Mits hoge druk: ja, dus wel.quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een gasleiding explodeert niet vanuit het niets hoor.
Hij heeft wel gelijk. Ik denk dat je te licht denkt over de impact die 9/11 heeft gehad op onze wereld.quote:
Explosieven gingen niet af omdat politie netwerk had platgelegd i guess. Tevens staan moslimterroristen er wel om bekend om speldenprikken uit te delen ipv ineens 1.000 mensen te bombarderen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Maar niet zo amateuristisch. (Explosieven die niet afgaan, 'kleine' explosieven).
Uiteraard niet maar kan gewoon slecht onderhoud zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een gasleiding explodeert niet vanuit het niets hoor.
Het was zeer zeker anders, al helemaal wat terrorisme betreft.quote:
Hoelang zat er tussen die twee incidenten dan?quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef beantherio het volgende:
Er is toch twijfel of het incident bij de JFK gerelateerd is aan de incidenten bij de marathon:twitter:Boston_Police twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:22:33Update JFK incident appears to be fire related #tweetfromthebeat via @CherylFiandaca reageer retweet
Balen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Beursen gedaald door dit gebeuren
De universiteit daar roept dat al de hele dag maar de media hebben er een eigen draai aan gegeven.quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef beantherio het volgende:
Er is toch twijfel of het incident bij de JFK library gerelateerd is aan de incidenten bij de marathon:twitter:Boston_Police twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:22:33Update JFK incident appears to be fire related #tweetfromthebeat via @CherylFiandaca reageer retweet
Altijd zo.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Matig belangrijk op dit moment.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kan het goed in de grafiek zien inderdaad. Eerste daling bij de explosie en een tweede toen bekend werd toen het een bom was.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nouja, als je wet/regelgeving in Europa gaat bekijken is er n.a.v. 9-11 natuurlijk een hoop veranderd.quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amerika ja, Europa niet. Of heb je niet opgelet? Tijdens en na de aanslagen in London was het lang niet zo'n paniek als in NY.
Schijnen ook foto's van te zijnquote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Update 23.34:
Van de 64 gewonden personen zijn er een aantal mensen ledematen kwijt. Aldus Gideon Gil van Boston Globe op zijn twitter.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, daarom vind ik voorbarig geroep echt onzin. "ooooh het zijn terroristen!!!11" is natuurlijk makkelijk voor veel mensen, maar een gasleiding kan net zo goed dit soort taferelen opleveren
Ik hou niet van ongefundeerd roepen. Jij ook niet, en dat is prettig.
Want er zitten geen amateurs onder die terroristen? Er zijn er zat die compleet falen, dit was een uiterst effectieve actie.quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Maar niet zo amateuristisch. (Explosieven die niet afgaan, 'kleine' explosieven).
quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Schijnen ook foto's van te zijn
Verandering is iets anders dan paniek.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Nouja, als je wet/regelgeving in Europa gaat bekijken is er n.a.v. 9-11 natuurlijk een hoop veranderd.
Ja CNN meldt dat nu ookquote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef beantherio het volgende:
Er is toch twijfel of het incident bij de JFK library gerelateerd is aan de incidenten bij de marathon:twitter:Boston_Police twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:22:33Update JFK incident appears to be fire related #tweetfromthebeat via @CherylFiandaca reageer retweet
Klopt, je moet er wel tegen kunnen om ze te zien.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Lijkt me zowat het tegendeel. Kleinschalig, weinig schade. Eerder vergelijkbaar met die bom bj olympische spelen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe Timothy McVeigh.
Ik vraag; u draait? ^^ En niet met die vent in die rolstoel aankomen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Dat, en de hele anti-moslim tendens heeft er ook alles mee te maken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Nouja, als je wet/regelgeving in Europa gaat bekijken is er n.a.v. 9-11 natuurlijk een hoop veranderd.
twitter:SjoofDeluxe twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:31:52@HumbertoTan "Reports of Boston Marathon runners crossing finish line and continuing to run to the Hospital to give blood to victims." reageer retweet
mogelijke nieuwe aanslagen in de toekomst wat tot een (wereld) oorlog kan leiden?quote:
Dat hangt van je definitie van terrorist af denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want er zitten geen amateurs onder die terroristen? Er zijn er zat die compleet falen, dit was een uiterst effectieve actie.
Het verbieden van vloeistoffen in vliegtuigen is pure paniek, dat heeft niets met enige ratio te maken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verandering is iets anders dan paniek.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef matthijst het volgende:
Waarom edit iemand de foto van een verdachte weg?
Niet belangrijk genoeg?
Of schokken, want geen bloed met karbonaadjes?
Suspect is surrounded by five officers. Wearing a white baseball cap and a hoody.Gezellige mensen om die verdachte heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus
Goeie vraag.quote:
Want?quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van terrorist af denk ik.
Waarschijnlijk voor de mensen die het mobiel proberen te volgen. Scheelt nogal wat laadtijd.quote:
Ik bedoel niet wat betreft het aantal slachtoffers.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Lijkt me zowat het tegendeel. Kleinschalig, weinig schade. Eerder vergelijkbaar met die bom bj olympische spelen.
Niet eerste explosie in het nieuws deze week.
http://www.cbsnews.com/83(...)bombs-found-in-home/
Er vliegt hier zo veel voorbij. Ik dacht dat je zei dat Europa weinig veranderde door 9-11.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
twitter:bbclysedoucet twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:37:57"natural inclination to believe could be follow up attack..wise to step up security" Tom Ridge Ex Homeland Security @KattyKayBBC #boston reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
mogelijke nieuwe aanslagen in de toekomst wat tot een (wereld) oorlog kan leiden?
twitter:clarerrrr twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:25:08Times Square right now http://t.co/bK1ltGBL35 reageer retweet
Om 23:30 's avonds nog ff ja?quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor de mensen die het mobiel proberen te volgen. Scheelt nogal wat laadtijd.
Functioneringsgesprekken komen er weer aanquote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Modjes hebben nog achterstallige bezigheid ofzo.
Nee, dat is een voorzorgsmaatregel. Terpentine ziet er uit als water; verban het dan liever in plaats van toestaan en risico lopen. Ik zie dat niet als paniek.quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het verbieden van vloeistoffen in vliegtuigen is pure paniek, dat heeft niets met enige ratio te maken.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:clarerrrr twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:25:08Times Square right now http://t.co/bK1ltGBL35 reageer retweet
Je hebt echt geen idee he? Maatschappelijk gezien enorm wantrouwen jegens moslims, doorvoering van diverse vergaande strafrechtelijke opsporingsbevoegdheden, grootschalige steun aan oorlogvoering in het midden oosten, economische terugslagen. Europa heeft echt wel een klap gehad hoor van die aanslag, ook al gebeurde het niet hier.quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amerika ja, Europa niet. Of heb je niet opgelet? Tijdens en na de aanslagen in London was het lang niet zo'n paniek als in NY.
Nee dat niet. Maar het lijkt me te kleinschalig voor een buitenlandse groepering, dat merk je aan iedereen daar aanwezig die niet geraakt wordt door de bom. Het heeft wel impact, zoals elke explosie dat heeft, maar het lijkt niet op een groots opgezette actie van een terreurcel van buitenaf.quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En nu verdenk je hem? Of wat wil je ermee zeggen?
Nuance: vóór 01:00 Nederlandse tijd.quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef b2py het volgende:
~01:00 Nederlandse tijd een tweede persconferentie.
't Was een theoriequote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Om 23:30 's avonds nog ff ja?
Voor die 2 gasten en een paardekop die onderweg zijn?
En als ze nou gewoon een bericht neerzetten waarom, is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Modjes hebben nog achterstallige bezigheid ofzo.
Ik zei dat hier niet veel paniek was, in tegenstelling tot de VS, is iets anders he!quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Er vliegt hier zo veel voorbij. Ik dacht dat je zei dat Europa weinig veranderde door 9-11.
Al iets vanuit Boston vernomen?quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zei dat hier niet veel paniek was, in tegenstelling tot de VS, is iets anders he!
Jep en als een gasleiding aan 1 kant ontploft, zou die druk dan 150 meter verderop nog zo hoog zijn dat hij daar ook ontploft, of zegt iets je dat de druk er dan wel voor een deel vanaf is?quote:
Was je soms nog een jong kind toen 11/9 gebeurde dat je denkt dat dit soort "beveiliging" normaal is? Want dat is het niet.quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat is een voorzorgsmaatregel. Terpentine ziet er uit als water; verban het dan liever in plaats van toestaan en risico lopen. Ik zie dat niet als paniek.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef matthijst het volgende:
Waarom edit iemand de foto van een verdachte weg?
Niet belangrijk genoeg?
Of schokken, want geen bloed met karbonaadjes?
Suspect is surrounded by five officers. Wearing a white baseball cap and a hoody.Trek je die muts af blijkt het ineens osama bin laden te zijn. Bah ril van de gedachte wat was ik vroeger bang voor die gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
Nee klopt, ik ben blind. Maar hoe is dat paniek dan? Dat zijn voorzorgsmaatregelen, niet paniek. Als jij aangevallen wordt door Noord-Koreanen (om wat te noemen) dan ga je dat als ander land/continent niet meer in de gaten houden? Dat is paniek? Nee. Niet echt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee he? Maatschappelijk gezien enorm wantrouwen jegens moslims, doorvoering van diverse vergaande strafrechtelijke opsporingsbevoegdheden, grootschalige steun aan oorlogvoering in het midden oosten, economische terugslagen. Europa heeft echt wel een klap gehad hoor van die aanslag, ook al gebeurde het niet hier.
Niemand had 't over paniek hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets, radiostilte helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 23:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Al iets vanuit Boston vernomen?
Ja, dat kan. daarnaast zijn die buizen daar al jaren oud.quote:Op maandag 15 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep en als een gasleiding aan 1 kant ontploft, zou die druk dan 150 meter verderop nog zo hoog zijn dat hij daar ook ontploft, of zegt iets je dat de druk er dan wel voor een deel vanaf is?
quote:Op maandag 15 april 2013 23:40 schreef AppleMartini het volgende:
Kan dat persoonlijke gebash ergens anders?
Nee, dat was ik niet. Maar je ziet het verkeerd in mijn ogen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was je soms nog een jong kind toen 11/9 gebeurde dat je denkt dat dit soort "beveiliging" normaal is? Want dat is het niet.
Het topic wordt steeds korter!quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
Recordhoogte aan verwijderde posts & notes op één avond.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef Monolith het volgende:
Nog niemand aangehouden volgens de politie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
dat is ook goed. Dat JIJ niks te weten krijgt daarover..quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef arjan1212 het volgende:
Eerlijk gezegd is het enig verschil met voor 11 september 2001 dat ik heb gemerkt, dat er op schiphol voor die datum niet 2 militairen met machinegeweren stonden en erna wel
quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Jawel.quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn voorgevoel wegt dat kim hier achter zit....Is toch niet gek wat ik denk?
Beter opletten dan maarquote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef arjan1212 het volgende:
Eerlijk gezegd is het enige verschil met voor 11 september 2001 dat ik heb gemerkt, dat er op schiphol voor die datum niet 2 militairen met machinegeweren stonden en erna wel
Ik had het over "paniek" t.o.v. "voorzorgsmaatregelen" inderdaad. Dat jij dat verdraaid is niet echt mijn probleem.quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand had 't over paniek hoor.Dat maak jij ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |