Ik weet dat ik een open deur intrap, maar conspiracydenkers zijn net zo voorspelbaar:quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef bravilor01 het volgende:
Pardon? Tik maar eens in op youtube:
'Former CIA agent speaks out'
'CIA whistleblower'
'CIA truth 9-11'
Zoveel voorbeelden dat ik er niet eens een lijst van ga maken hier.
Maar zoals wel vaker worden klokkeluiders de mond gesnoerd, bespot en gericiduliseerd.
Want een half uurtje na de aanslag is het al zeker dat het een false flag is?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef bravilor01 het volgende:
[..]
Pardon? Tik maar eens in op youtube:
'Former CIA agent speaks out'
'CIA whistleblower'
'CIA truth 9-11'
Zoveel voorbeelden dat ik er niet eens een lijst van ga maken hier.
Maar zoals wel vaker worden klokkeluiders de mond gesnoerd, bespot en gericiduliseerd.
Nee. Ik vertik het alleen om zometeen alles wat het Pentagon, Washington, CNN en kornuiten naar buiten brengen direct te slikken voor zoete koek. Zoals ieder weldenkend mens zou moeten doen.quote:Want een half uurtje na de aanslag is het al zeker dat het een false flag is?
een gek kan meer vragen stellen dan duizend wijzen kunnen beantwoorden. Maar goed, dan stel jij vragen, denk jij 'kritisch' na (bijzonder dat aluhoedjes dit altijd roepen maar vervolgens wel als een kip zonder kop de conspiracy sites nalullen en allemaal met dezelfde argumenten komen, terwijl ze volgens zichzelf toch vooral kritisch nadenken).quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef bravilor01 het volgende:
[..]
Nee. Ik vertik het alleen om zometeen alles wat het Pentagon, Washington, CNN en kornuiten naar buiten brengen direct te slikken voor zoete koek. Zoals ieder weldenkend mens zou moeten doen.
Je kunt je ook afvragen waarom het aantal conspiracy-theoristen de laatste tijd zo enorm aan het toenemen is. Ik zal je verklappen dat als je werkelijk eens leest waar die conspiracy-theorien over gaan dat je tot inzicht zult komen dat er steeds meer van die theorien waarheid beginnen te worden in relatie tot de New World Order. Dat kost heel veel tijd om je in te lezen en het is vooral geen rooskleurig toekomstbeeld dat het bloot legt. Dat is een vraag niet gesteld wordt, door iedereen weg te zetten als een internetnerd of alu-hoedje en verder te gaan met de orde van de dag, langzaam marcherend richting de koers die de elite voor ons gepeupel heeft uitgestippeld. Maargoed, vragen stellen, kritisch nadenken en vooral graven in de geschiedenis lijkt weinigen gegeven.
Eigenpijperij dus. Jij weet hoe het zit en iedereen die het niet met je eens is zet je weg als achterlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef bravilor01 het volgende:
[..]
Nee. Ik vertik het alleen om zometeen alles wat het Pentagon, Washington, CNN en kornuiten naar buiten brengen direct te slikken voor zoete koek. Zoals ieder weldenkend mens zou moeten doen.
Je kunt je ook afvragen waarom het aantal conspiracy-theoristen de laatste tijd zo enorm aan het toenemen is. Ik zal je verklappen dat als je werkelijk eens leest waar die conspiracy-theorien over gaan dat je tot inzicht zult komen dat er steeds meer van die theorien waarheid beginnen te worden in relatie tot de New World Order. Dat kost heel veel tijd om je in te lezen en het is vooral geen rooskleurig toekomstbeeld dat het bloot legt. Dat is een vraag niet gesteld wordt, door iedereen weg te zetten als een internetnerd of alu-hoedje en verder te gaan met de orde van de dag, langzaam marcherend richting de koers die de elite voor ons gepeupel heeft uitgestippeld. Maargoed, vragen stellen, kritisch nadenken en vooral graven in de geschiedenis lijkt weinigen gegeven.
Bangmakerij.quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou kom der maar in...
hier staan echt wel stuk of tig camera crews op gericht en de amateur filmpjes spreiden zich als een raket over het web...
binnen no-time tientalle foto's etc..
vertel ... WAT IS DE REDEN!!!!
Jij denkt ook aan een false flag vanzelfsprekend?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bangmakerij.
Scared people are easier to control.
Ja hoor, kijk maar boven je. De eerste fotoshop is binnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Godverdomme zeg
iemand Tingo en co al gespot?
Moet je die vraag nog stellen? Tingo, samen met nog een groepje ziet in alles een false flag. Vragen naar de bekende weg wat je nu doetquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan een false flag vanzelfsprekend?
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk wel dat regeringen en organisaties soms mensen banger maken dan strict noodzakelijk, maar dat zie ik eerder als een gevolg van échte dreigingen dan andersom zoals hier wordt gesteld. Er zal ook vast wel eea worden verborgen of verdraaid, politiek is niet helemaal zuiver, maar ook hier denk ik dat het een gevolg is, geen 'oorzaak'.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:56 schreef HeatWave het volgende:
MIjn post wordt verwijderd, dus ik post hem gewoon lekker nog een keer, ik ben zo'n rebel, stoer he?.
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zou wel goed voor de werkloosheid zijn, zoies, omdat je dan heel veel mensen meot hebben die dat soort dingen in de gaten zouden moeten houden. Ik zou bijna vóór complotten zijn.
Als die operatie bestaat en JFK daarom vermoord is, waarom is Cuba dan niet ingevallen???quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
De reden dat ik dat vroeg is dat ik een tijdje geleden over 'Operation Northwoods' hoorde.
Een soort van masterplan om Verschillende aanslagen in de VS te plegen en Cuba daar de schuld van te geven zodat ze een inval zouden kunnen doen.
John F. Kennedy zou dat tegen hebben gehouden. Wat dan natuurlijk weer een goede reden is om hem te vermoorden
Ik weet alleen niet of die operatie echt bestaat. Zover ben ik er niet in gedoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |