Boeiend, veel meiden vinden het zoals hiervoor is gezegd wel schattig en de meeste mensen boeit het echt geen fuck. Behalve de echt oppervlakkige dozen, maar die filter je dankzij het gestotter er zo wel uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja mwa, ik probeer enkele methoden om het te beperken maar echt een lekkere manier van praten heb ik niet echt waardoor mensen me minder interessant zullen vinden.
Heb ik ook, zolang het niet heel ernstig is maakt het mensen niet zo gek veel uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Dit klopt zeker, had ik ook maar aangezien ik een probleem heb met praten gaat nog steeds moeilijk bij mij.
[..]
Ja zeker, veel meer zekerheid maar kut dat ik last heb van stotteren.
Heb echt vrij weinig stotterende meiden meegemaakt. Lijkt wel dat het bij jongens veel vaker voorkomt(?).quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook, zolang het niet heel ernstig is maakt het mensen niet zo gek veel uit
Dat is zeker zo ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:49 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb echt vrij weinig stotterende meiden meegemaakt. Lijkt wel dat het bij jongens veel vaker voorkomt(?).
Wel apart dat je het pas in je pubertijd hebt ontwikkeld, vaak is het al in iemands jeugd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik met een persoon tegelijk praat lukt het allemaal prima, maar als het wat drukker is ga ik echt heel erg haperen in dingen die ik zeg. Dan lopen mijn gedachten niet meer gelijk met wat ik zeg en gaat het helemaal mis
Het heeft een beetje met concentratie ook te maken denk ik, en met ademhaling.
Oh houd op als er een pint bij komt kijken, komt er helemaal geen woord meer uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik stotter zelf alleen maar als ik geblowd heb, niet normaal dan.
Ik zie echt altijd als een berg tegen presentaties opquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vroeger wel eens last van gestotter. Helemaal als ik wat had gedronken. Heb het nu nog maar zelden, gelukkig.
Het maakt niet uit of mensen er negatief tegenover staan, je voelt er onzeker door als het gebeurt waardoor je vaak nog meer gaat stotteren.
Leuk ook met presentaties voor de klas.
Ja ik weet het, bij mij is het tegelijk gekomen met een soort enorme achteruitgang in mijn concentratie, ik las ook altijd boeken voor mijn ontspanning, lukt nu gewoon niet meer langer dan twee bladzijden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wel apart dat je het pas in je pubertijd hebt ontwikkeld, vaak is het al in iemands jeugd.
Had het ook te maken met bepaalde dingen die je in je pubertijd meemaakte?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet het, bij mij is het tegelijk gekomen met een soort enorme achteruitgang in mijn concentratie, ik las ook altijd boeken voor mijn ontspanning, lukt nu gewoon niet meer langer dan twee bladzijden.
Er zijn wel wat dingen gebeurd ja, maar die vallen hier niet precies mee samen dus ik zou niet durven zeggen of het daardoor komt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:01 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Had het ook te maken met bepaalde dingen die je in je pubertijd meemaakte?
Dat had ik vroeger ook, mede daardoor. Op de universiteit moesten we het echter zo vaak doen, zelfs een heel vak daarvoor, dat ik snel er beter in werd. Het wordt een tweede natuur.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik zie echt altijd als een berg tegen presentaties op
Kijk presentatie zelf ben ik niet bang voor. Alleen dat stotteren hequote:Op donderdag 2 mei 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, mede daardoor. Op de universiteit moesten we het echter zo vaak doen, zelfs een heel vak daarvoor, dat ik snel er beter in werd. Het wordt een tweede natuur.
Tijdens presentaties evenals 'zingen' stotter ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kijk presentatie zelf ben ik niet bang voor. Alleen dat stotteren he
bij zingen ik ok nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:10 schreef Woods het volgende:
[..]
Tijdens presentaties evenals 'zingen' stotter ik niet.
Rondom het station zitten veel leuke restaurantjes. Ter hogte van Pathe zitten er een aantal, die ken je vast wel. Op de markt kun je prima eten ookquote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef Fusioxan het volgende:
Ach ja,
eigenlijk niet versieren, maar ook weer wel... Twijfel geval.
Al een hele tijd vind ik een meisje best wel leuk. Kan er ook heel persoonlijke gesprekken mee hebben en we hebben het ook echt gezellig. Nou wil ik haar wel eens trakteren op een etentje, ik heb alleen geen idee waar. Weet iemand een leuk restaurant in Eindhoven, het liefst in de buurt van het station. Als iemand me kan helpen zou het ideaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |