Jouw UIquote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
De HTC One Z gaat nog betere specs krijgen dan de 5S.
Ik ben er trots op dat ik Bradley als UI heb. Hij is zeer inspirerend en kent de filosofie van het leven.quote:
Precies!quote:Op maandag 15 april 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook over, het is veel leuker om domme blinde applehaat te uiten dan gewoon blij met eigen toestel te zijn!
Die dingen mis ik ook, ik ging van Android naar iOS. Maar wat ik niet mis is dramatische instabiliteit, zowel op standaard als andere roms. Blijven hopen dat die dingen in iOS nog ooit gefixed worden.quote:Op maandag 15 april 2013 03:54 schreef Braddie het volgende:
Denk dat mijn volgende telefoon tóch een weer een Android toestel word hoor...
Lekker snel en stabiel die iPhone, maar ik mis de integratie van Apps...
Het is niet zo dat je direct vanuit een foto (Zoals bij Android wel het geval is) kan kiezen tussen uploaden naar Facebook>Twitter>Andere Social Media.. Je kan alleen kiezen uit Facebook > Twitter.
Zo heb ik nu op m`n iPhone ook Instagram en Imgur staan, maar via m`n S3 kon ik altijd vanuit de galerij een foto hier naar toe uploaden, en met dit iPhone toestelMoet dit via de omweg (De App zelf dus..) beetje jammer..
Specs FTW! Het enige dat iets zegt over de gebruikerservaring van een telefoon. Ik ga er meteen eentje kopen want er zit een 16-core processor in dus die MOET wel veel beter zijn dan welke iPhone dan ook OOIT!quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
De HTC One Z gaat nog betere specs krijgen dan de 5S.
Dat komt door de vrijheid. Open!quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Een miljoenmiljard cores en dikke spec, maar toch nog schokken als je door je menu bladert
Komt door de snelheid. Het is zo snel dat Android er niet eens meer goed mee overweg kan. Zeg maar dat verhaal met die opgevoerde motor wat dan Android is en dat kinderfietsje wat Apple is.quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Een miljoenmiljard cores en dikke spec, maar toch nog schokken als je door je menu bladert
Deze natuurlijk:quote:Op maandag 15 april 2013 10:31 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Welke versie van de One, er zijn er nogal veel.
Zolang ze die telefoons zo achterlijk groot maken, zou ik er sowieso geen willen hebben. Ze kunnen enkel goede telefoons uitbrengen die ongelofelijk groot zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 13:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze natuurlijk:
[ afbeelding ]
Gewoon een One, zonder extra letter.
Ik ook niet. Heb zelf dan ook een iPhone 5, en geen HTC One. En als ik een Android telefoon zou nemen, dan moest er eigenlijk gewoon stock op staan. Een HTC One met een kleiner scherm en stock Android.quote:Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooi toestel, maar ik vind android nog steeds niet geweldig...
Ik vind het ook helemaal niks. Heb een tijdje een Galaxy S3 gehad en die vond ik al te groot. De S4 en HTC One zijn nog weer groter. Vind het design van de One alleen wel erg geslaagdquote:Op maandag 15 april 2013 13:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zolang ze die telefoons zo achterlijk groot maken, zou ik er sowieso geen willen hebben. Ze kunnen enkel goede telefoons uitbrengen die ongelofelijk groot zijn.
Groter dan mijn iPhone 4 moet het echt niet worden. Misschien nog de 5, maar die vind ik eigenlijk ook net iets te groot. Dan kan ik niet fijn bij de linker bovenhoek komen als ik de telefoon met een hand bedien.quote:Op maandag 15 april 2013 13:29 schreef OverRated het volgende:
Ik vind het ook helemaal niks. Heb een tijdje een Galaxy S3 gehad en die vond ik al te groot. De S4 en HTC One zijn nog weer groter. Vind het design van de One alleen wel erg geslaagdDe HTC One S was trouwens ook erg mooi en niet te groot. 4 inch geloof ik. Alleen die had natuurlijk weer geen top specs..
Dat heb ik ook een beetje ja. Soms irritant, maar zou niet meer terug willen naar het scherm van m'n 4S.quote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Groter dan mijn iPhone 4 moet het echt niet worden. Misschien nog de 5, maar die vind ik eigenlijk ook net iets te groot. Dan kan ik niet fijn bij de linker bovenhoek komen als ik de telefoon met een hand bedien.
Ik heb best wel een kleine duim en met mijn iPhone 4 kan ik zonder dat het veel moeite kost de terugknop gebruiken bij de meeste apps. Ik heb ook altijd mijn pink aan de onderkant van de telefoon voor een betere grip zodat deze niet uit mijn hand glijd. Ik merk wel dat ik daar best wel een uitzondering in ben tegenover andere mensen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje ja. Soms irritant, maar zou niet meer terug willen naar het scherm van m'n 4S.
Ik snap nooit zo waarom het zo belangrijk is om een toestel met 1 hand te bedienen, ik heb dat nooit gedaan. Ook niet toen ik een Desire S had die zo ongeveer zo groot was als een iPhone4. Met 1 hand bedienen heeft voor mij juist altijd onnatuurlijk gevoeld.quote:Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb best wel een kleine duim en met mijn iPhone 4 kan ik zonder dat het veel moeite kost de terugknop gebruiken bij de meeste apps. Ik heb ook altijd mijn pink aan de onderkant van de telefoon voor een betere grip zodat deze niet uit mijn hand glijd. Ik merk wel dat ik daar best wel een uitzondering in ben tegenover andere mensen.
[ afbeelding ]
Zo dus.
Als ik de iPhone 5 wil bedienen, kan ik mijn pink niet meer aan de onderkant houden en ook de terugknop linksbovenin gebruiken. Dat betekent dus dat ik moet leren mijn telefoon anders vast te houden en dat vind ik echt wel een nadeel.
Vriend van mij heeft laatst een Sony Xperia Z gekocht en ik kan er gewoon niet mee overweg. Ik moet gewoon 2 handen gebruiken want met een hand is dat ding niet te bedienen. Dat wil ik dus absoluut niet want dat zou betekenen dat ik altijd naar het scherm van mijn telefoon kijk als ik een bericht typ. Ik kan nu blind typen op mijn iPhone waardoor ik dus onderweg ook mijn telefoon kan bedienen. Dat kan dus niet met zo'n grote telefoon.
Ik houd hem ook altijd op die manier vast, met een pink eronder. Heb ook niet zulke grote handen/lange vingers. Maar ik ben linkshandig en daardoor kan ik altijd makkelijk bij de terugknop. Alleen rechtsboven is voor mij wat lastiger.quote:Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb best wel een kleine duim en met mijn iPhone 4 kan ik zonder dat het veel moeite kost de terugknop gebruiken bij de meeste apps. Ik heb ook altijd mijn pink aan de onderkant van de telefoon voor een betere grip zodat deze niet uit mijn hand glijd. Ik merk wel dat ik daar best wel een uitzondering in ben tegenover andere mensen.
[ afbeelding ]
Zo dus.
Als ik de iPhone 5 wil bedienen, kan ik mijn pink niet meer aan de onderkant houden en ook de terugknop linksbovenin gebruiken. Dat betekent dus dat ik moet leren mijn telefoon anders vast te houden en dat vind ik echt wel een nadeel.
Vriend van mij heeft laatst een Sony Xperia Z gekocht en ik kan er gewoon niet mee overweg. Ik moet gewoon 2 handen gebruiken want met een hand is dat ding niet te bedienen. Dat wil ik dus absoluut niet want dat zou betekenen dat ik altijd naar het scherm van mijn telefoon kijk als ik een bericht typ. Ik kan nu blind typen op mijn iPhone waardoor ik dus onderweg ook mijn telefoon kan bedienen. Dat kan dus niet met zo'n grote telefoon.
Er staat precies uitgelegd waarom ik mijn telefoon met een hand wil bedienen. Ik kan over straat lopen en berichten uitwisselen met iemand terwijl ik op de weg let.quote:Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom het zo belangrijk is om een toestel met 1 hand te bedienen, ik heb dat nooit gedaan. Ook niet toen ik een Desire S had die zo ongeveer zo groot was als een iPhone4. Met 1 hand bedienen heeft voor mij juist altijd onnatuurlijk gevoeld.
