abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2013 @ 13:39:35 #251
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_126126673
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vraagje : Anderhalf jaar geleden leuke meid ontmoet op vakantie, tijdje gewhatsappt, twee keer afgesproken en daarna is het contact vooral door mijn toedoen een beetje ingezakt en uiteindelijk helemaal stilgevallen. (Was nog te veel met ex bezig)

Laatst zat ik eens te bedenken dat ik het eigenlijk best jammer vond dat we geen contact meer hadden, omdat het best een knappe leuke meid was, wat ik alleen toen nog niet genoeg kon waarderen door die suffe ex waar ik mee zat.

Maar heb geen contact meer met haar opgenomen, in de veronderstelling dat zij wel klaar met mij was en mij waarschijnlijk niet zo tof meer vond omdat ik ons contact een beetje heb laten verwateren..

Toch kreeg ik voor mijn verjaardag eergisteren opeens een uitgebreide sms met hee gefeliciteerd alles goed hoe is het ermee wat doe je tegenwoordig etc etc..

Nu weet ik wel dat je daar niet vanalles uit af moet gaan leiden, maar het lijkt alsof er nog wel wat mogelijkheden zijn off?
Waarom zijn er geen mogelijkheden meer?

Vraag gewoon of ze een keertje af wil spreken, verder rationaliseren bemoeilijkt alleen maar onnodig de boel voor jezelf.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 6 mei 2013 @ 13:47:43 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126127031
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Nu weet ik wel dat je daar niet vanalles uit af moet gaan leiden, maar het lijkt alsof er nog wel wat mogelijkheden zijn off?
Er is niet meer uit te halen dan dat ze je nog niet vergeten is en blijkbaar contact wil.. anders zou ze hoogstens een gefeliciteerd sturen.. of gewoon niets.
Ze vraagt hoe het me tje gaat. Dus gewoon antwoorden! (hoop dat je dat al hebt gedaan!!)

En wat murv zegt.. gewoon vragen om weer eens af te spreken en bij te kletsen.
pi_126131312
Zelf was ik een tijdje geleden ook jarig, en ik kreeg bericht van 2 ''officiele'' exen (waardoor ik ben gedumpt) en 3 meisjes met wie ik gescharreld heb en wat eigenlijk verder ''open'' ligt.

Het was wel typisch dat beide echte exen beiden stuurde : Gefeliciteerd en een fijne dag, terwijl die scharrels er ook nog een vraag bij stelde in de zin van : Alles goed, bevalt dit en dat, wat doe je zoal etc etc.. (dus een soort van conversatie aan wilde gaan)

Voor mij betekent dit dat die exen geen behoefte hebben aan een gesprek of ''meer'' willen, maar puur uit aardigheid even iets laten horen. Anderzijds zou het betekenen door die wedervraag dat die scharreltjes het contact weer op wilde laten bloeien, althans ; zo zie ik het..
  maandag 6 mei 2013 @ 16:00:28 #254
332966 firefly3
firefly3
pi_126132286
Teveel geanalyseer ^^ Er zijn ook vrouwen die niets of weinig sturen en dol verliefd op je zijn, en vrouwen die een heel gesprek aan gaan maar je niet op die manier zien.

Het beste is om je gewoon geen zorgen te maken en actie te ondernemen voor je eigen plezier :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 6 mei 2013 @ 20:40:07 #255
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_126144743
Een meisje vroeg me pas op een date, ik ben wel een beetje onzeker op dat gebied, dus ik dacht dat ze een grapje maakte en zei automatisch nee :(, hoe weet ik of iemand serieus is, of is het altijd serieus?
Spatieboos
  maandag 6 mei 2013 @ 23:58:56 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_126156878
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
Een meisje vroeg me pas op een date, ik ben wel een beetje onzeker op dat gebied, dus ik dacht dat ze een grapje maakte en zei automatisch nee :(, hoe weet ik of iemand serieus is, of is het altijd serieus?
Ik ga er even van uit dat je niet meer op de middelbare school zit. In dat geval is het waarschijnlijk wel serieus.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:59:24 #257
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_126156900
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga er even van uit dat je niet meer op de middelbare school zit. In dat geval is het waarschijnlijk wel serieus.
Ja, deze was iig wel serieus, omdat ze daarna heel serieus zei, oh waarom niet? heb je al een vriendin? waaar ik ja op loog. Maar stel je voor dat een ander meisje het vraagt, hoe weet ik dan dat het en grap is of niet.
Spatieboos
pi_126160029
Heey mensen,

ik wilde even melden dat ik me uit dit topic terugtrek.
Ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk voorlopig niks met jongen te maken wil hebben. Ik ga er niet naar op zoek en ga er geen energie in steken. Mocht er wat leuks voorbij komen dan zie ik dat wel...
Iedereen succes hier!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:41:04 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161413
Toch even m'n kleine succesje delen.

Afgelopen zaterdag in m'n stamkroeg, vroeg in de avond aan de klets met wat stamgasten. Zat daar een man bij die ik nog niet kende. Bleek een Tsjechische man te zijn, 5 jaar in NL en redelijk Nederlands sprekend.
Terwijl we met z'n allen buiten zaten zag ik al dat ie soms net wat langer keek dan 'normaal'. Daarbij zag ie er niet verkeerd uit, dus hop.. kijken wat we ermee konden doen.

Eenmaal in de kroeg met de groep een bokswedstrijd gekeken en af en toe wanneer de situatie toeliet (als we in gesprek waren of bij het halen van drinken enzo) voelde ik dan ook wel een hand op m'n rug en beantwoorde ik dan ook wel.

Op een gegeven moment maar z'n nummer gevraagd. Want wachten op hem had ik geen zin in en de kans dat ik hem nog een keer zou tegenkomen verwacht ik klein aangezien ik hem nog nooit eerder had gezien. Gekregen :)

Door de drank ging het natuurlijk uiteindelijk wat sneller, dus stonden we niet veel later close bij elkaar en hebben we kort gezoend. Al heb ik de boot redelijk afgehouden, wantja.. dronken enzo.
Toen ik met iemand anders aan het praten was, zag ik hem ineens weglopen. 2 smsjes heen en weer gegaan en toen stilte (hij sliep vast :') )

Maandagmiddag heb ik hem maar gesmst hoe het ging. Stilte..
Maandagavond whatappje terug van hem :o
En toen stelde hij voor het een keer goed te maken (z'n dronken gedrag) en hebben nu een 'date' woensdagavond. Gewoon koffie drinken enzo. Met als z'n laatste woorden

"ik laat je nog weten hoe, wat en hoe laat".
Natuurlijk niet verkeerd :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:56:11 #260
332966 firefly3
firefly3
pi_126164700
Avontuurlijk :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:09:33 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126171320
We zullen het wel zien. Maar m'n initiatief heeft in ieder geval vruchten afgeworpen :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:45:43 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_126208622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
We zullen het wel zien. Maar m'n initiatief heeft in ieder geval vruchten afgeworpen :)
Initiatief nemen is altijd goed, zelfs al heeft het niet het gewenste resultaat.
For great justice!
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:51:31 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126208868
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef Q. het volgende:

Initiatief nemen is altijd goed, zelfs al heeft het niet het gewenste resultaat.
Maar wel leuker als het ook effect heeft ;)
Al moeten we maar afwachten hoe vanavond gaat :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:59:48 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_126209197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wel leuker als het ook effect heeft ;)
Al moeten we maar afwachten hoe vanavond gaat :')
Sowieso is een poging wagen, ongeacht de afloop, altijd goed. Je eigen grenzen verleggen. 14.gif
For great justice!
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:01:07 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126209230
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef Q. het volgende:
Sowieso is een poging wagen, ongeacht de afloop, altijd goed. Je eigen grenzen verleggen. [ afbeelding ]
Natuurlijk, maar dat ontken ik ook niet.
al was t in mijn geval niet echt grensverleggend. :+
pi_126211127
Een innerlijk verschil dat in de praktijk soms voor aparte situaties zorgt (er zijn wel meer verschilllen dan het feit dat een vrouw borsten heeft ;)

Vrouwen lachen gemiddeld meer om de vibe en het gevoel achter een grapje.
Mannen lachen gemiddeld meer om de inhoud van een grapje.

Uiteraard is het niet bij elke vrouw zo, maar wel gemiddeld. Leuk om mee te spelen :)
pi_126211194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef firefly3 het volgende:
Een innerlijk verschil dat in de praktijk soms voor aparte situaties zorgt (er zijn wel meer verschilllen dan het feit dat een vrouw borsten heeft ;)

Vrouwen lachen gemiddeld meer om de vibe en het gevoel achter een grapje.
Mannen lachen gemiddeld meer om de inhoud van een grapje.

Uiteraard is het niet bij elke vrouw zo, maar wel gemiddeld. Leuk om mee te spelen :)
Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwen :P
pi_126217726
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik merk altijd wel dat mijn grappen het een stuk beter doen bij mannen dan bij vrouwen :P
Waarschijnlijk omdat je meer met mannen dan met vrouwen omgaat? Daar pas je je humor wel op aan na verloop van tijd als dat omdraait heb ik gemerkt :P
pi_126217801
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Mannen hebben vaak meer gevoel voor humor en zijn ook groffer
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:56:48 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126220670
Vrouwen hebben een totaal andere soort humor :P

Als je een grap over een mongool maakt lachen mannen er om. Vrouwen reageren eerder aaaahhh.

Mannen zijn vaak heel erg grof in hun moppen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:57:41 #271
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126220719
Ik heb wel eens (sexy/aantrekkelijke) vrouwen ontmoet met de grove mannenhumor... Toppers zijn dat _O_
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:58:14 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126220756
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel eens (sexy/aantrekkelijke) vrouwen ontmoet met de grove mannenhumor... Toppers zijn dat _O_
Ze bestaan gelukkig nog wel ja O+
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:58:46 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126220787
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze bestaan gelukkig nog wel ja O+
Ach, je weet hoe het is afgelopen :') (ja nog steeds die ja :P)
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:59:32 #274
103397 minthy
Lief-ish
pi_126220825
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi! :W
Wat de humor betreft dan. Mensen zijn regelmatig in shock hier als ik een opmerking maak :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:00:34 #275
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126220872
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Hoi! :W
Wat de humor betreft dan. Mensen zijn regelmatig in shock hier als ik een opmerking maak :')
Jij bent ook gewoon tof O+

Oh die meid die ik afgelopen zaterdag heb ontmoet had ook wel lekkere grove humor :D ze bleef lachen om mijn kutopmerkingen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')