Waarom zijn er geen mogelijkheden meer?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vraagje : Anderhalf jaar geleden leuke meid ontmoet op vakantie, tijdje gewhatsappt, twee keer afgesproken en daarna is het contact vooral door mijn toedoen een beetje ingezakt en uiteindelijk helemaal stilgevallen. (Was nog te veel met ex bezig)
Laatst zat ik eens te bedenken dat ik het eigenlijk best jammer vond dat we geen contact meer hadden, omdat het best een knappe leuke meid was, wat ik alleen toen nog niet genoeg kon waarderen door die suffe ex waar ik mee zat.
Maar heb geen contact meer met haar opgenomen, in de veronderstelling dat zij wel klaar met mij was en mij waarschijnlijk niet zo tof meer vond omdat ik ons contact een beetje heb laten verwateren..
Toch kreeg ik voor mijn verjaardag eergisteren opeens een uitgebreide sms met hee gefeliciteerd alles goed hoe is het ermee wat doe je tegenwoordig etc etc..
Nu weet ik wel dat je daar niet vanalles uit af moet gaan leiden, maar het lijkt alsof er nog wel wat mogelijkheden zijn off?
Er is niet meer uit te halen dan dat ze je nog niet vergeten is en blijkbaar contact wil.. anders zou ze hoogstens een gefeliciteerd sturen.. of gewoon niets.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nu weet ik wel dat je daar niet vanalles uit af moet gaan leiden, maar het lijkt alsof er nog wel wat mogelijkheden zijn off?
Ik ga er even van uit dat je niet meer op de middelbare school zit. In dat geval is het waarschijnlijk wel serieus.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
Een meisje vroeg me pas op een date, ik ben wel een beetje onzeker op dat gebied, dus ik dacht dat ze een grapje maakte en zei automatisch nee, hoe weet ik of iemand serieus is, of is het altijd serieus?
Ja, deze was iig wel serieus, omdat ze daarna heel serieus zei, oh waarom niet? heb je al een vriendin? waaar ik ja op loog. Maar stel je voor dat een ander meisje het vraagt, hoe weet ik dan dat het en grap is of niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat je niet meer op de middelbare school zit. In dat geval is het waarschijnlijk wel serieus.
Initiatief nemen is altijd goed, zelfs al heeft het niet het gewenste resultaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
We zullen het wel zien. Maar m'n initiatief heeft in ieder geval vruchten afgeworpen
Maar wel leuker als het ook effect heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef Q. het volgende:
Initiatief nemen is altijd goed, zelfs al heeft het niet het gewenste resultaat.
Sowieso is een poging wagen, ongeacht de afloop, altijd goed. Je eigen grenzen verleggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel leuker als het ook effect heeft
Al moeten we maar afwachten hoe vanavond gaat
Natuurlijk, maar dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef Q. het volgende:
Sowieso is een poging wagen, ongeacht de afloop, altijd goed. Je eigen grenzen verleggen. [ afbeelding ]
Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef firefly3 het volgende:
Een innerlijk verschil dat in de praktijk soms voor aparte situaties zorgt (er zijn wel meer verschilllen dan het feit dat een vrouw borsten heeft
Vrouwen lachen gemiddeld meer om de vibe en het gevoel achter een grapje.
Mannen lachen gemiddeld meer om de inhoud van een grapje.
Uiteraard is het niet bij elke vrouw zo, maar wel gemiddeld. Leuk om mee te spelen
Waarschijnlijk omdat je meer met mannen dan met vrouwen omgaat? Daar pas je je humor wel op aan na verloop van tijd als dat omdraait heb ik gemerktquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwen
Mannen hebben vaak meer gevoel voor humor en zijn ook grofferquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwen
Ze bestaan gelukkig nog wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel eens (sexy/aantrekkelijke) vrouwen ontmoet met de grove mannenhumor... Toppers zijn dat
Ach, je weet hoe het is afgelopenquote:
Hoi!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel eens (sexy/aantrekkelijke) vrouwen ontmoet met de grove mannenhumor... Toppers zijn dat
Jij bent ook gewoon tofquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Wat de humor betreft dan. Mensen zijn regelmatig in shock hier als ik een opmerking maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |