quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die derde was toch nog niet bevestigd?
twitter:AP twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:19:44BREAKING: Intelligence official: 2 more explosive devices found at Boston Marathon; being dismantled reageer retweet
Wat dan?quote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef popolon het volgende:
Biden en kornuiten grijpen dit soort 'kansen' met beide handen aan.
Net als Die hard 3 alle goudstaven worden nu weggejat!!!quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
is het niet gewoon een afleiding a la breivik ?
En roepen ze soms ook wel dat ze het zijn geweest puur omdat ze hebben gezien wat de impact is? Of zijn ze daar wel "eerlijk" in. Beetje noob vraag, maar ben daar wel benieuwd naar.quote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze nog meer in de planning hebben voor vandaag. Om het maar cru te zeggen.
Zou kunnen, maar hij deed het niet bij een evenement toch? Dit lijkt echt het doelwit te zijn, al weet je het nooit. Het trekt in ieder geval veel aandacht.quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
is het niet gewoon een afleiding a la breivik ?
Diamond Jubilee van Queen Elizabeth is ook goed verlopen. De Britten zien zij als een belangrijkere doelwit dan de Nederlanders denk ik?quote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst aan te denken, ook het koningspaar lijkt me een makkelijk doelwit zo op het water in een bootje... hoe zorg je er in godsnaam voor dat er geen mafkezen toeslaan tussen al dat publiek
https://twitter.com/omgitsc/status/323889184463011840quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef MaxMark het volgende:
Ooggetuigen (twitter) melden een explosie in de JFK library.
Nou ja. Nu is de kans wel groter geworden. Aanzienlijk groter zelfs.quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat.. iedere dag is de kans aanwezig dat er zoiets gebeurt joh.
Inderdaad dan een eenling.quote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Small homemade bomb....dat lijkt me niet het werk van terroristen.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Disorder het volgende:
Niet klikken als je niet tegen gruwelijke verwondingen kunt: http://i.imgur.com/Wer90tC.jpg
precies, tenzij er een chemisch goedje oid in zatquote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zit, maargoed.quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf![]()
Die gast loopt rolt erbij als een koe die net geslacht is
Als er please RT bij staat geloof ik het niet meerquote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef Keauning het volgende:
[..]
https://twitter.com/omgitsc/status/323889184463011840
???
quote:
Volgens mij werden er laatst nog wat lonely wolfs opgerold in België met een heel huis vol wapengerei en explosief materiaal.quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Amerika wordt met een veel grotere schaal bedreigd? Al Qaida heeft hier niet veel te zoeken, omdat wij maar een klein tandrad zijn van de grote machine.
Breivik sloeg ook pas een uur na zijn Oslo-bom toe op Utoya. In Oslo maakte hij maar 8 slachtoffers ofzo.quote:
hey, die moeten ook bezuinigen hequote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |