Geruchten gaan dat de 5S in de zomer komt. Voornamelijk de camera zou daarbij verbeterd zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 11:18 schreef Droathoah het volgende:
Is er al iets bekend over de 5s. Anders ga ik voor de Samsung Galaxy S4 denk ik, mooi ding!
En dan zelf wel reagerenquote:Op maandag 15 april 2013 07:28 schreef Funkel het volgende:
[..]
We hebben weer een aandachtszoeker jongens! Negeren!!
Vanuit camera+ kun je uploaden naar wat je maar wilt.quote:Op maandag 15 april 2013 03:54 schreef Braddie het volgende:
Denk dat mijn volgende telefoon tóch een weer een Android toestel word hoor...
Lekker snel en stabiel die iPhone, maar ik mis de integratie van Apps...
Het is niet zo dat je direct vanuit een foto (Zoals bij Android wel het geval is) kan kiezen tussen uploaden naar Facebook>Twitter>Andere Social Media.. Je kan alleen kiezen uit Facebook > Twitter.
Steve Jobs heeft het zo gewild zeker _quote:Op maandag 15 april 2013 07:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vanuit camera+ kun je uploaden naar wat je maar wilt.
Dankzij zijn overtuigende argumenten ga ik mijn iPhone inwisselen voor een GS4. Dan kan ik hier zometeen ook lekker afgeven op Steve Jobs.quote:
Ja, ik ben ook over, het is veel leuker om domme blinde applehaat te uiten dan gewoon blij met eigen toestel te zijn!quote:Op maandag 15 april 2013 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij zijn overtuigende argumenten ga ik mijn iPhone inwisselen voor een GS4. Dan kan ik hier zometeen ook lekker afgeven op Steve Jobs.
Heb je de argumenten van Dibble wel gelezen? Daar kan je toch niets tegen in brengen?quote:Op maandag 15 april 2013 09:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Judassen! Ik blijf lekker wifi tappen in de Starbucks met m'n iCollectie.
Dus nu heb je een Android phone ? ik wil de Galaxy S4. !quote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo'n verhaal van Dribble kun je gewoon niet onderuit!
Welke versie van de One, er zijn er nogal veel.quote:Op zondag 14 april 2013 12:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als je voor Android gaat, neem dan een HTC One. BazentelefoonOf probeer een goedkope Nexus 4 te vinden.
Nee hoor, er is 1 One.quote:Op maandag 15 april 2013 10:31 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Welke versie van de One, er zijn er nogal veel.
De HTC One Z gaat nog betere specs krijgen dan de 5S.quote:Op maandag 15 april 2013 10:31 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Welke versie van de One, er zijn er nogal veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |