oh my..quote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Disorder het volgende:
Niet klikken als je niet tegen gruwelijke verwondingen kunt: http://i.imgur.com/Wer90tC.jpg
Dan is het hetzelfde als met de marathon, ik ben er niet bij dus ik ben veiligquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
Stel je voor dat dat hier gebeurd met de kroning...
of gisteren tijdens de marathon in rotterdamquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
Graag alleen die pa van Maxima als slachtoffer graagquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
teringquote:Op maandag 15 april 2013 22:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vond de voorgaande foto van die meneer al shockerend, maar dit...![]()
Dan moet het in Argentinie gaan gebeuren.quote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Graag alleen die pa van Maxima als slachtoffer graag
Dan liggen er meteen 4 fregatten in de haven van het land die de terroristen financiele steun heeft geveven, en ze komen niet op de koffie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
eenlingen kan je moeilijk tegen houden.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die kans is gelukkig heel klein
Een dag, misschien twee.quote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe snel eist zo`n achterlijke groep doorgaans een aanslag op?
die is er niet.quote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Graag alleen die pa van Maxima als slachtoffer graag
quote:Sky News Newsdesk
AFP: Police say two people are dead and 22 people have been injured following Boston marathon explosions
Ligt er aan of ze nog meer in de planning hebben voor vandaag. Om het maar cru te zeggen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe snel eist zo`n achterlijke groep doorgaans een aanslag op?
Oh ja...want?quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Veiligheidsmaatregelen zullen wel (nog meer) aangescherpt worden, helemaal voor een potentieel doelwit als de kroning(sfeesten). Terwijl die marathon misschien niet echt als doelwit gezien werd, zoveel beveiliging zie ik niet langs de route, dus of ze alle prullenbakken zullen hebben gecontroleerd..quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
Nou, heel klein... Vergeet Apeldoorn niet. Er hoeft maar één iemand het in z'n hoofd te halen. Ik zou er niet op wedden dat het niet zou gebeuren!quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sowieso nu.nl.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef Adolecens het volgende:
nu.nl zet de foto ff lekker subtiel in beeld
[ afbeelding ]
Ik zat daar laatst aan te denken, ook het koningspaar lijkt me een makkelijk doelwit zo op het water in een bootje... hoe zorg je er in godsnaam voor dat er geen mafkezen toeslaan tussen al dat publiekquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
Dat dacht men in Apeldoorn ookquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nederland zend alles uit uit het buitenlandquote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nederland die meteen weer Breaking News moet gaan![]()
Alsof dat nu niet gebeurdquote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan liggen er meteen 4 fregatten in de haven van het land die de terroristen financiele steun heeft geveven, en ze komen niet op de koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |