Derde was geen explosie.quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die 2 kunnen, zaten naast elkaar.
Onder de grond bv, tunnel pijp, boem, komt omhoog.
3e niet, die was verder op en binnen.
autobommen hebben we hier ook regelmatig héquote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfde gasleiding.
[..]
Dat gebeurt zo vaak in Nederland ook denk je dat ze eerst gaan kijken?
Jawel, maar niet dat het hier als compleet vreemd werd ontvangen. Of dat er een paniekerig beeld was hier in Europa.quote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Dat de westerse wereld niet op 11/9 heeft gereageerd? U mad bro
Kan best een lone wolf zijn inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe Timothy McVeigh.
voorpagina gaat waarschijnlijk toch over sylvi en rafael... en andere onzin dit staat pas op pagina 23 in een hoekje..quote:
Sjuul Paradijs weet echt wel waar hij over praat hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de Telegraaf baseert dat op de New York Post en dat schijnt een sensatiebeluste krant te zijn. Bovendien word die 12 doden en de aanhouding van de verdachte tegengesproken door de autoriteiten.
Is niet uitgesloten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef DeParo het volgende:
Derde was geen explosie.
Toeval bestaat niet uiteraard.
Onzin, daar was geen ongecontroleerde explosie, daar was een brand die tot nu toe nog niet is gelinkt aan de explosies bij de marathon daar.quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Disorder het volgende:
Idioten. Die gasexplosie zou gaan om JFK library, niet die explosies bij de marathon.
Hoe zie je dat voor je als ik vragen mag?quote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfde gasleiding.
[..]
Dat gebeurt zo vaak in Nederland ook denk je dat ze eerst gaan kijken?
Dat is niet zo'n onrealistisch idee. Check maar eens de trailer van 'Watch Dogs'; een game die eind dit jaar uitkomt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
Hoe ziek is het wanneer een bepaalde groepering de controle zou krijgen over telefoonnetwerken etc dmv hacking? Dan is het helemaal niet meer te overzien en ik ben bang dat dat weleens ooit kan gaan gebeuren
quote:Op maandag 15 april 2013 23:27 schreef matthijst het volgende:
Obama bijgepraat:"Schuld van Bush"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Official zei dat het bij JFK Library een ongecontroleerde explosie was.quote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, daar was geen ongecontroleerde explosie, daar was een brand die tot nu toe nog niet is gelinkt aan de explosies bij de marathon daar.
Waarom geen moslims? Juist slimmer om een marathon te pakken die minder zwaar bewaakt is dan een WK voetbal etc.quote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef arjan1212 het volgende:
zou echt niet weten wie hier achter zit, extreem rechts niet; die zouden een overheidsgebouw of een bank opblazen, moslims lijkt me ook sterk daarvoor is de aanval te klein.. blijft er iets over als een nieuwe unabomber o.i.d
Dat lijkt me zelfs een hele goede insteekquote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies. Geen conclusies tot er duidelijkheid is. Vind ik geen rare insteek.
Zoek maar eens op double gasexplosions resultaten zat.quote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je als ik vragen mag?
Door een brand inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Official zei dat het bij JFK Library een ongecontroleerde explosie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |