Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Ik heb een 4 en een 4S maar de 4 is nog prima werkbaar, snelheidsverschil met de 4S is wel merkbaar maar niet dusdanig dat de 4 onwerkbaar traag is, ik raad de 4 nog steeds aan aan mensen met weinig geld die toch een nieuwe iPhone willen hebben.
Ik heb een 4 en een 4S maar de 4 is nog prima werkbaar, snelheidsverschil met de 4S is wel merkbaar maar niet dusdanig dat de 4 onwerkbaar traag is, ik raad de 4 nog steeds aan aan mensen met weinig geld die toch een nieuwe iPhone willen hebben.
pas nog 2 3GSén meegekregen van mijn werk en na een totale format en update naar 6.1.3 zijn zelfs die nog redelijk werkbaar. Merk wel een klein haperingetje af en toe, maar goed, dat heeft een S3 ook .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum Get woke, go broke!
Op dinsdag 16 april 2013 09:35 schreef boem-dikkie het volgende: Ja, ik probeer het herstellen wel even en wellicht ook een keer al m'n foto's naar m'n Mac overzetten.
sowieso eens per maand die map opfrissen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Mercan het volgende: Iemand met PayPal die samen met me een skin wilt bestellen voor zijn iPhone/iPad bij bestskinsever.com?
Ff checke
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Mercan het volgende: Iemand met PayPal die samen met me een skin wilt bestellen voor zijn iPhone/iPad bij bestskinsever.com?
Maak een account aan .. Je kan met ideal gelijk storten ..
Hij is het wel echt waard. Het is geen goedkope plastic zooi (het zijn glazen lensjes), je hebt drie lensjes (macro, wideangle en fisheye) en er zit een tasje bij
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op woensdag 17 april 2013 09:03 schreef boem-dikkie het volgende: Als je via ImageCapture je foto's en videos 'importeert' naar je PC, zijn ze dan automatisch van je iPhone af?
Hoe kan je uberhaupt je foto's op je computer zetten en tegelijkertijd van je iPhone verwijderen? Na een vraag de eerste keer dat je je iphone met nieuwe foto's synchroniseert zie ik daarna nooit meer een optie om dat te doen behalve de foto's handmatig te verwijderen?
Hmm. Ik heb nu de helft geselecteerd en geïmporteerd en dan blijven ze daarna geselecteerd staan dus dan zou je ze kunnen verwijderen. Maar van harte gaat het verre van.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Gewoon via verkenner eraf halen, t ding resetten en alle Apps handmatig terug zetten heeft bij de 4, bij m'n vriendin, altijd het beste resultaat gehad. Backup terugzetten zou ik niet doen. Apps staan er zo weer op.
Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef very het volgende: Ik heb zelf ook een concept gemaakt voor een nieuwe iPhone. Wellicht zal het er niks op lijken, maar vond het toch leuk om te doen.
Op woensdag 17 april 2013 09:03 schreef boem-dikkie het volgende: Als je via ImageCapture je foto's en videos 'importeert' naar je PC, zijn ze dan automatisch van je iPhone af?
Is 't niet handiger je iPhone als schijf te behandelen en letterlijk via de verkenner je foto's/filmpjes uit de map te slepen? Dan kun je zelf bepalen wat je erop wilt houden en wat niet. Dat is tenminste wat ik doe.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Is 't niet handiger je iPhone als schijf te behandelen en letterlijk via de verkenner je foto's/filmpjes uit de map te slepen? Dan kun je zelf bepalen wat je erop wilt houden en wat niet. Dat is tenminste wat ik doe.
Hoe?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Hoef je m.i. niets voor te doen? Als je iTunes installeert, wordt je iPhone automatisch herkend als een schijfstation / verwisselbare media. Je kunt hem dan openen en je komt in de mappenstructuur terecht waar je foto's staan (ik ben even vergeten hoe de mappenstructuur dan vervolgens in je iPhone heet, maar alle foto's staan in mappen met namen als 80CFBLA / 80BC799 .
ik kan sinds een uurtje op mn tel niet meer in mn gmail zegt steeds gebruikersnaam of het wachtwoord voor gmail is onjuist terwijl het de goeie instellingen zijn en op mn pc kan ik wel op mn mail weet iemand wat dit is/hebben meer mensen dit
Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef casper019 het volgende: ik kan sinds een uurtje op mn tel niet meer in mn gmail zegt steeds gebruikersnaam of het wachtwoord voor gmail is onjuist terwijl het de goeie instellingen zijn en op mn pc kan ik wel op mn mail weet iemand wat dit is/hebben meer mensen dit
een typo is snel gemaakt op een iPhone he
Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef casper019 het volgende: ik kan sinds een uurtje op mn tel niet meer in mn gmail zegt steeds gebruikersnaam of het wachtwoord voor gmail is onjuist terwijl het de goeie instellingen zijn en op mn pc kan ik wel op mn mail weet iemand wat dit is/hebben meer mensen dit
Ik kreeg precies hetzelfde een uur geleden. Heb daarnet toch maar ingelogde op dit emailaccount (heb er meerdere), moest de boel even verifieren en nu doet dit gmail account het weer op mijn telefoon