Dat is iets wat ik nooit doe. Als ik loop let ik liever op mijn omgeving. Ik vind het wel belangrijk dat ik het toestel goed in de hand ligt en persoonlijk vind ik dat juist vaak bij grotere toestellen het geval.quote:Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er staat precies uitgelegd waarom ik mijn telefoon met een hand wil bedienen. Ik kan over straat lopen en berichten uitwisselen met iemand terwijl ik op de weg let.
Pinkiequote:Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik houd hem ook altijd op die manier vast, met een pink eronder. Heb ook niet zulke grote handen/lange vingers. Maar ik ben links en daardoor kan ik altijd makkelijk bij de terugknop. Alleen rechtsboven is voor mij wat lastiger.
quote:Op maandag 15 april 2013 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pinkie![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben dus rechtshandig waardoor het net iets lastiger gaat.
http://www.apple.com/nl/iphone/compare-iphones/quote:Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef Push. het volgende:
Wat is het voordeel van een iPhone 5 ten opzichte van een iPhone 4s? Zie dat ie een stukje groter is, maar weet nog niet of ik dat ene voordeel vind. Verder merkbaar sneller? Of zijn er andere dingen die ik moeten weten erover? Weet hier vrij weinig van en kan de voordelen niet echt vinden. Twijfel overigens tussen deze twee toestellen, vandaar de vraag.
Goh. Daar kan je ook lezen hoe de gebruikerservaring is, apps en weet ik veel allemaal. Die specs geloof ik allemaal wel.quote:Op maandag 15 april 2013 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/iphone/compare-iphones/
Groter scherm. Beter scherm. Sneller. Betere camera. Lichter.quote:Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef Push. het volgende:
Wat is het voordeel van een iPhone 5 ten opzichte van een iPhone 4s? Zie dat ie een stukje groter is, maar weet nog niet of ik dat ene voordeel vind. Verder merkbaar sneller? Of zijn er andere dingen die ik moeten weten erover? Weet hier vrij weinig van en kan de voordelen niet echt vinden. Twijfel overigens tussen deze twee toestellen, vandaar de vraag.
Dat is alles? Merkbaar sneller of alleen op papier?quote:Op maandag 15 april 2013 18:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Groter scherm. Beter scherm. Sneller. Betere camera. Lichter.
Paar secondes joh. Ik zie zelf geen supermerkbaar verschil tussen de 5 en de 4s. Wel vind ik de 5 een betere grip hebben en meer een premium feel hebben dan de 4s.quote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat is alles? Merkbaar sneller of alleen op papier?
Ik vind het zeker merkbaar sneller. Maar een upgrade van de 4S naar 5 zou ik niet doen. Te weinig winst.quote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef Push. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Paar secondes joh. Ik zie zelf geen supermerkbaar verschil tussen de 5 en de 4s. Wel vind ik de 5 een betere grip hebben en meer een premium feel hebben dan de 4s.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker merkbaar sneller. Maar een upgrade van de 4S naar 5 zou ik niet doen. Te weinig winst.
Thanks, daar kan ik wat mee. Moet er nog minstens twee jaar mee doen na aanschaf, dus ivm batterij kan ik dan beter een 5 nemen, lijkt me.quote:Op maandag 15 april 2013 18:58 schreef DenS het volgende:
Heb zelf wel de overstap gemaakt van de 4S naar de 5. Merkbaar sneller, betere camera inderdaad en de batterij gaat veeeeeeeeel langer mee.
Winst vanaf 4 naar 4S is verwaarloosbaar in mijn ogen, dus een 5 zou dan blijkbaar ook geen klap uitmaken.quote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker merkbaar sneller. Maar een upgrade van de 4S naar 5 zou ik niet doen. Te weinig winst.
Batterij is echt flink verbeterd. Met mn 4S haalde ik net de 6/7 uur gebruik en 12 uur StandBy bijvoorbeeld, nu met bijna altijd 3G aan op mijn iPhone 5 haal ik ruim de 10 a 12 uur gebruik en ruim 1 dag standby.quote:Op maandag 15 april 2013 19:02 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, daar kan ik wat mee. Moet er nog minstens twee jaar mee doen na aanschaf, dus ivm batterij kan ik dan beter een 5 nemen, lijkt me.
4S is veeeeeeeel sneller dan de 4.quote:Op maandag 15 april 2013 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Winst vanaf 4 naar 4S is verwaarloosbaar in mijn ogen, dus een 5 zou dan blijkbaar ook geen klap uitmaken.
Edit:
Behalve de batterij dan natuurlijk, meer oppervlak voor batterij is langere duur.
Klopt inderdaad. Heel apart dat enkelen dat niet lijken te merken. En daarbij had je bij de 4S niet die homeknop die snel defect ging. Dat was echt een hekel punt van die 4.quote:
Merkbaar. Maar het scherm en de camera maken het verschil. Niet zozeer het grotere scherm (hoewel dat ook fijn is), maar de kwaliteit van de kleuren en het contrast. Daarnaast is de camera vooral een stuk sneller. Ook iets beter, maar de camera van de 4S was al heel erg goed, dus dat verschil is niet doorslaggevend.quote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef Push. het volgende:
[..]
In games, bepaalde apps idd wel, maar verder is het verschil verwaarloosbaar.quote:
Nou ik heb per dag gemiddeld 5 momenten waarop ik mijn iPhone 4 naar de tering wil gooien omdat dat ding zo fucking traag is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In games, bepaalde apps idd wel, maar verder is het verschil verwaarloosbaar.
Algemen gebruikerservaring van de 4 is gewoon ontzettend goed, ook nu nog.
Eens en daarom kocht ik ook een iPhone 5.quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ik heb per dag gemiddeld 5 momenten waarop ik mijn iPhone 4 naar de tering wil gooien omdat dat ding zo fucking traag is.
Het duurt bij mij 4 seconden om vanuit mijn lijst met gesprekken in een gesprek te gaan met Whatsapp.quote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens en daarom kocht ik ook een iPhone 5.
Vooral 'even snel' iets terugsturen via FBM oid duurt echt 20 sec.
Das fucked upquote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het duurt bij mij 4 seconden om vanuit mijn lijst met gesprekken in een gesprek te gaan met Whatsapp.![]()
Blijft 'ie 4 seconden in active state staan en daarna pas laadt 'ie.
Had ik hier ook tot ik de boel opnieuw installeerde. Wonderbaarlijk wat de rek toen nog was. Reden dat ik nu een 4S heb is dat de homebutton van mijn 4 naar zijn grootje ging en ook na vervanging niet lekker werkte, zelfde voor het scherm.quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ik heb per dag gemiddeld 5 momenten waarop ik mijn iPhone 4 naar de tering wil gooien omdat dat ding zo fucking traag is.
Whatsapp is sowieso gammel op iOS. Regelmatig je berichtengeschiedenis wissen scheelt daar een heleboel. Je kan je historie naar jezelf mailen als je die wil bewaren, doe ik ook altijd. Anders wordt hij ook op de 4S en de 5 erg traag.quote:Op maandag 15 april 2013 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het duurt bij mij 4 seconden om vanuit mijn lijst met gesprekken in een gesprek te gaan met Whatsapp.![]()
Blijft 'ie 4 seconden in active state staan en daarna pas laadt 'ie.
Wellicht, maar Whatsapp is één van de apps hoor, mijn hele iPhone is traag, met zo'n beetje alles.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Whatsapp is sowieso gammel op iOS. Regelmatig je berichtengeschiedenis wissen scheelt daar een heleboel. Je kan je historie naar jezelf mailen als je die wil bewaren, doe ik ook altijd. Anders wordt hij ook op de 4S en de 5 erg traag.
Abonnement. Kan wel een 5 los kopen maar dat vind ik dan ook weer zonde als m'n 4 het op de traagheid na gewoon nog prima doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Das fucked upZit je nog vast aan je abo dat je nog een 4 hebt of past een nieuwe 5 of een eventuele 5S niet in jouw budget atm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |