Ja, dat denk ik ook...quote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef D0808 het volgende:
Het zijn waarschijnlijk Turken, die doen dat soort dingen.
quote:Het zijn waarschijnlijk Turken, die doen dat soort dingen.
Bedankt voor je vooroordelen. Ik zie dat de pavlov-reflex zijn werk doet en de indoctrinatie goed gelukt is bij je.quote:Profielsschets van de dader is net gepubliceerd.
johquote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef polderturk het volgende:
Laten we onszelf niet voor de gek houden. Dit is een false flag.
Het lijkt heel erg veel op 9/11 en op de aanslagen in Londen. Tijdens beide aanslagen waren er oefeningen aan de gang waarbij er aanslagen gesimuleerd werd. Nu was dat alweer het geval. Zie de link hieronder. Is dit toeval? Dit is het handelsmerk van Al Qaida / CIA.quote:
Als het een false flag zou zijn dan had paar minuten voor de eerste ontploffing BCC al vermelden dat moslim terroristen er achter zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef polderturk het volgende:
Laten we onszelf niet voor de gek houden. Dit is een false flag.
Kijk eens naar de gebruikersnaam van de TS... Zij maken juist de pavlovreactie van TS belachelijk. Ik vraag me af of hij nu ook alle onderbuikreacties bij berichten over berovingen en mishandelingen ("het zullen wel weer polderturken/kutmarrokaantjes zijn") goedkeurt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef bravilor01 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je vooroordelen. Ik zie dat de pavlov-reflex zijn werk doet en de indoctrinatie goed gelukt is bij je.
Wat is het bewijs? de “Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.” tweet? Van een uur geleden?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg veel op 9/11 en op de aanslagen in Londen. Tijdens beide aanslagen waren er oefeningen aan de gang waarbij er aanslagen gesimuleerd werd. Nu was dat alweer het geval. Zie de link hieronder. Is dit toeval? Dit is het handelsmerk van Al Qaida / CIA.
http://www.infowars.com/b(...)y-boston-bomb-squad/
Vind je het niet toevallig dat er bij alle drie de aanslagen er op de zelfde dag oefeningen waren waarbij aanslagen gesimuleerd werden?quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is het bewijs? de “Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.” tweet? Van een uur geleden?
En zo achterlijk zijn ze vast niet, om elke aanslag samen te laten vallen met een oefening.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is het bewijs? de “Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.” tweet? Van een uur geleden?
Waarop baseert die site dat er een oefening aan de gang was? Het enige 'bewijs' dat ze aanvoeren is een tweet van een uur of anderhalf geleden.quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vind je het niet toevallig dat er bij alle drie de aanslagen er op de zelfde dag oefeningen waren waarbij aanslagen gesimuleerd werden?
Gevalletje van lezen wat je wilt lezen, niet?twitter:BostonGlobe twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:53:44Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |