Bedankt!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Loon wordt per maand betaald. Dus 1 maart tot 1 april komt +/- 16e april. 1 april tot 1 mei komt +/- 16 mei.
Haha thanks, voel me nu wel een noob... maar nadat ik oorlog heb gehad in Meerkerk bij de snelweglocatie moest ik het toch even checken..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:44 schreef Panthera. het volgende:
En niet meer in het vak parkeren maar achteraan aansluiten.
Waarmee heb je die dan geraakt? Ik kreeg er zelfs een Freelander 2 in dus moet wel iets hoogs zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Rubenr3 het volgende:
Gewoon door het hek naar binnen rijden, dan is daar een opening met een rood/witte balk erboven (die ik dus al eens geraakt heb) daar moet je de auto in zetten.
Dat heb ik achteraf altijd als ik die complete verhalen gelezen en gedaan heb.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef zazzel het volgende:
Haha nice, dat moet dus wel lukken. In die omschrijving doen ze net of we allemaal een stel idioten zijn die, die garage niet snappen. Maar zal wel meevallen dus.
Ja haha!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
De donau oid? Daar moest ik voor mn eerste rit ook heen
Toen ik een Caddy met imperiaal mee had, de deuk zit nog steeds in de balk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarmee heb je die dan geraakt? Ik kreeg er zelfs een Freelander 2 in dus moet wel iets hoogs zijn
Nee, ik wil sowieso nog even wachten tot ik meer zekerheid over m'n baan heb. Ondertussen lekker sparen.quote:
Ik heb dat ding ook eens geschampt met een Caddy met imperiaal. Ik dacht dat het net zou passen, maar dat was dus niet het geval.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Toen ik een Caddy met imperiaal mee had, de deuk zit nog steeds in de balk.
Ah logisch. Ik ben ook blij dat de Alto op naam van moeders staat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee, ik wil sowieso nog even wachten tot ik meer zekerheid over m'n baan heb. Ondertussen lekker sparen.
[..]
Zelfs een Transit past erin (centimeter-werk).quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarmee heb je die dan geraakt? Ik kreeg er zelfs een Freelander 2 in dus moet wel iets hoogs zijn
Nou, je hebt gedeeltelijk gelijk gekregen. Ik was om 10 uur uit bed en zat net achter de computer aan een bedrijfsplan te werken(studie dus), toen ik alsnog werd gebeld voor een spoedje. Had eigenlijk wel zin om te gaan, maar het was een ritje Geldrop-Ede en ik mocht de auto pas na 3 uur ophalen. Dan zou ik met een normale planning pas om 19uur thuis zijn, terwijl ik ook om acht uur moet trainen dus heb m maar laten lopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:29 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Dat wordt morgen, of wakker gebeld worden voor een spoedje, of op bed liggen tot een uur of 11/12 en voor de rest van de dag ook geen klap uitvoeren
Je moest eens weten hoe veel mensen het alsnog fout doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef zazzel het volgende:
Haha nice, dat moet dus wel lukken. In die omschrijving doen ze net of we allemaal een stel idioten zijn die, die garage niet snappen. Maar zal wel meevallen dus.
Dat hangt ervan af hoeveel je gewerkt hebt. Bij de loonstrook wordt de lb bepaald alsof je een jaar lang zoveel per maand zou verdienen. Als je dan over de drempel gaat waarbij je lb moet betalen, houden ze het in. In een maand dat je meer werkt dan gemiddeld betaal je dus teveel belasting, en die kan je weer terugvragen bij de aangifte.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef qua111 het volgende:
Loon wel binnen, maar helaas geen loonstrook. Deze maand(voor de 2e keer) weer geen loonbelasting afgeschreven, is dit normaal bij EW? Bij mn eerste maand werd wel loonbelasting ingehouden namelijk...
Niet helemaal. Onder de 115 euro ofzo betaal je sowieso geen loonbelasting, ook al heb je ingevuld dat je dat wel wilt.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef Babananana het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoeveel je gewerkt hebt. Bij de loonstrook wordt de lb bepaald alsof je een jaar lang zoveel per maand zou verdienen. Als je dan over de drempel gaat waarbij je lb moet betalen, houden ze het in. In een maand dat je meer werkt dan gemiddeld betaal je dus teveel belasting, en die kan je weer terugvragen bij de aangifte.
Doe mij die alfa!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Geen verstand van loonbelastingen ed. M'n enige bijbaan..
Morgen Dronryp - Amersfoort in een Caddy maxi en Veenendaal - Oldenzaal in een Alfa 147 JTD met 150PK![]()
Hoef pas om 9:10 met de bus, lekkere tijd wel. Maar wordt nog zeker een dag van zo'n 9u.
Neequote:
Haha dat was sowieso lijn 90 naar Utrecht? Qua tijdsduur geloof ik de langste buslijn van Nederland, van Zuidplein tot Utrecht duurt 2 uur en 34 minutenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef MG_13 het volgende:
Zo dat was een dagje van 5 uur. Het waait wel echt keihard! Moest trouwens met het OV van Capelle aan den IJssel naar Groot Ammers. Duurde fucking 2 uur. Dat kwam omdat je er niet rechtstreeks naartoe kunt maar moet omrijden. Heb een uur lang in een bus gezeten die de toeristische route nam, want ik heb wel 20 touringcars gezien als het er niet meer waren. Ik heb dus maar van het Hollandse landschap genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |