abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2013 @ 18:47:57 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125319438
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_125320857
Niet van plan om morgen te werken maar zag dat spoedje voor Groningen staan op FB, voor 14:00 in Breda afleveren dus dat is wel prima :)
pi_125321940
Toch maar beschikbaarheid aangezet, moet echt even mijn verstand op nul zetten na twee weken tentamens :P
Ben gebeld voor een ritje Nijkerk - Almere in een Transit en Amersfoort - Almere in een DS3. Bij de laatste rit staat: LET OP!!!! FAILLISSEMENT!!! Wat valt er aan op te letten dan? :P Is gewoon voor de grote in Almere waar geen schades voor genoteerd hoeven te worden..
pi_125322389
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:39 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Toch maar beschikbaarheid aangezet, moet echt even mijn verstand op nul zetten na twee weken tentamens :P
Ben gebeld voor een ritje Nijkerk - Almere in een Transit en Amersfoort - Almere in een DS3. Bij de laatste rit staat: LET OP!!!! FAILLISSEMENT!!! Wat valt er aan op te letten dan? :P Is gewoon voor de grote in Almere waar geen schades voor genoteerd hoeven te worden..
Waarschijnlijk doen ze dan wat moeilijker over het meegeven van de auto.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_125323964
quote:
Heb ik ook wel eens gehad. Of ik wel punctueel wilde zijn, aangezien die mensen het al lastig hadden. Moest een A6 ophalen in Emmeloord en juist op die dag vond men het leuk om de brug op de N50 dicht te zetten. Geen bus kon er langs, dus toen was ik anderhalf uur te laat. Was uiteindelijk geen probleem, heb nog een half uur bij die mensen thuis gezeten..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_125324697
quote:
Een vriend van me die voor EW werkt moest een keer samen met een curator een auto innemen. De curator deed uiteindelijk het werk, en hij kon gewoon gaan rijden. Meer weet ik er niet van.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_125325250
quote:
Ben gebeld voor een ritje Nijkerk - Almere in een Transit en Amersfoort - Almere in een DS3. Bij de laatste rit staat: LET OP!!!! FAILLISSEMENT!!! Wat valt er aan op te letten dan?
Je hoeft ze er niet op te wijzen dat ze voortaan moeten fietsen.
  maandag 15 april 2013 @ 21:35:53 #8
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125328789
Heb je al een auto, LtdF?
#26 || Luciano da Silva
  maandag 15 april 2013 @ 22:15:50 #9
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125331421
Wat zit er bij die grote in Breda ineens een leuke achter de balie! :)
Beter dan die chagrijn van eest.

Die Fiesta rijdt trouwens best prima! Viel me echt op dat het sturen ook lekker precies gaat.
Het is jammer dat ie er zo oerlelijk uitziet, met die middenconsole als hoogtepunt :'(
pi_125332164
En dan moet ik nou net weer een auto van de grote in Breda naar een ander 'oplap' bedrijf brengen in Breda, morgen :')
Ford Fiësta schijnt inderdaad erg goed te rijden. Maar dashboard vindt ik niet om aan te zien, geldt eigenlijk voor alle nieuwe(re) Ford modellen. En dan hebben ze bij de facelift de voorzijde helemaal verkloot. Is Peugeot eindelijk een beetje gestopt met de stofzuiger bumpers, neemt Ford het over..

Ik heb trouwens morgen wel een onder gemotoriseerd dagje zeg. Sprinter met 95pk, Kangoo met 90pk en de obesitas Insignia met 110 pk ;(
  maandag 15 april 2013 @ 22:27:21 #11
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125332217
Deze week lekker in barca, ff een weekje niet werken dus
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_125332335
Geniet ervan zou ik zeggen!
pi_125332520
Barcelona _O_
Dat is godnondeju een geile stad :9~
  maandag 15 april 2013 @ 22:33:42 #14
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125332661
Ja grof appartement hier. Straks richting club Apollo ofzo. Echt top
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_125342934
Mijn saldo is trouwens minder dan 5 euro dus ik hoop dat we salaris krijgen vandaag :') :D

Heb het iig nog niet.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:53:50 #16
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125342975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn saldo is trouwens minder dan 5 euro dus ik hoop dat we salaris krijgen vandaag :') :D

Heb het iig nog niet.
97 cent hier ;( :').
Ik heb zelfs brood gesmeerd omdat ik anders de dag niet door kom :') :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_125343012
4,79 :7 8-)
pi_125343043
Nog maar 843,38 hier :'(
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:00:31 #19
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125343102
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Nog maar 843,38 hier :'(
Ach gut, is je spaarrekening opgezegd? :P
pi_125343129
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:00 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ach gut, is je spaarrekening opgezegd? :P
Nee, ik moet nodig eens zo'n automatische overschrijving instellen, veel te lui om het handmatig te doen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:05:07 #21
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125343177
Daarom de Rabobank app, dan kun je dat op elk loos moment wel eens doen ^O^
pi_125343247
Met de ING app ook, maar een hoog saldo staat mooier.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:11:13 #23
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125343284
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Met de ING app ook, maar een hoog saldo staat mooier.
Liever een laag saldo dan let ik tenminste nog op mijn uitgaven _O-
pi_125344262
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:05 schreef bokkepoot het volgende:
Daarom de Rabo ABN bank app, dan kun je dat op elk loos moment wel eens doen ^O^
Fixed it. :)
Ik krijg rond de 26e mijn loon. Moet ook wel, want heb een bekeuring van 220,- die voor de 28e betaald moet zijn.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:07:46 #25
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125344763
Vandaag een Caddy 2.0 140pk TDI mee met de nodige opties, onder andere navigatie. Veel beter an die eeuwige SDItjes. :9
#26 || Luciano da Silva
pi_125347417
Hoe zit het nou met dat karten jongens? Is dat nog aan de gang? :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:53:53 #27
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125347691
Lachen, er zit zelfs stoelverwarming in :+
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:21:02 #28
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125348631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:07 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag een Caddy 2.0 140pk TDI mee met de nodige opties, onder andere navigatie. Veel beter an die eeuwige SDItjes. :9
Ik had vandaag ook een vivario met 150 pk mee. Kun je aardig mensen mee verassen. Zo ook een Volvo die mij wel even dacht in te halen toen de snelweg van 2 baans en 100 naar 120 en 3 baans, die bleef mooi achter mij >:)
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:21:54 #29
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125348664
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:45 schreef dery1990 het volgende:
Hoe zit het nou met dat karten jongens? Is dat nog aan de gang? :D
Als het echte uitstel word, ik kan volgende maand weer volgens mijn portemonnee :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:30:27 #30
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125348966
Lekker, nog een spoedje richting Tiel. Audi A6 ophalen bij de Porsche dealert in Den Haag :)
pi_125349679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:30 schreef QuiCk01 het volgende:
Lekker, nog een spoedje richting Tiel. Audi A6 ophalen bij de Porsche dealert in Den Haag :)
De donau oid? Daar moest ik voor mn eerste rit ook heen :)
pi_125350820
Ik moest pas met het OV van Meerkerk naar Tiel :X

Zonder vertraging heb ik er volgens mij twee uur en een kwartier over gedaan. Met de auto is het 45 km, 30 minuten :+
pi_125352568
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef Daantke het volgende:

Zonder vertraging heb ik er volgens mij twee uur en een kwartier over gedaan. Met de auto is het 45 km, 30 minuten :+
Tijdens mij allereerste werkdag moest ik van Nijmegen naar Tiel, dat is net zoiets. Duurde ook een eeuwigheid, inclusief een grafeind lopen in de kou. Gelukkig bleek dat geen dagelijkse kost te zijn bij EW :P
pi_125352614
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef Daantke het volgende:

Hangt denk ik een beetje van het tijdstip af, in principe ben je met bus 81/181 zo bij station Arkel, als je dan de trein pakt naar Geldermalsen en een beetje een gunstige aansluiting hebt ben je zo in Tiel. Of zijn de aansluitingen nooit gunstig? :P

Wat is die DS3 een klotebak zeg, weinig zicht rondom, heel gehorig op de snelweg en de tellers zijn maar lastig af te lezen door de contrasten. Moest echt goed kijken hoe hard ik reed.
pi_125352781
Mijn eerste rit vandaag ging niet door, flinke omweg met het ov maar toch de 2e en 3e rit kunnen doen. Wat een rotbak is zo'n Nissan koeskas/kwasaskaai/qasqai, windgevoelig nep-stoer ding :p
.
pi_125352839
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:11 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hangt denk ik een beetje van het tijdstip af, in principe ben je met bus 81/181 zo bij station Arkel, als je dan de trein pakt naar Geldermalsen en een beetje een gunstige aansluiting hebt ben je zo in Tiel. Of zijn de aansluitingen nooit gunstig? :P

Wat is die DS3 een klotebak zeg, weinig zicht rondom, heel gehorig op de snelweg en de tellers zijn maar lastig af te lezen door de contrasten. Moest echt goed kijken hoe hard ik reed.
Aansluitingen waren ruk, t was meer wachten dan in het OV zitten. En veel lopen :+
pi_125353309
Kutzooi, eerste bekeuring binnen. 4 kilometer te hard binnen bebouwde kom...
Ook nog net bij aankomst: tijdstip bekeuring: 14:16
Aankomst leasebedrijf: 14:20
pi_125353853
Loon is binnen hier (Rabobank)
pi_125354217
Ook bij ABN hier. Had ook niet langer moeten duren, was aardig blut.
pi_125354332
Geld :9~
pi_125354487
Geld :9 en niet een beetje ook
pi_125354945
Deze week sollicitatiegesprek bij AutoReset in Amsterdam. Iemand een idee wat ik daar kan verwachten, en hoe lang dit ongeveer duurt?

^O^
allesch kan kapodt
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:16:50 #43
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125354952
Geld! Kunnen we weer door zuipen hier.
pi_125355051
Rabobank heeft geld ook overgemaakt:) Lekker bedrag erbij over maart gezien kon ik wel gebruiken
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:34:20 #45
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125355646
Morgen weer de weg op, Breda - Almere en Lelystad - Breda... A6 allroad quattro en mondeo.
Eerste keer dat ik in almere kom bij "de grote", nog bijzonderheden?
pi_125355768
Ik heb een uurloon gehad van zo'n ¤40,- afgelopen maand bij EW.

Half uur gewerkt ; 3 uur betaald gekregen.
Nee.
pi_125356078
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Deze week sollicitatiegesprek bij AutoReset in Amsterdam. Iemand een idee wat ik daar kan verwachten, en hoe lang dit ongeveer duurt?

^O^
Contract invullen, beetje ouwehoeren, filmpje kijken over schades opnemen en een stukje rijden. Bij elkaar zo'n anderhalf uur.
pi_125356135
quote:

^O^
Even zwaaien.
pi_125356238
quote:

^O^
Van tevoren heet het Sollicitatie, maar daar op de werkvloer heet het Inschrijvingsronde :P
Gewoon een uitleg van een uurtje en een rijtest. Bij mij stond de testauto in de garage, dus werd iedereen aangenomen zonder rijtest.
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:30:19 #50
207863 Obama
Barack Hussein
pi_125358098
Pfffddd bel me aub!!! Dit is de 4e op een na volgende keer dat ik niet gebeld word in 2 weken.

Morgen toch maar ff bellen of er iets aan de hand is.
pi_125359299
Weer op naar huis. Beetje jammer dat ik van Amersfoort tot Zwolle moet staan. Had vanochtend nog een filmpje op tablet gezet.
Die Sprinter vanochtend kon niet harder dan 125, en 0-100 duurde ook een eeuwigheid..
pi_125359439
Ik mocht vanochtend weer eens in een oranje Crafter rijden, dat wil nog best wel! Daarna een Peugeot 308 en Kia Rio met 4-trapsautomaat
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:20:06 #53
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125359972
Ik had een vivario met 150 pk en een Superb met 160, en die laatste was een complete slee met alle gekke opties erop :).
Alleen jammer dat ik beide karren moest tanken ;(
pi_125367867
Als ik afgelopen dinsdag heb gewerkt, en meteen die dag de ritbon heb ingeleverd, zou ik dan deze maand betaald moeten krijgen, of komt dat volgende maand pas?
pi_125368257
Loon wordt per maand betaald. Dus 1 maart tot 1 april komt +/- 16e april. 1 april tot 1 mei komt +/- 16 mei.
pi_125368350
Bij hoge uitzondering heb ik vandaag geen telefoontje of mail gehad voor werk morgen. Opzich niet zo erg, kan wel een keer uitslapen gebruiken en heb ook genoeg studie werk te doen. Wat ben ik toch een goede student.
pi_125368427
Dat wordt morgen, of wakker gebeld worden voor een spoedje, of op bed liggen tot een uur of 11/12 en voor de rest van de dag ook geen klap uitvoeren ;)
pi_125368733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Loon wordt per maand betaald. Dus 1 maart tot 1 april komt +/- 16e april. 1 april tot 1 mei komt +/- 16 mei.
Bedankt!
pi_125368808
Vandaag een lekkere 9,5 uur gewerkt, hopen dat ik donderdag en vrijdag ook zoiets kan werken, compenseert mooi de tentamenweken.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:39:05 #60
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125368854
Ben volgende week de hele week vrij, dus hoop op veel ritten :)
Misschien een domme vraag hoor, maar ben morgen voor het eerst in Almere. Ze hebben het over een "buffer" in de parkeergarage... Is dat nog een speciale plek, of wijst dat zich vanzelf?
pi_125369023
Gewoon door het hek naar binnen rijden, dan is daar een opening met een rood/witte balk erboven (die ik dus al eens geraakt heb :X) daar moet je de auto in zetten.
pi_125369136
En niet meer in het vak parkeren maar achteraan aansluiten.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:45:12 #63
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125369194
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:44 schreef Panthera. het volgende:
En niet meer in het vak parkeren maar achteraan aansluiten.
Haha thanks, voel me nu wel een noob... maar nadat ik oorlog heb gehad in Meerkerk bij de snelweglocatie moest ik het toch even checken..
pi_125369237
In Almere staat als je binnen rijdt een bord met daarop uitgetekend hoe je de auto neer moet zetten, als je het dan nog fout doet... :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:48:03 #65
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125369374
Haha nice, dat moet dus wel lukken. In die omschrijving doen ze net of we allemaal een stel idioten zijn die, die garage niet snappen. Maar zal wel meevallen dus.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:48:18 #66
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125369401
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Rubenr3 het volgende:
Gewoon door het hek naar binnen rijden, dan is daar een opening met een rood/witte balk erboven (die ik dus al eens geraakt heb :X) daar moet je de auto in zetten.
Waarmee heb je die dan geraakt? Ik kreeg er zelfs een Freelander 2 in dus moet wel iets hoogs zijn
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:49:02 #67
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125369447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef zazzel het volgende:
Haha nice, dat moet dus wel lukken. In die omschrijving doen ze net of we allemaal een stel idioten zijn die, die garage niet snappen. Maar zal wel meevallen dus.
Dat heb ik achteraf altijd als ik die complete verhalen gelezen en gedaan heb.
Maar het is soms wel makkelijk :@
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:49:54 #68
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125369498
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef S-RS het volgende:

[..]

De donau oid? Daar moest ik voor mn eerste rit ook heen :)
Ja haha!

Niet extreem snel, maar wel lekker genoeg. Echt een prima versie 2.0 TFSI Pro Line Plus met 180pk geloof ik. Alleen had ie nog beter geweest als er een S tronic in had gezeten i.p.v. die multitronic, maar dat kan geloof ik niet bij deze motor.
pi_125369665
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Waarmee heb je die dan geraakt? Ik kreeg er zelfs een Freelander 2 in dus moet wel iets hoogs zijn
Toen ik een Caddy met imperiaal mee had, de deuk zit nog steeds in de balk.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:53:34 #70
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125369717
_O- Ik zal de eerst volgende keer eens checken
pi_125369965
Ik heb het loon ook binnen. Het was het waard hoor dat ritje, wel 21,97 keihard euro's 8-)
pi_125373666
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je al een auto, LtdF?
Nee, ik wil sowieso nog even wachten tot ik meer zekerheid over m'n baan heb. Ondertussen lekker sparen. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Toen ik een Caddy met imperiaal mee had, de deuk zit nog steeds in de balk.
Ik heb dat ding ook eens geschampt met een Caddy met imperiaal. Ik dacht dat het net zou passen, maar dat was dus niet het geval.
pi_125374082
Ik had toen gewoon niet door dat ik een imperiaal op het dak had, nooit over nagedacht.
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:56:22 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125377748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Nee, ik wil sowieso nog even wachten tot ik meer zekerheid over m'n baan heb. Ondertussen lekker sparen. :)

[..]

Ah logisch. Ik ben ook blij dat de Alto op naam van moeders staat.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:16:26 #75
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125378947
Factuur voor de jaarlijkse verzekering, 70 eurootjes. Leven de oldtimer regeling! O+
pi_125391346
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Zelfs een Transit past erin (centimeter-werk).
pi_125391828
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:29 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Dat wordt morgen, of wakker gebeld worden voor een spoedje, of op bed liggen tot een uur of 11/12 en voor de rest van de dag ook geen klap uitvoeren ;)
Nou, je hebt gedeeltelijk gelijk gekregen. Ik was om 10 uur uit bed en zat net achter de computer aan een bedrijfsplan te werken(studie dus), toen ik alsnog werd gebeld voor een spoedje. Had eigenlijk wel zin om te gaan, maar het was een ritje Geldrop-Ede en ik mocht de auto pas na 3 uur ophalen. Dan zou ik met een normale planning pas om 19uur thuis zijn, terwijl ik ook om acht uur moet trainen dus heb m maar laten lopen.

Nu dus echt actief aan de studie
pi_125392460
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef zazzel het volgende:
Je moest eens weten hoe veel mensen het alsnog fout doen.
pi_125393393
Iemand de loonstrook al ontvangen?
pi_125395207
Loon wel binnen, maar helaas geen loonstrook. Deze maand(voor de 2e keer) weer geen loonbelasting afgeschreven, is dit normaal bij EW? Bij mn eerste maand werd wel loonbelasting ingehouden namelijk...
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_125397781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef qua111 het volgende:
Loon wel binnen, maar helaas geen loonstrook. Deze maand(voor de 2e keer) weer geen loonbelasting afgeschreven, is dit normaal bij EW? Bij mn eerste maand werd wel loonbelasting ingehouden namelijk...
Dat hangt ervan af hoeveel je gewerkt hebt. Bij de loonstrook wordt de lb bepaald alsof je een jaar lang zoveel per maand zou verdienen. Als je dan over de drempel gaat waarbij je lb moet betalen, houden ze het in. In een maand dat je meer werkt dan gemiddeld betaal je dus teveel belasting, en die kan je weer terugvragen bij de aangifte.
  woensdag 17 april 2013 @ 20:41:49 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125412774
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af hoeveel je gewerkt hebt. Bij de loonstrook wordt de lb bepaald alsof je een jaar lang zoveel per maand zou verdienen. Als je dan over de drempel gaat waarbij je lb moet betalen, houden ze het in. In een maand dat je meer werkt dan gemiddeld betaal je dus teveel belasting, en die kan je weer terugvragen bij de aangifte.
Niet helemaal. Onder de 115 euro ofzo betaal je sowieso geen loonbelasting, ook al heb je ingevuld dat je dat wel wilt.
#26 || Luciano da Silva
pi_125415942
Geen verstand van loonbelastingen ed. M'n enige bijbaan..
Morgen Dronryp - Amersfoort in een Caddy maxi en Veenendaal - Oldenzaal in een Alfa 147 JTD met 150PK :P
Hoef pas om 9:10 met de bus, lekkere tijd wel. Maar wordt nog zeker een dag van zo'n 9u.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:41:53 #84
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125416295
Lopen wij de kloten met die paar euro's lees ik hier dat Perridon z'n 2e Bugatti Gran Sport nu ook op Nederlands kenteken heeft. Toch lekker als je 2 Veyron's in je garage hebt staan :D

"Achja, een Caddy rijdt ook" :')
pi_125416575
Ik kreeg net inderdaad al een appje van een vriend daarover. Achja, als ik later ooit niet weet wat ik met m'n geld moet :D
pi_125417222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Geen verstand van loonbelastingen ed. M'n enige bijbaan..
Morgen Dronryp - Amersfoort in een Caddy maxi en Veenendaal - Oldenzaal in een Alfa 147 JTD met 150PK :P
Hoef pas om 9:10 met de bus, lekkere tijd wel. Maar wordt nog zeker een dag van zo'n 9u.
Doe mij die alfa!
pi_125421257
Morgen twee keer een Passat. een 2.0 en een 1.4. Beide ophaaladressen liggen op maximaal 5 minuten lopen van het station :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_125422430
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Doe mij die alfa!
Nee :)
Heb eens in een 115pk en 120pk (ook beide diesels) gereden. Die gingen al prima vooruit, dus ben ook zeer benieuwd naar deze. Buiten dat vindt ik een 147 ook erg lekker sturen.
pi_125428910
Ik heb voor Easyway helaas nog nooit een Alfa mogen rijden. Gister de zomerbanden weer onder de 159 van pa laten zetten dus mooi een reden om weer eens even te raggen :D
  donderdag 18 april 2013 @ 10:19:03 #90
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125431785
Een van m'n eerste ritten was in een Mito, best wel lekker karretje moet ik zeggen. Alfa rood, met bruin leren bekleding :)
pi_125434045
Al meerdere 159's gehad, waarvan eentje met 2.4JTD :9~
Was nog een rit Vlaardingen - Oldenzaal ook _O_
pi_125435814
Heb al aardig wat Mito's en Giulietta's mogen rijden. Rijden best leuk inderdaad, maar interieur is echt totaal niet mijn smaak.
pi_125440341
Zo dat was een dagje van 5 uur. Het waait wel echt keihard! Moest trouwens met het OV van Capelle aan den IJssel naar Groot Ammers. Duurde fucking 2 uur. Dat kwam omdat je er niet rechtstreeks naartoe kunt maar moet omrijden. Heb een uur lang in een bus gezeten die de toeristische route nam, want ik heb wel 20 touringcars gezien als het er niet meer waren. Ik heb dus maar van het Hollandse landschap genoten.
pi_125443349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef MG_13 het volgende:
Zo dat was een dagje van 5 uur. Het waait wel echt keihard! Moest trouwens met het OV van Capelle aan den IJssel naar Groot Ammers. Duurde fucking 2 uur. Dat kwam omdat je er niet rechtstreeks naartoe kunt maar moet omrijden. Heb een uur lang in een bus gezeten die de toeristische route nam, want ik heb wel 20 touringcars gezien als het er niet meer waren. Ik heb dus maar van het Hollandse landschap genoten.
Haha dat was sowieso lijn 90 naar Utrecht? Qua tijdsduur geloof ik de langste buslijn van Nederland, van Zuidplein tot Utrecht duurt 2 uur en 34 minuten :o
pi_125443846
Ik zit weer in de trein vanaf Oldenzaal, dus nog zo'n tweeenhalfuur.
De 147 was echt top! Die 150pk's waren wel te voelen op tussensprintjes. Paar keer op de snelweg een sprintje gedaan tegen een Lexus RX350, maar die kon het niet bijbenen. Waarna hij er overigens met een zeer onfatsoenlijke rijstijl vandoor ging.
Nu nog even afwachten of ik ook nog een telefoontje krijg voor morgen.
pi_125443907
Ja idd, lijn 90 naar Utrecht! :)
pi_125444182
Morgen heb ik maar liefst 4 ritten, een record voor mij, als ze tenminste allemaal doorgaan.

Almere - Utrecht in een Nissan Micra
Leusden - Almere in een Skoda Octavia
Almere - Veenendaal in een Renault Megane
Veenendaal - Almere in een Ford Focus
pi_125445620
Morgen Utrecht - Hilversum in een Polo en Huis ter Heide - Meerkerk in een 520i :P
  donderdag 18 april 2013 @ 16:58:17 #99
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125445829
Ik wil morgen ook werken :(
pi_125445939
Mocht vandaag weer sinds de tentamens de weg op! Helaas maar 1 ritje omdat ik niet kon opnemen toen ze voor de tweede hadden gebeld :(

Voor morgen nog niet gebeld...
pi_125448832
Was ik redelijk vroeg klaar op school, is er een seinstoring tussen Tilburg en Breda |:(
De reis die normaal 50min duurt duurde uiteindelijk 2:45!

Morgen trouwens weer locatie werk bij een verhuurbedrijf in Breda, prima!
  donderdag 18 april 2013 @ 19:46:21 #102
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125451542
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:26 schreef Babananana het volgende:
Was ik redelijk vroeg klaar op school, is er een seinstoring tussen Tilburg en Breda |:(
De reis die normaal 50min duurt duurde uiteindelijk 2:45!

Morgen trouwens weer locatie werk bij een verhuurbedrijf in Breda, prima!
Werk je via AR of EW? Ik word namelijk nooit gebeld voor locatie werk, terwijl me dat best wel chill lijkt
pi_125451846
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef zazzel het volgende:

[..]

Werk je via AR of EW? Ik word namelijk nooit gebeld voor locatie werk, terwijl me dat best wel chill lijkt
Locatiewerk moet je een beetje 'geluk' mee hebben, vestigingen vragen meestal om ervaren mensen die er dus al vaker gewerkt hebben.
  donderdag 18 april 2013 @ 20:11:07 #104
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125452669
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Locatiewerk moet je een beetje 'geluk' mee hebben, vestigingen vragen meestal om ervaren mensen die er dus al vaker gewerkt hebben.
Zou best een dagje bij de grote in breda willen rond lopen hoor, heb altijd het idee dat die lui daar echt amper wat uitvoeren.
pi_125463930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef zazzel het volgende:

[..]

Zou best een dagje bij de grote in breda willen rond lopen hoor, heb altijd het idee dat die lui daar echt amper wat uitvoeren.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ik werk voor AR. Een vriend van mij werkt voor EW en ook best vaak voor die grote in Breda (langs het spoor toch?), maar ik kan je vertellen dat hij wel goed bezig gehouden wordt... :Y
Ik ook trouwens bij de verhuurbedrijf, het voordeel is dat je van tevoren al weet dat je veel uren gaat maken, maar de keerzijde is dat je echt moe thuis komt. Best wel hectisch, continu elkaar ophalen, korte stukjes rijden, auto's stofzuigen en schoonmaken. Ik heb liever een stel goede ritten die de dag vullen :o
pi_125469270
Wie moet er nog meer vanavond werken in ermelo?
Moet vanuit Arnhem met het ov via zwolle of utrecht naar ermelo. Best krom en ik ben ook bijna twee uur met het ov onderweg om daar te komen.
pi_125469523
Spoedje gekregen, toch nog alle beschikbare dagen gewerkt deze week dus! Zo even van Groningen naar Apeldoorn rijden :)
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:29:59 #108
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125482901
Maandag avond op een filmset een Auris ophalen. Meenemen naar huis in Breda. Dan dinsdag ochtend in Raamsdonksveer afleveren.
Dikke prima:)
Moet zondag avond werken dus kan mooi uitslapen :)
pi_125492633
1 ritje maandag. Caddy ophalen in Vaassen en mee terug nemen naar Groningen
pi_125516837
Gezellig avondje gisteren. Ik zat met 25 andere chauffeur in een diep verlaten bos in een hotel. Om 22:00 mochten de eerste chauffeurs al gaan rijden, en om 01:30 was ik als 1 van de laatste aan de beurt.
  maandag 22 april 2013 @ 09:34:38 #111
148219 Jeroen_S.
De waarheid bestaat niet
pi_125588618
M'n beschikbaarheid voor vrijdag maar aanzetten. 2 maandjes niet gewerkt. Begon het toch te missen en school laat het toe voorlopig... ;) Hopen op een mooie rit! Fantastisch bijbaantje bij AutoReset!
PSV - Feyenoord 10 - 0
pi_125589150
Ik had vorige donderdag nog een rit gekregen om 17:25 voor vrijdag. Een wisselrit GR - Emmen - GR. Met een Volvo XC60 en een Audi A6! De zon scheen lekker en qua auto's de leukste rit die ik heb gehad :D
pi_125590520
Ik moest het vrijdag met een Megane doen helaas..
pi_125591099
Die XC60 zat ook vol met veiligheidstechnologie, heb alles gelijk uitgezet ik rijd zelf wel :')
pi_125593781
Morgen ook weer werken, Golf 7 en een VW Caravelle.
  maandag 22 april 2013 @ 12:25:52 #116
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125593908
Beter word ik vandaag ook nog gebeld voor morgen, anders ben ik om 10 uur al klaar..:(

Edit: Bergen op Zoom-Breda in een Kangoo er bij gekregen...

[ Bericht 29% gewijzigd door zazzel op 22-04-2013 13:43:29 ]
pi_125594482
Beste forumleden,

Ik heb morgen een inschrijvingsgesprek bij AR. ik volg dit topic al een tijdje en heb dus al het enige aan informatie gezien. Ik heb alleen nog 1 vraag, ik heb een bevestiging gehad van AR alleen er staat niks in over een testrit. Doet AR daar niet aan of komt dat nog wel?

Ik hoop morgen te horen dat ik bij AR mag komen werken, lijkt mee een leuke bijbaan!
  maandag 22 april 2013 @ 14:59:13 #118
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125599190
Hoop dat ze bellen voor morgen, vorige week duur weekje gehad...
pi_125600183
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef kempie het volgende:
Beste forumleden,

Ik heb morgen een inschrijvingsgesprek bij AR. ik volg dit topic al een tijdje en heb dus al het enige aan informatie gezien. Ik heb alleen nog 1 vraag, ik heb een bevestiging gehad van AR alleen er staat niks in over een testrit. Doet AR daar niet aan of komt dat nog wel?

Ik hoop morgen te horen dat ik bij AR mag komen werken, lijkt mee een leuke bijbaan!
Ja, je gaat met z'n drieen een kwartiertje over het industrieterrein rijden, dus allemaal 5 minuten. Stelt echt geen reet voor. Iedereen wordt in de regel aangenomen, als je niet wordt aangenomen moet je echt bij jezelf te raden gaan wat er mis met je is :P
pi_125600229
Morgen 1 ritje, hoop dat er nog een bij komt.
Drachten - Oldenzaal in een Polo slowmotion.. :')
pi_125600377
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja, je gaat met z'n drieen een kwartiertje over het industrieterrein rijden, dus allemaal 5 minuten. Stelt echt geen reet voor. Iedereen wordt in de regel aangenomen, als je niet wordt aangenomen moet je echt bij jezelf te raden gaan wat er mis met je is :P
Haha oké nou moet lukken inderdaad dan!
  maandag 22 april 2013 @ 18:44:03 #122
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125608155
Hele dag beschikbaar, niet gebeld...
pi_125610490
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 18:44 schreef Fiorano het volgende:
Hele dag beschikbaar, niet gebeld...
Bij mij is het deze maand weer prima! 4 uit 4
pi_125611609
Vanmorgen om 8:37 al gebeld voor ritjes morgen.
Amersfoort - Den Haag, Den Haag - Den Haag en Zoetermeer - Amersfoort
VW Caddy, Ford Mondeo en VW Jetta

prima dagje dus
pi_125611710
Mijn pa rijdt nu een Mondeo en krijgt binnenkort een Jetta, ik hoor graag nog van je :P
pi_125617142
Die nieuwste Jetta rijdt echt magnifiek, ook de Hybrid
pi_125620765
..maar is vanbinnen toch echt wel een klasse lager qua afwerking en materiaalgebruik dan de Golf 6. Vond het een beetje plastiekerig over komen. Maar kan ook komen omdat ik een Trendline heb gereden. Rijden doet hij inderdaad prima, doet wat hij moet doen.
.
  maandag 22 april 2013 @ 22:23:22 #128
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125620894
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Pizzabodem het volgende:
doet wat hij moet doen.
Dat zou de slogan van Volkswagen moeten worden! :9
pi_125621741
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Pizzabodem het volgende:
..maar is vanbinnen toch echt wel een klasse lager qua afwerking en materiaalgebruik dan de Golf 6. Vond het een beetje plastiekerig over komen. Maar kan ook komen omdat ik een Trendline heb gereden. Rijden doet hij inderdaad prima, doet wat hij moet doen.
Jetta en Golf zijn qua afwerking gelijk aan elkaar. Zal wel de uitvoering zijn dan...

Morgen een Octavia van Raamsdonksveer naar Groningen en een Megane weer terug.

Ik ben wel benieuwd hoe zo'n Octavia rijdt tov een Golf Variant, want er zit dezelfde 1.6TDI van 105pk in. Ik vrees dat het niet meer zo lekker gaat op de snelweg, die motor is in een Golf Variant ook al te zwak als je op snelheid rijdt...

[ Bericht 53% gewijzigd door Babananana op 22-04-2013 22:44:38 ]
pi_125622056
Het vorige model Octavia (t/m vorige maand geleverd ofzo) met die motor rijdt prima. Kan gewoon goed meekomen met het verkeer, je ben zeker niet de traagste maar ook niet de snelste, vergelijkbaar met de 1.2TSI, die is ook genoeg voor de Octavia om normaal mee te komen. Als je het nieuwe model rijdt is hij helemaal goed denk ik, die is lichter en scheelt meer dan 1sec. op de 0-100. Maar liever de 2.0TDI ^O^ :Y)

quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 22:39 schreef Babananana het volgende:

Jetta en Golf zijn qua afwerking gelijk aan elkaar. Zal wel de uitvoering zijn dan...
Komt ook in een aantal reviews naar voren dat hij slechter is afgewerkt zie ik nu. Bijvoorbeeld deze: http://www.autofans.be/ri(...)luemotion-technology

[ Bericht 28% gewijzigd door Pizzabodem op 22-04-2013 22:54:52 ]
.
pi_125624671
Had vandaag een common-rail 1.6 TDI met 102 pk in een Caddy mee en vorige week de 1.9 TDI pompverstuiver met 105 pk in een Altea. De Altea had veel meer trekkracht onderin. Doe maar maar lekker die ouderwetse pompverstuiver VAG diesels. Heerlijk die rauwe 1.9 en 2.0 TDI, niet zo afgeknepen als die common-rails van tegenwoordig maar wel hartstikke zuinig. En dat voor een 15 jaar oude motor ^O^
pi_125624825
*dubbel
pi_125625002
Die oude 1.9TDI's klinken echt als een trekker als je het gas vol intrapt, dat is gewoon niet leuk meer!
pi_125625266
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef Rubenr3 het volgende:
Die oude 1.9TDI's klinken echt als een trekker als je het gas vol intrapt, dat is gewoon niet leuk meer!
Heerlijk dat echte dieselgeluid, en ze zijn veel sneller bij de les als je het gas intrapt dan die common-rails.
pi_125627317
Morgen Utrecht - Almere in een Octavia en Amsterdam - Meerkerk in een 407. Past precies tussen de colleges door, dus een maximaal productief dagje morgen :)
pi_125628573
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef Pizzabodem het volgende:
Het vorige model Octavia (t/m vorige maand geleverd ofzo) met die motor rijdt prima. Kan gewoon goed meekomen met het verkeer, je ben zeker niet de traagste maar ook niet de snelste, vergelijkbaar met de 1.2TSI, die is ook genoeg voor de Octavia om normaal mee te komen. Als je het nieuwe model rijdt is hij helemaal goed denk ik, die is lichter en scheelt meer dan 1sec. op de 0-100. Maar liever de 2.0TDI ^O^ :Y)

[..]

Komt ook in een aantal reviews naar voren dat hij slechter is afgewerkt zie ik nu. Bijvoorbeeld deze: http://www.autofans.be/ri(...)luemotion-technology
Oh! Niks gezegd :+

quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef RTS91 het volgende:
Had vandaag een common-rail 1.6 TDI met 102 pk in een Caddy mee en vorige week de 1.9 TDI pompverstuiver met 105 pk in een Altea. De Altea had veel meer trekkracht onderin. Doe maar maar lekker die ouderwetse pompverstuiver VAG diesels. Heerlijk die rauwe 1.9 en 2.0 TDI, niet zo afgeknepen als die common-rails van tegenwoordig maar wel hartstikke zuinig. En dat voor een 15 jaar oude motor ^O^
Die 1.9TDI PD hebben we thuis in een Golf Variant, rijdt echt beter dan de 1.6 idd. Maar ik kan mijn vader al wel aan horen komen als hij 2 straten verderop rijdt :P

Die oude 2.0TDI wel eens met 140pk in het oude model Passat gereden, dat trekt wel als een beer vergeleken met de 1.9 idd.
pi_125629005
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef RTS91 het volgende:
Amen _O_
De vorige auto van mijn ouders was zo'n Altea, en ook nog gechipt. Heerlijke wagen.
pi_125629104
Die oude pompverstuivers waren inderdaad wat feller, maar dat geluid kon echt niet meer. 1.6 heeft wel een soepelere vermogensopbouw dan de 1.9 die er behoorlijk abrupt inkomt.
Misser vindt ik nog altijd dat ze er geen 6-bak aan hebben gehangen, zeker in de Passat.
pi_125629204
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn pa rijdt nu een Mondeo en krijgt binnenkort een Jetta, ik hoor graag nog van je :P
Ik zal het je laten weten vanavond maar het is wel een jetta van 2009 met de 105pk motor.
De mondeo is zelfs van 2008 met 125pk.
Om het compleet te maken de caddy is ook uit 2009 met 75pk.
Lang geleden dat ik alleen maar auto's van meer dan 3 jaar oud heb.
Van die Caddy is de APK de 13e van deze maand verlopen maar hier mag je dan toch nog wel mee rijden?
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:32:25 #140
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125629269
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:26 schreef Dalenbart het volgende:

[..]

Ik zal het je laten weten vanavond maar het is wel een jetta van 2009 met de 105pk motor.
De mondeo is zelfs van 2008 met 125pk.
Om het compleet te maken de caddy is ook uit 2009 met 75pk.
Lang geleden dat ik alleen maar auto's van meer dan 3 jaar oud heb.
Van die Caddy is de APK de 13e van deze maand verlopen maar hier mag je dan toch nog wel mee rijden?
Officieel alleen nog maar naar de garage. ;)
pi_125630140
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Wij hadden inderdaad de duurste uitvoering hier, die had gewoon het complete Golf 6 interieur met de plastieken zoals de Belgen dat zo mooi kunnen zeggen. Maar bij mij mag hij op de oprit komen te staan!
pi_125630577
Nou, na 2 kilometer sta ik weer aan de kant. Ben ook niet van plan nog een meter te rijden met dit ding, momenteel.
Enorme trilling in het stuur, krakende/kreunende voortrein en, zoals het voelt speling op het wiel rechtsvoor.
Nu wachten op de hulptroepen..
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:21:13 #143
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125631188
Toch nog een ritje gekregen, Almere - Leusden in een Clio.
  dinsdag 23 april 2013 @ 11:05:04 #144
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125632366
Auris weer ingeleverd bij de koepel in rdv. Dat stuk naar halte essenboom blijft toch een graf eind lopen, en uiteraard die bus naar Breda gemist.. Achja, goed voor de uurtjes.
pi_125634937
Jongens, ik heb een probleempje/vraagje.
Ik heb een rit aangenomen morgen, easyway zei dat het laat kan worden en of ik eigen vervoer heb. Ik dacht dat het redelijk dichtbij is en zei dat ik eventueel wel de fiets daar kan neerzetten om 's nachts naar huis te fietsen. Blijkt dat het 20 kilometer fietsen is. Kan ik, mocht het nodig zijn, een taxi bellen en declareren? Het is toch iets te ver fietsen denk ik. ^^
Misschien dat ik alsnog wel een auto kan regelen maar ik ben er bang voor.
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:32:27 #146
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125635016
20 km is niets, gewoon fietsen lui kreng :P
pi_125635352
Morgen mijn eerste EW motorritje! Die net op fb stond. Triumph tiger uit 2008, bodegraven - Meerkerk.
pi_125636211
Net het inschrijvingsgesprej gehad en stelde idd niet heel veel boor ! Ben dus ook aangenomen. Nu dan maar wachten op de codes en mezelf beschikbaar stellen!

Ik ga overigens voor se regio Arnhem rijden :)
pi_125636222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:43 schreef Daantke het volgende:
Triumph tiger
Tof! Sowieso even een foto maken!
pi_125637053
Probleem met de Polo was een loszittend voorwiel. Had dus best raar kunnen aflopen.
Overigens had ik dat ook niet zelf kunnen oplossen, auto's zonder reservewiel :') ...
pi_125637056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:43 schreef Daantke het volgende:
Morgen mijn eerste EW motorritje! Die net op fb stond. Triumph tiger uit 2008, bodegraven - Meerkerk.
Ik ben jaloers ;(
Nee.
pi_125639404
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik ben jaloers ;(
Anders ik wel. :'(
Lijkt mij best wel een fijne motor.

Ik ga morgen dus gewoon naar huis fietsen, vorige week een goede nachtwandeling gehad, morgen een lekker nachtfietstochtje. ^^
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:54:46 #153
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125640082
Altijd lachen die motorrijders :r .
De meeste praten alsof ze Rossi zijn op dat ding. Altijd grote mond dat zij met hun motor jou er helemaal uit trekken bij het stoplicht, maar dat is echt ook het enigste wat ze kunnen. De meeste kunnen alleen keihard rechtdoor op rechte stukken. Elke bocht waarbij en ook maar een beetje geleund moet worden achterhaal je ze zo. Ik ken toch aardig wat mensen met een motor, waarvan er maar 2 of 3 écht goed kunnen rijden.

Eigenlijk beste link, want echt goed kunnen motorrijden is best lastig en vereist ook veel kilometers maken. Die gasten die een paar ritjes per jaar doen zijn eigenlijk gewoon ongeleide projectielen.
pi_125640182
Ze raden niet voor niets aan aan het begin van het seizoen weer een opfriscursus te doen.

Blijft toch een vak apart, als ik een half jaar geen auto rijd hoef ik geen cursus te doen :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:02:06 #155
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125640359
Ha die clio was smurf blauw en der stond 8km op de teller. Best leuk ritje dus.
pi_125640808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:57 schreef Viezze het volgende:
Ze raden niet voor niets aan aan het begin van het seizoen weer een opfriscursus te doen.

Blijft toch een vak apart, als ik een half jaar geen auto rijd hoef ik geen cursus te doen :P
Als je gewoon voorzichtig bent valt het wel mee hoor. Ik heb pas weer gereden na 3 maanden, en reed er zo weer op weg, alleen als je als Rossi door de bochten wil is het wel handig om ervaring te hebben en een opfriscursus te doen. Ik ben niet echt zo'n durfal dus dat wil ik sowieso niet :P Gewoon touren, landweggetjes, dijkjes, heerlijk. Van mij hoeft het niet zo snel.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:41:50 #157
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125641850
Moest net een kangoo van de post brengen bij een of andere cleaning garage.. Bleek dat ze daar zo'n 50 postbussen per week binnen kregen om de stickers er vanaf te halen. Via de grote LM in Breda..
Die Kangoo was trouwens echt helemaal verrot, stond pas 70000 op. Maar van de versnellingsbak was niet veel meer over.
pi_125641893
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ritje zit erop.
De Jetta rijdt niet verkeerd. Was al wel ouder model dus niet te vergelijken met de nieuwe maar het rijdt net als de rest van volkswagen prima. Auto was wel een beetje uitgeleefd..
Die mondeo was helemaal drama 3e versnelling lag eruit en in de 4 ging ie heel moeilijk. Gelukkig maar een kort ritje maar wel dwars den haag door..

Hopen dat ze nog werk voor morgen hebben dus laat ze maar bellen!
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:48:52 #159
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125642114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:41 schreef zazzel het volgende:
Moest net een kangoo van de post brengen bij een of andere cleaning garage.. Bleek dat ze daar zo'n 50 postbussen per week binnen kregen om de stickers er vanaf te halen. Via de grote LM in Breda..
Die Kangoo was trouwens echt helemaal verrot, stond pas 70000 op. Maar van de versnellingsbak was niet veel meer over.
Moest je die ook in Breda brengen? Ben ik vandaag ook nog geweest met een afgeleefde Kangoo, alleen lag bij mij de koppeling van die bus tegen slippen aan met 75000 km op de teller..
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:52:49 #160
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125642293
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Moest je die ook in Breda brengen? Ben ik vandaag ook nog geweest met een afgeleefde Kangoo, alleen lag bij mij de koppeling van die bus tegen slippen aan met 75000 km op de teller..
Ja afleveren bij een cleaning garage bij het NAC stadion. Stonden idd wel meer postbussen die net gebracht waren.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:55:16 #161
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125642414
Was die van jou ook zo smerig? Die van mij was echt klote ranzig.. Beetje kut als je daar met je nette kloffie in zit
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:57:09 #162
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125642496
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef bokkepoot het volgende:
Was die van jou ook zo smerig? Die van mij was echt klote ranzig.. Beetje kut als je daar met je nette kloffie in zit
Haha ja, beetje jammer dat ik daarvoor bij de koepel in RDV moest zijn, anders had ik geen pantalon aangedaan. De "mijne" zat helemaal onder de bagger, vooruit lag bijna in 2'en. En het hele interieur was naar de klote en super smerig. Buiten dat is het altijd facking goor als alles wat je beet pakt plakt in zo'n bus.
De "mijne" kwam uit Bergen op Zoom, stonden er daar nog wel meer klaar..
pi_125642740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:54 schreef QuiCk01 het volgende:
Altijd lachen die motorrijders :r .
De meeste praten alsof ze Rossi zijn op dat ding. Altijd grote mond dat zij met hun motor jou er helemaal uit trekken bij het stoplicht, maar dat is echt ook het enigste wat ze kunnen. De meeste kunnen alleen keihard rechtdoor op rechte stukken. Elke bocht waarbij en ook maar een beetje geleund moet worden achterhaal je ze zo. Ik ken toch aardig wat mensen met een motor, waarvan er maar 2 of 3 écht goed kunnen rijden.

Eigenlijk beste link, want echt goed kunnen motorrijden is best lastig en vereist ook veel kilometers maken. Die gasten die een paar ritjes per jaar doen zijn eigenlijk gewoon ongeleide projectielen.
Nounou niet zo gefrustreerd, neem eens een proeflesje. Motorrijden is gewoon heerlijk om te doen. :9
Nee.
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:04:50 #164
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125642876
Mijne kwam uit Meppel, en ik kan je vertellen dat ik nu snap waarom iedereen Caddy wil rijden ipv zo'n gevaarte. Ik kan in een Renault Master, Ford Transit en Caddy zo'n beetje onbeperkt afstanden trappen. Maar die Kangoo kwam ik echt kapot uit na 200 km, totaal geen steun in de stoelen, zijramen die onlogisch zitten en amper overzicht geven etc.

En ik snap ook niet dat ze die bussen zo smerig kunnen laten worden, door de bus die ik elke zaterdag gebruik haal ik 1x per maand een doekje en dat gaat best.
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:07:36 #165
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125642989
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nounou niet zo gefrustreerd, neem eens een proeflesje. Motorrijden is gewoon heerlijk om te doen. :9
Maar leer dan ook rekening te houden dat je slecht zichtbaar bent en dat je er niet overal onbeperkt door moet blaffen. Zo irritant als die lui precies buiten je spiegels gaan rijden |:(
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:07:46 #166
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125642996
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere lessen gehad, waar het mij juist om gaat is dat veel motorrijders dingen doen die ze eigenlijk niet zouden moeten doen. Mij maakt het niks uit als ze zichzelf kapot rijden, maar ben toch wel gehecht aan familieleden.
pi_125643556
Ach.. En als je eenmaal motor rijdt zie je pas wat een idioten er in koekblik rondrijden. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. ;)
Nee.
pi_125645007
Gezien het prima weertje van morgen denk ik dat ik maar de toeristische route pak met die motor, in plaats van a12/a2/a27 :+

http://goo.gl/maps/m2F5l
pi_125645550

Sure? ;)
pi_125646074
De lekdijk, daar kan je wel bazig op touren _O_ Best die euro waard.
pi_125646119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:13 schreef pimknops het volgende:
[ afbeelding ]
Sure? ;)
Zal wel gewoon een pondje à 2 euro zijn denk ik, en... Declareren! :)
pi_125646630
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:29 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Zal wel gewoon een pondje à 2 euro zijn denk ik, en... Declareren! :)
Die is inderdaad twee euro volgens mij, tijdje geleden dat ik er reed met de motor.

Al moet ik 7 euro per uur betalen in plaats van dat ik het krijg, dan wil ik nog wel een rondje op zo'n Triumph hoor :)
pi_125646733
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:43 schreef Daantke het volgende:

[..]

Die is inderdaad twee euro volgens mij, tijdje geleden dat ik er reed met de motor.

Al moet ik 7 euro per uur betalen in plaats van dat ik het krijg, dan wil ik nog wel een rondje op zo'n Triumph hoor :)
Huh, wat bedoel je met dat laatste?
pi_125646759
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Huh, wat bedoel je met dat laatste?
Oh hierboven hadden ze het over 2 euro en declareren, maar die 2 euro boeit me echt geen flikker, vind het al leuk genoeg om zo'n dikke motor te rijden en nog geld te verdienen ook :Y
pi_125652813
Nou, dat was me het dagje weer wel. In de Octavia kwam ik op de A27 van Raamsdonksveer richting Utrecht goed weg. Het regende, en ik moest ritsen omdat er een rijstrook af ging. Terwijl ik keek of het kon ging het verkeer vol op de rem. Ik was toen net bezig van rijstrook te wisselen naar rechts. De auto achter mij stoof toen tussen de vangrail en mij door, gelukkig paste het. _O_

Ik raakte ondertussen de auto schuin rechtsvoor me NET niet. Het scheelde niks, net zoveel als dat je tijdens het inparkeren naar voren leunt om over je motorkap te kijken, zat ik er enkele centimeters vanaf *O*

Die Octavia reed trouwens net zo lekker als de Golf Variant, alleen is dekleurstelliung van het dashboard groen iov rood. :P Maar voor mijn gevoel was hij wel iets sneller.

Toen ik net een half uurtje thuis was belden ze weer, voor Breda-Geertruidenberg in een Transit, dus ik kon weer de bus in. Die Transit had een Eco knop, en als die aanstaat heb je een startstopsysteem(prima), maar wordt hij ook begrenst op 110 km/h. :{ Serieus, op die manier zet elke chauffeur bij het instappen routinematig al de Eco modus uit, en daarmee ook het prima werkende startstopsysteem. Ik zie niet hoe ze het konden bedenken daar bij Ford.
pi_125655468
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Babananana het volgende:
Toen ik net een half uurtje thuis was belden ze weer, voor Breda-Geertruidenberg in een Transit, dus ik kon weer de bus in. Die Transit had een Eco knop, en als die aanstaat heb je een startstopsysteem(prima), maar wordt hij ook begrenst op 110 km/h. Serieus, op die manier zet elke chauffeur bij het instappen routinematig al de Eco modus uit, en daarmee ook het prima werkende startstopsysteem. Ik zie niet hoe ze het konden bedenken daar bij Ford.
Een van mijn werkgevers rijd ook Transit, ook met zo'n ecoknop, maar ik dacht dat die in ECO stand nog wel 130 rijden kan..
pi_125667408
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Een van mijn werkgevers rijd ook Transit, ook met zo'n ecoknop, maar ik dacht dat die in ECO stand nog wel 130 rijden kan..
Bij mij was het 109 op de GPS. Het leek me geen vermogen afknijper, maar een begrenzer echt op snelheid. Hij had nog vermogen over bij 105km/h
pi_125667499
Ik had vandaag een transporter mee en tot mijn grote verbazing was het een lekker dik uitgeruste versie, zulke mogen ze me wel vaker doen!
pi_125677328

:)
  woensdag 24 april 2013 @ 13:38:11 #180
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125677996
Doe mij ook zo'n 6-serie cabrio die op FB staat met dit weer! *O*
pi_125678421
pff inderdaad lekkere wagen dat, die motor ziet er ook prima uit!
pi_125681226
Morgen 10 uurtjes werk bij de grote in Almere. Niet het leukste werk maar het zijn wel uren. Ik hoop wel dat ik nou eens meer mag dan alleen bij de wasstraat staan. Er staat altijd bij de info dat je meer mag als je er vaker gewerkt hebt en ik heb er inmiddels toch al wel een keer of vier gewerkt als het niet meer is...
pi_125684895
In het contract bij autoreset stond volgens mij dat je geen vergelijkbare diensten voor een ander bedrijf mag uitvoeren. Nou wil ik graag ook iets van privechauffeurwerk doen (erbij). Dat heeft AR niet, mag ik hier bij EW voor solliciteren denken jullie?
pi_125685811
Met dit weer mis ik het hiken wel een beetje als ik vanuit mijn kantoor naar buiten kijk.
pi_125685911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef RobinhoAjax het volgende:
In het contract bij autoreset stond volgens mij dat je geen vergelijkbare diensten voor een ander bedrijf mag uitvoeren. Nou wil ik graag ook iets van privechauffeurwerk doen (erbij). Dat heeft AR niet, mag ik hier bij EW voor solliciteren denken jullie?
Volgens mij is dat niet echt een probleem, want zoals je zegt bieden ze dat werk niet aan voor studenten. Het wordt wel een probleem als je buiten AR om bij een klant van hun gaat werken ofzo.
  woensdag 24 april 2013 @ 17:57:51 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125686653
Zo, campagne voor Het Rijk zit er op, twee maanden en 2550 kilometer verder. Dat was mooi. Op naar het volgende.
#26 || Luciano da Silva
pi_125687941
Vrijdag heeft er ook iemand een rit oldenzijl naar Eemshaven, mijn vader moet daar een Audi a3 innemen voor een collega..
Shortlease, dus de auto is een jaar oud en heeft al 50.000 km gelopen.. :)
pi_125687974
Al wat in de planning, joppie?
pi_125688242
Er komt echt geen einde aan de planning van morgen.
pi_125689539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:36 schreef Marco001 het volgende:
Vrijdag heeft er ook iemand een rit oldenzijl naar Eemshaven, mijn vader moet daar een Audi a3 innemen voor een collega..
Shortlease, dus de auto is een jaar oud en heeft al 50.000 km gelopen.. :)
Oldenzijl? Daar staat echt 1 boerderij.
pi_125689744
Vandaag 2x een prius gehad. Moet zeggen dat adaptive cruise control best wel chill is.
Voor het eerst nu mogen meemaken maar wel een toevoeging.
Morgen Leusden - Enter en Enter - Breda in een Twingo en Auris.
pi_125690053
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Oldenzijl? Daar staat echt 1 boerderij.
Had mijn vader het over, kan ook een andere plaats zijn geweest hoor. :P Oldenzijl is niet veel inderdaad. (maar wel meer als 1 boerderij. ;P )
pi_125690214
Zitten jullie allemaal op het terras of zo? Niemand neemt z'n telefoon op.
pi_125691492
Ik zit nog te twijfelen om mn beschikbaarheid aan te zetten. Misschien morgen zin in een spoedje :P Maar als je een cabrio vanuit Utrecht richting Maastricht ofzo hebt, laat maar weten :P Beetje vakantiegevoel op doen tijdens werk.
.
pi_125691642
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik zit nog te twijfelen om mn beschikbaarheid aan te zetten. Misschien morgen zin in een spoedje :P Maar als je een cabrio vanuit Utrecht richting Maastricht ofzo hebt, laat maar weten :P Beetje vakantiegevoel op doen tijdens werk.
Ik denk dat ik je teleur moet stellen.
pi_125691785
Dacht ik al.

Maar ik wil weer eens naar Limburg. Kom de laatste tijd (3/4e jaar) bijna alleen maar Noordelijk en Oostelijk van Utrecht :P
.
pi_125692215
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Had mijn vader het over, kan ook een andere plaats zijn geweest hoor. :P Oldenzijl is niet veel inderdaad. (maar wel meer als 1 boerderij. ;P )
Bedoel je niet Oldenzaal? Daar zit een redelijk grote leasemaatschappij.
pi_125692462
Ik zit hier verdomme nog steeds.
pi_125692505
Ben jij de belmiep van AR ofzo?
pi_125692570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ben jij de belmiep van AR ofzo?
Zo klinkt het wel heel denigrerend.
  woensdag 24 april 2013 @ 20:26:52 #201
207863 Obama
Barack Hussein
pi_125692629
Wie is hier pc bij Easyway?

Moesten jullie ook een route rijden zonder navigatie, tijdens de rijtest?
pi_125692688
Ach, ik ben ooit eens op een vrijdagavond om 21:15 gebeld voor een ritje, toen was er iemand volgens mij heel erg blij dat hij iemand gevonden had. Wel 10x dankjewel en sorry voor het tijdstip gehoord toen :D
Maar t gaat zeker niet om ritjes vanuit Utrecht? Anders kan ik je wellicht naar huis helpen :P
.
pi_125692778
Het is voorbij _O_. 9.5 uur plannen is wel een beetje erg lang.
pi_125692897
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is voorbij _O_. 9.5 uur plannen is wel een beetje erg lang.
Jeuj.
.
pi_125694383
quote:
9s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Sorry
pi_125694785
Morgen al vestigingswerk in Amersfoort Captain, anders had ik je uit de brand geholpen ;)
Je weet m'n nummer nog wel te vinden als je een leuk ritje binnen krijgt toch? :D
pi_125697237
quote:
9s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar is het dan eindelijk werkelijkheid geworden dat er iemand van de planning op Fok! meepraat? Dat is een mooie vooruitgang! Ben je van EW of AR?

Tot hoe laat gaat het eigenlijk meestal met het plannen, ik word ook altijd op vrij diverse tijdstippen gebeld. Soms al om 13:00, maar ook wel eens na 18:00 nog...
pi_125698763
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen al vestigingswerk in Amersfoort Captain, anders had ik je uit de brand geholpen ;)
Je weet m'n nummer nog wel te vinden als je een leuk ritje binnen krijgt toch? :D
Ja, je staat onder m'n sneltoets.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef Babananana het volgende:

[..]

Maar is het dan eindelijk werkelijkheid geworden dat er iemand van de planning op Fok! meepraat? Dat is een mooie vooruitgang! Ben je van EW of AR?

Tot hoe laat gaat het eigenlijk meestal met het plannen, ik word ook altijd op vrij diverse tijdstippen gebeld. Soms al om 13:00, maar ook wel eens na 18:00 nog...
Meestal is het om 19:00 wel klaar, maar dit wisselt nogal per dag. Ik ken dit trouwens ook alleen maar omdat ik eerst zelf chauffeur geweest ben.
pi_125701223
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, je staat onder m'n sneltoets.

[..]

Meestal is het om 19:00 wel klaar, maar dit wisselt nogal per dag. Ik ken dit trouwens ook alleen maar omdat ik eerst zelf chauffeur geweest ben.
Is het zo druk dan? Merk ik hier vrij weinig van de laatste weken :P
pi_125705060
Vandaag weer een paar uurtjes bij het plaatselijke verhuurbedrijf gewerkt, en werd meteen gevraagd of ik volgende week de hele dag wil komen. Wel fijn want je weet vantevoren hoeveel uren je gaat maken, alleen stiekem zijn 'normale' ritjes toch leuker, wat avontuurlijker.

Morgen mn eigen verjaardag vieren en dus een vrije dag zonder werk, vrijdag helpen met de opbouw van het feest van een paar vrienden dus ook geen AR. Vandaar dat de planning zo moeizaam ging, de beste chauffeur was niet beschikbaar!
  donderdag 25 april 2013 @ 01:39:26 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125706921
Zitten er inmiddels meerdere LM's in Enter waar EW/AR voor rijdt? M'n pa z'n astra moet volgende week vanuit Houten naar Enter gereden worden. Maar geen idee of EW/AR daar voor rijdt.
pi_125713521
Leuke rit nu op FB :D
Het is dat ik geen PC ben, anders had ik die rit natuurlijk gekregen aangezien het op mijn verjaardag is :7
  donderdag 25 april 2013 @ 12:14:09 #213
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125713633
Jij liever dan ik :P
pi_125713905
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:14 schreef bokkepoot het volgende:
Jij liever dan ik :P
Mwah, ik zou hem ook best willen doen hoor. :)
pi_125713996
Zo jammer dat je per se twee jaar je rijbewijs nodig hebt voor PC. Als je twee jaar bijna niet rijdt mag t wel, als je maanden fulltime hiket maar anderhalf jaar je rijbewijs hebt, mag het niet :p
  donderdag 25 april 2013 @ 12:30:14 #216
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125714256
Tsja je doet met hiken nog niet veel ervaring op hoor.
Het grootste gedeelte is snelwegkilometers en dat stelt echt niets voor, als je echt ervaring wilt hebben moet je toch door de steden heen, dat is pas ervaring opdoen ;)
pi_125714291
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef bokkepoot het volgende:
Het grootste gedeelte is snelwegkilometers en dat stelt echt niets voor, als je echt ervaring wilt hebben moet je toch door de steden heen, dat is pas ervaring opdoen ;)
Inderdaad.. Op de snelweg hoef je alleen maar een beetje op de andere bestuurders te letten. Midden in een centrum heb je ook voetgangers, fietsers, 1richtingswegen enz.
pi_125715879
Ik heb sinds gister mijn gegevens gekregen van AR om in te loggen. Nu heb ik mij beschikbaar gesteld voor vrijdag. Wordt dan morgen gezien of pas volgende week vrijdag?
pi_125716503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef kempie het volgende:
Ik heb sinds gister mijn gegevens gekregen van AR om in te loggen. Nu heb ik mij beschikbaar gesteld voor vrijdag. Wordt dan morgen gezien of pas volgende week vrijdag?
Meteen, beschikbaarheid gaat niet per week. Je kan dus ook bijvoorbeeld 's ochtends nog je beschikbaarheid van vandaag aanzetten en dan nog gebeld worden voor een spoedje.
  donderdag 25 april 2013 @ 13:31:42 #220
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125716527
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef bokkepoot het volgende:
En toch zeggen de meeste rij-instructeurs dat je van snelweg rijden het snelste leert autorijden wonderlijk genoeg...
#26 || Luciano da Silva
pi_125717115
Op de snelweg moet je altijd anticiperen en andere gebruikers in de gaten houden, omdat je met die snelheid weinig marge hebt. Daarnaast heb je altijd te maken met andere weggebruikers, in tegenstelling tot veel enkelbaans wegen.

En als PC maak je ook voornamelijk snelwegkilometers neem ik aan?
pi_125717288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 01:39 schreef zazzel het volgende:
Zitten er inmiddels meerdere LM's in Enter waar EW/AR voor rijdt? M'n pa z'n astra moet volgende week vanuit Houten naar Enter gereden worden. Maar geen idee of EW/AR daar voor rijdt.
Bij mijn weten zit er maar 1 verhuur/lm in enter namelijk die van 3 letters aan de snelweg en bij dat porschecenter. Daar heb ik vandaag een wisseltje gehad namelijk
  donderdag 25 april 2013 @ 13:50:20 #223
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125717344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef Daantke het volgende:
Op de snelweg moet je altijd anticiperen en andere gebruikers in de gaten houden, omdat je met die snelheid weinig marge hebt. Daarnaast heb je altijd te maken met andere weggebruikers, in tegenstelling tot veel enkelbaans wegen.

En als PC maak je ook voornamelijk snelwegkilometers neem ik aan?
Op de snelweg ga je met zijn allen dezelfde richting op, de meeste mensen kennen de regels van de snelweg ook vrij aardig. En marge moet je zelf houden.

In de stad komt het verkeer van alle kanten en je komt ook van alles tegen, van voetgangers tot fietsers... Daar moet je allemaal rekening mee houden. Bovendien heb je nog minder marge dan op de snelweg, als er iemand zo uit een straatje schiet kun je remmen wat je wil met 50 maar dat gaat dan toch nog hard.

Nee snelweg stelt imho weinig voor.
  donderdag 25 april 2013 @ 14:05:09 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125717893
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nee snelweg stelt imho weinig voor.
Ach, een rij-instructeur zal het allemaal wel weten.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 25 april 2013 @ 14:07:18 #225
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125717961
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ach, een rij-instructeur zal het allemaal wel weten.
Dat vertelde mijn rij instructeur altijd :D En niet bekend met de term imho?

En waarom laten ze je amper grote stukken rijden tijdens het lessen dan? Het is voornamelijk stad wat je leert bij je instructeur.

[ Bericht 6% gewijzigd door bokkepoot op 25-04-2013 15:03:05 ]
pi_125718055
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:31 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Meteen, beschikbaarheid gaat niet per week. Je kan dus ook bijvoorbeeld 's ochtends nog je beschikbaarheid van vandaag aanzetten en dan nog gebeld worden voor een spoedje.
Oké dankje ben benieuwd dan of morgen mijn eerste dagje wordt
pi_125722759
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dat vertelde mijn rij instructeur altijd :D En niet bekend met de term imho?

En waarom laten ze je amper grote stukken rijden tijdens het lessen dan? Het is voornamelijk stad wat je leert bij je instructeur.
Ik ben met lessen maar iets van drie keer op de snelweg geweest
pi_125722828
Ik één keertje, maar dat heb je als je in Leeuwarden rijdt..
pi_125723180
Tentamenweek op school, maar omdat ik op stage ben heb ik die niet. Dus morgen mijn maandelijkse EW-dagje :D
Vlaardingen - Vianen in een Swift en Culemborg - Breda in een 3-serie.
pi_125723872
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef Ordinateur het volgende:
Vandaag weer een paar uurtjes bij het plaatselijke verhuurbedrijf gewerkt, en werd meteen gevraagd of ik volgende week de hele dag wil komen. Wel fijn want je weet vantevoren hoeveel uren je gaat maken, alleen stiekem zijn 'normale' ritjes toch leuker, wat avontuurlijker.
Breda toevallig?
pi_125723894
Sta morgen op beschikbaar maar nog niet gebeld, hoop toch stiekem nog wel op een telefoontje :Y
pi_125723959
Weet iemand trouwens of je vakantiegeld krijgt bij EW?
pi_125723994
Nee, dat zit al bij het salaris in.
pi_125724123
En direct gebeld voor werk morgen, wat een service!
  donderdag 25 april 2013 @ 17:26:19 #235
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_125724953
Hier een nieuwkomer, ben privéchauffeur maar niet voor een bedrijf, heb hier en daar mijn eigen klanten. Ik lees graag af en toe even mee!
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:42:14 #236
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125730068
Heuh, heb al werk voor maandag :)

Barneveld - Meerkerk in een Ford Focus
Utrecht- Breda in een Toyota Prius
Waalwijk - Amersfoort in een VW Golf.

Allemaal 2/3 jaar oud. Typisch geval van afgelopen contract...
  donderdag 25 april 2013 @ 19:57:18 #237
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125730702
Vanochtend nog een spoedje gekregen, Breda-Hoofddorp-Vianen. 2x VW Up. Die laatste was een full option, alleen die automaat was af en toe wel de weg kwijt.. Kick down was super traag en de overschakeling van 1 naar 2 duurde super lang.. Niet heel comfortabel
pi_125744173
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:57 schreef zazzel het volgende:
Vanochtend nog een spoedje gekregen, Breda-Hoofddorp-Vianen. 2x VW Up. Die laatste was een full option, alleen die automaat was af en toe wel de weg kwijt.. Kick down was super traag en de overschakeling van 1 naar 2 duurde super lang.. Niet heel comfortabel
Dat was dan dus een Up voor de prijs van een Polo. Dan zou ik de Polo genomen hebben eerlijk gezegd.
pi_125751570
Dus wij krijgen op 10 oktober een concert (lees het nu pas op FB).
En ik had een heel mooi plan om geld in te zamelen voor OneMan, gooien ze nu de opdracht om. :'(
pi_125756179
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef Babananana het volgende:

[..]

Breda toevallig?
Nee, Eindhoven
  vrijdag 26 april 2013 @ 13:00:33 #241
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125756558
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus wij krijgen op 10 oktober een concert (lees het nu pas op FB).
En ik had een heel mooi plan om geld in te zamelen voor OneMan, gooien ze nu de opdracht om. :'(
Ik begin dat OneMan echt zat te worden om eerlijk te zijn... Ik zie meer berichten over OneMan dat EW zelf lijkt wel.
pi_125768053
T is maandag maandwissel dus ik zit weer eens zonder ritten :N

Edit: Te vroeg, toch nog 2 ritten! :)
pi_125768165
Maandag Groningen - Tiel in een Caddy en Nijmegen - Almere in een Jumpy. Busjesdag dus.
pi_125768283
Ik heb maandag een Mini Countryman en een Peugeot 208, beide nog nooit eerder gereden dus ik ben tevreden! :)
  vrijdag 26 april 2013 @ 18:10:03 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125769219
I'm in love...

#26 || Luciano da Silva
pi_125770386
Heb ik vandaag mijn maandelijkse EW-dag naast mijn stage, is het kutweer :(
Eerste rit ging verder prima, laatste auto kon ik pas om 1600 halen en door een enorme file op de A27 heb ik 'm in Breda aan de bewaker moet geven :D
Nu vanaf Bergschot naar huis ipv Rijksweg.
pi_125774026
Er zijn nog genoeg ritjes over voor maandag
pi_125823864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik vandaag mijn maandelijkse EW-dag naast mijn stage, is het kutweer :(
Eerste rit ging verder prima, laatste auto kon ik pas om 1600 halen en door een enorme file op de A27 heb ik 'm in Breda aan de bewaker moet geven :D
Nu vanaf Bergschot naar huis ipv Rijksweg.
Bergschot is sowieso beter (bij lekker weer).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 28 april 2013 @ 12:26:51 #249
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125824558
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
I'm in love...

[ afbeelding ]
Woow die ziet er echt lekker uit inderdaad! Regel proefritje in de dikste versie, dan ga ik ook mee :9
pi_125824711
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Bergschot is sowieso beter (bij lekker weer).
Ik probeer gewoon altijd Rijksweg te pakken, Bergschot is zo ver lopen altijd..
Alleen nu ging dat niet, de bewaker daar ging om half 7 weg, dus ik had 3 kwartier bij Rijksweg moeten wachten. Dus toen maar Bergschot genomen :+
pi_125842556
Zo, weer 750km weggetikt. En heel veel lekker gestuurd en 200+ gereden. Het was weer lekker druk bij de ring met allemaal kwijl spul :9~
Wat is die A31 toch lekker. Hele halen 220 kunnen rijden met als top 224 op de GPS. En hij liep nog wat door, maar ik moest in de ankers voor een prutsert :N
pi_125849552
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef S-RS het volgende:
Zo, weer 750km weggetikt. En heel veel lekker gestuurd en 200+ gereden. Het was weer lekker druk bij de ring met allemaal kwijl spul :9~
Wat is die A31 toch lekker. Hele halen 220 kunnen rijden met als top 224 op de GPS. En hij liep nog wat door, maar ik moest in de ankers voor een prutsert :N
In een 508? Ik heb altijd het idee dat dat ding bij 120kmh al zweeft...
pi_125855250
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Panthera. het volgende:

[..]

In een 508? Ik heb altijd het idee dat dat ding bij 120kmh al zweeft...
Gaat prima hoor, ook met 200+ in flauwe bochtjes met dwarsrichels gaat het prima. Maar wij hebben achter andere veren dan normaal, behoorlijk hard. Dat maakt een aardig verschil vergeleken origineel :)
  maandag 29 april 2013 @ 10:13:13 #254
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125856788
Jeeeeh op Meerkerk de bus op 3 minuten na gemist...
pi_125856851
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:13 schreef Fiorano het volgende:
Jeeeeh op Meerkerk de bus op 3 minuten na gemist...
Gewoon patat vreten in De Halte toch :7
  maandag 29 april 2013 @ 10:16:26 #256
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125856872
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gewoon patat vreten in De Halte toch :7
Die is nog dicht :(
pi_125857035
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 10:16 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Die is nog dicht :(
De Plus dan :P
pi_125857137
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Daar mag je geen patat eten
pi_125857234
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Daar mag je geen patat eten
Goed punt, goed punt... Maar je kan er wss wel patatje joppiechips kopen!
pi_125857288
Panamera Turbo op Facebook :9~ Dat zijn de betere ritten
  maandag 29 april 2013 @ 10:37:19 #261
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125857388
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Was een optie geweest ja... Nouja busje is er, op naar utrecht voor ritnr 2
  maandag 29 april 2013 @ 11:32:31 #262
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125858984
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:33 schreef Viezze het volgende:
Panamera Turbo op Facebook :9~ Dat zijn de betere ritten
Ja een Turbo ook echt ipv een "laffe" diesel of hybrid :9~
pi_125860588
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ja een Turbo ook echt ipv een "laffe" diesel of hybrid :9~
Ach ik zou al blij zijn met een aygo de laatste weken bij AR
  maandag 29 april 2013 @ 12:33:55 #264
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125861350
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef S-RS het volgende:
Ah jaloers!

Zit zelf ook al tijd te kijken om Megane RS ofzo te huren daar, maar dat is echt prijzig zeg! :'(
pi_125862242
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ah jaloers!

Zit zelf ook al tijd te kijken om Megane RS ofzo te huren daar, maar dat is echt prijzig zeg! :'(
Geen Megane huren man, veredelde diesels, klinkt helemaal nergens naar. Gewoon een swiftje huren of een polo ofzo. rent4ring.de was het ofzo. Kijk maar eens, is misschien veel geld, maar relatief goedkoop.

Heb nog een rondje meegereden, maar het ik echt een toffe baan hoor!
  maandag 29 april 2013 @ 13:08:31 #266
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125862581
Woensdag Hikers werkzaamheden in Nieuwegein. 06.30 vanuit Barneveld met de trein. Wordt leuk na morgenavond...
pi_125862773
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef S-RS het volgende:

[..]

Geen Megane huren man, veredelde diesels, klinkt helemaal nergens naar. Gewoon een swiftje huren of een polo ofzo. rent4ring.de was het ofzo. Kijk maar eens, is misschien veel geld, maar relatief goedkoop.

Relatief goedkoop :P Jezus wat een prijzen.

Wil zelf graag een keer naar de ring, maar zal uit kostenoverwegingen nog wel even duren want zelf een rondje rijden hoort er dan eigenlijk ook wel bij.
  maandag 29 april 2013 @ 13:36:45 #268
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125863505
Ze weten wel wat ze vragen daar zeg.. Spoedje Lelystad-Amsterdam maar aangenomen, toch niets beters te doen vandaag.
pi_125864007
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:14 schreef Viezze het volgende:

[..]

Relatief goedkoop :P Jezus wat een prijzen.

Wil zelf graag een keer naar de ring, maar zal uit kostenoverwegingen nog wel even duren want zelf een rondje rijden hoort er dan eigenlijk ook wel bij.
Relatief goedkoop inderdaad. Enig idee hoe die auto's worden belast als je een middagje flink gaat jagen? De banden, remmen, de benzine en weet ik veel wat allemaal vliegt er sneller doorheen dan het geproduceerd kan wordren :9 Circuit rijden is gewoon ongelovelijk duur, dus dan is zo'n swiftje relatief goedkoop. En verdomde snel :9

Zelf een rondje rijden tja, voor je het weet lig in je in de vangrail. En als je hoort wat een stukje vangrail kost blijf ik daar liever achter staan :D
  maandag 29 april 2013 @ 13:56:03 #270
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125864096
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef S-RS het volgende:

[..]

Gast die Megane RS doet nordschleife in 8 minuten ofzo, echt te bizar.

Die Swift Stage 1 kost all inc. 200 euro voor 2 laps. Dat valt me opzich nog mee idd.
Sowieso wil ik voor de eerste keer op nordschleife een fwd auto...
pi_125864219
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 13:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Relatief goedkoop inderdaad. Enig idee hoe die auto's worden belast als je een middagje flink gaat jagen? De banden, remmen, de benzine en weet ik veel wat allemaal vliegt er sneller doorheen dan het geproduceerd kan wordren :9 Circuit rijden is gewoon ongelovelijk duur, dus dan is zo'n swiftje relatief goedkoop. En verdomde snel :9

Zelf een rondje rijden tja, voor je het weet lig in je in de vangrail. En als je hoort wat een stukje vangrail kost blijf ik daar liever achter staan :D
Dat is ook een van de redenen dat ik nu nog niet op de ring zou willen rijden; eerst nog wat meer ervaring op doen. Daarnaast heb je het grotendeels zelf in de hand of je in de vangrail eindigt of niet.
pi_125867361
Ik zou sowieso eerst een rustige ronde rijden in mn eigen auto, zonder risico. Zonde van het geld om de baan te verkennen met zo'n dure huurauto.
pi_125868385
En heel veel PGR spelen
  maandag 29 april 2013 @ 19:16:14 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125875124
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 13:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Niet te zuinig inderdaad...

Je betaald niet alleen voor de vangrail, maar ook voor alle bijkomende kosten.. Vangrail kost nog geen 50 euro per strekkende meter, maar die tussenpaaltjes zitten al op 75 euro en dan komen de afsleepkosten (à 215 euro), inzet van baanmarshalls (à 60 euro p.p.p.u.) en de inzet van een veiligheidsauto (à 35 euro p.u.) er nog bij. Alle kosten zijn overigens verplicht. Nederlandse verzekeringen keren vaak wel uit, maar reken maar van yes dat je daarna op zoek mag naar een andere verzekeraar...

En het kan goed fout gaan, ook met de Ringtaxi....

#26 || Luciano da Silva
pi_125876179
Al meer mensen zich aangemeld op de "vernieuwde" portal van Easyway?

Is nog niet veel veranderd, behalve dan dat er nu in ieder geval al een stuk overzichtelijker uitziet. Daarnaast falen ze nog steeds keihard doordat je nog steeds op dezelfde manier je beschikbaarheid moet invullen, vraag me af of dat ooit nog is gaat verbeteren.
  maandag 29 april 2013 @ 19:39:34 #276
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125876216
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 15:41 schreef Panthera. het volgende:
Ik zou sowieso eerst een rustige ronde rijden in mn eigen auto, zonder risico. Zonde van het geld om de baan te verkennen met zo'n dure huurauto.
Je eigen auto zal daar meer last van ondervinden dan die Swift van 200 euro hoor. Banden, benzine en vooral de remmen die je in een paar rondjes helemaal kan afschrijven bij het keihard remmen.
pi_125876338
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:39 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Je eigen auto zal daar meer last van ondervinden dan die Swift van 200 euro hoor. Banden, benzine en vooral de remmen die je in een paar rondjes helemaal kan afschrijven bij het keihard remmen.
Die Swift is ook maar 250,- voor 6 rondjes excl. rittenkaart. Valt dus bes mee.
Als ik weer een keer die kant op ga, is de kans groot dat ik een Swiftje ga huren..http://rentracecar.de/german/preise/index.html
  maandag 29 april 2013 @ 19:42:56 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125876369
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:39 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat dus. Als je al niet wat anders kapot rijdt omdat je auto er totaal niet op voorbereid is dat je opeens het uiterste van dat ding gaat vragen..
#26 || Luciano da Silva
pi_125876461
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat dus. Als je al niet wat anders kapot rijdt omdat je auto er totaal niet op voorbereid is dat je opeens het uiterste van dat ding gaat vragen..
Jup, vorig jaar 1 rondje gereden, maar mijn auto vind de karroussel echt niet leuk. Het rechtervoorwiel schuurde lekker tegen de wielkast.. Remmen slijten er ook absurd. mijn velgen zaten na 1 ronde al onder een behoorlijk dikke laag remstof..
pi_125877596
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef Peter1612 het volgende:
Al meer mensen zich aangemeld op de "vernieuwde" portal van Easyway?

Is nog niet veel veranderd, behalve dan dat er nu in ieder geval al een stuk overzichtelijker uitziet. Daarnaast falen ze nog steeds keihard doordat je nog steeds op dezelfde manier je beschikbaarheid moet invullen, vraag me af of dat ooit nog is gaat verbeteren.
Nieuwe portal? Ik weet van niks.
pi_125879350
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:56 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Gast die Megane RS doet nordschleife in 8 minuten ofzo, echt te bizar.

Die Swift Stage 1 kost all inc. 200 euro voor 2 laps. Dat valt me opzich nog mee idd.
Sowieso wil ik voor de eerste keer op nordschleife een fwd auto...
Al gaat die in 2 minuten rond. Het is gewoon een gedrocht met een nog verrotter geluid dan een Scania ^O^

En dan nog heeft het geen zin om zo'n snel ding te huren. In een swift kun je ook in 9 minuten rond. Dat redden wij nog niet eens in een Meganè O-)

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

omdat je auto er totaal niet op voorbereid is dat je opeens het uiterste van dat ding gaat vragen..
Ding weet niet beter man :7

quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 16:09 schreef Viezze het volgende:
En heel veel PGR spelen
Dit. Een vriend van me kreeg als cadeau dat die een dag lang met een 325i racer over de ring mocht. Na een paar rondjes reed die zelfs achter die lui aan die daar maandelijks rijden en van wie die auto was O-)
  maandag 29 april 2013 @ 20:54:23 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125879430
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ding weet niet beter man :7

[..]

Vrees dat ik met de Alto op de helft met kokende motor sta :7
#26 || Luciano da Silva
pi_125881754
Gewoon net als die Sabine bij TopGear met een Ford Transit :7
pi_125892697
Het lijkt wel alsof de AR planning en administratie twee verschillende bedrijven zijn, met totaal verschillende gedragsprotocollen

Vorige week dinsdag had ik 2 ritten gedaan, en onderweg naar huis had ik mijn uren al ingevoerd. Maar toen werd ik gebeld door de planning, of ik nog een ritje kon doen. Ik ging dus rechtsomkeert en heb die rit gedaan. Omdat de website van AR nu twee keer het eerste half uur van huis uit zou aftrekken als ik die derde rit los zou invoeren, heb ik een mailtje gestuurd met alle informatie die de administratie nodig zou hebben.

Vrijdag had ik nog geen reactie, dus belde ik ze maar eens op. Toen werd ik afgewimpeld met dat ze heel veel mail krijgen en niet gaan reageren etc bla bla :r

En gister ochtend stond ik in de regen bij een bushalte in een gehucht, belt de administratie op zeer belerende toon met de klacht dat ik die 3e rit niet heb ingevuld. :N

Ik denk dat de administratie van AR onderbezet is en dat ze als cursus eens in dezelfde ruimte moeten gaan zitten als de planning, want die mensen zijn top. Altijd vriendelijk, behulpzaam, weten bijna alle antwoorden op je vragen.
pi_125892963
Administratie heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Misschien zijn ze nu iets drukker dan normaal ofzo. Alles wordt altijd wel verwerkt als ik iets fout invoer en er een mailtje achteraan gooi.
.
pi_125901369
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Vrees dat ik met de Alto op de helft met kokende motor sta :7
Dan kom je verder dan mij, ik vlieg er de eerste bocht al uit met die boot :7
pi_125901658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dan kom je verder dan mij, ik vlieg er de eerste bocht al uit met die boot :7
Haha, toen ik er reed stond in bocht 1 op de vangrail de tekst: "Welke idioot crasht hier nou?? " (maar dan in het Duits.
pi_125904345
Hahaha, maar het zal vast regelmatig gebeuren. Als je van dat lange rechte stuk komt kun je je er zo in vergissen :+
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:59:06 #289
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125919460
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef S-RS het volgende:
Al gaat die in 2 minuten rond. Het is gewoon een gedrocht met een nog verrotter geluid dan een Scania
Geluid is niet heel best inderdaad, maar als ik die journalisten mag geloven stuurt dat ding echt geweldig. Ben wel benieuwd!

Morgen VW UP en Renault Kangoo.

Ik eindig btw in Breda dus dan nog dik 2 uur met OV naar huis. 8)7
pi_125925305
Deze week weer geen tijd voor ritjes. Leuk van die roosters vol met verplichte werkcolleges :N

De opvolger van de FoFo is sinds kort ook bekend, A3 Sportback 2.0TDI 150pk. Geen Muesli-Mobiel of 2-tronic geval *O* Iemand hier dat ding al gereden? Ik kon helaas niet mee proefrijden.
.
pi_125927093
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Geluid is niet heel best inderdaad, maar als ik die journalisten mag geloven stuurt dat ding echt geweldig. Ben wel benieuwd!
Ding ging als snelste FWD of in z'n klasse ofzo de ring rond toch? Ach, als het dan toch FWD moet zijn...

woensdag 1 mei 2013 @ 07:53:38 #292
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125932780
Heuj voor het eerst dat ik vrouwelijke collega's ontmoet. Twee zelfs...
pi_125933059
Ik wilde na m'n ritjes ff langs m'n ouders, blijkt de laatste rit te eindigen naast Utrecht cs O+
pi_125935504
Zo mijn ritten sluiten vandaag niet echt lekker op elkaar aan. Net had ik een rit van Amsterdam naar Utrecht. En ik ben nu onderweg naar Zaandam om dan naar Breda te rijden. Daarna nog 2.5 uur naar huis OV'en. Ik ga dan met de fyra denk ik.
pi_125941153
Hoelaat krijg je meestal een mail van AR dat ze een rit voor je hebben?

Sta namelijk weer beschikbaar en zou nu graag wel een rit willen krijgen
pi_125941223
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef kempie het volgende:
Hoelaat krijg je meestal een mail van AR dat ze een rit voor je hebben?

Sta namelijk weer beschikbaar en zou nu graag wel een rit willen krijgen
Er wordt nu nog niet echt voor morgen gepland, dus dat kan nog de hele dag wel gebeuren.
pi_125941713
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Er wordt nu nog niet echt voor morgen gepland, dus dat kan nog de hele dag wel gebeuren.
Okee dan wacht ik nog af!! Dankje!!
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:41:39 #298
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125941762
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Morgen VW UP en Renault Kangoo.

Ik eindig btw in Breda dus dan nog dik 2 uur met OV naar huis. 8)7
Zal wel een gare Post Kangoo zijn, afleveren naast het stadion?
pi_125944019
Hee morgen 2 ritten eerste van Arnhem naar Heerlen en dan van landgraaf naar Almere die 2de is een Hyundai h200

Nog tips wat ik wel of niet moet doen op mijn eerste werkdag?
pi_125944439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:44 schreef kempie het volgende:
Hee morgen 2 ritten eerste van Arnhem naar Heerlen en dan van landgraaf naar Almere die 2de is een Hyundai h200

Nog tips wat ik wel of niet moet doen op mijn eerste werkdag?
Ik zou hem niet tegen een boom parkeren.

En je eerste auto is zo te zien een Kia Venga. Dan kan het vanaf nu bijna alleen maar beter worden.
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:55:21 #301
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125946441
Wel een matige eerste dag dan, in een Venga en een H200 :') Helaas rijdt niet heel nederland in dikke auto's...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')