Nee, we zijn niet bevriend! Ik zag haar net profiel net pas en ging haar tegelijk met mijn verzoek een bericht schrijven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Je nichtje heeft je gewoon geblockt, en terecht
Daar is maar één reden voor, je bent niet bevriend met je nichtje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:06 schreef sanasoufi het volgende:
Ik net op Facebook een bericht schrijven naar een nichtje in Libanon. Ik druk op verzenden en er komt een keuzescherm:
You aren't connected to Saria on Facebook, so your message would normally get filtered to her Other folder, you can:
Send this message to her inbox for 50 LBP![]()
Just send this message to her other folder![]()
Vervolgens kan je gelukkig wel annuleren![]()
Ik ben bangwat nou als ze zeggen dat ik wel heb verzonden en 50 LBP moet betalen? Ik heb geen LBP hier
. En ik kan pas rond 28 april naar Libanon
Bij jou ook? Ik vrees dat ze achter ons aan zittenquote:
omdat facebook net zo'n hekel aan je heeft als fok.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij jou ook? Ik vrees dat ze achter ons aan zittenZe zien een mooie meid als mij en nemen wraak. Overigens als ik moet betalen, waarom dan niet in euro's? Waarom vragen ze me om libanese ponds?
en hoe betaal je dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
en dat heb je er niet eens voor over om in contact te blijven met je familie?
gieirg 'wijf'' dat je bent
Doe maar, dan zijn wij van je af.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en hoe betaal je dan?geld naar mijn scherm gooien ofzo?
alsof mijn familie nog contact met mij wilquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en hoe betaal je dan?geld naar mijn scherm gooien ofzo?
ga een facbook forum trollen ofzo. hier krijg je je antwoord niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? zo krijgen ze het geld toch niet
Misschien kun je ook betalen in de vorm van leuke foto's van jezelf en je nichtje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij jou ook? Ik vrees dat ze achter ons aan zittenZe zien een mooie meid als mij en nemen wraak. Overigens als ik moet betalen, waarom dan niet in euro's? Waarom vragen ze me om libanese ponds?
Toch even je doppen opendoenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ga een facbook forum trollen ofzo. hier krijg je je antwoord niet.
he aardig blijven tegen de lelijkerdsquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Toch even je doppen opendoener zijn wel degelijk goede antwoorden
Noem je Haywood nou lelijk?quote:
Dit. Van dat lekker eeuwig doorgaan over hetzelfde onderwerp en dan denken grappig te zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ga een facbook forum trollen ofzo. hier krijg je je antwoord niet.
ja, maar ik heb nog niemand het antwoord op hoe ze dan moet betalen zien geven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Toch even je doppen opendoener zijn wel degelijk goede antwoorden
50 libanese vijvers lijkt ook erg aan de prijs... Alleen het arbeidsloon al om die dingen aan te leggen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ben je ook oud, vadsig en zing je lelijk? Zo ja, dan wil sanadinges met je trouwen en je kinderen baren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Je moet even geld overmaken naar mijn rekening en dan los ik het z.s.m. voor je op
Gr gr een rijke Libanese prins.
Ik verwelkom haar in mijn harem, gelukkig voor haar dat we niet selecteren op IQ.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben je ook oud, vadsig en zing je lelijk? Zo ja, dan wil sanadinges met je trouwen en je kinderen baren.
Anti-spam maatregel. En je kan altijd nog in de 'other' categorie verzenden, maar die moet je actief opzoeken (wordt niet in de 'berichten' indicator bovenaan getoond.quote:
Wát doet-ie??? Gevalletje Fok!Knokploeg!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |