Migadoquote:
Stop trying..quote:
quote:
Neequote:
quote:
Dan ben je gewoon, nee laat maar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als je allemaal negers in je kont laat.
CUL / Koetjesrepenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ON A SIDE NOTE:
Waar kan je koetjesrepen halen? bij welke kutwinkel?!
Wijo je bent eens behulpzaamquote:
Wat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als je allemaal negers in je kont laat.
Ik wacht nog op de dag dat je dit in mijn gezicht zegt vieze vuile flikkerquote:
Denken dat ik ooit in dat deel van het land zal komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de dag dat je dit in mijn gezicht zegt vieze vuile flikker
Hahaha, gvd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
Oh zie nu pas 2005klootzak, niet eens behulpzaam dus
Idd je zal niet worden toegelaten, misselijke vietnameesquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit in dat deel van het land zal komen.
Welk kutland? Was ze weg dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar zeiken sinds je terug bent uit dat kutland.
Ik ben eigenlijk zelden misselijk, maar denk wel dat ik redelijk misselijk ben zodra ik die rattenkop van jou zie haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd je zal niet worden toegelaten, misselijke vietnamees
Is goed, tot zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:55 schreef wolvendagen het volgende:
Zosk kom me halen en breng me naar school.
Och och jij bent weer de enige vietnamees die misselijk wordt van rattenkop?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zelden misselijk, maar denk wel dat ik redelijk misselijk ben zodra ik die rattenkop van jou zie haha.
Alles zit tegen vandaag manG. Een of andere klapmongool uit de wijk had mn fietszadel helemaal omhoog gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar zeiken sinds je terug bent uit dat kutland.
Weenie of je weleens ratten uit die regio hebt gezien maare, daar word je wel misselijk van haha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och och jij bent weer de enige vietnamees die misselijk wordt van rattenkop?afwijking dat je der bent
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alles zit tegen vandaag manG. Een of andere klapmongool uit de wijk had mn fietszadel helemaal omhoog gedaankon m niet meenemen dus laat dan maar zo ver mogelijk uitsteken jwz
kkhannes. En toen zaten mn oordopjes tussen de spaken
en was ik da dopje kwijt en nu dit. Dinsdag is het nieuwe maandag. LIKE SRS STAHP BUGGIN ME
Nee, pics? lol ;Dquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weenie of je weleens ratten uit die regio hebt gezien maare, daar word je wel misselijk van haha.
Dit soort dingen maken mijn dag echt helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alles zit tegen vandaag manG. Een of andere klapmongool uit de wijk had mn fietszadel helemaal omhoog gedaankon m niet meenemen dus laat dan maar zo ver mogelijk uitsteken jwz
kkhannes. En toen zaten mn oordopjes tussen de spaken
en was ik da dopje kwijt en nu dit. Dinsdag is het nieuwe maandag. LIKE SRS STAHP BUGGIN ME
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit soort dingen maken mijn dag echt helemaal goed.
Echter heb ik 1 uur en 40 minuten in de auto gezeten om op mijn werk te komen, 20 minuten te laat ook nog eens dus alles kan de kk krijgen wat mij betreft.
Haha, als je eenmaal te laat bent zit ook echt alles tegen. Alle stoplichten op rood, oma's in hun scootmobiel met druk tegenliggend verkeer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]ik ben het eerste uur niet eens gegaan omdat alles zo in de soep liep en nu karma met metro omdat ik dat gemist heb. Ben ik dit uur dalijk ook te laat let maar op.
Die moet je zekers wel inhalen of niet?
Damn, beste ratquote:
Ik heb echt niet zulke inhammenquote:Op maandag 15 april 2013 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdomme trouwens, da's 2NutZ gewoon.
#sherlock
Standaard jonge, alle draken trekken er nu op uit om mijn leven zuur te maken. Overheid houdt er srs mensen op na om dit soort shit te flikken, 300% surequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, als je eenmaal te laat bent zit ook echt alles tegen. Alle stoplichten op rood, oma's in hun scootmobiel met druk tegenliggend verkeer.![]()
![]()
En dat gaat in principe vanzelf, mag maximaal 2 keer te laat komen per maand dus deze 2 weken moet nog wel lukken.
Nooit afgelopen, dat gaat constant door.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
Hee weet iemand hoe het met die Hakuna afgelopen is.
Nee dat snap ik, maar ik bedoel meer of hij al dakloos is?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit afgelopen, dat gaat constant door.
Vast niet, Fas weet dat wel denk ik...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar ik bedoel meer of hij al dakloos is?
Wowquote:
Ja, maar ik denk dat het ook wel heel erg aan jou ligt in dit geval.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Standaard jonge, alle draken trekken er nu op uit om mijn leven zuur te maken. Overheid houdt er srs mensen op na om dit soort shit te flikken, 300% sure.
Twee keerhebben ze serieus zo'n regel. Wat voor gekke regels hebben ze nog meer daar? Klinkt als een baan waar je meer facebook manager bent dan werkelijk iets doet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn codetaal betekent '' zonder enige tekst erbij dat.
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het ook wel heel erg aan jou ligt in dit geval.
Waarom is dat zo'n gekke regel? Derde keer is vakantiedag inleveren.! Facebook manager.
Flikker op gekske.
Je bent zelf vreemd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is het.
Ja is vreemd. En ben je wel, hele dag chatten met Remy.
Bij ons was het altijd gewoon 1x te laat is de volgende dag een half uur eerder naar school.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Standaard jonge, alle draken trekken er nu op uit om mijn leven zuur te maken. Overheid houdt er srs mensen op na om dit soort shit te flikken, 300% sure.
Twee keerhebben ze serieus zo'n regel. Wat voor gekke regels hebben ze nog meer daar? Klinkt als een baan waar je meer facebook manager bent dan werkelijk iets doet
Ik heb het niet over school.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij ons was het altijd gewoon 1x te laat is de volgende dag een half uur eerder naar school.
Wat. Waar haal je zoiets?quote:
Of duitslandquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ongetwijfeld in de USOf op dat nare eiland ten weste van hier
Ik kan tussen 7:30 en 8:00 binnenlopen, en ben er meestal rond 7:30 maar was dus ruim te laat ondanks dat ik ruim op tijd ben vertrokken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:25 schreef Silentalarm het volgende:
Op mn werk heb ik flexibele werktijden dus te laat kan niet.
Nouja, in principe is 1 keer te laat dus niet erg. Wel vroeg trouwens. Ik moet volgens mij wel voor 10 uur er zijn, maar zelfs als ik dat niet red is er niemand die moeilijk doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan tussen 7:30 en 8:00 binnenlopen, en ben er meestal rond 7:30 maar was dus ruim te laat ondanks dat ik ruim op tijd ben vertrokken.
Het is niet erg, maar ook niet fijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nouja, in principe is 1 keer te laat dus niet erg. Wel vroeg trouwens. Ik moet volgens mij wel voor 10 uur er zijn, maar zelfs als ik dat niet red is er niemand die moeilijk doet.
Jezus wat een uiers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:43 schreef Silentalarm het volgende:
Goede berichten op de dinsdagochtend.
http://motherboard.vice.c(...)emaal-geen-bhs-nodig
Uren die uiteindelijk besteed worden aan heel hard FOK!kenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is niet erg, maar ook niet fijn.Scheelt weer uren etc, ze doen er ook niet echt moeilijk over. Uiteindelijk moet ik toch mijn uren wel maken, hoe dan ook.
En ja, 6:30 aanrijden thuis, ja aanrijden.
Ik heb zo mijn momenten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uren die uiteindelijk besteed worden aan heel hard FOK!ken
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus wat een uiers.
Hopelijk wordt er niet moeilijk over gedaan door de blauwe mannetjes hier.![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus wat een uiers.
Hopelijk wordt er niet moeilijk over gedaan door de blauwe mannetjes hier.![]()
![]()
.
Ik moet zeggen dat mijn productiviteit ook niet significant verbeterd is sinds ik hier weer eens een kijkje kwam nemen.quote:
Ik kijk er soms expres niet, de laatste tijd in ieder geval. Op sommige dagen helpt dat wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn productiviteit ook niet significant verbeterd is sinds ik hier weer eens een kijkje kwam nemen.
Smakeloosquote:
quote:
quote:
Leg eens uit?quote:
Nee, never. Is dat het?quote:
Aanrijden :S jezus sadist.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is niet erg, maar ook niet fijn.Scheelt weer uren etc, ze doen er ook niet echt moeilijk over. Uiteindelijk moet ik toch mijn uren wel maken, hoe dan ook.
En ja, 6:30 aanrijden thuis, ja aanrijden.
Gewoon aanrijden, Chai.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Aanrijden :S jezus sadist.
Vertrekken heet zoiets. Of van huis wegrijden.
Hoefkatrol.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus wat een kort log stompje zeg.Lijkt net een soort varkenspoot met paardenhoef.
Ja dat is ietst met het hoefbeen, maar hier lijkt vooral met de poot iets mis. Die is echt heeeeel kort. Gewoon de helft van een normale duim lijkt wel.quote:
Hoe lang zijn jouw duimen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is ietst met het hoefbeen, maar hier lijkt vooral met de poot iets mis. Die is echt heeeeel kort. Gewoon de helft van een normale duim lijkt wel.
Misschien is het een teen na een vuurwerk ongelukje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is ietst met het hoefbeen, maar hier lijkt vooral met de poot iets mis. Die is echt heeeeel kort. Gewoon de helft van een normale duim lijkt wel.
Ok jammer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |