Dit dus.quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Rond 4:00 heb je meer mensen, grotere mens-dichtheid...? Denk ik?
Ik moet er niet aan denkenarme mensen...
Als je het zo zag, liepen er niet enorm veel lopers op dat moment.. Sowieso vanwege het tijdslimiet van Boston (als je 65 jaar bent en je loopt de marathon binnen 4:10 mag je meedoen, anders niet, als ik het me goed herinner)quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Rond 4:00 heb je meer mensen, grotere mens-dichtheid...? Denk ik?
Ik moet er niet aan denkenarme mensen...
Volgens mij was die explosie ook achter/onder de tribune.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Arquero het volgende:
echt te bizar voor woorden dit. Blijkbaar ook trubines ingestort.
Was Boston ook vooral niet dat je minimaal een paar andere marathons hebt moeten lopen? Tijdslimiet weet ik zo niet.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je het zo zag, liepen er niet enorm veel lopers op dat moment.. Sowieso vanwege het tijdslimiet van Boston (als je 65 jaar bent en je loopt de marathon binnen 4:10 mag je meedoen, anders niet, als ik het me goed herinner)
Tijdslimiet vooral. Als je een man tussen de..18 en 35 bent, moet je binnen 3:05 lopenquote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was Boston ook vooral niet dat je minimaal een paar andere marathons hebt moeten lopen? Tijdslimiet weet ik zo niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus.
Ja, dat wilde ik eigenlijk ook niet zien.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef GotC het volgende:
Arghhhh, foto gezien met echt..alleen..bot ipv been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |