Zo creepy. Ga er gewoon voor als je haar weer ziet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Gisteren een hele leuke meid gezien die ik ken van gezicht. Ik merkte dat ze een paar keer een poos naar me zat te kijken, maar was op dat moment ook druk in gesprek met iemand dus had d'r niet aangesproken. Ik weet toevallig wel wie ze is en zit er nu aan te denken op haar toe te voegen op FB. Denk alleen dat het raar kan overkomen als je niet eens met elkaar gepraat hebt. Iemand suggesties?
Dat. Het kan ontzettend creepy overkomen als je iemand toevoegt zonder hem/haar wat beter te kennenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo creepy. Ga er gewoon voor als je haar weer ziet.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef marcel-o het volgende:
Lenzen helpen zeker ja. Als is t niet alleen om je uiterlijk maar ook om je zelfvertrouwen en je uitstraling daarvan.
Been there, done thatquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef badschaap het volgende:
Thanks god ga ik nu naar de sportschool en ga ik naar de opticien voor lenzen. Ik denk dat de vrouwen dan wel vanzelf komen
Ach ja het helpt mij persoonlijk wel als ik denk dat ik er beter uit zie. Dan stap ik sneller op een meid af hequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
[..]
Done that been there
Na vijf maanden nog steeds niks, ook al zie je er nog zo leuk uit het moet ook uit jezelf komen.
De metamorfose is het verder wel waard toch? Je doet niet alles voor de vrouwen lijkt mequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Woods het volgende:
[..]
Been there, done that
Na vijf maanden nog steeds niks, ook al zie je er nog zo leuk uit het moet ook uit jezelf komen.
Dit klopt zeker, had ik ook maar aangezien ik een probleem heb met praten gaat nog steeds moeilijk bij mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach ja het helpt mij persoonlijk wel als ik denk dat ik er beter uit zie. Dan stap ik sneller op een meid af he
Ja zeker, veel meer zekerheid maar kut dat ik last heb van stotteren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De metamorfose is het verder wel waard toch? Je doet niet alles voor de vrouwen lijkt me
een sixpack is altijd wel prettigquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De metamorfose is het verder wel waard toch? Je doet niet alles voor de vrouwen lijkt me
Ach ik heb ok een probleem met praten, maar omdat ik er niks aan kan doen boeit t mij geen ruk. Sommige meiden vinden dat schattigquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Dit klopt zeker, had ik ook maar aangezien ik een probleem heb met praten gaat nog steeds moeilijk bij mij.
Psst>>quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
een sixpack is altijd wel prettig
Kan je op jezelf fappen. Bahbah
Maar toegegeven t houd mij ook wel half tegen jahquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Dit klopt zeker, had ik ook maar aangezien ik een probleem heb met praten gaat nog steeds moeilijk bij mij.
[..]
Ja zeker, veel meer zekerheid maar kut dat ik last heb van stotteren.
Een beetje stotteren vind ik niet echt hinderlijk. Als je zwaar stottert ben je misschien wel lastig te volgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
Ja mwa, ik probeer enkele methoden om het te beperken maar echt een lekkere manier van praten heb ik niet echt waardoor mensen me minder interessant zullen vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een beetje stotteren vind ik niet echt hinderlijk. Als je zwaar stottert ben je misschien wel lastig te volgen
tip van mede stotteraar: gooi er bier in, dan boeit t jouw stukke minder ;pquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja mwa, ik probeer enkele methoden om het te beperken maar echt een lekkere manier van praten heb ik niet echt waardoor mensen me minder interessant zullen vinden.
Daar ben ik de afgelopen tijd ook achter gekomen, eigenlijk bijna alle verdovende middelen wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
tip van mede stotteraar: gooi er bier in, dan boeit t jouw stukke minder ;p
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Daar ben ik de afgelopen tijd ook achter gekomen, eigenlijk bijna alle verdovende middelen wel.
nadeel van bier is dat je intonatie dan helemaal naar de tyfus is :pquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Daar ben ik de afgelopen tijd ook achter gekomen, eigenlijk bijna alle verdovende middelen wel.
Boeiend, veel meiden vinden het zoals hiervoor is gezegd wel schattig en de meeste mensen boeit het echt geen fuck. Behalve de echt oppervlakkige dozen, maar die filter je dankzij het gestotter er zo wel uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja mwa, ik probeer enkele methoden om het te beperken maar echt een lekkere manier van praten heb ik niet echt waardoor mensen me minder interessant zullen vinden.
Heb ik ook, zolang het niet heel ernstig is maakt het mensen niet zo gek veel uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
Heb echt vrij weinig stotterende meiden meegemaakt. Lijkt wel dat het bij jongens veel vaker voorkomt(?).quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, zolang het niet heel ernstig is maakt het mensen niet zo gek veel uit
Dat is zeker zo ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:49 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb echt vrij weinig stotterende meiden meegemaakt. Lijkt wel dat het bij jongens veel vaker voorkomt(?).
Wel apart dat je het pas in je pubertijd hebt ontwikkeld, vaak is het al in iemands jeugd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik met een persoon tegelijk praat lukt het allemaal prima, maar als het wat drukker is ga ik echt heel erg haperen in dingen die ik zeg. Dan lopen mijn gedachten niet meer gelijk met wat ik zeg en gaat het helemaal mis
Het heeft een beetje met concentratie ook te maken denk ik, en met ademhaling.
Oh houd op als er een pint bij komt kijken, komt er helemaal geen woord meer uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik stotter zelf alleen maar als ik geblowd heb, niet normaal dan.
Ik zie echt altijd als een berg tegen presentaties opquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vroeger wel eens last van gestotter. Helemaal als ik wat had gedronken. Heb het nu nog maar zelden, gelukkig.
Het maakt niet uit of mensen er negatief tegenover staan, je voelt er onzeker door als het gebeurt waardoor je vaak nog meer gaat stotteren.
Leuk ook met presentaties voor de klas.
Ja ik weet het, bij mij is het tegelijk gekomen met een soort enorme achteruitgang in mijn concentratie, ik las ook altijd boeken voor mijn ontspanning, lukt nu gewoon niet meer langer dan twee bladzijden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wel apart dat je het pas in je pubertijd hebt ontwikkeld, vaak is het al in iemands jeugd.
Had het ook te maken met bepaalde dingen die je in je pubertijd meemaakte?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet het, bij mij is het tegelijk gekomen met een soort enorme achteruitgang in mijn concentratie, ik las ook altijd boeken voor mijn ontspanning, lukt nu gewoon niet meer langer dan twee bladzijden.
Er zijn wel wat dingen gebeurd ja, maar die vallen hier niet precies mee samen dus ik zou niet durven zeggen of het daardoor komt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:01 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Had het ook te maken met bepaalde dingen die je in je pubertijd meemaakte?
Dat had ik vroeger ook, mede daardoor. Op de universiteit moesten we het echter zo vaak doen, zelfs een heel vak daarvoor, dat ik snel er beter in werd. Het wordt een tweede natuur.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik zie echt altijd als een berg tegen presentaties op
Kijk presentatie zelf ben ik niet bang voor. Alleen dat stotteren hequote:Op donderdag 2 mei 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, mede daardoor. Op de universiteit moesten we het echter zo vaak doen, zelfs een heel vak daarvoor, dat ik snel er beter in werd. Het wordt een tweede natuur.
Tijdens presentaties evenals 'zingen' stotter ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kijk presentatie zelf ben ik niet bang voor. Alleen dat stotteren he
bij zingen ik ok nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:10 schreef Woods het volgende:
[..]
Tijdens presentaties evenals 'zingen' stotter ik niet.
Rondom het station zitten veel leuke restaurantjes. Ter hogte van Pathe zitten er een aantal, die ken je vast wel. Op de markt kun je prima eten ookquote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef Fusioxan het volgende:
Ach ja,
eigenlijk niet versieren, maar ook weer wel... Twijfel geval.
Al een hele tijd vind ik een meisje best wel leuk. Kan er ook heel persoonlijke gesprekken mee hebben en we hebben het ook echt gezellig. Nou wil ik haar wel eens trakteren op een etentje, ik heb alleen geen idee waar. Weet iemand een leuk restaurant in Eindhoven, het liefst in de buurt van het station. Als iemand me kan helpen zou het ideaal zijn.
Waarom zijn er geen mogelijkheden meer?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vraagje : Anderhalf jaar geleden leuke meid ontmoet op vakantie, tijdje gewhatsappt, twee keer afgesproken en daarna is het contact vooral door mijn toedoen een beetje ingezakt en uiteindelijk helemaal stilgevallen. (Was nog te veel met ex bezig)
Laatst zat ik eens te bedenken dat ik het eigenlijk best jammer vond dat we geen contact meer hadden, omdat het best een knappe leuke meid was, wat ik alleen toen nog niet genoeg kon waarderen door die suffe ex waar ik mee zat.
Maar heb geen contact meer met haar opgenomen, in de veronderstelling dat zij wel klaar met mij was en mij waarschijnlijk niet zo tof meer vond omdat ik ons contact een beetje heb laten verwateren..
Toch kreeg ik voor mijn verjaardag eergisteren opeens een uitgebreide sms met hee gefeliciteerd alles goed hoe is het ermee wat doe je tegenwoordig etc etc..
Nu weet ik wel dat je daar niet vanalles uit af moet gaan leiden, maar het lijkt alsof er nog wel wat mogelijkheden zijn off?
Er is niet meer uit te halen dan dat ze je nog niet vergeten is en blijkbaar contact wil.. anders zou ze hoogstens een gefeliciteerd sturen.. of gewoon niets.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nu weet ik wel dat je daar niet vanalles uit af moet gaan leiden, maar het lijkt alsof er nog wel wat mogelijkheden zijn off?
Ik ga er even van uit dat je niet meer op de middelbare school zit. In dat geval is het waarschijnlijk wel serieus.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
Een meisje vroeg me pas op een date, ik ben wel een beetje onzeker op dat gebied, dus ik dacht dat ze een grapje maakte en zei automatisch nee, hoe weet ik of iemand serieus is, of is het altijd serieus?
Ja, deze was iig wel serieus, omdat ze daarna heel serieus zei, oh waarom niet? heb je al een vriendin? waaar ik ja op loog. Maar stel je voor dat een ander meisje het vraagt, hoe weet ik dan dat het en grap is of niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat je niet meer op de middelbare school zit. In dat geval is het waarschijnlijk wel serieus.
Initiatief nemen is altijd goed, zelfs al heeft het niet het gewenste resultaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
We zullen het wel zien. Maar m'n initiatief heeft in ieder geval vruchten afgeworpen
Maar wel leuker als het ook effect heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef Q. het volgende:
Initiatief nemen is altijd goed, zelfs al heeft het niet het gewenste resultaat.
Sowieso is een poging wagen, ongeacht de afloop, altijd goed. Je eigen grenzen verleggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel leuker als het ook effect heeft
Al moeten we maar afwachten hoe vanavond gaat
Natuurlijk, maar dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef Q. het volgende:
Sowieso is een poging wagen, ongeacht de afloop, altijd goed. Je eigen grenzen verleggen. [ afbeelding ]
Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef firefly3 het volgende:
Een innerlijk verschil dat in de praktijk soms voor aparte situaties zorgt (er zijn wel meer verschilllen dan het feit dat een vrouw borsten heeft
Vrouwen lachen gemiddeld meer om de vibe en het gevoel achter een grapje.
Mannen lachen gemiddeld meer om de inhoud van een grapje.
Uiteraard is het niet bij elke vrouw zo, maar wel gemiddeld. Leuk om mee te spelen
Waarschijnlijk omdat je meer met mannen dan met vrouwen omgaat? Daar pas je je humor wel op aan na verloop van tijd als dat omdraait heb ik gemerktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwen
Mannen hebben vaak meer gevoel voor humor en zijn ook grofferquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwen
Ze bestaan gelukkig nog wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel eens (sexy/aantrekkelijke) vrouwen ontmoet met de grove mannenhumor... Toppers zijn dat
Ach, je weet hoe het is afgelopenquote:
Hoi!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel eens (sexy/aantrekkelijke) vrouwen ontmoet met de grove mannenhumor... Toppers zijn dat
Jij bent ook gewoon tofquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Wat de humor betreft dan. Mensen zijn regelmatig in shock hier als ik een opmerking maak
Klopt, onwijs tof!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon tof
Oh die meid die ik afgelopen zaterdag heb ontmoet had ook wel lekkere grove humorze bleef lachen om mijn kutopmerkingen
Nee die heb ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, onwijs tof!![]()
Als het vrijdag met die ene niet doorgaat, heb je dan niet het nummer van die meid van afgelopen zaterdag?
Helemaal goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet![]()
Wel d'r Facebook, dus komt goed als ik zou willen
Online wel, of via WhatsApp. Ik ouwehoer graag, maar het rechtstreeks vragen zou ik nooit doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awesome,
Heb je wel eens zelf initiatief genomen erin?
Hoe gaat het verder?
Neehoor...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Online wel, of via WhatsApp. Ik ouwehoer graag, maar het rechtstreeks vragen zou ik nooit doen![]()
Kan beter, maar zwaar offtopic hier
Klopt, daarin heb je gelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor...
Heeft alles met versieren te maken of je goed in je vel zit of niet, geen grapje.
Heb je wel eens iemand op date gevraagd online? Hoe was die ervaring?![]()
Waaromquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, daarin heb je gelijk.
Volgens mij niet, ik laat dat meestal van de ander komen
Waarom niet?!quote:
Heb je nog makeouts of andere dingen beleefd sinds toen die ene keer?quote:
Mja, als ik die instelling blijf behouden sterf ik alleen denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet?!![]()
Heel in het kort want ik heb geen zin in een discussie; ik heb meestal een vrij laag zelfbeeld. Dat zorgt ervoor dat ik zelden een stap zet en graag meelees in dit topic.
Hmmquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je nog makeouts of andere dingen beleefd sinds toen die ene keer?
In principe als je gewoon doorgaat en blijft oefenen en de volgende keer wat langer bij haar blijft dan heb je haar. Even een tijd flink doorzetten en wat slimmer omgaan met de situatie.quote:
Jawel je hebt daar ook wel gelijk in als ik er rationeel naar kijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In principe als je gewoon doorgaat en blijft oefenen en de volgende keer wat langer bij haar blijft dan heb je haar. Even een tijd flink doorzetten en wat slimmer omgaan met de situatie.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, als ik die instelling blijf behouden sterf ik alleen denk ik.
Ja ik heb er een schijthekel aan dat ik het idee heb dat ik ALLES moet doen, maargoed het zijn zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen![]()
Het is hier wel vaker besproken; mannen nemen vaker initiatief.
Sorry, ik kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik heb er een schijthekel aan dat ik het idee heb dat ik ALLES moet doen, maargoed het zijn zo.
Ja dat vind ik wel fijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niks aan doen![]()
Ik neem wel vaak initiatief tot contact, zoals het geven van m'n nummer oid. Geeft dat wat troost?
Vaker afspreken of dezelfde avond, als je maar meer tijd samen doorbrengt en het liefst bij haar of jou thuis. Het is aan jezelf om je eigen te pushen om uit je comfort zone te gaan en het uiterste eruit proberen te halen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel je hebt daar ook wel gelijk in als ik er rationeel naar kijk.
''Langer bij haar blijft'' wat bedoel je precies daarmee eigenlijk? Gewoon vaker afspreken of diezelfde avond nog?
Slimmer omgaan met de situatie had moeten kunnen door proberen af te spreken met vrouwen..
Punt is meer dat ik na 1 ontmoeting meestal niet zozeer de behoefte heb om echt iemand te willen leren kennen.
Vooral dit schort er aan bij mij hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vaker afspreken of dezelfde avond, als je maar meer tijd samen doorbrengt en het liefst bij haar of jou thuis. Het is aan jezelf om je eigen te pushen om uit je comfort zone te gaan en het uiterste eruit proberen te halen.
Alleen dit weerhoudt mij.quote:Punt is meer dat ik na 1 ontmoeting meestal niet zozeer de behoefte heb om echt iemand te willen leren kennen.
Je hoeft niet alles te doen, bij een goede interactie praat ze 50% van de tijd en de enige leiderschap die je moet tonen is af en toe een besluit kunnen nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik heb er een schijthekel aan dat ik het idee heb dat ik ALLES moet doen, maargoed het zijn zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |