Da's vreemd ... Is dat niet gewoon een fout van Facebook?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar...
P.s.
Heb verder geen alu-hoedje op.
Faal ontwerper.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:44 schreef CodeRood het volgende:
Update
Update 02:38: Volgens WSJ zijn er nog vijf niet-ontplofte bommen gevonden
Nou ja, okee, Breivik is wel een lone wolf geweest, imbedded tho in die hele anti-Islam beweging, gaande vanaf 9/11 in Europa.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deze dader kan natuurlijk ook hulp hebben gehad, en McVeigh wordt toch wel een beetje nog steeds gezien als lone wolf, overigens liet Breivik ook een bom afgaan.
Dat is idd vaag , ook geen Alu hoedje btwquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar...
P.s.
Dat je niet wakker werd van de knal, raar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik sliep toen de bommen afgingen. Ik ben net wakker.
Je kan ook naderhand de titel gewoon aanpassen. Een zieke grap waar al meerder pagina's van zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar...
P.s.
Okee, serious shit dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:44 schreef CodeRood het volgende:
Update
Volgens Wall Street Journal zijn er nog vijf niet-ontplofte bommen gevonden
Thank God.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:44 schreef CodeRood het volgende:
Update
Waarschijnlijk was het wel een tijdbom, maar dan afgesteld in wintertijd..quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Belangrijkste is wrs toch veel slachtoffers maken, idem AQ.
Deze bomaanslag is wat dat betreft een stuk amateuristischer. Als je dat zo kunt stellen.
Er hadden veel meer slachtoffers kunnen vallen.
ok, toch ff kijken dan wie die gast is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ging er maar heel even over en niks nieuws. Gast zat op tablet te kijken wat er gebeurde.
BNW food.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit vind ik ook raar...
P.s.
Toch mooi dat iemand blijkbaar gefaald heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:44 schreef CodeRood het volgende:
Update
Ja, of linksen uit te moorden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:48 schreef arjan1212 het volgende:
Wat natuurlijk ook kan , is dat die hele bomaanslag een afleidingsmanouvre was om ergens in boston een bank of een geldvervoerbedrijf te beroven ?
Tsja, waarom Boston, vanwege de Marathon, vanwege de symbolische dag en Marathon, waarom zo laat pas na de toprenners was ws stuk minder druk, veel vragen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, okee, Breivik is wel een lone wolf geweest, imbedded tho in die hele anti-Islam beweging, gaande vanaf 9/11 in Europa.
Vraag is dus wel of er een soort Breivik achter zit.
En toch Breivik zijn main target was de sociaaldemocraten op dat eiland.
Is er ergens een vergadering geweest vandaag van democraten, waar deze mogelijke Amerikaanse Breivik niet terecht is gekomen?
teruste ryanquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:49 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ik ga ook kappen.
Nighty night, gentlemen.
Welterusten!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:49 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ik ga ook kappen.
Nighty night, gentlemen.
Hij heeft niet gefaald, ondanks alle beveiliging en het strenge terrorisme beleid van de VS heeft hij bommen kunnen plaatsen en er zelfs 2 af kunnen laten gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toch mooi dat iemand blijkbaar gefaald heeft.
Goed idee, langzaam kruipen er iets teveel trollen t topic in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |