Nou, heel klein... Vergeet Apeldoorn niet. Er hoeft maar één iemand het in z'n hoofd te halen. Ik zou er niet op wedden dat het niet zou gebeuren!quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die kans is gelukkig heel klein
Sowieso nu.nl.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef Adolecens het volgende:
nu.nl zet de foto ff lekker subtiel in beeld
[ afbeelding ]
Ik zat daar laatst aan te denken, ook het koningspaar lijkt me een makkelijk doelwit zo op het water in een bootje... hoe zorg je er in godsnaam voor dat er geen mafkezen toeslaan tussen al dat publiekquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
Stel je voor dat dat hier gebeurd met de kroning...
Dat dacht men in Apeldoorn ookquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die kans is gelukkig heel klein
Nederland zend alles uit uit het buitenlandquote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nederland die meteen weer Breaking News moet gaan![]()
Alsof dat nu niet gebeurdquote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan liggen er meteen 4 fregatten in de haven van het land die de terroristen financiele steun heeft geveven, en ze komen niet op de koffie.
Stel je voor dat.. iedere dag is de kans aanwezig dat er zoiets gebeurt joh.quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
Stel je voor dat dat hier gebeurd met de kroning...
Was ook wel te zeggen dat het niet echt heel profi was.. veel te veel vuur en weinig druk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef Disorder het volgende:
4:12 PMNBC Nightly News @nbcnightlynews
BREAKING: Small homemade bomb is preliminary cause of explosion at Boston Marathon, law enforcement officials tell NBC News
Amerika wordt met een veel grotere schaal bedreigd? Al Qaida heeft hier niet veel te zoeken, omdat wij maar een klein tandrad zijn van de grote machine.quote:
twitter:nbcnightlynews twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:06:59BREAKING: Small homemade bomb is preliminary cause of explosion at Boston Marathon, law enforcement officials tell NBC News reageer retweet
wtfquote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Disorder het volgende:
Niet klikken als je niet tegen gruwelijke verwondingen kunt: http://i.imgur.com/Wer90tC.jpg
Als het een groep was.quote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe snel eist zo`n achterlijke groep doorgaans een aanslag op?
Die foto is nog netjes bijgesneden, als je kijkt naar wat er op de grote foto staatquote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef Adolecens het volgende:
nu.nl zet de foto ff lekker subtiel in beeld
[ afbeelding ]
Daarom Dorian van Rijsselberghe. Die vaart iedereen eruit.quote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst aan te denken, ook het koningspaar lijkt me een makkelijk doelwit zo op het water in een bootje... hoe zorg je er in godsnaam voor dat er geen mafkezen toeslaan tussen al dat publiek
Die derde was toch nog niet bevestigd?quote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef Kirov het volgende:
Politie spreekt ook al van meerdere bommen naast de 3 genoemde.
Small homemade bomb....dat lijkt me niet het werk van terroristen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef DeParo het volgende:
twitter:nbcnightlynews twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:06:59BREAKING: Small homemade bomb is preliminary cause of explosion at Boston Marathon, law enforcement officials tell NBC News reageer retweet
ik zat al te wachten tot wanneer dat zou beginnenquote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef matthijst het volgende:
Pfff, " we don't want to speculate".....
CNN geniet ervan volgens mij....
Eerst maar s zien dat het niet gewoon electriciteitsdingetje is....
Homo's al over Al Quaida aan het zwammen. Vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |