Ja, het is dus niet gelukt om de meeste bommen af te laten gaan. Ik heb het niet over wat wel gelukt is, maar over wat niet gelukt is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij heeft niet gefaald, ondanks alle beveiliging en het strenge terrorisme beleid van de VS heeft hij bommen kunnen plaatsen en er zelfs 2 af kunnen laten gaan.
Dan ben je in mijn ogen flink geslaagd. Ja, niet alle bommen zijn afgegaan, maar je bent al geslaagd als je ze neer hebt kunnen leggen.
En jij ook welterustenquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:53 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Goed idee, langzaam kruipen er iets teveel trollen t topic in.
Trusten
Laatste update
FBI heeft leiding in het onderzoek, iedereen kan willekeurig gefouilleerd worden.
Omdat ie dan niet lang leeft en ik kan me voorstellen dat de FBI nog wat vragen voor em heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:50 schreef PierreBetfair het volgende:
Waarom deelt de FBI de videobeelden van de tassen-dropper niet met ons? Zo zijn de kopschoppers van Eindhoven ook gepakt.
Welterusten!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:01 schreef Watashiwa het volgende:
mwa..gaap....ik ga ook maar onder de dekens..
trol ze..!
In de Verenigde Staten wellicht, net zoals over the top vriendelijkheid/beleefdheid met een brede (glim)lach daar heel gewoon schijnt te zijn. Hier in Nederland komt het echter nogal vreemd over.quote:
Kan ik nergens vinden, niet bekend bij mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:42 schreef Loop-y het volgende:
Klopt het dat de jongen met het afgerukte been inmiddels dood is?
Zegt niets.quote:
alleen bestaat fb geen 15 jaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 04:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zegt niets.
Als ik 15 jaar terug een pagina heb gemaakt, kan ik nu de naam veranderen naar Boston Bomb Attack.
rond een uur of 4 van de starttijd is het over het algemeen het drukste, dan komt de grote golf recreatieve lopers binnen en daarmee aan de kant staande familie etc.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
waarom zo laat pas na de toprenners was ws stuk minder druk, veel vragen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rond een uur of 4 van de starttijd is het over het algemeen het drukste, dan komt de grote golf recreatieve lopers binnen en daarmee aan de kant staande familie etc.
Zou wat zijn, in de stad van de Tea Party.quote:
in mijn ogen onmogelijk... of je moet geen publiek meer toelaten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:29 schreef Toekito het volgende:
[..]RD, hoe denk jij als ervaren loper dat je een marathon kan beveiligen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |