abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 13:04:31 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_125307267
Ik heb trouwens nog even de uitslag van de dansende marathon finisher opgezocht en hij heeft 3:28:13 gelopen :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125307354
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:02 schreef Lula het volgende:

[..]

Wat goed, ik doe nog steeds zo rond de acht minuten over een kilometer en als ik die tijden dan hier zie dan vind ik dat gewoon ongelooflijk dat mensen dat kunnen. Ik kan ook echt niet sneller dan wat ik nu doe.
ik liep ook steeds 8 minuten over de kilometer. bij de laatste paar lessen daar onder gedoken (af en toe een sprintje om even gang te maken. Maar blijkbaar toch te hard.

En dan die marathonlopers, die mooi wel 42 km lang harder lopen dan ik om mijn 1e km..
  maandag 15 april 2013 @ 13:08:45 #53
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125307396
Ik wil ook meedoen aan dat Rotterdamse estafette evenement! Tof. :D
pi_125307406
Vandaag bij http://watch2day.nl/ een Timex Ironman GPS horloge voor een goede prijs. Voor iedereen die nog een goede kwaliteit GPS horloge zoekt voor relatief weinig geld. Ik heb er best goede reviews over gelezen en als ik niet de Garmin had, had ik het wel geweten denk ik :).
  maandag 15 april 2013 @ 13:10:22 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125307441
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:08 schreef Lastpost het volgende:
Die estafettelopers zijn best frustrerend als je de marathon loopt. Ben je compleet naar de kloten, komt er een estafetteloper voorbij gesprint omdat ie net is gestart :+
F means you're fucked
pi_125307545
Hoe nauwkeurig zijn die horloges? Mijn telefoon maakt er een potje van.. Snijdt stukken af, zigzagt op recht stukken. :P

Estaffete in Rotterdam klinkt leuk, maar ietsjes te ver weg.. Kan ik beter kijken naar een team hier voor de batavierenrace(estafette nijmegen-enschede, 175 km in 25 etappes, start middernacht)
pi_125307602
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Die estafettelopers zijn best frustrerend als je de marathon loopt. Ben je compleet naar de kloten, komt er een estafetteloper voorbij gesprint omdat ie net is gestart :+
Ja, hoe oneerlijk is dat ook inderdaad... _O-

Kwamen er meerderen ook in een sprint voorbij richting de 20 kilometer, want dat was hun laatste stukje, ik dacht echt: 'wat is dit?!'

De chaos op die wisselpunten leek op zich nog mee te vallen trouwens, had het erger verwacht.
Jack does it in real time...
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 13:18:31 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_125307719
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen!! Maar bij de Ekiden is het de bedoeling ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 15 april 2013 @ 13:21:14 #59
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_125307797
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:08 schreef Lastpost het volgende:
Oké, je staat op mijn lijstje :Y

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoe nauwkeurig zijn die horloges? Mijn telefoon maakt er een potje van.. Snijdt stukken af, zigzagt op recht stukken. :P

Estaffete in Rotterdam klinkt leuk, maar ietsjes te ver weg.. Kan ik beter kijken naar een team hier voor de batavierenrace(estafette nijmegen-enschede, 175 km in 25 etappes, start middernacht)
Horloges zijn wel nauwkeuriger :Y

Jammer dat de afstand een bottleneck is voor je -O- maar begrijpelijk...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 15 april 2013 @ 13:21:54 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125307816
Moet me sowieso eens gaan verdiepen in wedstrijden zodra ik soepeltjes de 10km loop, lijkt me zo leuk om ook 'echt' te lopen. :D
  maandag 15 april 2013 @ 13:28:07 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125307985
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Lastpost het volgende:
Moet me sowieso eens gaan verdiepen in wedstrijden zodra ik soepeltjes de 10km loop, lijkt me zo leuk om ook 'echt' te lopen. :D
Er zijn ook echt hele leuke 5km wedstrijdjes :Y
F means you're fucked
  maandag 15 april 2013 @ 13:28:30 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125307994
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ja, hoe oneerlijk is dat ook inderdaad... _O-

Kwamen er meerderen ook in een sprint voorbij richting de 20 kilometer, want dat was hun laatste stukje, ik dacht echt: 'wat is dit?!'

De chaos op die wisselpunten leek op zich nog mee te vallen trouwens, had het erger verwacht.
Die chaos viel mij inderdaad ook alles mee, dat was goed geregeld ^O^
F means you're fucked
  maandag 15 april 2013 @ 13:32:12 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125308113
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Er zijn ook echt hele leuke 5km wedstrijdjes :Y
Vast en zeker, maar dat loop ik nu al dusdanig soepel en makkelijk dat ik dáar dan weer niet al teveel aan vind. Vrees dat ik daar weer teveel sportman voor ben, de lat moet zo'n beetje op m'n grens liggen en het liefst nog net even iets verder qua afstand. ;)

Qua PR's etc. liggen er natuurlijk wel voldoende mogelijkheden en uitdagingen, maar die loop ik dan liever op een trainingsdag. :D
(Nu ik het zo zie staan komt dat nogal arrogant en minderwaardig tov de afstand over, zo bedoel ik het overigens niet.)
pi_125308239
Zo, de Witte Cowboy heeft ook flink moeten afzien dan. Maar toch volbracht, geweldig goed ^O^

Net op mijn 5kmtje, had ik het bij de 4 een beetje moeilijk en dacht ik, zal ik even gaan wandelen? Maar toen dacht nee vrouw, dit is niks vergeleken bij wat Yur heeft moeten doorstaan. Gewoon doorlopen en gas erop!

Zo zie je maar dat jullie ook nog stimulerend voor de anderen zijn!
pi_125308402
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:32 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Vast en zeker, maar dat loop ik nu al dusdanig soepel en makkelijk dat ik dáar dan weer niet al teveel aan vind. Vrees dat ik daar weer teveel sportman voor ben, de lat moet zo'n beetje op m'n grens liggen en het liefst nog net even iets verder qua afstand. ;)

Qua PR's etc. liggen er natuurlijk wel voldoende mogelijkheden en uitdagingen, maar die loop ik dan liever op een trainingsdag. :D
(Nu ik het zo zie staan komt dat nogal arrogant en minderwaardig tov de afstand over, zo bedoel ik het overigens niet.)
Niet fout bedoeld hoor, maar dat is niet echt de juiste instelling. In trainingen is het juist níet de bedoeling om PR's te lopen. Trainingen moet je gewoon rustig aan doen, zorgen dat je altijd wat over hebt. Daarmee bouw je op, als je in trainingen voluit gaat en dat meerdere keren per week dan breek je juist af. Of je moet zeggen dat je dat misschien 1 keer in de 3/4 weken zo'n training erin gooit, dan snap ik het nog :). Maar dan is het nog leuker om gewoon een 5km wedstrijd te lopen, vaak ook omdat je in wedstrijden gewoon nog veel meer kan geven.
Ik moet zeggen dat ik een 5km nog steeds een net zo grote uitdaging vind als de Halve Marathon die ik laatst gelopen heb. Maar de 5km doe je dan gewoon in een veel hoger tempo, dan kan je zelfs nog meer kapot gaan dan van een HM, daar moet je toch wat meer temporiseren. De 28e heb ik weer een 5km wedstrijd, een belangrijke voor mij, want de laatste wedstrijd van de competitie. Maar ik heb er nu al kriebels van, gewoon om te zorgen dat ik dan goed in mijn vel zit en een goede voorbereiding heb. Dan knallen op die wedstrijd en hopen dat ik een PR kan lopen! En dan misschien zelfs nog 1e worden in de competitie!
pi_125308403
Oef, trappetje af valt nog niet mee :D
pi_125308418
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef BlueNumber het volgende:
:D Lekker he! Ook succes met het herstel!
  maandag 15 april 2013 @ 13:45:39 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125308494
quote:
Dat ga ik straks ook eens proberen. Ff naar buiten om een klein ommetje te maken :7

/ouwelul
F means you're fucked
pi_125308570
Maleduck, Heb eigenlijk geen idee wat ik me voor moet stellen bij de ekiden, hoeveel mensen mis je nog?
pi_125308597
quote:
Oei, en dan moet je later ook nog eens omhoog..
Yur ook sterkte met je trap :P
pi_125308663
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Oei, en dan moet je later ook nog eens omhoog..
Yur ook sterkte met je trap :P
Omhoog is vele malen makkelijker dan naar beneden ;)
pi_125308715
Ik heb al best zin in de ekiden! Gezellig in het zonnetje een beetje zitten ouwehoeren en dan ineens tussendoor even een stukkie lopen. Ik denk dat ik daar wel weer lekker voor de 5km ga. Dan hou ik meer tijd over voor in de zon zitten en ouwehoeren. Net als vorig jaar. :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_125308722
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:50 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Omhoog is vele malen makkelijker dan naar beneden ;)
Beneden kun je toch op je billen doen? Treetje voor treetje, zoals een klein kindje?
Omhoog al kruipend :P
pi_125308728
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Niet fout bedoeld hoor, maar dat is niet echt de juiste instelling. In trainingen is het juist níet de bedoeling om PR's te lopen. Trainingen moet je gewoon rustig aan doen, zorgen dat je altijd wat over hebt. Daarmee bouw je op, als je in trainingen voluit gaat en dat meerdere keren per week dan breek je juist af. Of je moet zeggen dat je dat misschien 1 keer in de 3/4 weken zo'n training erin gooit, dan snap ik het nog :). Maar dan is het nog leuker om gewoon een 5km wedstrijd te lopen, vaak ook omdat je in wedstrijden gewoon nog veel meer kan geven.
Ik moet zeggen dat ik een 5km nog steeds een net zo grote uitdaging vind als de Halve Marathon die ik laatst gelopen heb. Maar de 5km doe je dan gewoon in een veel hoger tempo, dan kan je zelfs nog meer kapot gaan dan van een HM, daar moet je toch wat meer temporiseren. De 28e heb ik weer een 5km wedstrijd, een belangrijke voor mij, want de laatste wedstrijd van de competitie. Maar ik heb er nu al kriebels van, gewoon om te zorgen dat ik dan goed in mijn vel zit en een goede voorbereiding heb. Dan knallen op die wedstrijd en hopen dat ik een PR kan lopen! En dan misschien zelfs nog 1e worden in de competitie!
Weinig aan toe te voegen. En succes! 1e worden met iets is altijd lekker.
  maandag 15 april 2013 @ 13:56:46 #75
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125308906
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Het is trouwens maar goed ook Daywalk3r, dat jij gister een behoorlijke kater had. Ik ben vandaag helemaal gesloopt. Gister viel het allemaal goed mee, nergens last van eigenlijk, dus ik dacht dat ik vandaag wel een herstelloopje kon doen ofzo. Maar vandaag toch wel ernstig spierpijn gekregen, die morgen nog wel iets erger zal zijn :P. Vooral moeite met opstaan enzo, nou ja af en toe mag dat. Heb ik in ieder geval het idee dat ik iets gedaan heb gister.
Zelfs mijn compressiekousen maar weer even aangedaan voor een hopelijk snel herstel.
Dat heb ik ook wel eens na squats. Dan moet je je als oude opa uit de stoel afzetten. Mijn benen voelen goed na gisteren. Als ik mijn voeten naar boven trek dan voel ik heel licht mijn schenen en ook heel iets m'n linker wreef. Maar dat komt goed. ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')