Op de expo stond een stand van Reskin. Dat zag er wel aardig uit. Misschien is dat wat voor je.quote:Op maandag 15 april 2013 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Iets anders he. Ik heb dus (weer) flinke blaren na de 10km van zondag. Verschillende sokken al geprobeerd, maar het haalt niks uit. Gedoe! Ik denk dat de stiksels van m'n schoenen toch niet helemaal lief zijn voor m'n voetjes. Het is altijd op dezelfde plek, die blaar, en op beide voeten.
Ik zie het niet zitten om hiervoor andere schoenen aan te gaan schaffen, ik heb de schoenen nog maar net, en verder zijn ze prima.
Maar nu komt de nieuwsbrief van RunnersWorld net binnen, en daarin staat het volgende:
[..]
Hier zou ik wat aan kunnen hebben, maar wat zou voor mij het beste kunnen werken? M'n voeten worden altijd best warm, dus blarenpleisters blijven vaak niet zitten (met alle gevolgen van dien)
Hier! Links is spectaculairder dan rechtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op maandag 15 april 2013 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier!
Bekende plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds mijn Brooks geen last meer van, godzijdank
Ja doei.
[..]
Hier! Links is spectaculairder dan rechts
Wat een rotplek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zoals Arquero zegt, Reskin. Was best een mooie demo die die man gaf en misschien wel het proberen waard.
Het is alleen een plek die belast wordt tijdens het sporten, dús lastig om daar iets op te plakken dat blijft zitten. Toen ik nog tenniste had ik weleens blaren op de duim van mijn hand. Daar deed ik dan Compeed op + tape eroverheen om te fixeren. Dat werkte goed![]()
[..]
Heb daar ook wel eens last van, precies op dezelfde plek. Met m'n vorige schoenen wel iets meer dan nu, maar het blijft soms terugkomen, terwijl mijn huidige schoenen gewoon goed passen. De ene keer is het wat erger dan de andere, en dat ligt uiteraard ook aan de gelopen afstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na afloop gisteren had ik ook het gevoel dat ik ze weer te pakken had, maar het bleek dat de huid enkel wat strak was op die plekken, en er dus nog geen echte blaar gevormd was. Mijn ervaring is wel dat wanneer je de afstanden goed opbouwt, de kans op blaren kleiner is (iets met eeltvorming ook, denk ik?). Het gebruik van pleisters/vaseline/etc. heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.Get stoned
quote:Op maandag 15 april 2013 15:50 schreef Quoi het volgende:
Over schoenen gesproken...... Mijn 2 paar hardloopschoenen meegenomen naar RW en daar een stuk of 4x heen en weer gelopen met videootjes. En daar kwamen drie schokkende constateringen:
- De 'nieuwe' Asics die ik 6 wkn geleden heb aangeschaft was dan wel de nieuwere versie van mijn schoenen destijds, maar is een totaal andere schoen: minimalistischer, minder demping.
- Ik land op mijn midden/voorvoet![]()
- Ik heb geen antipronatie nodig
Het klopt dat ik zo langzamerhand wat anders ben gaan lopen, fijner, verender. Maar dat dat richting voorvoet ging, daar had ik geen idee van...
Ofwel: ik liep én met te weinig demping én met teveel correctie. Past helemaal bij de klachten die ik had (buitenkant en onderkant beide knieën).
En nu: heb ik nieuwe schoenen! Neutrale
Klinkt goed Quoi! Hopelijk gauw op pad weer! En hopelijk lopen we de Golden Ten al samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon die man wel omhelzen!Ik ga overigens wél volgende week even terug naar mijn eigen RW met hetzelfde verhaal. Wil natuurlijk wel ook van hun een alternatief, al is dat in de vorm van centjes, maar een 2e paar schoenen is ook nooit weg
Wut? Jas? Of ben je zo'n Fokker die nooit buiten komt?quote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Beau87 het volgende:
Zou ik zo in tshiry gaan lopen of mijn jasje er nog overdoen? Ik twijfel.T-shirt, no doubt.
[..]
Ouch, dat ziet er smerig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ik vermoed ook dat m'n schoenen de boosdoener zijn, aandachtspuntje voor de volgende schoenen. Maar die wil ik nu nog niet lopen, de Sauconys die ik nu heb zijn nog lang niet af.quote:Op maandag 15 april 2013 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bekende plek!
Sinds mijn Brooks geen last meer van, godzijdank
Ik heb hem net besteld. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
een Timex Ironman GPS horloge voor een goede prijs. Voor iedereen die nog een goede kwaliteit GPS horloge zoekt voor relatief weinig geld. Ik heb er best goede reviews over gelezen en als ik niet de Garmin had, had ik het wel geweten denk ik.
Ja dit dus! Ik vond het erg goed klinken, een goede oplossing voor/tegen blaren/bloedende tepels/schuurplekken.quote:Op maandag 15 april 2013 19:36 schreef Arquero het volgende:
[..]
Op de expo stond een stand van Reskin. Dat zag er wel aardig uit. Misschien is dat wat voor je.
[..]
Hm lastige plek. Wellicht kun je tape met verbandje om de hele voet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ja dat blauwe spul ofzo ja.quote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef linebear het volgende:
Heb regelmatig een blaar meer richting de grote teen. Dit weekend geexperimenteerd met sporterstape... geen blaren
Dat blauwe tape is voor spieren, niet tegen blaren of andere wonden.quote:
Ja nouja maar dat spul wat je vaker ziet iigquote:Op maandag 15 april 2013 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat blauwe tape is voor spieren, niet tegen blaren of andere wonden.
nou, was leuk! Vooral een gesprekje over alles, toen ging hij even kijken hoe ik sta, zit enzovoort. En toen buiten even rennen en dat ging hij filmen, en toen was het alweer klaar want de tijd was op.quote:
Wanneer kom je weer naar hier? en wanneer is de meet?quote:Op maandag 15 april 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hatsie....welke tijd heb je in je hoofd voor de vooroeverloop? dan pace ik je wel... zit namelijk nog te denken aan de Moro Marathon en het is een week voor de trail de fantomes dus ik zal het rustig aan doen
Leuk! Ik zat me al af te vragen of je dan toevallig in het land zou zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
mag ik ook bij de vooroeverloop??
het is tenslotte een "thuiwedstrijd" voor mij
O, pfoe, ik had voor Amsterdam in oktober 1:50 in m'n hoofd, maar dan is het alweer wat koeler en dat is helemaal verhard. Voor deze dan denk ik tussen 1:55 en 2:00, maar dat kan nog veranderen naarmate m'n HM-training vordert.quote:Op maandag 15 april 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hatsie....welke tijd heb je in je hoofd voor de vooroeverloop? dan pace ik je wel... zit namelijk nog te denken aan de Moro Marathon en het is een week voor de trail de fantomes dus ik zal het rustig aan doen
dan hobbel ik gezellig met je mee, en met mijn 1.95m hou ik je wel uit de windquote:Op maandag 15 april 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, pfoe, ik had voor Amsterdam in oktober 1:50 in m'n hoofd, maar dan is het alweer wat koeler en dat is helemaal verhard. Voor deze dan denk ik tussen 1:55 en 2:00, maar dat kan nog veranderen naarmate m'n HM-training vordert.
Ik eet ze op. Lekker, kiwi's! Flauw he!quote:Op maandag 15 april 2013 20:37 schreef Arquero het volgende:
Pas wel op he RD, je hebt gezien wat ze hier met kiwi's doen
quote:Op maandag 15 april 2013 20:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
nou, was leuk! Vooral een gesprekje over alles, toen ging hij even kijken hoe ik sta, zit enzovoort. En toen buiten even rennen en dat ging hij filmen, en toen was het alweer klaar want de tijd was op.
Volgende week de film terugkijken en dan krijg ik tips en dingen enzo. Wat ik vooral heel fijn vond was dat hij zei dat het uitgangspunt gewoon je eigen renmanier is. Ik weet dat ik niet ren zoals de meeste mensen maar dat is wel wat mijn lijf kan, en hij zei dat dat op zich gewoon goed is. Dus dat vond ik fijn
Luxe hoorquote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef GotC het volgende:
Kijk, een prive pacer voor Hatsie!
Zo, foto's uitgezocht. Nog ff uploaden en naar alle teamleden sturen, kunnen zij ermee doen wat ze willen. Ik heb overigens foto's gemaakt t/m 15km en na de marathon, for obvious reasons
Wel erg leuk dat dit soort dingen zo even op Fok afgesproken worden!quote:Op maandag 15 april 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan hobbel ik gezellig met je mee, en met mijn 1.95m hou ik je wel uit de wind
ik heb nagenoeg nooit blaren maar die zeldzame keer dat ik ze heb werkt tape voor mijquote:Op maandag 15 april 2013 20:46 schreef GotC het volgende:
Wb witte tape voor blaren: Bij sommigen helpt het iddIk kreeg er blaar-op-blaar-op-blaar door. Huu!
Vandaar m'n opmerking: Voor sommigen werkt hetquote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb nagenoeg nooit blaren maar die zeldzame keer dat ik ze heb werkt tape voor mij
voor een hardloop-date met Hatsie kom ik graag over!!quote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef Onama het volgende:
[..]
Wel erg leuk dat dit soort dingen zo even op Fok afgesproken worden!
Wanneer kom je naar NL?quote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor een hardloop-date met Hatsie kom ik graag over!!
van 1 t/m 28 augustusquote:
sstttt....anders pakt Mrs.RD google translate er nog bij, kan ze alsnog meelezenquote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef GotC het volgende:
RD is stiekem verliefd op Hats denk ik zomaarZo'n hardlooptalentje laat hij niet lopen!
Dit dus.quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Rond 4:00 heb je meer mensen, grotere mens-dichtheid...? Denk ik?
Ik moet er niet aan denkenarme mensen...
Als je het zo zag, liepen er niet enorm veel lopers op dat moment.. Sowieso vanwege het tijdslimiet van Boston (als je 65 jaar bent en je loopt de marathon binnen 4:10 mag je meedoen, anders niet, als ik het me goed herinner)quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Rond 4:00 heb je meer mensen, grotere mens-dichtheid...? Denk ik?
Ik moet er niet aan denkenarme mensen...
Volgens mij was die explosie ook achter/onder de tribune.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Arquero het volgende:
echt te bizar voor woorden dit. Blijkbaar ook trubines ingestort.
Was Boston ook vooral niet dat je minimaal een paar andere marathons hebt moeten lopen? Tijdslimiet weet ik zo niet.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je het zo zag, liepen er niet enorm veel lopers op dat moment.. Sowieso vanwege het tijdslimiet van Boston (als je 65 jaar bent en je loopt de marathon binnen 4:10 mag je meedoen, anders niet, als ik het me goed herinner)
Tijdslimiet vooral. Als je een man tussen de..18 en 35 bent, moet je binnen 3:05 lopenquote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was Boston ook vooral niet dat je minimaal een paar andere marathons hebt moeten lopen? Tijdslimiet weet ik zo niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus.
Ja, dat wilde ik eigenlijk ook niet zien.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef GotC het volgende:
Arghhhh, foto gezien met echt..alleen..bot ipv been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |