Jesse kwam er de vorige keer anders beter uit dan die hoogleraar met zijn bijbaantjes bij Deloitte en aanverwantenquote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef Yuhina het volgende:
Het probleem van deze discussie is dat niemand weet waar hij over praat. Die Pauw en Witteman zijn daar voorbeelden van. Jesse klaver is ook zo iemand.
Die hoogleraar was werkelijk genant ja.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jesse kwam er de vorige keer anders beter uit dan die hoogleraar met zijn bijbaantjes bij Deloitte en aanverwanten
Als je gevoelig bent voor holle retoriek misschien wel, niet als je snapt waar het om gaatquote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jesse kwam er de vorige keer anders beter uit dan die hoogleraar met zijn bijbaantjes bij Deloitte en aanverwanten
Waar gaat het om dan?quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent voor holle retoriek misschien wel, niet als je snapt waar het om gaat
En hoe wil hij daar nu weer investeerders aantrekkenquote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
"Het is een buitengewoon interessant land", zei hij lachend.
Het is gewoon een misdadig regime.
Haha, net als Floortje Dressing die daar voor 3 op reis vakantie ging vieren, zij had zich ook vermaaktquote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
"Het is een buitengewoon interessant land", zei hij lachend.
Het is gewoon een misdadig regime.
Die vallen alleen op zijn boot.quote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen hebben geen smaak...?
Ach neequote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat nieuwe nummer van gangnam toch?
Mee het graf in, je moet natuurlijk wel coulant wezen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Vraag me af waar die vrouw van Kim Jung Un ineens is gebleven.
Gestikt in een pinda.quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Die wordt non stop bevrucht middels KI om de ubergenen door te geven.quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Dat gerucht ging toen wel dat die inderdaad zwanger was.quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Die wordt non stop bevrucht middels KI om de ubergenen door te geven.
Zit misschien in een werkkamp omdat ze niet zwanger kan worden.quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat gerucht ging toen wel dat die inderdaad zwanger was.
Maar die verscheen een tijdje constant en is daarna van de aardbodem verdwenen.
Bea heeft inderdaad wel wat macht daar hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef Rickazio het volgende:
Opvallend, zodra politici zelf regeren is de monarchie opeens koek en ei.
Mocht Nederland morgen iets vreselijks overkomen dan word ik 10x liever geleid door Bea dan door Mark.quote:Op maandag 15 april 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bea heeft inderdaad wel wat macht daar hoor.
Ik zou ook zo hard mogelijk wegrennen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Die gasten ook die geen neuk geven en gewoon doorlopen zonder achterom te kijken.![]()
Mwah, toch wel een bijzonder iets. Een van de weinige aanslagen met goede beelden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef OProg het volgende:
Ik ben nu al aardig Boston moe aan het worden eigenlijk.
Welcome to paradise.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Die gasten ook die geen neuk geven en gewoon doorlopen zonder achterom te kijken.![]()
Mwah, vind het maar een vaag filmpje. Misschien gebruiken ze het wel om mensen te helpen die rondlopen zonder jasje en niet kunnen finishen. Nu worden ze allemaal meteen in een zwart daglicht gezet, terwijl niemand weet wat ze doen. Want zeg nou zelf, wat moet je met 3+jasjes?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Welcome to paradise.
Goedenavond overig..
Door ze te verkopen aan ramptoeristen? Let's say 1000 Dollar voor zo'n jasje? (op e-bay?)quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, vind het maar een vaag filmpje. Misschien gebruiken ze het wel om mensen te helpen die rondlopen zonder jasje en niet kunnen finishen. Nu worden ze allemaal meteen in een zwart daglicht gezet, terwijl niemand weet wat ze doen. Want zeg nou zelf, wat moet je met 3+jasjes?
Vraag me af waarom iemand het zou kopen, maar ik wil het gewoon ook niet gelovenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Door ze te verkopen aan ramptoeristen? Let's say 1000 Dollar voor zo'n jasje? (op e-bay?)
Ik heb zin in pizza.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Andrea Vreede vind ik altijd wel sympathiek
Vanwege zijn transfer... jammer dat hij vertrekt bij de NOSquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tom van 't Hek te gast? hahahah
Ik vrees dat Studio Voetbal vanaf nu een waardeloos programma wordt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanwege zijn transfer... jammer dat hij vertrekt bij de NOS
Ik las vanavond dat iemand zijn/haar afgeknipte nagels verkoopt. Nagels die justin bieber hebben aangeraakt..Nix is meer te gek tegenwoordig...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vraag me af waarom iemand het zou kopen, maar ik wil het gewoon ook niet geloven
Ik zal hem vooral bij LdL missen op de radioquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat Studio Voetbal vanaf nu een waardeloos programma wordt.
Gewoon achter de decoder stoppen. Ik decodeer het dan echt niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanwege zijn transfer... jammer dat hij vertrekt bij de NOS
Misschien wat voor Fox als ze een eigen voetbalkanaal gaan openenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon achter de decoder stoppen. Ik decodeer het dan echt niet.
http://jeugdjournaal.nl/item/495260-optreden-justin-bieber.htmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik las vanavond dat iemand zijn/haar afgeknipte nagels verkoopt. Nagels die justin bieber hebben aangeraakt..Nix is meer te gek tegenwoordig...
Ja wie zou nu de tussenstand bij Oranje Zwart - Bloemendaal opnoemenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal hem vooral bij LdL missen op de radio
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
Pauw denkt aan het nattevingerwerk op de Megalomaan vanavond.
http://www.telegraaf.nl/u(...)er_aanraakten__.htmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
http://jeugdjournaal.nl/item/495260-optreden-justin-bieber.html
Fredje is er zoeentje die je op een feestje op het einde echt naar buiten moet schoppen.quote:
ja, trekt mijn aandacht ook steeds.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Wat een rare nek/hals heeft dat meisje![]()
Deze dame heeft ook zo'n rare nek/hals...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, trekt mijn aandacht ook steeds.
Ja nou bedankt, nu ga ik er op letten!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef alors het volgende:
Die neusgaten vallen ook minder op bij de radio.
Nou nou, laten we er geen drama van maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja nou bedankt, nu ga ik er op letten!!!!![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/daarvoor/
Ja idd, iets teveel van het goede.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Wat zit die Tweebeke met een enorme air aan tafel zeg
Alleen IQ x 2quote:Op woensdag 17 april 2013 23:31 schreef alors het volgende:
Ze doet me een beetje denken aan Carola van BZN
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:34 schreef alors het volgende:
- Hoe is het nu met uw broer?
'Ja goed, je krijgt de groeten nog van hem'
Ja beetje flauw om zo door te dreinen van Pauw, hij weet dondersgoed hoe het werkt... en Witteman weet hoe het voelt om teveel te melden na een koninklijk interviewquote:
Vertel?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja beetje flauw om zo door te dreinen van Pauw, hij weet dondersgoed hoe het werkt... en Witteman weet hoe het voelt om teveel te melden na een koninklijk interview
Ik hoorde daarstraks bij Boulevard dat Witteman ooit in een column is ingegaan op een opmerking van de prins die er juist in de eindmontage was uitgeknipt... met andere woorden: hij heeft informatie laten lekken die blijkbaar voor het koningshuis te gevoelig lag... volgens Witteman staat ie sindsdien op de zwarte lijst... schijnt ook in een boek staanquote:
Maar haalt het niet bij de normale Coca-Colaquote:Op woensdag 17 april 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
Ik vind die Zero nog wel te drinken hoor. Niks mis mee.
Nee. Maar dat kan je denk ik ook niet echt verwachten zonder suiker.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar haalt het niet bij de normale Coca-Cola
quote:
Daar ga je zo enorm van boeren.quote:
Net als dat Coca Cola nog altijd het allerlekkerst is in glas, zo is Dr Pepper nog altijd het lekkerst uit blik.quote:
Inderdaad..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef waxmask het volgende:
Na de anti-rook terroristen kunnen we ons opmaken voor de suikerpolitie....
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ze houden zich tenminste wel aan hun weddenschappen.
Nope. Ze horen om 23:00 te beginnenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ze houden zich tenminste wel aan hun weddenschappen.
Nee, suiker is gif.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad..
De meeste mensen worden nog altijd dik door de hoeveel VET die ze opvreten.. Kaas, vet vlees, koekjes, frituurtroep etc etc. :
Volgens mij zijn ze nog bezig.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef TUFKAL het volgende:
Nu.nl zegt al dat Teeven het gered heeft
nu.nlquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog bezig.
nee, van de hoeveelheid calorieen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad..
De meeste mensen worden nog altijd dik door de hoeveel VET die ze opvreten.. Kaas, vet vlees, koekjes, frituurtroep etc etc. :
Nou Venom je onderschat nu echt suiker.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad..
Daar haalt hij een meerderheid, maar stapt zelf wellicht op.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Volgens mij is er nu een stemming, weet alleen niet waarvoor
Alweer?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
Ferry ziet er ook uit alsof ie 3 dagen lang niet heeft geslapen.
Toen ze bij haar eerste bezoek op de tafel stond wel.quote:
Zou ze het Egyptische vrouwenteam hebben afgeschaard?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef alors het volgende:
Monique is van de vrouwenliefde hoor, dus die gaat niet mee op de boot.
Haar haar is zo wel stukken beter dan dat jongens/pottenkapsel.
Ja dusquote:Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Zou ze het Egyptische vrouwenteam hebben afgeschaard?
Ik zou het niet zeggen, maar lees het nu ook ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef alors het volgende:
Monique is van de vrouwenliefde hoor, dus die gaat niet mee op de boot.
Haar haar is zo wel stukken beter dan dat jongens/pottenkapsel.
Andere mensen die ze nu dus aanwijzen bij P&W.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
Foto van de FBI, net vrijgegeven.
[ afbeelding ]
ik moet altijd een beetje huilen als ik me realiseer dat zo iemand daar dan zn werk van maakt en niet verder komt dan die tweequote:Op donderdag 18 april 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat heel FOK zou opspringen bij de termen 4chan en reddit die die kerel noemt..
je werk maken van 4chanquote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje huilen als ik me realiseer dat zo iemand daar dan zn werk van maakt en niet verder komt dan die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |