Toen mijn schildklier het niet meer deed en ik daar nog niets voor kreeg ging ik eens in de week een klein beetje. Was niet cool inderdaad. Bij elke ophoging van medicatie was ik trots als er weer verbetering in zatquote:Op woensdag 17 april 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor vrijdag
Ik heb ernstige poep-issues gehad. Toen ik nog rookte ging ik makkelijk vier keer per dag. Toen ik stopte ging dat abrupt naar eens per vier dagenMomenteel zit ik weer op een gezonde 1-2 maal daags.
Volgens mij heeft die berentoko het vier maanden vol gehouden in Eindhoven voor ie failliet ging.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toen mijn schildklier het niet meer deed en ik daar nog niets voor kreeg ging ik eens in de week een klein beetje. Was niet cool inderdaad. Bij elke ophoging van medicatie was ik trots als er weer verbetering in zat![]()
Nu gewoon dagelijks inderdaad.
En ik vrees ook voor vrijdag. Ik zal proberen om op te letten maar ergens vind ik dat ook weer jammer. Eens kijken of ik een leuke mix van genieten en opletten kan vinden.
De meiden met wie ik vanavond ga wilden eerst naar zo'n Beren-cafe. Heb gezegd dat dat me de calorieën niet waard is. Wat een bagger is dat zeg
Het zit hier rond Rotterdam vol met die baggerzaken. De meeste bestaan ook wel al heel lang.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die berentoko het vier maanden vol gehouden in Eindhoven voor ie failliet ging.
Nu zit er een all you can vreet sushischuur. De zoveelste
omdat 80% van de bevolking niet zo houdt van afwisselend en avontuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zit hier rond Rotterdam vol met die baggerzaken. De meeste bestaan ook wel al heel lang.
Ook al was ik niet op mijn eten aan het letten, was ik er nog niet naartoe gegaan. Waarom zou je daar gaan eten als er voor hetzelfde geld zoveel anders, afwisselender en veel avontuurlijker te krijgen is?
Jup!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
Hallo mensen! Vraagje, eten jullie brood?
ja hoor ik wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
Ja, natuurlijk eet ik brood. Ik eet niets niet. Behalve dingen die ik niet lustquote:Op woensdag 17 april 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
lees even een paar topics terug.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:
NiceDoen jullie bijv. ook elke dag aan tussendoortjes? Die vermijd ik nu maar ivm calorien, maar of dat zo goed is?
Ik weet niet meer hoe ik moet afvallen, ga dit topic maar volgen.
Vertel eens, hoeveel kilo moet je kwijt, wat eet je nu, wat beweeg je, etc?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:
NiceDoen jullie bijv. ook elke dag aan tussendoortjes? Die vermijd ik nu maar ivm calorien, maar of dat zo goed is?
Ik weet niet meer hoe ik moet afvallen, ga dit topic maar volgen.
Ik wil er zeker 10 kwijtquote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel kilo moet je kwijt, wat eet je nu, wat beweeg je, etc?
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Even kort door de bocht: je eet te weinig. Daar krijg je honger van.
bring it on!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]Even juichen!!
Meer tussendoortjes? Heb je zin mijn lijstje van vandaag te beoordelen?
Volgens mijn fysiotherapeut. Eerst een paar minuten bekkenbodem kantelen. Dan op de wc ook zo voorovergebogen zitten met bekken naar achter, en voeten plat op de grondquote:Op woensdag 17 april 2013 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
Jep, gebroken lijnzaad door de muesli. En ziekenhuiskoffie. Maar werkt als een tierelier! Merk wel dat sinds ik meer oplet met eten, die wcbezoekjes ook een stuk makkelijker gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of naar voren om te plassen) .
k voel me een totale idioot als ik dit doe maar het werkt welGrote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:57 schreef seasushi het volgende:
[..]
Volgens mijn fysiotherapeut. Eerst een paar minuten bekkenbodem kantelen. Dan op de wc ook zo voorovergebogen zitten met bekken naar achter, en voeten plat op de grondEn dan krijg je acuut aandrang om te kakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of naar voren om te plassen) .
k voel me een totale idioot als ik dit doe maar het werkt weldisclaimer
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:57 schreef seasushi het volgende:
[..]
Volgens mijn fysiotherapeut. Eerst een paar minuten bekkenbodem kantelen. Dan op de wc ook zo voorovergebogen zitten met bekken naar achter, en voeten plat op de grondEn rustig plassen, zonder ook maar enig vorm van druk te geven is mij geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of naar voren om te plassen) .
k voel me een totale idioot als ik dit doe maar het werkt wel![]()
Belangrijkste dingen:quote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef Ambipur het volgende:
O: 2 witte bollen met beleg (Turks salami + halve plak kaas)
T: banaan
L: bol met kipfilet en soep of salade.
T: niets. als ik honger heb een snelle jelle
A: soep met courgette en sperziebonen en wat gekookte aardappeltjes, daarnaast gebakken aubergine met yoghurt + knoflook. Denk ook wat rijst erbij.
Tussen de laatste T en A nog even hardlopen
Qua drinken: iets van 5/6 bakken koffie met melk + zoetje en 's avond 2 glazen water ofzo.
Is dit wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |