Dikke luchtquote:Op woensdag 17 april 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook een hele zak M&M's kunnen eten voor dat spul![]()
Waar is het eigenlijk van gemaakt die zooi? Puur vet?! Het weegt namelijk geen moer.
Halfvolle melk staat als ingrediënt 1, dan suiker, dan plantaardige oliën en verderop nog wat gehard vet en nog een hele zooi dingen die me ook niet lijken bij te dragen aan een goede gezondheid.quote:
gooi nog wat extra gebroken lijnzaad in je muesliquote:Op woensdag 17 april 2013 08:19 schreef Qwea het volgende:
Hmmmmm. Sinds ik ben begonnen met "dieeten" / gezonder eten, kan ik moeilijker naar de toilet.
Voedingsmeter jankt ook telkens over te weinig vezels. Maar ik eet ongeveer 40 gram muesli = vezels per dag en 4 bruine boterhammen.
Iemand nog vezeltips?
Je steelt mijn tipquote:Op woensdag 17 april 2013 08:20 schreef seasushi het volgende:
gooi nog wat extra gebroken lijnzaad in je muesli
Gewoon roepen, bij mij houden mensen er rekening mee en dat is echt alleen maar fijnquote:Op woensdag 17 april 2013 08:28 schreef seasushi het volgende:
Als mijn omgeving nou ook nog mee doet met mijn lijnen
Gisteren had er iemand speciaal een broodje met chocoladesnippers van de bakker voor me gehaald omdat ik daar vorige week zo verlekkerd naar had gekeken, en s'avonds nam er een vriend een soort gefrituurde tonijnbroodjes( Maleisch recept) mee om te proeven.
Ik heb niet zo'n zin om te roepen dat ik probeer af te vallen, maar misschien moet ik dat toch maar gaan doen. want anders blijf ik bekend staan als seasushi die altijd in is om lekkere nieuwe smaakjes te proeven.
Ga ik maar weer eens halen danquote:Op woensdag 17 april 2013 08:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
gooi nog wat extra gebroken lijnzaad in je muesli
Ik eet 200gr groente p/d. Dus de groente zit wel goed. Ik ga maar eens even lijnzaad weer scoren. Had dacht ik ook altijd zemelen, maar dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 17 april 2013 08:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je steelt mijn tip
Eh, veel drinken, bewegen en groente helpt ook.
Gewoon zeggenquote:Op woensdag 17 april 2013 08:28 schreef seasushi het volgende:
Als mijn omgeving nou ook nog mee doet met mijn lijnen
Gisteren had er iemand speciaal een broodje met chocoladesnippers van de bakker voor me gehaald omdat ik daar vorige week zo verlekkerd naar had gekeken, en s'avonds nam er een vriend een soort gefrituurde tonijnbroodjes( Maleisch recept) mee om te proeven.
Ik heb niet zo'n zin om te roepen dat ik probeer af te vallen, maar misschien moet ik dat toch maar gaan doen. want anders blijf ik bekend staan als seasushi die altijd in is om lekkere nieuwe smaakjes te proeven.
maar die paar handjes vind ik nog bestals veel klinkenquote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren bracht een collega een grote zak gele M&M's mee. Gelukkig had hij zelf in de auto de helft al op. Hij zette het op mijn bureau, want ik vind die toch zo lekker, maar ik heb ze bij een ander neergezet. Wel een paar handjes gegeten, uiteraard, maar wel beperkt gehouden. En toch maar gewoon mijn cracker met roomkaas als tussendoortje genomen.
Fietsen gaat een stuk beter als je banden opgepompt zijn
Ooh, maar ik vind dat voor een keer niet erg, eigenlijk. Ik ben niet heel streng bezig, meer gezond. Bovendien heb ik echt vele malen minder op dan anders, een overwinning dusquote:Op woensdag 17 april 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar die paar handjes vind ik nog bestals veel klinkenstel dat het 80 gram was, dan zit je al over de 400 kcals. Chocolade is evil.
oh, dan hartstikke prima. Ik kan dat nietquote:Op woensdag 17 april 2013 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ooh, maar ik vind dat voor een keer niet erg, eigenlijk. Ik ben niet heel streng bezig, meer gezond. Bovendien heb ik echt vele malen minder op dan anders, een overwinning dus
Dan vrees ik voor vrijdagquote:Op woensdag 17 april 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan serieus niet poepen als ik de dag ervoor geen lijnzaad door mijn ontbijt heb gedaan![]()
Schade van afgelopen weekend is weer ongdaan gemaakt. Alleen ga ik vanavond naar de Mexicaan en morgen ook uit eten.
Toen mijn schildklier het niet meer deed en ik daar nog niets voor kreeg ging ik eens in de week een klein beetje. Was niet cool inderdaad. Bij elke ophoging van medicatie was ik trots als er weer verbetering in zatquote:Op woensdag 17 april 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor vrijdag
Ik heb ernstige poep-issues gehad. Toen ik nog rookte ging ik makkelijk vier keer per dag. Toen ik stopte ging dat abrupt naar eens per vier dagenMomenteel zit ik weer op een gezonde 1-2 maal daags.
Volgens mij heeft die berentoko het vier maanden vol gehouden in Eindhoven voor ie failliet ging.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toen mijn schildklier het niet meer deed en ik daar nog niets voor kreeg ging ik eens in de week een klein beetje. Was niet cool inderdaad. Bij elke ophoging van medicatie was ik trots als er weer verbetering in zat![]()
Nu gewoon dagelijks inderdaad.
En ik vrees ook voor vrijdag. Ik zal proberen om op te letten maar ergens vind ik dat ook weer jammer. Eens kijken of ik een leuke mix van genieten en opletten kan vinden.
De meiden met wie ik vanavond ga wilden eerst naar zo'n Beren-cafe. Heb gezegd dat dat me de calorieën niet waard is. Wat een bagger is dat zeg
Het zit hier rond Rotterdam vol met die baggerzaken. De meeste bestaan ook wel al heel lang.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die berentoko het vier maanden vol gehouden in Eindhoven voor ie failliet ging.
Nu zit er een all you can vreet sushischuur. De zoveelste
omdat 80% van de bevolking niet zo houdt van afwisselend en avontuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zit hier rond Rotterdam vol met die baggerzaken. De meeste bestaan ook wel al heel lang.
Ook al was ik niet op mijn eten aan het letten, was ik er nog niet naartoe gegaan. Waarom zou je daar gaan eten als er voor hetzelfde geld zoveel anders, afwisselender en veel avontuurlijker te krijgen is?
Jup!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
Hallo mensen! Vraagje, eten jullie brood?
ja hoor ik wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
Ja, natuurlijk eet ik brood. Ik eet niets niet. Behalve dingen die ik niet lustquote:Op woensdag 17 april 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
lees even een paar topics terug.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:
NiceDoen jullie bijv. ook elke dag aan tussendoortjes? Die vermijd ik nu maar ivm calorien, maar of dat zo goed is?
Ik weet niet meer hoe ik moet afvallen, ga dit topic maar volgen.
Vertel eens, hoeveel kilo moet je kwijt, wat eet je nu, wat beweeg je, etc?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:
NiceDoen jullie bijv. ook elke dag aan tussendoortjes? Die vermijd ik nu maar ivm calorien, maar of dat zo goed is?
Ik weet niet meer hoe ik moet afvallen, ga dit topic maar volgen.
Ik wil er zeker 10 kwijtquote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel kilo moet je kwijt, wat eet je nu, wat beweeg je, etc?
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Even kort door de bocht: je eet te weinig. Daar krijg je honger van.
bring it on!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]Even juichen!!
Meer tussendoortjes? Heb je zin mijn lijstje van vandaag te beoordelen?
Volgens mijn fysiotherapeut. Eerst een paar minuten bekkenbodem kantelen. Dan op de wc ook zo voorovergebogen zitten met bekken naar achter, en voeten plat op de grondquote:Op woensdag 17 april 2013 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
Jep, gebroken lijnzaad door de muesli. En ziekenhuiskoffie. Maar werkt als een tierelier! Merk wel dat sinds ik meer oplet met eten, die wcbezoekjes ook een stuk makkelijker gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of naar voren om te plassen) .
k voel me een totale idioot als ik dit doe maar het werkt welGrote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:57 schreef seasushi het volgende:
[..]
Volgens mijn fysiotherapeut. Eerst een paar minuten bekkenbodem kantelen. Dan op de wc ook zo voorovergebogen zitten met bekken naar achter, en voeten plat op de grondEn dan krijg je acuut aandrang om te kakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of naar voren om te plassen) .
k voel me een totale idioot als ik dit doe maar het werkt weldisclaimer
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:57 schreef seasushi het volgende:
[..]
Volgens mijn fysiotherapeut. Eerst een paar minuten bekkenbodem kantelen. Dan op de wc ook zo voorovergebogen zitten met bekken naar achter, en voeten plat op de grondEn rustig plassen, zonder ook maar enig vorm van druk te geven is mij geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of naar voren om te plassen) .
k voel me een totale idioot als ik dit doe maar het werkt wel![]()
Belangrijkste dingen:quote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef Ambipur het volgende:
O: 2 witte bollen met beleg (Turks salami + halve plak kaas)
T: banaan
L: bol met kipfilet en soep of salade.
T: niets. als ik honger heb een snelle jelle
A: soep met courgette en sperziebonen en wat gekookte aardappeltjes, daarnaast gebakken aubergine met yoghurt + knoflook. Denk ook wat rijst erbij.
Tussen de laatste T en A nog even hardlopen
Qua drinken: iets van 5/6 bakken koffie met melk + zoetje en 's avond 2 glazen water ofzo.
Is dit wat?
Even de geijkte antwoorden vast invullen:quote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef Ambipur het volgende:
O: 2 witte bollen met beleg (Turks salami + halve plak kaas)
T: banaan
L: bol met kipfilet en soep of salade.
T: niets. als ik honger heb een snelle jelle
A: soep met courgette en sperziebonen en wat gekookte aardappeltjes, daarnaast gebakken aubergine met yoghurt + knoflook. Denk ook wat rijst erbij.
Tussen de laatste T en A nog even hardlopen
Qua drinken: iets van 5/6 bakken koffie met melk + zoetje en 's avond 2 glazen water ofzo.
Is dit wat?
Dat koffie vochtonttrekkend is was toch een hoax van jewelste?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Belangrijkste dingen:
- eet geen witbrood, maar bruinbrood. Bruin brood vult beter en bevat betere voedingsstoffen.
- eet meer (bereken eens hoeveel calorieën je op een dag verbruikt en ga daar ongeveer 500 calorieën onder zitten. Bereken dus ook even wat je allemaal binnenkrijgt, dat is voor mij moeilijk om voor jou te doen, omdat ik je hoeveelheden niet weet bij bijv. je salade en avondeten)
- drink meer water. Koffie is vochtontrekkend.
Minder belangrijke dingen:
- ontbijtkoek is gewoon koek, dus voor af en toe. Zou ik niet elke dag als tussendoortje nemen.
- beleg wat je kiest bij ontbijt is vrij vet. Ook meer voor af en toe.
Zolang je de boter dun smeert en de hagelslag achterwege laat en een dun laagje pindakaas neemt kan het primaquote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef Ambipur het volgende:
Oh, ik loop trouwens in de middag vaak (3/4 keer per week) een half uur..
Hebben jullie tips qua beleg? Liefst eet ik 2 sneetjes bruin brood met pindakaas met boter en hagelslag..
30+ kaas, rauwe ham, kipfilet, kalkoenfilet, slankie smeerkaas, runderrookvleesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef Ambipur het volgende:
Hebben jullie tips qua beleg? Liefst eet ik 2 sneetjes bruin brood met pindakaas met boter en hagelslag..
magere vleeswaren zijn:quote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:13 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
magere vleeswaren zijn:
- kipfilet (is er ook met tuinkruiden enzo)
- 20 of 30+ kaas
- rosbief of fricandeau
- 15+ of 20+ smeerkaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |