Jetta en Golf zijn qua afwerking gelijk aan elkaar. Zal wel de uitvoering zijn dan...quote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Pizzabodem het volgende:
..maar is vanbinnen toch echt wel een klasse lager qua afwerking en materiaalgebruik dan de Golf 6. Vond het een beetje plastiekerig over komen. Maar kan ook komen omdat ik een Trendline heb gereden. Rijden doet hij inderdaad prima, doet wat hij moet doen.
Komt ook in een aantal reviews naar voren dat hij slechter is afgewerkt zie ik nu. Bijvoorbeeld deze: http://www.autofans.be/ri(...)luemotion-technologyquote:Op maandag 22 april 2013 22:39 schreef Babananana het volgende:
Jetta en Golf zijn qua afwerking gelijk aan elkaar. Zal wel de uitvoering zijn dan...
Heerlijk dat echte dieselgeluid, en ze zijn veel sneller bij de les als je het gas intrapt dan die common-rails.quote:Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef Rubenr3 het volgende:
Die oude 1.9TDI's klinken echt als een trekker als je het gas vol intrapt, dat is gewoon niet leuk meer!
Oh! Niks gezegdquote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef Pizzabodem het volgende:
Het vorige model Octavia (t/m vorige maand geleverd ofzo) met die motor rijdt prima. Kan gewoon goed meekomen met het verkeer, je ben zeker niet de traagste maar ook niet de snelste, vergelijkbaar met de 1.2TSI, die is ook genoeg voor de Octavia om normaal mee te komen. Als je het nieuwe model rijdt is hij helemaal goed denk ik, die is lichter en scheelt meer dan 1sec. op de 0-100. Maar liever de 2.0TDI![]()
[..]
Komt ook in een aantal reviews naar voren dat hij slechter is afgewerkt zie ik nu. Bijvoorbeeld deze: http://www.autofans.be/ri(...)luemotion-technology
Die 1.9TDI PD hebben we thuis in een Golf Variant, rijdt echt beter dan de 1.6 idd. Maar ik kan mijn vader al wel aan horen komen als hij 2 straten verderop rijdtquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef RTS91 het volgende:
Had vandaag een common-rail 1.6 TDI met 102 pk in een Caddy mee en vorige week de 1.9 TDI pompverstuiver met 105 pk in een Altea. De Altea had veel meer trekkracht onderin. Doe maar maar lekker die ouderwetse pompverstuiver VAG diesels. Heerlijk die rauwe 1.9 en 2.0 TDI, niet zo afgeknepen als die common-rails van tegenwoordig maar wel hartstikke zuinig. En dat voor een 15 jaar oude motor![]()
Amenquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef RTS91 het volgende:
Had vandaag een common-rail 1.6 TDI met 102 pk in een Caddy mee en vorige week de 1.9 TDI pompverstuiver met 105 pk in een Altea. De Altea had veel meer trekkracht onderin. Doe maar maar lekker die ouderwetse pompverstuiver VAG diesels. Heerlijk die rauwe 1.9 en 2.0 TDI, niet zo afgeknepen als die common-rails van tegenwoordig maar wel hartstikke zuinig. En dat voor een 15 jaar oude motor![]()
Ik zal het je laten weten vanavond maar het is wel een jetta van 2009 met de 105pk motor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn pa rijdt nu een Mondeo en krijgt binnenkort een Jetta, ik hoor graag nog van je
Officieel alleen nog maar naar de garage.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:26 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Ik zal het je laten weten vanavond maar het is wel een jetta van 2009 met de 105pk motor.
De mondeo is zelfs van 2008 met 125pk.
Om het compleet te maken de caddy is ook uit 2009 met 75pk.
Lang geleden dat ik alleen maar auto's van meer dan 3 jaar oud heb.
Van die Caddy is de APK de 13e van deze maand verlopen maar hier mag je dan toch nog wel mee rijden?
Wij hadden inderdaad de duurste uitvoering hier, die had gewoon het complete Golf 6 interieur met de plastieken zoals de Belgen dat zo mooi kunnen zeggen. Maar bij mij mag hij op de oprit komen te staan!quote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef Pizzabodem het volgende:
Het vorige model Octavia (t/m vorige maand geleverd ofzo) met die motor rijdt prima. Kan gewoon goed meekomen met het verkeer, je ben zeker niet de traagste maar ook niet de snelste, vergelijkbaar met de 1.2TSI, die is ook genoeg voor de Octavia om normaal mee te komen. Als je het nieuwe model rijdt is hij helemaal goed denk ik, die is lichter en scheelt meer dan 1sec. op de 0-100. Maar liever de 2.0TDI![]()
[..]
Komt ook in een aantal reviews naar voren dat hij slechter is afgewerkt zie ik nu. Bijvoorbeeld deze: http://www.autofans.be/ri(...)luemotion-technology
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |