SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Hebben al die mensen soms iets tegen Ajax?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil toch even duidelijkheid krijgen:
Poll: Wie was dit weekend de beste speler uit de Eredivisie?
• Frank Demouge
• Christian Eriksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kan zeggen wat je wil maar Demouge speelde wel een belangrijke rol in dé wedstrijd van dit weekend.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben al die mensen soms iets tegen Ajax?
Wim Kieft was op bezoek voor een gezellige avond ouwehoeren met Hansie Hansie en de rest laat zich raden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Hansie hier iets mee te maken?
http://nu.nl/algemeen/339(...)vonden-in-cuijk.html
Volgens mij heeft Wim al zijn coke op de redactie bij Sport1 verstopt, vandaar dat hij zo vaak co-commentaar wil geven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wim Kieft was op bezoek voor een gezellige avond ouwehoeren met Hansie Hansie en de rest laat zich raden.
Demouge speelde als een patatje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar Demouge speelde wel een belangrijke rol in dé wedstrijd van dit weekend.
Ah joh kus toch mn kloten manquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Demouge speelde als een patatje.
Die heb je toch al jaren niet meer gezien HAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah joh kus toch mn kloten man
Komt door al die stressquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb je toch al jaren niet meer gezien HAHAHAHA
Ja Feyenoord is al jaren geen kampioen meer. Zou sowieso een aanfluiting zijn als Feyenoord in de CL gaat spelen.quote:
Ja jij hoopt gewoon dat we verliezen hè, waardeloze gozer man. Waar hebben ze dat mannetje vandaan gehaald!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Feyenoord is al jaren geen kampioen meer. Zou sowieso een aanfluiting zijn als Feyenoord in de CL gaat spelen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben er eindelijk achter waarom de voorspelling van Aad300 niet uitkwam. Lambiek (ook bekend als Jan van Halst) had namelijk voorspeld dat PSV van Ajax zou winnen, en daarmee maakte hij de voorspelling van Aad als het ware ongedaan.
En het moment dat René Jan adviseert om zijn wartaal voor de Belgische tv te houden zodat wij weer gewoon normaal gaan praten en Demouge NIET als beste kiezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Hey Oliver waar is het momentje van Bossie die Demouge voorspelt als speler van de week
Daar denkt Fok toch heel anders overquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
En het moment dat René Jan adviseert om zijn wartaal voor de Belgische tv te houden zodat wij weer gewoon normaal gaan praten en Demouge NIET als beste kiezen.
FOK! is een smakeloos forumquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar denkt Fok toch heel anders over
De resultaten van de poll
[ afbeelding ]
Bossie weet wel waar hij het over heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik las eens een poll waarin de meerderheid van FOK! het een goed idee vond dat die popie-jopie presentator van een johannes_vermeer Wilfred Genee zou vervangen. Nou, dan weet je het wel.quote:
Die poll heb ik met steekpenningen beïnvloed. Zo steek je toch wat op van Blatter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las eens een poll waarin de meerderheid van FOK! het een goed idee dat die popie-jopie presentator van een johannes_vermeer Wilfred Genee zou vervangen. Nou, dan weet je het wel.
En die poll in 1990 dat Stanley Menzo in plaats van Hans Van Breukelen de keeper van het Nederlandse elftal moest zijn heb je zeker ook beïnvloed? Arme Hans.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die poll heb ik met steekpenningen beïnvloed. Zo steek je toch wat op van Blatter.
Rond die tijd was ik meer bezig met het Groninger Cabaret festival.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En die poll in 1990 dat Stanley Menzo in plaats van Hans Van Breukelen de keeper van het Nederlandse elftal moest zijn heb je zeker ook beïnvloed? Arme Hans.
Behalve dezequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Polls in dit topic neem ik niet meer serieus
Op Frank Demouge gestemd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil toch even duidelijkheid krijgen:
Poll: Wie was dit weekend de beste speler uit de Eredivisie?
• Frank Demouge
• Christian Eriksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alle aandacht voor johannes_vemeer, hoe is dat afgelopen johannes_vermeer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rond die tijd was ik meer bezig met het Groninger Cabaret festival.
Ik ben daar heel eerlijk in, ik heb het begrip afgang een nieuwe dimensie gegeven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle aandacht voor johannes_vemeer, hoe is dat afgelopen johannes_vermeer?
Ik denk dat Demouge tijdens dat gesprek in het elftal van de week is gezet, zie ik ze wel doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, denk niet dat ze zo snel zijn. Als ze tijdens het EK standen van twee wedstrijden geleden nog tonen..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat Demouge tijdens dat gesprek in het elftal van de week is gezet, zie ik ze wel doen.
ook niet je zus?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben daar heel eerlijk in, ik heb het begrip afgang een nieuwe dimensie gegeven.
Na een kwartier bleef het stil en toen heb ik het publiek gevraagd: "Het gaat niet zo goed he?" Toen zeiden ze van niet, en heb ik een half uur gespeeld waarin niet één keer gelachen werd!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Hey Oliver waar is het momentje van Bossie die Demouge voorspelt als speler van de week
Komen eraan. Gisteren voor het eerst in een hele lange tijd VI moeten missenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
En het moment dat René Jan adviseert om zijn wartaal voor de Belgische tv te houden zodat wij weer gewoon normaal gaan praten en Demouge NIET als beste kiezen.
http://www.dailymotion.co(...)er-van-de-week_sportquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 06:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)er-van-de-week_sport
Sorry maar vrijdag gaat gewoon Eredivisie Live op.quote:
Ze bakten er niet veel van.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Symer het volgende:
Feyenoord krijgt kookles
Ze speelden dan ook als een patatje.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:46 schreef stoeltafel het volgende:
Check vanaf minuut 7:00 http://www.7ditches.tv/wi(...)g-niet-uit_a195.aspx
Bitchfight
quote:Jullie hebben een hekel aan elkaar?
-Ja, misschien wel ja.
Daar kan je wel balinerend over doen, maar Wilfred heeft wel de groten der aarde geïnterviewd. Ik noem een Katja Schuurmanquote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef DrDentz het volgende:
Wilfred ook een gespreksprogramma 1 op 1 bij RTL.
Genee & ...
Wel een prima radioshow. Op alle gebieden, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan je wel balinerend over doen, maar Wilfred heeft wel de groten der aarde geïnterviewd. Ik noem een Katja Schuurman
Gelukkig doet hij er niet badinerend over.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan je wel balinerend over doen, maar Wilfred heeft wel de groten der aarde geïnterviewd. Ik noem een Katja Schuurman
We zitten hier in VBL, dan dient er over ballen te worden gesproken.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gelukkig doet hij er niet badinerend over.
En als ik wil praten over vrouwen die kutscheten laat in bad, mag dat wel?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zitten hier in VBL, dan dient er over ballen te worden gesproken.
Als je over een bad wil praten gaat je maar naar Soaps en Sterren
Als het jouw doel is de kutscheet weer goed op de kaart te zetten mag dat wel. Als je jezelf wil bewijzen open je nu het grote kutscheten topic in het subforum dat je geschikt lijkt.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En als ik wil praten over vrouwen die kutscheten laat in bad, mag dat wel?
Ik hoef me helemaal niet te bewijzen, en al zeker niet voor een homofiele schlagerzanger.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het jouw doel is de kutscheet weer goed op de kaart te zetten mag dat wel. Als je jezelf wil bewijzen open je nu het grote kutscheten topic in het subforum dat je geschikt lijkt.
Ik noem mezelf liever de Amsterdamse Arafat of de Berlusconi van VBL.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik hoef me helemaal niet te bewijzen, en al zeker niet voor een homofiele schlagerzanger.
Nu snap ik wel hoe Roelof zich voelde want dit zijn gewoon onwaarhedenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Arn0 het volgende:
"Er zijn mensen die geld verdienen aan Youtubekanalen met fragmenten van jullie"
Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hansie was vroeger echt een kneus. En zijn lach was toen echt heel irritant![]()
In al die jaren dat hij met Johan heeft samengewerkt heeft hij veel opgestoken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hansie was vroeger echt een kneus. En zijn lach was toen echt heel irritant![]()
En er komt een vervolg op het onvolprezen programma FC ZZPquote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef DrDentz het volgende:
Wilfred ook een gespreksprogramma 1 op 1 bij RTL.
Genee & ...
Genee en.... Derksenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:56 schreef glaciest het volgende:
[..]
En er komt een vervolg op het onvolprezen programma FC ZZP
Er veranderd niksquote:Op donderdag 18 april 2013 12:40 schreef Iwanius het volgende:
Maar wat als Derksen nu stopt als eindredacteur deze zomer, stopt het programma VI dan ook op RTL7 en zo nee, wie wordt dan de vervanger of komt er een andere opzet?
Derksen gaat op TV door tot minimaal 2017.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:40 schreef Iwanius het volgende:
Maar wat als Derksen nu stopt als eindredacteur deze zomer, stopt het programma VI dan ook op RTL7 en zo nee, wie wordt dan de vervanger of komt er een andere opzet?
Het komt op mij verdomd echt over. Als het nep is, zijn het in ieder geval de beste acteurs van Nederland.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Allemaal acteerwerk om aandacht te krijgen voor de kijkcijfers. Dat mensen die nepfitties serieus nemen.
Inderdaad, iedereen wil zien hoe Ajax (quote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze vrijdag zullen ze sowieso 1 van de laagste kijkcijfers hebben sinds tijden.
komt Nico weer ?? hahaquote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze vrijdag zullen ze sowieso 1 van de laagste kijkcijfers hebben sinds tijden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:39 schreef Kopsterk het volgende:
Inderdaad, iedereen wil zien hoe Ajax Heerenveen gaat slopen.
Voor Huubke wordt het een Limburgse Vlaai voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer de ouderwetse gezelligheid van Voetbal op Zaterdag: Bundesliga op RTL 5.
loop je nu weer te zeiken?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Wow die klauw steeds links in beeld als Johan in beeld is, intimiderend wel.
ow is dit weer Limbofan pesten?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wor helemaal gek van die goser ze.
Yesssquote:Op donderdag 18 april 2013 14:39 schreef Kopsterk het volgende:
Inderdaad, iedereen wil zien hoe Ajax () Heerenveen gaat slopen. VI kijken we wel terug op RTL gemist of een Mp4.
Ik heb 100 redacteuren op de zaak zitten, en jij voelt je Mr. Bigstar door een telefoontje van 10 minuten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Je gaat nu een hoop bombarie maken, leg het dan uit aan al die mensen.
Nee, je wilt scoren, je wilt goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:29 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik heb 100 redacteuren op de zaak zitten, en jij voelt je Mr. Bigstar door een telefoontje van 10 minuten.
Even allemaal lachen mensenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Nee, je wilt scoren, je wilt goedkoop scoren.
Ik denk dat Huub een monarchist in hart en nieren is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zouden de heren van het Koningslied vinden?
Ik weet waardoor jouw moeder is geneuktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Ik heb zo een vermoeden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zouden de heren van het Koningslied vinden?
Johan houdt er wel van wat vingers in de lucht te stekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Zou Johan het koningslied mooi vinden? Ik denk het wel, helemaal zijn stijltje.
Daar lijkt het wel op.quote:
Dat kunnen ze ook wel afschaffen.quote:
Voorzichtig gesponsord item! Iets met Continental 7x7.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook wel afschaffen.
Ik had het kunnen weten, ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voorzichtig gesponsord item! Iets met Continental 7x7.
Niets mis mee.quote:
internet-ajacieden die VI gaan kijken als er een wedstrijd wordt gespeeld jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden.
Laat gaan, ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden.
Uh, Doublepain is voor PSV.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
internet-ajacieden die VI gaan kijken als er een wedstrijd wordt gespeeld ja
Brands bouwt helemaal niks.quote:
BOEM KNAL KOEKOEK!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mendez, wat een baas was datGeweldige speler. Die kon het verschil maken in een topper.
quote:
Je moet ze kort houden die kleine teringapen, met een kabel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
De kabel dit, de kabel dat, waar gaat dit allemaal over?
Kabel om de nek, net zoals bij de appenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ze kort houden die kleine teringapen, met een kabel.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef pikinhand het volgende:
Ik word het wel zat nu, elke aflevering PSV afzeiken en als ajax matig speelt tegen Heracles doen ze net alsof ze altijd fantastisch spelen
Idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Zit toch een beetje tegen het racistische aan hoor, dit gelul.
Niet overdrijvenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Dit dus...het begint nu op Rondom 10 te lijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:52 schreef Pascalus het volgende:
Dit gelul duurt nu al veel te lang, ander onderwerp aub.
Johan benadrukt hier wel heel erg de huidskleur jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Het is gewoon een constatering.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Het gaat over mentalitieit en niet over kleur, hoe vaak moet Johan dat nog zeggen ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
nigga pleasequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:52 schreef Pascalus het volgende:
Dit gelul duurt nu al veel te lang, ander onderwerp aub.
Ja vooral als ie zegt dat het niet is omdat het negers zijn, en direct daarna zegt ie dat je met vijf scandinaviers nooit problemen hebt, dat was een foute opmerking.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Toivonen is al vaak besproken, maar meer om idiote acties dan zijn instelling, die werd vaak geprezen. Terwijl er enkel nu wordt aangegeven dat de donkere jongens er niet alles aan doen, racisme kaart wordt wel erg snel getrokken hierquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lens is net zo'n teringlijer als Toivonen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
aantal walgelijke club,spelers bij psv momenteel
Nee, die wordt zwart gemaaktquote:
Klopt, dat was wel een domme opmerking. (Al zal er wel een kern van waarheid inzitten, ken weinig Scandinavische probleemgevallen binnen het Nederlandse voetbal)quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ja vooral als ie zegt dat het niet is omdat het negers zijn, en direct daarna zegt ie dat je met vijf scandinaviers nooit problemen hebt, dat was een foute opmerking.
Hiljemark heeft de juiste mentaliteit , maar die kan er geen klote vanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom een speler contracteren als die niet de juiste mentaliteit heeft, dat is de vraag? Zwart of wit, whatever.
Gijp geeft ook aan dat het onzin is. Lens doet er ook altijd alles aan. Toivonen liep in het begin gewoon te sjorren. Lens staat in de catacomben van De Kuip daar ook niet omdat het hem niets kan schelen. Derksen is gewoon selectief.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toivonen is al vaak besproken, maar meer om idiote acties dan zijn instelling, die werd vaak geprezen. Terwijl er enkel nu wordt aangegeven dat de donkere jongens er niet alles aan doen, racisme kaart wordt wel erg snel getrokken hier
Hoe weet je dat nou van te voren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom een speler contracteren als die niet de juiste mentaliteit heeft, dat is de vraag? Zwart of wit, whatever.
Stevens heeft eerder gelijk dat het met kwaliteit te maken heeft. Lens is een rotte appel, maar een speler als Wijnaldum zet zich de hele wedstrijd in. Dat daar niet veel uit komt heeft gewoon met zijn voetbalkwaliteiten te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toivonen is al vaak besproken, maar meer om idiote acties dan zijn instelling, die werd vaak geprezen. Terwijl er enkel nu wordt aangegeven dat de donkere jongens er niet alles aan doen, racisme kaart wordt wel erg snel getrokken hier
Maar ht gaat hier puur om de personen zelf, het maakt niet uit welke huidskleur ze hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ja vooral als ie zegt dat het niet is omdat het negers zijn, en direct daarna zegt ie dat je met vijf scandinaviers nooit problemen hebt, dat was een foute opmerking.
Lens zien ze inderdaad als een soort 'tussengeval', maar ook zijn instelling was niet helemaal goed met zijn aanmerkingen op het trainingskamp + het Vermeer-geval.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Gijp geeft ook aan dat het onzin is. Lens doet er ook altijd alles aan. Toivonen liep in het begin gewoon te sjorren. Lens staat in de catacomben van De Kuip daar ook niet omdat het hem niets kan schelen. Derksen is gewoon selectief.
Ja dus als je serieus wil zeggen dat het niet om huidskleur gaat dan slik je die opmerking in en maak je hem niet op TV.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, dat was wel een domme opmerking. (Al zal er wel een kern van waarheid inzitten, ken weinig Scandinavische probleemgevallen binnen het Nederlandse voetbal)
We hebben een voetbalprobleemquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ja dus als je serieus wil zeggen dat het niet om huidskleur gaat dan slik je die opmerking in en maak je hem niet op TV.
Die opmerking over het trainingskamp kun je ook in context zien. Thuiswedstrijd en dan in een hotel slapen? Je zou kunnen zeggen dat je het te serieus neemt en daarmee alleen maar de druk opvoert aangezien je de spelers uit hun comfortzone haalt. En het Vermeer-geval, tsja. Ik vind het onzin om te stellen dat je bij wijze van spreken na een wedstrijd die je verloren hebt in een donker kamertje moet gaan liggen. Als een speler waar ze minder sympathie voor hebben de irriteert is na een verlies, zeggen ze dat het een slechte verliezer is die de wedstrijd niet op het veld kan laten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lens zien ze inderdaad als een soort 'tussengeval', maar ook zijn instelling was niet helemaal goed met zijn aanmerkingen op het trainingskamp + het Vermeer-geval.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:05:50Just completed a 7.02 km run - Nice weather, ok run! http://t.co/MtQv793Bmp #RunKeeper reageer retweet
Wat een onzin, 1 en 2 waren erg goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Vervelende nerdfilm lijkt me dat iron man 3, beetje goedkoop cashen met weer een flinterdun verhaal en veel explosies.
niet echt een nerdfilm danquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Vervelende nerdfilm lijkt me dat iron man 3, beetje goedkoop cashen met weer een flinterdun verhaal en veel explosies.
quote:
hoezoquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef Jivis het volgende:
Dit is wel echt de slechtste uitzending van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |