abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125344552
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Training != Standaard regelmaten
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat ze precies hetzelfde zijn, ik zeg alleen dat zo'n mededeling hetzelfde doel kan dienen.
pi_125344563
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is nog nooit, maar dan ook echt nog NOOIT, iemand geweest die uit de school geklapt heeft en die herleidbaar was naar zijn/haar werkzaamheden of getoetst kan worden op geloofwaardigheid tijdens 1 van die zogenaamde 'inside jobs'. NOOIT.

Duizenden mensen moeten aan dit soort inside jobs hebben meegewerkt en die zijn dus of op magische wijze verdwenen (waarbij families en vrienden zonder wantrouwen achtergebleven zijn) of ze moeten nu al decennialang hun mond houden. DUIZENDEN mensen.

Zie je het voor je? Elke poep of scheet ligt tegenwoordig al op straat maar dit soort top-secret ultra geheime extra speciale inside job informatie komt nergens naar voren. In plaats daarvan gelooft men blindelings dingen die gebeuren in tekenfilms of aankondigingen tijdens concerten van Beyonce waaruit zou blijken dat de Reptillians onder ons zijn. 8)7
Het zou wel goed voor de werkloosheid zijn, zoies, omdat je dan heel veel mensen meot hebben die dat soort dingen in de gaten zouden moeten houden. Ik zou bijna vóór complotten zijn.
Ja doei.
pi_125344564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er komt een enorm event aan, met veel beveiligers en het is raar dat ze even een oefening doen?

Dit bedoel ik dus, het is heel erg logisch, maar je draait het gewoon even om en maakt iets normaals lekker verdacht.
Een oefening doe je toch vóór het evenement, niet tijdens? Sure, ik leerde wiskunde tijdens m'n proefwerken, maar daar stonden dan ook geen mensenlevens op het spel, slechts moeite tegenover luiheid.
pi_125344572
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je personeel kort van te voren even scherp stellen, lijkt me idd heel erg verdacht. Moeten we maar niet doen, er gebeurt immers toch nooit wat.

Oh wacht :').
Wat zeg je nu? Je wilt personeel gaan trainen op onverwachte gebeurtenissen tijdens grote events? Dat riekt naar een inside job !! Complot!!
pi_125344587
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Een oefening doe je toch vóór het evenement, niet tijdens?
Waarom zou je dat niet tijdens het evenement doen?
pi_125344606
Agenten doen ook verkeersleidingtrainingen tijdens spitsuur.
Ja doei.
pi_125344645
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet tijdens het evenement doen?
Omdat je ze dan al wil hebben voorbereid. Tenminste, dat lijkt mij.
pi_125344669
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Want je traint specifiek voor 1 evenement, niet voor toekomstige evenementen? Hoe realistisch wil je je training hebben als je dat tijdens een evenement uitvoert, klinkt allemaal veel logischer dan jouw theorie.
pi_125344675
quote:

[..]

Waarom zou je voorbereiden op een ramp waarvan je weet dat hij eraan zit te komen en waar je achter staat omdat je in het complot zit? Dan wil je toch juist dat de reactietijd later is óm de verdenkingen weg te lokken omdat het anders wel heel toevallig zou zijn dat iedereen al (paraat) in de buurt was?
Ja doei.
pi_125344681
quote:

[..]

Dat zijn ze al. Simulaties tijdens een event vergroten realisme en dus kan er beter getraind worden voor als er een keer écht iets aan de hand is. Zoals gisteren.
pi_125344711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom zou je voorbereiden op een ramp waarvan je weet dat hij eraan zit te komen en waar je achter staat omdat je in het complot zit? Dan wil je toch juist dat de reactietijd later is óm de verdenkingen weg te lokken omdat het anders wel heel toevallig zou zijn dat iedereen al (paraat) in de buurt was?
Dat al helemaal. Je gaat als overheid in je top-secret world-domination plans opeens allemaal hints weggeven alsof het een grote speurtocht is, ik zie het al voor me.
pi_125344729
Wat dingen die mij opvallen:

quote:
Boston Athletic Association president Joanne Flaminio said there was “special significance” to the fact that the race is 26.2 miles long and 26 people died at Sandy Hook Elementary school.
http://posttrib.suntimes.(...)boston-marathon.html
quote:
"They kept making announcements to the participants do not worry, it's just a training exercise," Coach Ali Stevenson told Local 15.
http://www.local15tv.com/(...)FPUKKN8z6eSDJEA.cspx
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:06:53 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125344741
quote:

Ja, want oefenen is heel statisch. Doe je een paar keer voor een event en that's it. Waarom zou je dat tijdens een event doen? Voor het realistische aspect heb je immers ook simulators.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125344751
Ik ga me maar weer eens in mijn wetenschappelijke scriptie gooien. Hopelijk is het een goede binnenkomer voor de illuminati.
Ja doei.
pi_125344769
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Want je traint specifiek voor 1 evenement, niet voor toekomstige evenementen? Hoe realistisch wil je je training hebben als je dat tijdens een evenement uitvoert, klinkt allemaal veel logischer dan jouw theorie.
Mijn theorie? :?

Ik wijs slechts op de inconsistentie zoals aangegeven in dat nieuwsbericht. Verder hoop ik te kunnen laten zien dat sommigen hier met twee maten meten wat betreft 'logisch denken'. Een fire drill op een school voer je ook niet uit terwijl de brand plaatsvind, dat doe je van te voren. De daadwerkelijke ontruiming tijdens een brand is dan geen oefening, maar praktijkervaring. Zo ook voer je tijdens een evenement als dit geen oefening uit, maar de daadwerkelijke beveiliging die tijdens oefeningen is aangeleerd.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:08:07 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125344773
quote:
Boston Athletic Association president Joanne Flaminio said there was “special significance” to the fact that the race is 26.2 miles long and 26 people died at Sandy Hook Elementary school.
2 x een 6, en 3 x een 2 wat ook 6 maakt is 666!

Ik ben overtuigd!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:08:12 #192
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125344775
Zijn er nog andere bronnen voor de oefening, buiten die ene meneer Anderson?
pi_125344802
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Mijn theorie? :?

Ik wijs slechts op de inconsistentie zoals aangegeven in dat nieuwsbericht. Verder hoop ik te kunnen laten zien dat sommigen hier met twee maten meten wat betreft 'logisch denken'. Een fire drill op een school voer je ook niet uit terwijl de brand plaatsvind, dat doe je van te voren. De daadwerkelijke ontruiming tijdens een brand is dan geen oefening, maar praktijkervaring. Zo ook voer je tijdens een evenement als dit geen oefening uit, maar de daadwerkelijke beveiliging die tijdens oefeningen is aangeleerd.
Een fire drill is iets totaal anders dan beveiliging natuurlijk.
pi_125344807
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er nog andere bronnen voor de oefening, buiten die ene meneer Anderson?
Geen enkele.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:09:59 #195
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125344809
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geen enkele.
'CNN reports a state government official said there were no credible threats before the race.'

Waarom kunnen we daar niet gewoon genoegen mee nemen?
pi_125344826
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:09 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

'CNN reports a state government official said there were no credible threats before the race.'

OUDE MEDIA.
Ja doei.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:11:14 #197
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125344843
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

OUDE MEDIA.
oh...
pi_125344844
Daarnaast is de expertise van deze coach op het gebied van (inter)nationale beveiliging nihil.
pi_125344855
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geen enkele.

quote:

[..]

pi_125344858
quote:

[..]

Dat is MSM en MSM is vies en dien je ver weg van te blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')