en Maher je niet meer met dubbel bezette bank kan spelen en daarom meer talent in je elftal moet hebben. Ik denk ook dat we Van Ooijen beter kunnen verhuren, zodat hij ervaring bij kan brengen.
Prima idee, weer 13 miljoen uitgeven en geen kampioen worden
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Maher zal wel naar Engeland gaan, onbetaalbaar voor een Nederlandse club, bovendien staan ze in de rij voor hem.
Verder volgend jaar lekker Pieters in het centrum. Die wordt toch niet verkocht en als hij een normale voorbereiding draait komt hij best weer op niveau.
Of die aankopen moeten Dani Alves, Tiago Silva en Messi zijn. Dat mag je nooit uitvlakken met Marcel 'The Wizard' Brands.
Aaaah, dat verklaart die foto die ik steeds tegen kom..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grrgrr
Art Langeler (42) is aangesteld als Hoofd Jeugdopleiding van PSV. Hij tekende in Eindhoven een contract dat hem voor 4 seizoenen aan de club bindt. Langeler komt over van PEC Zwolle, waarmee hij vier competitiewedstrijden voor het einde op Eredivisie-handhaving lijkt af te gaan. Langeler begint met ingang van 1 juli aan zijn nieuwe functie op De Herdgang.
Langeler zet zijn handtekening onder een vierjarige verbintenis bij PSV. Langeler zet zijn handtekening onder een vierjarige verbintenis bij PSV.
“PSV wil continuïteit, ik ook”
“De keuze past bij mijn persoonlijke ambitie om met zo professioneel mogelijke mensen samen te werken. Dat kan bij een topclub als PSV”, aldus Langeler dinsdag in een eerste reactie aan PSV TV. “Mijn grote drive zit hem in het opleiden van spelers voor het eerste elftal. De PSV jeugdopleiding moet gedragen worden door de regio en zelfs door heel Nederland.” Langeler kiest heel bewust voor PSV en voor langere termijn. “Dit is geen functie die je voor slechts een jaar moet doen. PSV wil graag continuïteit en ik ook. Ik kom hier ook naar toe verhuizen met mijn gezin.” Reactie Marcel Brands
Technisch manager Marcel Brands is blij dat Langeler zijn vierjarig contract heeft getekend. “Ik ben heel blij met de keuze van Art. Hij heeft zowel in het jeugd- als betaalde voetbal zijn sporen verdiend”, aldus Brands. “Art stond open voor deze functie, die hij voor langere termijn wil vervullen. Bij PSV willen we continuïteit hoog in het vaandel houden. Met Art hebben we daarin een meer dan uitstekende keuze gemaakt”, zegt Brands. “Uiteraard hebben we ook gekeken naar kandidaten met een verleden bij PSV, maar Art is voor de club de beste keuze. Dit is een breed gedragen aanstelling.” Loopbaan Langeler
Langeler (Lochem, 16 augustus 1970) stond begin jaren negentig als profvoetballer onder contract bij De Graafschap, maar kwam niet tot zijn debuut in het eerste elftal. Hij volbracht daarna de Academie voor Lichamelijke Opvoeding en begon een trainerscarrière in het amateurvoetbal. In 2008 ging hij naar Zwolle, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de jeugdopleiding en trainer van de A1 werd. Vanaf januari 2010 was hij hoofdtrainer van de Overijsselse club, waarmee hij in 2012 als kampioen promoveerde naar de Eredivisie. Langeler is ook genomineerd voor de Rinus Michels Award als Beste Trainer van het seizoen 2012-2013. In Eindhoven is Langeler de opvolger van Jelle Goes, die PSV eerder verliet voor een dienstverband bij Anzhi uit Dagestan.
wel fijn dat hij gewoon voor langere tijd tekent. Het is al totaal belachelijk dat die positie een jaar leeg is gebleven.
Als Maher niet haalbaar blijkt, Duarte halen. * Pieters voor het centrum behouden als 2e of 3e man achter Bruma en Van Dijk. Nieuwe rechtsback (geen flauw wat er op die positie allemaal is)
Rest alleen nog 2 plekken op het middenveld en rechts in de aanval die de jeugd mag opvullen. (Tenzij er betaalbaar en bruikbare spelertjes zijn te vinden voor die posities)
Edit: Heb overigens mijn twijfels over Van Bommel, alleen heb ik hem er toch instaan vanwege zijn ervaring.
ligt er ook aan of Ebecilio nog binnengehaald kan worden.
Maher is nog wel de laatste speler die PSV moet halen. Weer zón vervelende speler die enkel en alleen voor het geld komt.