Dit moedigt mij wel aan om ook mee te doenquote:Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb al best zin in de ekiden! Gezellig in het zonnetje een beetje zitten ouwehoeren en dan ineens tussendoor even een stukkie lopen. Ik denk dat ik daar wel weer lekker voor de 5km ga. Dan hou ik meer tijd over voor in de zon zitten en ouwehoeren. Net als vorig jaar.
Ik vind zelf dat Inov-8 erg mooie schoentjes heeft voor trailrunnen. Daar ben ik nu mede naar aan het kijken. De trailroc zijn mooie lichte schoentjes met genoeg profiel. Het meeste van hun is alleen wel allemaal minimalistisch. Zo heb je bij de trailroc 235 0-drop tot de 255 die 6mm drop heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier nog tips voor schoenen voor kruising off-road/on-road met een voorkeur naar off-road? Merk duidelijk aan mijn lichaam dat de off-road fijner is voor m'n lichaam en vind het ook een grotere uitdaging, dus wil me voornamelijk daar op gaan focussen. De loop van zaterdag liet me echter ook wel weer zien dat m'n schoenen niet genoeg grip hebben voor wanneer het wat glibberiger wordt.
Ga deze vraag ook even neerleggen bij de loopclub en zelf nog even langs wat winkels als m'n geld binnen is, maar wie weet hebben jullie nog leuke tests gelezen de laatste tijd?RD misschien nog briljante tips?
quote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, de Witte Cowboy heeft ook flink moeten afzien dan. Maar toch volbracht, geweldig goed![]()
Net op mijn 5kmtje, had ik het bij de 4 een beetje moeilijk en dacht ik, zal ik even gaan wandelen? Maar toen dacht nee vrouw, dit is niks vergeleken bij wat Yur heeft moeten doorstaan. Gewoon doorlopen en gas erop!
Zo zie je maar dat jullie ook nog stimulerend voor de anderen zijn!
Ik moet nog ff zien hoe ik rond die periode met vakanties enzo zit, maar Ekiden lijkt me ook leuk en dan ga ik waarschijnlijk met de auto en mag je best meerijden. Moet je alleen ff naar Nijverdal.quote:Op maandag 15 april 2013 13:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoe nauwkeurig zijn die horloges? Mijn telefoon maakt er een potje van.. Snijdt stukken af, zigzagt op recht stukken.![]()
Estaffete in Rotterdam klinkt leuk, maar ietsjes te ver weg.. Kan ik beter kijken naar een team hier voor de batavierenrace(estafette nijmegen-enschede, 175 km in 25 etappes, start middernacht)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dropquote:Op maandag 15 april 2013 14:07 schreef robdriessen het volgende:
Kan iemand mij verwijzen naar een pagina die meer uitleg geeft over 'drop' ?
Proficiat. Jij wint vandaag de Voorspelbaarheidstrofee.quote:Op maandag 15 april 2013 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Drop
Sorry
Woeiquote:Op maandag 15 april 2013 14:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Proficiat. Jij wint vandaag de Voorspelbaarheidstrofee.
Bedankt voor je reactie. Ik snap (inmiddels, haha) wel dat het niet de bedoeling is om iedere training volle bak te gaan, zorg ook steeds dat ik voldoende over hou, gewoon kan communiceren, ademhaling normaal etc. tijdens de trainingen hoor. Doelde dan ook meer op een keer in de zoveel tijd voluit gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Niet fout bedoeld hoor, maar dat is niet echt de juiste instelling. In trainingen is het juist níet de bedoeling om PR's te lopen. Trainingen moet je gewoon rustig aan doen, zorgen dat je altijd wat over hebt. Daarmee bouw je op, als je in trainingen voluit gaat en dat meerdere keren per week dan breek je juist af. Of je moet zeggen dat je dat misschien 1 keer in de 3/4 weken zo'n training erin gooit, dan snap ik het nog. Maar dan is het nog leuker om gewoon een 5km wedstrijd te lopen, vaak ook omdat je in wedstrijden gewoon nog veel meer kan geven.
Ik moet zeggen dat ik een 5km nog steeds een net zo grote uitdaging vind als de Halve Marathon die ik laatst gelopen heb. Maar de 5km doe je dan gewoon in een veel hoger tempo, dan kan je zelfs nog meer kapot gaan dan van een HM, daar moet je toch wat meer temporiseren. De 28e heb ik weer een 5km wedstrijd, een belangrijke voor mij, want de laatste wedstrijd van de competitie. Maar ik heb er nu al kriebels van, gewoon om te zorgen dat ik dan goed in mijn vel zit en een goede voorbereiding heb. Dan knallen op die wedstrijd en hopen dat ik een PR kan lopen! En dan misschien zelfs nog 1e worden in de competitie!
Hmm, nijverdal is met de trein goed te doen..quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik moet nog ff zien hoe ik rond die periode met vakanties enzo zit, maar Ekiden lijkt me ook leuk en dan ga ik waarschijnlijk met de auto en mag je best meerijden. Moet je alleen ff naar Nijverdal.
Bring it on.quote:U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
11-08-2013: Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik, Medemblik
Meneer Swetsenegger
Onderdeel: Halve marathon, Categorie: Mannen 35
quote:
| 1 2 | [b]11-08-2013 - [url=http://www.vooroeverloop.nl]Vooroeverloop (Medemblik)[/url] Swetsenegger - HM |
Deze niets voor jou?quote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier nog tips voor schoenen voor kruising off-road/on-road met een voorkeur naar off-road? Merk duidelijk aan mijn lichaam dat de off-road fijner is voor m'n lichaam en vind het ook een grotere uitdaging, dus wil me voornamelijk daar op gaan focussen. De loop van zaterdag liet me echter ook wel weer zien dat m'n schoenen niet genoeg grip hebben voor wanneer het wat glibberiger wordt.
Ga deze vraag ook even neerleggen bij de loopclub en zelf nog even langs wat winkels als m'n geld binnen is, maar wie weet hebben jullie nog leuke tests gelezen de laatste tijd?RD misschien nog briljante tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit maar, hij staat in het lijstje:quote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ga je 'm ook lopen? Ik probeer Aquero ook zover te krijgen
| 1 | [*] hatsaflats - HM |
quote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou vooruit maar, hij staat in het lijstje:
quote:Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Arquero, kan je me toevoegen?
[ code verwijderd ]
Het lijkt me wel een hele mooie loop, maar moet eerlijk zeggen dat het idee dat ik een halve marathon zou gaan lopen me wel afschrikt.quote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ga je 'm ook lopen? Ik probeer Aquero ook zover te krijgen
Kun je hierin ook trainingsschema's (intervallen enzo) programmeren, dat jij weet?quote:Op maandag 15 april 2013 13:09 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag bij http://watch2day.nl/ een Timex Ironman GPS horloge voor een goede prijs. Voor iedereen die nog een goede kwaliteit GPS horloge zoekt voor relatief weinig geld. Ik heb er best goede reviews over gelezen en als ik niet de Garmin had, had ik het wel geweten denk ik.
zeggen dat er dus idd trainingen op geprogrammeerd kunnen worden?quote:5 Interval trainer met optie voor warming up en cooling down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |