Klopt, onwijs tof!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon tof
Oh die meid die ik afgelopen zaterdag heb ontmoet had ook wel lekkere grove humorze bleef lachen om mijn kutopmerkingen
Nee die heb ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, onwijs tof!![]()
Als het vrijdag met die ene niet doorgaat, heb je dan niet het nummer van die meid van afgelopen zaterdag?
Helemaal goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet![]()
Wel d'r Facebook, dus komt goed als ik zou willen
Online wel, of via WhatsApp. Ik ouwehoer graag, maar het rechtstreeks vragen zou ik nooit doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awesome,
Heb je wel eens zelf initiatief genomen erin?
Hoe gaat het verder?
Neehoor...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Online wel, of via WhatsApp. Ik ouwehoer graag, maar het rechtstreeks vragen zou ik nooit doen![]()
Kan beter, maar zwaar offtopic hier
Klopt, daarin heb je gelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor...
Heeft alles met versieren te maken of je goed in je vel zit of niet, geen grapje.
Heb je wel eens iemand op date gevraagd online? Hoe was die ervaring?![]()
Waaromquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, daarin heb je gelijk.
Volgens mij niet, ik laat dat meestal van de ander komen
Waarom niet?!quote:
Heb je nog makeouts of andere dingen beleefd sinds toen die ene keer?quote:
Mja, als ik die instelling blijf behouden sterf ik alleen denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet?!![]()
Heel in het kort want ik heb geen zin in een discussie; ik heb meestal een vrij laag zelfbeeld. Dat zorgt ervoor dat ik zelden een stap zet en graag meelees in dit topic.
Hmmquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je nog makeouts of andere dingen beleefd sinds toen die ene keer?
In principe als je gewoon doorgaat en blijft oefenen en de volgende keer wat langer bij haar blijft dan heb je haar. Even een tijd flink doorzetten en wat slimmer omgaan met de situatie.quote:
Jawel je hebt daar ook wel gelijk in als ik er rationeel naar kijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In principe als je gewoon doorgaat en blijft oefenen en de volgende keer wat langer bij haar blijft dan heb je haar. Even een tijd flink doorzetten en wat slimmer omgaan met de situatie.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, als ik die instelling blijf behouden sterf ik alleen denk ik.
Ja ik heb er een schijthekel aan dat ik het idee heb dat ik ALLES moet doen, maargoed het zijn zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen![]()
Het is hier wel vaker besproken; mannen nemen vaker initiatief.
Sorry, ik kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik heb er een schijthekel aan dat ik het idee heb dat ik ALLES moet doen, maargoed het zijn zo.
Ja dat vind ik wel fijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niks aan doen![]()
Ik neem wel vaak initiatief tot contact, zoals het geven van m'n nummer oid. Geeft dat wat troost?
Vaker afspreken of dezelfde avond, als je maar meer tijd samen doorbrengt en het liefst bij haar of jou thuis. Het is aan jezelf om je eigen te pushen om uit je comfort zone te gaan en het uiterste eruit proberen te halen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel je hebt daar ook wel gelijk in als ik er rationeel naar kijk.
''Langer bij haar blijft'' wat bedoel je precies daarmee eigenlijk? Gewoon vaker afspreken of diezelfde avond nog?
Slimmer omgaan met de situatie had moeten kunnen door proberen af te spreken met vrouwen..
Punt is meer dat ik na 1 ontmoeting meestal niet zozeer de behoefte heb om echt iemand te willen leren kennen.
Vooral dit schort er aan bij mij hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vaker afspreken of dezelfde avond, als je maar meer tijd samen doorbrengt en het liefst bij haar of jou thuis. Het is aan jezelf om je eigen te pushen om uit je comfort zone te gaan en het uiterste eruit proberen te halen.
Alleen dit weerhoudt mij.quote:Punt is meer dat ik na 1 ontmoeting meestal niet zozeer de behoefte heb om echt iemand te willen leren kennen.
Je hoeft niet alles te doen, bij een goede interactie praat ze 50% van de tijd en de enige leiderschap die je moet tonen is af en toe een besluit kunnen nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik heb er een schijthekel aan dat ik het idee heb dat ik ALLES moet doen, maargoed het zijn zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |