SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Hebben al die mensen soms iets tegen Ajax?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil toch even duidelijkheid krijgen:
Poll: Wie was dit weekend de beste speler uit de Eredivisie?
• Frank Demouge
• Christian Eriksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kan zeggen wat je wil maar Demouge speelde wel een belangrijke rol in dé wedstrijd van dit weekend.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben al die mensen soms iets tegen Ajax?
Wim Kieft was op bezoek voor een gezellige avond ouwehoeren met Hansie Hansie en de rest laat zich raden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:42 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Hansie hier iets mee te maken?
http://nu.nl/algemeen/339(...)vonden-in-cuijk.html
Volgens mij heeft Wim al zijn coke op de redactie bij Sport1 verstopt, vandaar dat hij zo vaak co-commentaar wil geven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wim Kieft was op bezoek voor een gezellige avond ouwehoeren met Hansie Hansie en de rest laat zich raden.
Demouge speelde als een patatje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar Demouge speelde wel een belangrijke rol in dé wedstrijd van dit weekend.
Ah joh kus toch mn kloten manquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Demouge speelde als een patatje.
Die heb je toch al jaren niet meer gezien HAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah joh kus toch mn kloten man
Komt door al die stressquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb je toch al jaren niet meer gezien HAHAHAHA
Ja Feyenoord is al jaren geen kampioen meer. Zou sowieso een aanfluiting zijn als Feyenoord in de CL gaat spelen.quote:
Ja jij hoopt gewoon dat we verliezen hè, waardeloze gozer man. Waar hebben ze dat mannetje vandaan gehaald!quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Feyenoord is al jaren geen kampioen meer. Zou sowieso een aanfluiting zijn als Feyenoord in de CL gaat spelen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben er eindelijk achter waarom de voorspelling van Aad300 niet uitkwam. Lambiek (ook bekend als Jan van Halst) had namelijk voorspeld dat PSV van Ajax zou winnen, en daarmee maakte hij de voorspelling van Aad als het ware ongedaan.
En het moment dat René Jan adviseert om zijn wartaal voor de Belgische tv te houden zodat wij weer gewoon normaal gaan praten en Demouge NIET als beste kiezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Hey Oliver waar is het momentje van Bossie die Demouge voorspelt als speler van de week
Daar denkt Fok toch heel anders overquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
En het moment dat René Jan adviseert om zijn wartaal voor de Belgische tv te houden zodat wij weer gewoon normaal gaan praten en Demouge NIET als beste kiezen.
FOK! is een smakeloos forumquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar denkt Fok toch heel anders over
De resultaten van de poll
[ afbeelding ]
Bossie weet wel waar hij het over heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik las eens een poll waarin de meerderheid van FOK! het een goed idee vond dat die popie-jopie presentator van een johannes_vermeer Wilfred Genee zou vervangen. Nou, dan weet je het wel.quote:
Die poll heb ik met steekpenningen beïnvloed. Zo steek je toch wat op van Blatter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las eens een poll waarin de meerderheid van FOK! het een goed idee dat die popie-jopie presentator van een johannes_vermeer Wilfred Genee zou vervangen. Nou, dan weet je het wel.
En die poll in 1990 dat Stanley Menzo in plaats van Hans Van Breukelen de keeper van het Nederlandse elftal moest zijn heb je zeker ook beïnvloed? Arme Hans.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die poll heb ik met steekpenningen beïnvloed. Zo steek je toch wat op van Blatter.
Rond die tijd was ik meer bezig met het Groninger Cabaret festival.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En die poll in 1990 dat Stanley Menzo in plaats van Hans Van Breukelen de keeper van het Nederlandse elftal moest zijn heb je zeker ook beïnvloed? Arme Hans.
Behalve dezequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Polls in dit topic neem ik niet meer serieus
Op Frank Demouge gestemd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil toch even duidelijkheid krijgen:
Poll: Wie was dit weekend de beste speler uit de Eredivisie?
• Frank Demouge
• Christian Eriksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alle aandacht voor johannes_vemeer, hoe is dat afgelopen johannes_vermeer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rond die tijd was ik meer bezig met het Groninger Cabaret festival.
Ik ben daar heel eerlijk in, ik heb het begrip afgang een nieuwe dimensie gegeven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle aandacht voor johannes_vemeer, hoe is dat afgelopen johannes_vermeer?
Ik denk dat Demouge tijdens dat gesprek in het elftal van de week is gezet, zie ik ze wel doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, denk niet dat ze zo snel zijn. Als ze tijdens het EK standen van twee wedstrijden geleden nog tonen..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat Demouge tijdens dat gesprek in het elftal van de week is gezet, zie ik ze wel doen.
ook niet je zus?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben daar heel eerlijk in, ik heb het begrip afgang een nieuwe dimensie gegeven.
Na een kwartier bleef het stil en toen heb ik het publiek gevraagd: "Het gaat niet zo goed he?" Toen zeiden ze van niet, en heb ik een half uur gespeeld waarin niet één keer gelachen werd!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Hey Oliver waar is het momentje van Bossie die Demouge voorspelt als speler van de week
Komen eraan. Gisteren voor het eerst in een hele lange tijd VI moeten missenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
En het moment dat René Jan adviseert om zijn wartaal voor de Belgische tv te houden zodat wij weer gewoon normaal gaan praten en Demouge NIET als beste kiezen.
http://www.dailymotion.co(...)er-van-de-week_sportquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 06:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)er-van-de-week_sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |