Het kan ook gewoon een losse cel zijn die autonoom opereert. Maar het blijft speculatie.quote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef arjan1212 het volgende:
zou echt niet weten wie hier achter zit, extreem rechts niet; die zouden een overheidsgebouw of een bank opblazen, moslims lijkt me ook sterk daarvoor is de aanval te klein.. blijft er iets over als een nieuwe unabomber o.i.d
Mensen na 11/9 niet paniekerig? Meen je dat nou echt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dat het hier als compleet vreemd werd ontvangen. Of dat er een paniekerig beeld was hier in Europa.
Bron?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
White van stopped on parade ground in Boston Common. Driver on ground next to vehicle. Area being cleared.
Welke kleur heeft hij?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
White van stopped on parade ground in Boston Common. Driver on ground next to vehicle. Area being cleared.
Ga eens naar ONZquote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kim stuurt handlangers naar de vs om als opdracht enkele bommen te doen ontploffen
En nu verdenk je hem? Of wat wil je ermee zeggen?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.boston.com/vid(...)&bctid=2303076923001
Mag ik zeggen dat ik de filmer van dit filmpje relatief rustig vind ogen?
Waar kan ik dat luisteren?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
Exact, daarom vind ik voorbarig geroep echt onzin. "ooooh het zijn terroristen!!!11" is natuurlijk makkelijk voor veel mensen, maar een gasleiding kan net zo goed dit soort taferelen opleverenquote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat lijkt me zelfs een hele goede insteek![]()
Niet de 1e keer dat bepaalde groepen de schuld krijgen terwijl dat later niet zo blijkt te zijn... denk aan Noorwegen.
Wel een hele domme dader danquote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef matthijst het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen na 11/9 niet paniekerig? Meen je dat nou echt?
De wereld was radicaal anders voor 11/9.
Maar niet tijdens de finish zelf van de toppers.quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Ja hoor, een gas explosie. Uitgerekend nabij de finish, waar juist 100 camera's staan.
[ afbeelding ]
Nou, nou. Overdrijven is een vak.quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar niet zo amateuristisch. (Explosieven die niet afgaan, 'kleine' explosieven).quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom geen moslims? Juist slimmer om een marathon te pakken die minder zwaar bewaakt is dan een WK voetbal etc.
Jezus, hoe kom je aan die onzin?quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Ja hoor, een gas explosie. Uitgerekend nabij de finish, waar juist 100 camera's staan.
Een gasleiding explodeert niet vanuit het niets hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, daarom vind ik voorbarig geroep echt onzin. "ooooh het zijn terroristen!!!11" is natuurlijk makkelijk voor veel mensen, maar een gasleiding kan net zo goed dit soort taferelen opleveren
Ik hou niet van ongefundeerd roepen. Jij ook niet, en dat is prettig.
Amerika ja, Europa niet. Of heb je niet opgelet? Tijdens en na de aanslagen in London was het lang niet zo'n paniek als in NY.quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
twitter:Boston_Police twitterde op maandag 15-04-2013 om 23:22:33Update JFK incident appears to be fire related #tweetfromthebeat via @CherylFiandaca reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |