link?quote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef spiedermann het volgende:
4e explosie geregistreerd volgens de scanner
verdonken kalf en put enzoquote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef b2py het volgende:
Doen ze wel goed ineens, die bommen vinden..
Nee, die kopen een professionele bom bij de Amerikaanse overheid? :")quote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Small homemade bomb....dat lijkt me niet het werk van terroristen.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij werden er laatst nog wat lonely wolfs opgerold in België met een heel huis vol wapengerei en explosief materiaal.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook wel te zeggen dat het niet echt heel profi was.. veel te veel vuur en weinig druk.
twitter:JCdeGraaf twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:14:34Er is een vierde explosie, nu bij JFk library. Niet duidelijk of het gecontroleerd was. reageer retweet
Zou om een gecontroleerde explosie gaan.twitter:JCdeGraaf twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:15:13Paniek op de politiescanner, politie bevestigt het nogmaals. reageer retweet
Want er moet altijd een terroristische groepering achter een aanslag zitten? Eenling of niet, ik vind het een terroristische aanslag.quote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Small homemade bomb....dat lijkt me niet het werk van terroristen.
Gelukkig op tijd gevonden.quote:The Associated Press
BREAKING: Intelligence official: 2 more explosive devices found at Boston Marathon; being dismantled
Daar heb je gelijk in ja, je weet nooit wat er volgt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breivik sloeg ook pas een uur na zijn Oslo-bom toe op Utoya. In Oslo maakte hij maar 8 slachtoffers ofzo.
Ja inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Starm het volgende:
Cnn moet weer even over Noord Korea beginnen
wiequote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Disorder het volgende:
@TimWilliamsCBS: #BREAKINGNEWS: AP reporter says Newtown families were in the VIP section right by the explosion.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me doet alsof jij ook al geen keus hebtquote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef beantherio het volgende:
Dit wordt weer nachtwerk. Dat was alweer een tijd geleden.
Dan kan je de popcorn pakkenquote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef HighVolume het volgende:
Wat als dit wel een stel nord koreanen ijjn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |