Nee wat dit houd ik wel voor tijden het sporten heb ik geen behoefte aan eten, daarna ook niet echt. Dus het gaat echt om overdag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat verklaart niet dat je overdag honger hebt natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:29 schreef BananaPancake het volgende:
Bonjour
Zoals beloofd een foto van m'n birthdaydressZo, nu even bekeken op groot scherm ipv telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow.. bigass photo, sorry! Ff in spoiler.
Staat je echt goed! Leuk jurkje. Wat ben je al slank!
disclaimer
Ik vind noten echt tricky. Voor je het weet heb je al te veel op, om het qua kcals als tussendoortje te nemen. Door de yoghurt vind ik dan wel weer erg lekker en vullend.quote:
je moet ook wegenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind noten echt tricky. Voor je het weet heb je al te veel op, om het qua kcals als tussendoortje te nemen. Door de yoghurt vind ik dan wel weer erg lekker en vullend.
Enneh, gefeliciteerd BP! Leuk jurkje ook!
Ik heb het idee dat ik vroeger op borrelavonden dan meerdere 'maaltijden' op een avond heb verschalktquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik vroeger op borrelavonden dan meerdere 'maaltijden' op een avond heb verschalkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, omg![]()
Als jij gaat ga ik ook!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk jurkje banana!
Ik zit hier op hete kolen totdat F thuis is. Hardlop lukte vandaag niet op mijn werk wegens drukte en nu ben ik bang dat ik zo geen zin meer heb.
134 kcal per 100 gram. Dus geen heel extreem verschil met gewone kip als ik de voedingswaardetabel mag geloven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wat doet Vegakip eigenlijk qua kcals?
Jup ik had t gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
SQ, weet niet of je een jumbo in de buurt hebt... maar er zijn momenteel veel campanges samen met flexitarier.nl dat je bij aankoop van een vlees/vis/vleesvervanger, een pakje vegakip gratis mag proberen
Top. Mijne was dus gratis, had ook "spekjes" van de vegetarische slager gekocht. Die zijn ZO lekkerquote:
Ik vind dit leuke dingen om zo af en toe een keer te gebruiken. Ben nu via Tivall Talk ook wat vleesvervangers aan het "testen" maar die vind ik toch minder. Veel gemaakter aan smaakquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Vruuger, toen de vega's alleen nog maar tofu hadden!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |