Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die binnenlandse terroristen zitten helemaal niet in Massachusetts. En die reizen niet vaak uit hun eigen staat.
Het zal je werk maar zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:05 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ik postte dezelfde update als de persoon voor me.
Update 01:53u: Laatste telling: ±132 gewonden (waarvan 17 kritiek), en 2 doden (waaronder een kind van 8).Volgens CNN peuteren dokter kogellagers uit de lichamen van gewonden.
Op de zolderkamer blijven heeft nogal voordelenquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dus we moeten voortaan in pantser gaan lopen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Op de zolderkamer blijven heeft nogal voordelen
Dan vallen ze me wel door het zolderraam aan. Kelder zal veiliger zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Op de zolderkamer blijven heeft nogal voordelen
Ow, jij poert dus in mensen hun benen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:07 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Het is mijn werk, waarom denk je dat ik dit soort topics op de voet volg?
Regilio Tuur schijnt het inderdaad gecontroleerd te hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:08 schreef porsche1 het volgende:
http://nos.nl/artikel/496049-geen-melding-nlse-gewonden.html
Sensatiezucht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:07 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Het is mijn werk, waarom denk je dat ik dit soort topics op de voet volg?
Het lijkt me ook niet AQ (die gasten hebben genoeg te doen in Syrië ook), zoals iemand eerder beargumenteerde te kleinschalig, dus ja wat dan... Ik weet niet.quote:
Binnenlandse terrorist.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet AQ, zoals iemand eerder beargumenteerde te kleinschalig, dus ja wat dan... Ik weet niet.
Odds are against it, tho.quote:
En weten hoe ze die moeten fabriceren inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:10 schreef Brum_brum het volgende:
Het geeft me wel een veilig gevoel dat op fok genoeg bomexperts zijn die weten wat de verschillen in effect van een spijkerbom met alleen een plofbom zijn.
Dit was al bekend bij 'shownieuws' SBS6 net na de explosies..quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Regilio Tuur schijnt het inderdaad gecontroleerd te hebben.
Nee, ik vergaar nieuws graag uit zoveel mogelijk verschillende bronnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ow, jij poert dus in mensen hun benen?
1) Dat is eerder iets wat in hun richting wijst, paniek zaaien, verder proberen te zwijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Odds are against it, tho.
1) je hoort niets meer van ze, ze hadden na de Oklahoma bombing hun kruid ook wel verschoten.
2) ze zitten niet in Massachusetts, en reizen ook niet zo maar naar een andere staat.
Na de aanslagen van londen zijn er wel spijkerbommen gevonden. Niet geheel onbekend dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet AQ (die gasten hebben genoeg te doen in Syrië ook), zoals iemand eerder beargumenteerde te kleinschalig, dus ja wat dan... Ik weet niet.
Als je eenmaal een bomrecept van internet af hebt gehaald kan ik me niet voorstellen dat de kogellagers en ander schroot moeilijk zullen zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
En weten hoe ze die moeten fabriceren inderdaad![]()
.
Nee, dat gaat ook echt niet gebeuren. Als ik programma's als Oprah Winfrey of Dr Phil zie, moet ik kotsen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:03 schreef arjan1212 het volgende:
Ben je welleens in Amerika geweest pierre.. ik niet, maar me ouders wel.. 1 keer
Ik ga het maar niet eens opzoeken word je best snel geregistreerd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:14 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je eenmaal een bomrecept van internet af hebt gehaald kan ik me niet voorstellen dat de kogellagers en ander schroot moeilijk zullen zijn.
vertel daar eens meer overquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:15 schreef DeParo het volgende:
In Texas waren er van de maand ook enkele aanslagen door vermoedelijk neo-nazi's, die gingen erg ver, kan uiteraard verspreid zijn maar is misschien wat te ver gezocht.
Ik denk dat die beweging op sterven na dood is. Gebaseerd op het feit dat ik er al heel lang niets mer van hoor, wat niet betekent dat ze er niet zijn, maar ze hebben duidelijk het tij niet mee zoals onder Clinton, en voornamelijk vanwege het feit dat iedereen in de VS hoe ver rechts dan ook ook wel in zag dat die Oklahoma bombing too far fetched was...quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
1) Dat is eerder iets wat in hun richting wijst, paniek zaaien, verder proberen te zwijgen.
2) Symbolische dag voor Amerikaanse waarden, cultuur, en geschiedenis in Boston.
Dat ook idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:15 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom zou extreem rechts een aanslag op de marathon doen? ik vind het niks voor hun, die zouden eerder een overheidsgebouw opblazen
als je in nederland als ondernemer failliet gaat krijg je ook niksquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ook echt niet gebeuren. Als ik programma's als Oprah Winfrey of Dr Phil zie, moet ik kotsen.
Mn tante is gevlucht uit de USA, omdat haar man failliet ging, daarna in een rozenperk flikkerde tijdens het joggen (morsdood), en zij geen rooie cent had om van te leven. Sociale voorzieningen 0,00 in dat land.
NRC.nlquote:CNN meldt dat de autoriteiten op zoek zijn naar een donker getinte man met een zwarte rugtas, die een afgezet gebied op wilde lopen. De man zou zijn aangesproken door de politie, maar liep vervolgens weg en trok zijn sweatshirt over zijn hoofd. De politie zou benadrukken dat ze op zoek zijn naar meerdere personen "of interest" en er is nog steeds geen enkele officiële verdachte.
Linkje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:15 schreef DeParo het volgende:
In Texas waren er van de maand ook enkele aanslagen door vermoedelijk neo-nazi's, die gingen erg ver, kan uiteraard verspreid zijn maar is misschien wat te ver gezocht.
Voor de geïntereseerden ; Anders Breivik heeft er een hele handleiding voor geschreven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:14 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je eenmaal een bomrecept van internet af hebt gehaald kan ik me niet voorstellen dat de kogellagers en ander schroot moeilijk zullen zijn.
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-22019433quote:
Die hele wapendiscussie kan ze natuurlijk wakker hebben geschud soms wel erg 'emotionele' reacties hier en daar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat die beweging op sterven na dood is. Gebaseerd op het feit dat ik er al heel lang niets mer van hoor, wat niet betekent dat ze er niet zijn, maar ze hebben duidelijk het tij niet mee zoals onder Clinton, en voornamelijk vanwege het feit dat iedereen in de VS hoe ver rechts dan ook ook wel in zag dat die Oklahoma bombing too far fetched was...
Toch wel bijstand zeker?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
als je in nederland als ondernemer failliet gaat krijg je ook niks
alleen als je helemaal niks meer hebt, je moet bv eerst je huis verkopen , maar dat krijg je in Amerika ook is alleen maar 400 dollarquote:
Dat kan idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-22019433
[..]
Die hele wapendiscussie kan ze natuurlijk wakker hebben geschud soms wel erg 'emotionele' reacties hier en daar.
Die zijn beter beveiligd, vermoed ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd.
Maar toch als "juist" antwoord is dan een bomaanslag het middel?
Dan beter een overheidsgebouw totallen.
Wtf.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://articles.washingto(...)-ebel-kaufman-county
Je zet er een auto met genoeg springstof/kunstmest in de buurt en...quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:23 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Die zijn beter beveiligd, vermoed ik.
Een bomaanslag wordt juist geassocieerd met terroristen, dreiging laten zien waarvoor wapens nodig zijn, in het wilde weg gaan schieten zou juist een omgekeerd effect kunnen hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd.
Maar toch als "juist" antwoord is dan een bomaanslag het middel?
Dan beter een overheidsgebouw totallen.
Dat dachten ze in Duitsland ook tot die groep met 100+ moorden naar buiten werd gebracht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:25 schreef arjan1212 het volgende:
Hm .. die nazi groepen worden meer als een soort maffia gezien, lijkt alsof ze niet echt aan racistische moorden enz doen
Inderdaad maar ze schuwen extreem geweld niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wtf.
Er gebeurt meer dan je denkt in de VS.
Toch lijkt me dit meer persoonlijke wraak, terwijl deze bombing meer algemeen bedoeld is.
Belangrijkste is wrs toch veel slachtoffers maken, idem AQ.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een bomaanslag wordt juist geassocieerd met terroristen, dreiging laten zien waarvoor wapens nodig zijn, in het wilde weg gaan schieten zou juist een omgekeerd effect kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |