abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2013 @ 09:42:54 #1
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_125301284

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stlen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:
Er staat niks gepland, maar voel je vrij om iets te organiseren!

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

3 tieten op 8 juni!!
-Kaasplankje
-Gripper
-Patroon
-MarcoD

De marmotte op 7 juli!!
Mogelijk definitief bazenteam Marmotte 2013 voor gezamelijk vervoer en eventueel verblijf:
-Kaasplankje: kopman
-Gripper: schaduwkopman
-MarcoD: schaduwkopman
-Pritt: wieltjesplakker
-Patroon: komt om te trainen (in D1)
-Eentwee: wegkapitein
-thecritic: wegkapitein
-janatwork: onze eigen kok _O_
-Oksel en Okselin

eerstvolgende meet:
Datum/locatie volgt
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  maandag 15 april 2013 @ 09:44:03 #2
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_125301315
Volgens mij is dit het eerste RW topic wat door mij geopend is :D
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_125302470
Zondag op de Rotterdam marathondag expres rondje rotte-brienenoord-erasmusbrug-rotte gefietst. Relaxed volk dat marathon volk. Rennen is natuurlijk voor bange dieren, maarja ieder zijn ding. Super lekker weer, achteraf blij met lange broek en armstukken (al was het maar tegen verbranden).
pi_125302777
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Patroon het volgende:

[..]
Ik val mensen in hun vrijetijd niet lastig met werkgerelateerde zaken ;)

Hoe waren de Friezen?
Oh maar Jitze praat graag en veel over medische zaken, hij zat ook gezellig met je broer te kletsen 's avonds. En hij is ook nooit te beroerd om even zn handen in een spier te zetten en voila, het is weer los. magische handjes!

De Friezen vielen best mee, ze zijn niet allemaal zo erg als jij :P
Ik heb ook leuk met mijn buurman gepraat, die kerel die 60 was en er uitzag als 40? Mooie kerel ook, die geniet ook wel van het fietsen volgens mij.
Prima geslaagd weekendje was het zo!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_125303824
Weer op de weg terug van een mooi weekend. Kom eind vd middag wel met een klein verslagje. Iig veel alleen gereden, was rustig onderweg en bij de finish en die wind was enigzins vervelend.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_125304212
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:29 schreef MarcoD het volgende:
Weer op de weg terug van een mooi weekend. Kom eind vd middag wel met een klein verslagje. Iig veel alleen gereden, was rustig onderweg en bij de finish en die wind was enigzins vervelend.
Enigszins zegt ie...
Man, Patroon en ik moesten bijna huilen toen we bovenaan de Keutenberg kwamen, en door de wind bijna weer achteruit naar beneden werden geduwd. Toen we boven op dat plateau nog een paar km de wind tegen kregen waren we het wel echt zat hoor.

Ondanks dat het je niet altijd meeviel wel lekker gereden toch? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gripper op 15-04-2013 12:22:37 ]
Mijn foto's op Flickr!
pi_125305611
Zeker lekker gereden, die stukken tegen wind in waren niet helemaal lekker voor het moraal nee. Had een klein dipje tussen eyserbosweg en keutenberg die wel weer lekker ging. Dat stuk daarna was even eenzaam tegen de wind in, op t eind aangehaakt op dat plateau en samen tot Valkenburg gereden.
pi_125308425
Zo ja pfff die wind he. Ik was er ook klaar mee. Een rit van 5 uur en dan wind tegen voor linkszij en rechtszij en maar een klein stukkie mee. Was kapot s'avonds. Laat staat in de AGR met al die heuveltjes er nog in.

Zondag waaide het ook nog zo hard maar was het wel heerlijk warm.
Haters gonna hate.
  maandag 15 april 2013 @ 14:55:51 #9
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_125311213
netjes hoor de AGR rijden.

Ik heb zondag 3 uur de beest uitgehangen. Een paar PR's aangescherpt op de heuvels bij Amerongen en Rhenen. Kwamen bij de Amerongse berg, reed een man met Veltec GranFondo kleding aan. ZIjn met z'n 3-en omhoog gestieffeld. Niet onder de 27 gekomen, continue zo 28-30 omhoog en daarna doorknallen. Grebbeberg ook lekker omhoog geknald en daarna over de dijk kop over kop jagen. Kreeg het flink warm. Had maar 1 grote bidon bij me. genoeg voor koude dagen, maar nu niet!

Morgen weer op de club, daarna relaxen. Zaterdag en zondag rijd ik de omloop van de Peel. Even kijken hoe ik dat verteer. Grappig is dat ik wedstrijden beter verteer dan clubwedstrijden. Bij clubwedstrijden word ik er afgereden maar tijdens wedstrijden rijd ik mooi middenmoot en kan ik goed meekomen. Zal wel door de tempowisselingen komen.
Superhero to the rescue!
  maandag 15 april 2013 @ 15:06:42 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125311559
De Peel is wel een mooie koers, wel een beetje uitkijken want er wordt wel veel gevallen daar.
Twee jaar geleden er nog gereden, alleen toen moest ik lossen in de finale omlopen, niet goed genoeg, teveel achterop geraakt en dan in de verkeerde waaier terechtkomen of achter een valpartij moeten remmen.
pi_125314350
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

Knap dat je, ondanks dat het niet zo goed ging, toch bent doorgereden in je eigen tempo en de 230km hebt volbracht. Dat zegt wat over je doorzettingsvermogen. Critic had ook geen goede dag en is binnendoor gestoken, misschien was kortebroek toch iets te koud (kost energie). Leuk om jullie beide te hebben ontmoet. Gripper en ik zijn mooi samen doorgereden van groep naar groep. Camerig en 3landenpunt was erg mooi, blij dat ik de 230 deed, echt genieten. Op einde was de wind over de heuvels nog vies hard. Even spookte door het hoofd van Grip en ik om de laatste finale lus niet te rijden, maar dat konden we niet verkopen op fok, waren we van mening. Na de keutenberg nog vol in de wind en valsplat naar Sibbe. Daar begon al snel de afdaling richting Valkenburg en bij het opdraaien van de Cauberg stond een grote menigte in de bocht. Bovenop de Cauberg stond mijn vriendin! Kippenvel moment. Daarna nog hard doorgetrokken naar de finish waar Grip mij nog even klop gaf. Prachtige tocht wat zonder de samenwerking met Grip een stuk lastiger was geweest.
Als je ooit met sportbalm/hotbalm gereden hebt, weet je dat dit echt niet te koud is.. Nee hoor, dit was een combi van overmoedigheid, te weinig getraint, toch te gek doen in begin en een zwaar gebrek aan klimtalent..
In begin van tocht lekker met de mannen meegereden. Op klimmen geprobeerd eigen tempo te rijden maar misschien toch iets te gek gedaan in poging dan niet teveel achterop te raken. Vanaf Gulpen heb ik een stuk afgesneden naar Eyserbosweg en daar de tocht weer opgepakt. Totaal 180km gereden dus uiteindelijk nog niet helemaal ontevreden. Kreeg zelfs na de pauze bij Gulpen nieuwe energie.. nadat ik stuk afgestoken had kwam ik in de toertocht in de volle drukte terecht, maar daar wel weer goed door kunnen rijden. Wind tegen, vals plat toch lekker tempo kunnen houden en dan echt alleen maar groep na groep ingehaald. Maar als de weg meer dan 2% omhoog ging, meteen weer vol in het rood, geparkeerd en door de helft van wat ik ingehaald had weer voorbij geklommen worden, om daarna weer op vlakke gedeeltes door te kunnen rijden. Wel tevreden dus over feit dat ik een soort 2e adem kreeg.. aan andere kant, ervaren dat conditie nog steeds behoorlijk treurig is, in aanloop naar de Marmotte toe. Werk aan de winkel dus, de komende 2,5 maand :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_125314419
Wel erg leuk trouwens om nu ff gezicht te hebben bij Patroon, eentwee en gripper.. Was gezellig!
everyone's a critic...
even you ! !
  maandag 15 april 2013 @ 16:25:32 #13
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_125314501
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
De Peel is wel een mooie koers, wel een beetje uitkijken want er wordt wel veel gevallen daar.
Twee jaar geleden er nog gereden, alleen toen moest ik lossen in de finale omlopen, niet goed genoeg, teveel achterop geraakt en dan in de verkeerde waaier terechtkomen of achter een valpartij moeten remmen.
Ik heb hem verleden jaar ook gereden en toen kon ik een nieuw voorwiel kopen. Er Wordt inderdaad zenuwachtig gereden. Er zitten echt prutsers bij die niet echt kunnen rijden, ok, ze rijden dan hard maar als er een bocht aankomt.... Gast voor me begon zijn bocht te verleggen waardoor ik op de kant werd gereden...

Ik vind de hel van brabant leuker. Daar ben ik verleden jaar 16de geworden in de einduitslag. Die kan ik helaas dit jaar niet rijden vanwege studie... En aangezien ik per blok maar 4 keer les heb is spijbelen niet echt een optie...
Superhero to the rescue!
pi_125316726
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef the_critic het volgende:

[..]

Als je ooit met sportbalm/hotbalm gereden hebt, weet je dat dit echt niet te koud is.. Nee hoor, dit was een combi van overmoedigheid, te weinig getraint, toch te gek doen in begin en een zwaar gebrek aan klimtalent..
In begin van tocht lekker met de mannen meegereden. Op klimmen geprobeerd eigen tempo te rijden maar misschien toch iets te gek gedaan in poging dan niet teveel achterop te raken. Vanaf Gulpen heb ik een stuk afgesneden naar Eyserbosweg en daar de tocht weer opgepakt. Totaal 180km gereden dus uiteindelijk nog niet helemaal ontevreden. Kreeg zelfs na de pauze bij Gulpen nieuwe energie.. nadat ik stuk afgestoken had kwam ik in de toertocht in de volle drukte terecht, maar daar wel weer goed door kunnen rijden. Wind tegen, vals plat toch lekker tempo kunnen houden en dan echt alleen maar groep na groep ingehaald. Maar als de weg meer dan 2% omhoog ging, meteen weer vol in het rood, geparkeerd en door de helft van wat ik ingehaald had weer voorbij geklommen worden, om daarna weer op vlakke gedeeltes door te kunnen rijden. Wel tevreden dus over feit dat ik een soort 2e adem kreeg.. aan andere kant, ervaren dat conditie nog steeds behoorlijk treurig is, in aanloop naar de Marmotte toe. Werk aan de winkel dus, de komende 2,5 maand :)
Om weer ff de dokter te spelen hier; sportbalm/hotbalm is broodjeaap. Het onttrekt bloed uit je spieren naar je huid om daar warmte te geven, het voelt dus warm, maar het kost je energie.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_125317100
als jij dan hier de dokter gaat spelen... dan wil ik hier toch even vertellen hoe Drs. P.A. Troon in real life is....
Al na 12km.. net de eerste klim verteerd.. komt Patroon naast me rijden en vraagt: En? Hoe hoog is jouw hartslag nu? Ik was helemaal verbaast... Dr Hartslag van het forum, die komt hartslagen vergelijken.. dacht dat ik van mijn fiets zou vallen :) :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_125317526
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:42 schreef the_critic het volgende:
als jij dan hier de dokter gaat spelen... dan wil ik hier toch even vertellen hoe Drs. P.A. Troon in real life is....
Al na 12km.. net de eerste klim verteerd.. komt Patroon naast me rijden en vraagt: En? Hoe hoog is jouw hartslag nu? Ik was helemaal verbaast... Dr Hartslag van het forum, die komt hartslagen vergelijken.. dacht dat ik van mijn fiets zou vallen :) :)
Haha, ik moet natuurlijk wel ff peilen hoe de concurrentie ervoor staat he 8-)

Maar aangezien je amper antwoord kon geven, wist ik genoeg ;) :P
pi_125317656
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef Patroon het volgende:

[..]

Haha, ik moet natuurlijk wel ff peilen hoe de concurrentie ervoor staat he 8-)

Maar aangezien je amper antwoord kon geven, wist ik genoeg ;) :P
haha we reden op het vlakke pannekoek.. :) Ik was idd de minste van ons allen (zoals al van tevoren voorspeld) maar niet al naar 12 km... niet zo aardig om mijn gedeukte ego nog een schop na te geven!! ;)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_125317674
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef the_critic het volgende:

[..]

haha we reden op het vlakke pannekoek.. :) Ik was idd de minste van ons allen (zoals al van tevoren voorspeld) maar niet al naar 12 km... niet zo aardig om mijn gedeukte ego nog een schop na te geven!! ;)
Ik zit je even te dollen gab.
pi_125317956
http://www.amstel.nl/even(...)ergt2ep#videocontrol

Ons groepje mooi compleet op de 2e passage van de Geulhemmerberg.

Zwager Grip
Patroon
Gripper
Eentwee
Critic
  maandag 15 april 2013 @ 18:14:38 #20
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125318108
Is Critic die met die blauwe jack aan? Die zit al te zwoegen idd.
pi_125318123
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Is Critic die met die blauwe jack aan? Die zit al te zwoegen idd.
Namen zijn op volgorde van passeren.
  maandag 15 april 2013 @ 18:15:49 #22
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125318152
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Ik heb hem verleden jaar ook gereden en toen kon ik een nieuw voorwiel kopen. Er Wordt inderdaad zenuwachtig gereden. Er zitten echt prutsers bij die niet echt kunnen rijden, ok, ze rijden dan hard maar als er een bocht aankomt.... Gast voor me begon zijn bocht te verleggen waardoor ik op de kant werd gereden...

Ik vind de hel van brabant leuker. Daar ben ik verleden jaar 16de geworden in de einduitslag. Die kan ik helaas dit jaar niet rijden vanwege studie... En aangezien ik per blok maar 4 keer les heb is spijbelen niet echt een optie...
Gekke daar is ook dat als je de 1e dag niet hebt uitgereden, je de volgende dag gewoon weer starten kan. Meestal is dat niet zo met een meerdaagse wedstrijd.
pi_125318529
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef Patroon het volgende:

Ons groepje mooi compleet op de 2e passage van de Geulhemmerberg.

Zwager Grip
Patroon
Gripper
Eentwee
Critic
Gripper zit daar gewoon op zijn gemakkie om zich heen te kijken :P
pi_125318678
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gripper zit daar gewoon op zijn gemakkie om zich heen te kijken :P
Het ging ook allemaal op zijn gemakje bij hem :D

2e passage Fromberg, hier hebben we er al 211km op zitten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Patroon op 15-04-2013 18:36:16 ]
pi_125318858
***kort verslagje***

http://app.strava.com/activities/48608276
Ik zat dus vanaf vrijdag middag met een groep in limburg voor een weekendje AGR, 11 fietsers + aanhang, allemaal voor de 150km. Aangezien ik de meeste km had gefietst en voor een beetje knappe tijd wou gaan ben ik vanaf de start samen met 2 anderen van de groep gaan rijden, de rest ging allemaal iets rustiger aan doen. Na twee klimmetje was het duidelijk dat er één niet helemaal meekon en de ander had slechte benen/gewoon te weinig gefietst.

Tot de eerste post veel kopwerk gedaan, ook veel mensen in het wiel gehad. Een paar keer in een groepje gezeten die in eerste instantie wel redelijk hetzelfde tempo leken te hebben maar elke keer na een paar km was ik het zat omdat het gewoon niet helemaal lekker liep en dus telkens ervoorbij gegaan opzoek naar wat beters. Laatste half uurtje tot de eerste post in een groepje van 4 gezeten, maatje + een fries op een bianchi en nog fries op een trek. Ze vonden dat ik (heuvelaf) een lekker tempo draaide en vroegen zich af of ik met de lunch thuis wou zijn, wat wel een beetje zo was. Helaas na de post niet meer teruggezien want met hun had ik denk wel een leuk groepje kunnen hebben (zelfde tempo bergop).

Na de 1e post reed ik op de Loorberg mijn maatje eraf, boven nog even rustig aangedaan om te kijken of hij terug kon komen, maar ik zag hem niet meer en ben maar verder gegaan.

Na de loorberg werd het steeds rustiger en bij de camerig en het drielandenpunt was het ook nog erg rustig met maar een handjevol fietsers, ik zat dus voor de grote groepen (die kwam ik weer tegen op de terugweg vanaf het drielandenpunt).
Vanaf het drielandenpunt richting de 2e verzorgingspost met goede benen en een gezond verlangen naar hoe ik de kruisberg en de eyserbosweg zou gaan verteren.
Op de eyserbosweg had ik een kleine mindfuck, ik vond het best lekker lopen maar had helemaal niet aan het steile stukje door het bos gedacht wat dus tandenbijten en harken werd.

Daarna vol goede moed verder gegaan op naar de keutenberg waar ik dus een klein beetje tegen op zag na de eyserbosweg. Onderweg de hulsberg en de fromberg welke voor veel mensen duidelijk teveel was, een best aantal lopers maar niet superdruk, al die lopers gaven me weer goede moraal.
Tussen de 2e post en de keutenberg zat ook nog wat leuke stukken met een erg vervelend windje en als je dan alleen rijdt breekt dat je wel een beetje op. Met de keutenberg in zicht steeg het moraal weer naar oude waarden waardoor ik met een soort van plezier de klim begon en hem best aardig verteerde, richting de top versnellend om op het eind vol tegen de wind in te moeten beuken. Met een andere fietser op driekwart samen gaan werken om het lijden iets te verminderen. Eenmaal bij de bebouwing door de dorpjes richting de Cauberg gereden op een mooi tempo om vervolgens over de Cauberg naar de finish te rijden om daar aan te komen in een nog rustig maar toch gezellig finishdorp.

Kleine opsomming:
-geen drukte gezien (op de file bij de finish in de namiddag na dan)
-niet gelopen
-volgens het strava segment; 142,8 km met een gemiddelde van 27,5 en een brutotijd van 5.18, 2000 hm
-goede benen
-leuke sfeer
-weinig geslapen dit weekend

En toen zondag nog een klein rondje gefietst richting mechelen om daar de profs langs te zien komen, heen met arm/beenstukken en terug voor het eerst wat uv stralen op het blanke huidje laten schijnen. Erg! lekker kan ik vertellen *O* .
Na de doorkomst bij mechelen richting huisje gegaan om even te douchen en daarna naar valkenburg te gaan om daar twee keer de profs over de cauberg te zien komen. Machtig mooi zoals sommige mannen daar omhoog fietsen. Daarna bij een erg lekkere italiaan gegeten om daarna allemaal barretjes af te gaan.
Ben nu doodmoe en ga ook maar vroeg slapen want dat heb ik te weinig gedaan dit weekend.
pi_125319604
Oh vergeten dat ik bijna de zijkant in werd geduwt door een schakelfout/slecht afgesteld materiaal van iemand met wie ik gelijktijdig de keutenberg op reed.
http://www.amstel.nl/even(...)ttotaal#videocontrol
Reactie vermogen was in ieder geval nog in orde.
pi_125320127
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef MarcoD het volgende:
Oh vergeten dat ik bijna de zijkant in werd geduwt door een schakelfout/slecht afgesteld materiaal van iemand met wie ik gelijktijdig de keutenberg op reed.
En meteen demarreren ook ^O^
pi_125320341
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef MarcoD het volgende:
Lol, daarna hoorde je die ketting nog een keer knallen. :D
pi_125320780
Op het vlakke was het wel een goede maat, trapte lekker door ^O^
pi_125320977
Wat had hij met zijn versnellingen?
pi_125321108
Denk dat bij grote kracht op de ketting die oversloeg/doortrapte ofzo.
pi_125321146
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:20 schreef MarcoD het volgende:
Denk dat bij grote kracht op de ketting die oversloeg/doortrapte ofzo.
Te groot rijden op een steil stuk en dan willen schakelen gaat vaak niet goed idd.
pi_125321185
Gaaf die filmpjes. Mooie verhalen ook mannen.
  maandag 15 april 2013 @ 19:42:14 #34
545 dop
:copyright: dop
pi_125322080
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:17 schreef Patroon het volgende:
Wat had hij met zijn versnellingen?
aan het geluid te horen versleten cassette
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 15 april 2013 @ 19:59:40 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125322997
Ik dacht springende hemstrings of een schot hagel. Je zat natuurlijk wel dicht bij de Duitse grens, tenminste, voor Noord Hollandse begrippen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_125324426

Mijn vriendin geeft gewoon wat mannen op de Cauberg klop, en heeft zelfs nog tijd om even 2 vingers in haar neus te steken :D #heldin

[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 15-04-2013 20:39:27 ]
pi_125325291
^O^
  maandag 15 april 2013 @ 21:47:55 #38
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125329603
Hahahaha, geniaal! Frau Appeltaart krijgt pluskudo's!
  maandag 15 april 2013 @ 22:04:44 #39
130803 Gripper
Get a grip
pi_125330796
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:30 schreef Patroon het volgende:

[..]

Mwah, soepeltjes... Kijk eens hoe de cauberg op het laatst ging, dat was lomp stoempen hoor!

http://www.amstel.nl/even(...)rtclose#videocontrol

(Komt ook omdat ik niet meer lichter kon schakelen en patroon lekker op z'n trippeltje omhoog mocht dansen)

Bij de foto's zitten ook best een paar mooie platen, maar ik wil daar eigenlijk niet zoveel geld voor betalen. Hoewel, je kunt ook alle 53 persoonlijke foto's digitaal in een download krijgen voor 20¤, en dan zelf laten afdrukken. Das misschien wel leuk. Kano, jij en Puala moeten gewoon eens een goeie reportage schieten tijdens een fietsmeet!

[ Bericht 15% gewijzigd door Gripper op 15-04-2013 22:13:55 ]
Mijn foto's op Flickr!
pi_125330876
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef Gripper het volgende:

[..]

Mwah, soepeltjes... Kijk eens hoe de cauberg op het laatst ging, dat was lomp stoempen hoor!

http://www.amstel.nl/even(...)rtclose#videocontrol

(Komt ook omdat ik niet meer lichter kon schakelen en patroon lekker op z'n trippeltje omhoog mocht dansen)
Haha moest even gezegd worden he o|O :)
Ik heb hem wel veel minder nodig gehad dan vorig jaar. Laatste steile klimmen omdat mijn benen echt volledig vol zaten. Een compact zou voor mij perfect zijn.
pi_125330921
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn vriendin geeft gewoon wat mannen op de Cauberg klop, en heeft zelfs nog tijd om even 2 vingers in haar neus te steken :D #heldin
Die mensen rechts :D

Lopen op de Cauberg :D
pi_125331454
Hier komt de HSL Grip & Patroon op de Camerig:

http://www.amstel.nl/even(...)igextra#videocontrol
  maandag 15 april 2013 @ 22:56:53 #43
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125334176
Zondag rij ik m'n eerste koers, soort recreanten-ding. Uur. Ben benieuwd.
pi_125334462
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Oksel het volgende:
Zondag rij ik m'n eerste koers, soort recreanten-ding. Uur. Ben benieuwd.
Leuk man! Gaaf, zal je vast goed afgaan!
  maandag 15 april 2013 @ 23:02:55 #45
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125334623
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Leuk man! Gaaf, zal je vast goed afgaan!
Ja, 't is vlak en kort. Uurtje knallen op max. kan ik wel.

Ben alleen bang voor m'n fiets. Maargoed. Zet wel even wat goedkopere wielen erin, dat scheelt weer 500 EUR als ik alles aan gort fiets.
pi_125334717
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ja, 't is vlak en kort. Uurtje knallen op max. kan ik wel.

Ben alleen bang voor m'n fiets. Maargoed.
Yep, vandaag deed ik niet mee ivm tentamens en hoorde net dat er een valpartij was. Iemand frame in 2en en ambulance erbij... Beter rij je snel met een groepje weg.
  maandag 15 april 2013 @ 23:05:00 #47
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125334771
Voorin direct bedoel je? Niet in groot peleton fietsen.

http://www.nachtvanhengelo.nl/rondevandetuindorpvijver/

Die dus.
pi_125334860
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:30 schreef Patroon het volgende:

[..]

2e passage Fromberg, hier hebben we er al 211km op zitten.
Net Jens Voigt die Grippert :o
pi_125335033
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef Oksel het volgende:

Die dus.
Nee ik bedoel, probeer weg te komen met een groepje..in een kopgroep heb je minder kans om achter een valpartij te zitten.
pi_125336730
Jeuj de eerste randjes op armen en benen zijn zichtbaar *O*
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_125337269
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ben alleen bang voor m'n fiets. Maargoed. Zet wel even wat goedkopere wielen erin, dat scheelt weer 500 EUR als ik alles aan gort fiets.
Goed excuus om weer een nieuwe te kopen :)
Het zou me niet verbazen als je gelijk goed meedoet, succes!
pi_125339097
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef forty-two het volgende:
Jeuj de eerste randjes op armen en benen zijn zichtbaar *O*
De randjes op mijn benen zijn nooit weggeweest 8-)
eten!!!
pi_125341899
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef janatwork het volgende:

[..]

De randjes op mijn benen zijn nooit weggeweest 8-)
De hele winter met je fietsbroek aan onder de zonnebank liggen, zo kan ik het ook :P :D
pi_125341965
ik heb ze na de agr ook weer op mijn benen staan.. voelt weer vertrouwt :)
everyone's a critic...
even you ! !
  dinsdag 16 april 2013 @ 07:17:44 #55
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125342001
quote:

Die dus.
Laat je niet bang maken, gewoon goed opletten en niet achter sukkels gaan rijden die niet kunnen sturen.

Angst is een slechte raadgever. Vertrouwen en rust moet je hebben in een peloton.
pi_125342110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Laat je niet bang maken, gewoon goed opletten en niet achter sukkels gaan rijden die niet kunnen sturen.

Angst is een slechte raadgever. Vertrouwen en rust moet je hebben in een peloton.
Precies. Ken wel gasten die in cyclo's echt kneiterhard rijden maar in koersen toch meer bezig zijn met hun 3000+ euro fiets en met samen geknepen billen achterin hangen.
pi_125342121
en je kunt wel invloed hebben, maar voorkomen nooit. Zelfs bij de profs zijn er renners die altijd vallen, en renners die weinig vallen.. Maar er is geen enkele renner die nooit valt.
Goed andere renners scannen op nerveus gedrag, slechte bochten, onzekerheden etc..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_125342384
Ik zat toen ik begon vaak wat angstig op de fiets en ging toen ook een paar keer op m'n bek omdat ik achter valpartijen zat.

Tegenwoordig denk ik niet meer aan vallen en val ik ook bijna niet meer (ff afkloppen natuurlijk)
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:12:20 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125342450
Net als met het varen bij mij, mensen die bang zijn om om te gaan zijn juist de mensen die altijd omgaan.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:57:26 #60
130803 Gripper
Get a grip
pi_125343037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:13 schreef the_critic het volgende:
ik heb ze na de agr ook weer op mijn benen staan.. voelt weer vertrouwt :)
Ik ook... maar dan wel op mn kuiten, dus dat wordt straks 2-tone bruin als mn kniestukken ook niet meer aan hoeven. :)
Mijn foto's op Flickr!
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:02:49 #61
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_125344653
quote:

Die dus.
Mooi, ziet er uit als een makkelijk en snel rondje. 2 echte bochten en de rest is gewoon beetje bijsturen. Zorgen dat je vooraan fietst (niet op kop, want dan doe je al het werk en komen ze je voorbij in de laatste ronde). zorg dat je op tijd bent en kijk hoe de amateurs door de bochten gaan en probeer die lijn te pakken (geen tegenliggers dus pak die apex). Als je de bochten goed neemt hoef je ook minder aan te zetten en word je minder moe en kun je makkelijker weg komen en blijven.

Als je in je eentje weg wilt ga pas in de laatste paar ronden proberen, tot die tijd gebruik maken van mensen voor je. Laat hen maar de wind breken en de snelheid bepalen. Uiteraard als er een groepje ontstaat moet je erbij zitten. Wielrennen is meer dan hard rijden...
Superhero to the rescue!
pi_125346141
2e rij is meestal prima. Kan je snel naar voren als het moet. idd niet teveel op kop maar ook niet achterin hangen. En niet helemaal in het midden van het peloton, als je dan toch in het midden rijdt, houdt dan links of rechts maar niet midden, midden.
Haters gonna hate.
pi_125346778
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:01 schreef CyclingGirl het volgende:
2e rij is meestal prima. Kan je snel naar voren als het moet. idd niet teveel op kop maar ook niet achterin hangen. En niet helemaal in het midden van het peloton, als je dan toch in het midden rijdt, houdt dan links of rechts maar niet midden, midden.
Gisteren vielen ze rond 6e positie. Is zo verschillend.
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:35:14 #64
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_125351167
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Tsja zeg dat maar eens tegen Tom Boonen,die zal het niet geheel met je eens zijn. Peleton in het midden maakt soms rare zwiepers voor de eventuele onwetende hier
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_125353024
Bij de dames zijn de meeste valpartijen in het midden van het midden, dus als je midden links of rechts rijdt heb je vaak geluk en kan je er nog omheen.
Haters gonna hate.
  dinsdag 16 april 2013 @ 14:25:00 #66
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_125353034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Tsja zeg dat maar eens tegen Tom Boonen,die zal het niet geheel met je eens zijn. Peleton in het midden maakt soms rare zwiepers voor de eventuele onwetende hier
Tja, het gebeurt zelf de beste. Het is een kwestie van goed op blijven letten, zorgen dat je altijd een beetje naar links of naar rechts kunt, proberen vooruit te kijken en zorgen dat je niet achter een kneus zit. Vaak als mensen moe worden of boven hun macht moeten rijden maken ze domme fouten. Zaterdag en zondag doen er 190 man mee. Daarachter een karavaan. Om daar als fietser in verzeild te raken is ook niet fijn, het kunnen rijden met een volgauto achter een peloton dat op tempo rijdt is moeilijker dan je denkt (hoewel met 70 achter een bwm x5 hangen heeft ook wat).
Superhero to the rescue!
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:04:59 #67
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_125354472
En dan zeggen ze dat wielrenners het fietsen een slechte naam geven...http://www.powned.tv/nieu(...)r_in_nieuwegein.html
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_125355154
Wat een bazin, die frau apfelstrudel! :)

Gisteren uiteindelijk niet meer gefietst, omdat ik zondag/maandagnacht flink darm- en maagproblemen kreeg. Voel me nu inmiddels wel beter gelukkig, misschien dat ik vanavond nog voorzichtig een paar km's ga doen. Zie het wel.
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:08:54 #69
130803 Gripper
Get a grip
pi_125357172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En dan zeggen ze dat wielrenners het fietsen een slechte naam geven...http://www.powned.tv/nieu(...)r_in_nieuwegein.html
Sorry mensen, maar soms heb ik mn lusten gewoon niet onder controle. :@
Mijn foto's op Flickr!
pi_125359042
Zondag op afspraak Teutenborgerwald tocht. 115km.
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:35:36 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125360551
Eerste keer op de fiets naar het werk is ook weer gebeurd!
pi_125366657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:53 schreef Patroon het volgende:
Leuk. Kom je misschien wel tegen dan :)
pi_125366863
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Leuk. Kom je misschien wel tegen dan :)
Ik jullie niet .

Ben van plan om deze te gaan fietsen.
pi_125367984
Normaal ga ik "trainen" hier in het park. Gewoon effe na het werk een uurtje knallen, maar vandaag was dat voor het laatst.
Té veel kinderen, honden, bejaarde en slingerende fietsers, rollerskaters en ander "gevaar-veroorzakend-grut", dat met het mooie weer alleen maar meer wordt.
Dus, om mijn uurtje fietsen per dag te kunnen doen en om cardio te kunnen trainen heb ik een setje rollers aangeschaft. (kan ik tenminste ook zonder shirt op ons dakterras fietsen om mijn gehele lichaam te laten bruinen)

dinsdag 16 april 2013 @ 20:21:09 #75
130803 Gripper
Get a grip
pi_125368038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste keer op de fiets naar het werk is ook weer gebeurd!
In 1x, of met ff uitpuffen halverwege? ;) :P
Mijn foto's op Flickr!
pi_125368358
Of de vorm is er, of ik maak goede stappen de laatste tijd. Paar maand geleden reed ik zulke trainingen in D1 rond 27gem. Vandaag 29,1. Waaide hard.

http://app.strava.com/activities/49116907
pi_125368402
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:27 schreef Patroon het volgende:
Of de vorm is er, of ik maak goede stappen de laatste tijd. Paar maand geleden reed ik zulke trainingen in D1 rond 27gem. Vandaag 29,1. Waaide hard.

http://app.strava.com/activities/49116907
Het is 15 graden warmer, dat betekent dunnere lucht en dat scheelt 1-1,5 km alleen al aan luchtweerstand.
pi_125368415
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef Gripper het volgende:

[..]

Waarschijnlijk halverwege op de bus gestapt.
pi_125369297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef firewirecable het volgende:
Normaal ga ik "trainen" hier in het park. Gewoon effe na het werk een uurtje knallen, maar vandaag was dat voor het laatst.
Té veel kinderen, honden, bejaarde en slingerende fietsers, rollerskaters en ander "gevaar-veroorzakend-grut", dat met het mooie weer alleen maar meer wordt.
Dus, om mijn uurtje fietsen per dag te kunnen doen en om cardio te kunnen trainen heb ik een setje rollers aangeschaft. (kan ik tenminste ook zonder shirt op ons dakterras fietsen om mijn gehele lichaam te laten bruinen)

[ afbeelding ]
Je moet lijntjes kweken!
pi_125369478
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Je moet lijntjes kweken!
Tommeke doet toch iets anders met lijntjes? :o
pi_125370175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is 15 graden warmer, dat betekent dunnere lucht en dat scheelt 1-1,5 km alleen al aan luchtweerstand.
Ja precies, daar zit wat in.
pi_125370258
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Je moet lijntjes kweken!
Als je het over "tan lines" hebt, die heb ik hier met 2 keer fietsen in de volle zon al, maar ik wil de rest van mijn bovenlichaam ook bruinen... :7 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door firewirecable op 16-04-2013 22:41:33 ]
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:18:45 #83
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125371146
quote:
Ga ik ook heen. Ga toch die koers niet rijden. Eerst dan een koersfietsje aanschaffen.
pi_125371193
Ik heb ze ook staat leuk als je een rokje aan doet.
Haters gonna hate.
pi_125371264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ze ook staat leuk als je een rokje aan doet.
Vind je? ;)
pi_125371367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ga ik ook heen. Ga toch die koers niet rijden. Eerst dan een koersfietsje aanschaffen.
Jammer dat je die wedstrijd niet rijdt. Tommeke zei eens een wijze spreuk tegen mij: don't race if you can't replace ;)
pi_125371447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

Zoveel wordt er nu ook weer niet gevallen in koersen dat je er een speciale fiets voor nodig heb.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:26:04 #88
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125371569
Ja onzin Okkie angsthaas die Oltre is maar voor 1 ding gemaakt. Koerse goftedoeme

je laat je gewoon bangmaken door die friezen
pi_125371700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:22 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jammer dat je die wedstrijd niet rijdt. Tommeke zei eens een wijze spreuk tegen mij: don't race if you can't replace ;)
Juist ;)
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:34:42 #90
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125372020
Hmm..

Hmm..

Hmm..

Vandaag potverdkkme! ook weer geknald. Niet normaal.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:35:49 #91
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_125372085
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zoveel wordt er nu ook weer niet gevallen in koersen dat je er een speciale fiets voor nodig heb.
In 4 jaar dat ik race heb ik maar 1 fiets gesloopt door een stomme stuurfout en 2 wielen omdat ik een stoepje moest pakken. Die beide keren wielen was bij koersen in Brabant waar men wel wat meer valt. Ik denk dat ik nu zo'n 50 echte wedstrijden heb gereden en daarvan zijn er misschien 3 of zo waar mensen gevallen zijn en dat was gewoon uitglijden in een bocht of tegen iemand anders aanrijden.

Je moet het gewoon een keer gaan rijden en dan is zo'n recreantenclub leuk. Anders moet je gewoon een keer meerijden op een club. Daar zien ze wel wat voor vlees je in de kuip hebt en hoor je het meteen als je iets fouts doet. Leer je het meest van. Niemand gaat in je wiel als je niet kan sturen... Kom anders een keer langs in Amersfoort op zaterdag, kun je meerijden, ben ik wel je gids.
Superhero to the rescue!
pi_125372128
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Tommeke doet toch iets anders met lijntjes? :o
Oh ja? Vertel eens.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:37:46 #93
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125372189
Ik heb nog nooit een frame in puin gereden in een koers. Wel wat wielen met een slagje en verder wel gevallen met krassen op de ergopowers of de derrie.
pi_125372400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb nog nooit een frame in puin gereden in een koers. Wel wat wielen met een slagje en verder wel gevallen met krassen op de ergopowers of de derrie.
Ik ook niet. En ik ben toch ook een paar keer vol over de kop gevlogen omdat er voor me eentje onderuit ging. O.a. een keertje na 5(!) km in de Dorpenomloop Rucphen.

Wel een keer een wiel kaduuk, maar dat was niet eens met een valpartij, maar een wedstrijd in België waar ik met 70 door een gat in de weg reed. Flinke deuk in mijn Eurus velg :'(
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:41:39 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125372402
Die Friezen zijn gewoon bang dat jij gaat koersen Okkie omdat je ze dan straks allemaal aan puin rijdt.
pi_125372404
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Oksel het volgende:
Hmm..

Hmm..

Hmm..

Vandaag potverdkkme! ook weer geknald. Niet normaal.
Kom op, jij bent de held die ondanks alles (dikke reet dure fiets et cetera) koerst toch! Dit is andere koek dan zo'n toerders AGR. AGR natuurlijk ook respect, maar het is geen koers.

(zo, morgen weer een rondje met de collega's dus vroeg naar bed)
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:44:33 #97
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125372572
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
Die Friezen zijn gewoon bang dat jij gaat koersen Okkie omdat je ze dan straks allemaal aan puin rijdt.
:D

Vandaag m'n bidon kapot gereden :P Gare Duitse kutwegen. Een ekte Bianchi :(
pi_125372582
De enige schade die ik na twee jaar wat wedstrijdjes rijden heb gehad door vallen komt niet verder dan kapot stuurlint, een krom achterpad en kromme wielen.

Ik ben in koers tot nu toe twee keer gevallen. Beide zonder erg.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:45:19 #99
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125372632
Ik heb geen dikke reedt. Wel grote bovenbenen. Turbodijen.
pi_125372656
Die keren dat ik viel kwam door anderen. Daar landde ik toen bovenop :P
pi_125372686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen dikke reedt. Wel grote bovenbenen. Turbodijen.
Ik niet. Heb dunne beentjes.
pi_125372727
Ik ben 9 keer gevallen op ca. 650 wedstrijden.
Wel een keer met gebroken sleutelbeen tot gevolg.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:46:52 #103
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125372735
Vandaag sprint gewonnen, op de Hooidijk. 8-)
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:47:31 #104
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125372778
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben 9 keer gevallen op ca. 650 wedstrijden.
Wel een keer met gebroken sleutelbeen tot gevolg.
Dat heelt gratis. Te dure frames niet.
pi_125372791
Na twee jaar alleen met collega's rondje hoek van holland doen ben ik 1 keer gevallen. Verloor gelijk 50 IQ-punten. Fiets had alleen wat schaafplekken. Koers heb ik het niet eens over.
pi_125372851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dat heelt gratis. Te dure frames niet.
Frame is nooit kapot gegaan. Alleen een keer een krom wiel, omdat iemand anders er op was gaan liggen :{
pi_125372862
quote:
Oh die ga ik misschien ook wel doen. Jammer dat je al om 9u moet starten voor zo'n pisafstand. ;(
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:49:16 #108
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125372883
Wat een homo! Wat zei je? GA VAN MEN WIEL AF VLEGEL?
pi_125372899
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Oh ja? Vertel eens.
Kwinkslag naar Tom Boonen ;)
pi_125372997
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Oksel het volgende:
Het suffe was dat ik er pas achter dat het krom was, toen 'ie al weg was. :')
Deze reken ik wel bij de 9 valpartijen (want ik was uitgeschakeld door een valpartij), maar ik was zelf niet gevallen. Voor me vielen ze. Ik remmen, stond stil en er ging eentje lekker tegen mijn wiel aan schurken :{w
pi_125373017
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Oksel het volgende:
Overduidelijk klaar voor koers. Laat al die homo's je dikke reedt turbodijen maar zien op de meet.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:52:08 #112
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125373028
Da's ook niet zo leuk zeg!
pi_125373195
Inmiddels ben ik er wel overheen, is al 19 jaar geleden tenslotte.

Ik zie trouwens dat ik mijn eerste koers bijna 20 jaar geleden heb gereden (op 29 april is het precies 20 jaar geleden).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 21:55:16 ]
pi_125373258
quote:
:D Als je niet durft te koersen op je fiets heb je gewoon een te dure fiets voor je portemonnee. Om die reden wordt mijn nieuwe fiets weer een 2e handsje. Ik wil me tijdens de koers niet druk moeten maken over mijn fiets.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:56:29 #115
130803 Gripper
Get a grip
pi_125373274
Hm, laat maar. Foto doet niks

[ Bericht 50% gewijzigd door Gripper op 16-04-2013 22:03:28 ]
Mijn foto's op Flickr!
pi_125373387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:56 schreef Patroon het volgende:

[..]

:D Als je niet durft te koersen op je fiets heb je gewoon een te dure fiets voor je portemonnee. Om die reden wordt mijn nieuwe fiets weer een 2e handsje. Ik wil me tijdens de koers niet druk moeten maken over mijn fiets.
Ik heb wel een tijdje met mijn minst dure fiets mijn wedstrijden gereden. Maar toen ik die eenmaal een jaar had, ben ik daar ook de wedstrijden mee gaan rijden. Inmiddels gaat 'ie al 10 jaar mee.
pi_125373427
Trouwens die alu frames kunnen heel wat hebben, heb ook alleen maar wielen en stuurlintjes vernield. Maar heb al 2x een gebroken carbon frame gezien. Vorige week nog bij training, iemand viel en een ander die er achter zat reed tegen het frame aan...stuk.
pi_125373548
quote:
Je weet wel voor een ander te denken hé ;)
Denk dat oksel juist die 1uur koersjes goed aankan omdat hij altijd in hoge zones traint. Moeten geen wedstrijden van 3uur worden.
pi_125373554
Mijn frame is van carbon en die heeft al heel wat klappen gehad.

Je moet er niet mee in het schrikdraad terecht komen. Dat heeft een ploegmaat van me eens gehad. Frame netjes in tweeën gesneden :o
Ik heb het zelf niet gezien (was er niet bij), maar hij was niet blij.
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:02:05 #120
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125373602
Broodje-aap-verhaal. Denk ik.

Misschien moet ik het ook maar gewoon doen. Moet ik alleen wel een 52 blad hebben, had vandaag met m'n 50 te kort.
pi_125373640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef Oksel het volgende:

Misschien moet ik het ook maar gewoon doen. Moet ik alleen wel een 52 blad hebben, had vandaag met m'n 50 te kort.
Of 11 achter.
pi_125373735
Gewoon koersen Oksel. Angst is een slechte raadgever.
pi_125373873
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef Oksel het volgende:

Nee, het was tijdens een wedstrijd, werd bevestigd door de ploegleider en de jongen zijn vader (die in dezelfde wedstrijd meereed). Hij reed een week niet mee, want had geen fiets en toen een andere.
De fiets die doormidden was, had 'ie nog maar een paar maanden.
pi_125375837
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Kom op, jij bent de held die ondanks alles (dikke reet dure fiets et cetera) koerst toch! Dit is andere koek dan zo'n toerders AGR. AGR natuurlijk ook respect, maar het is geen koers.

(zo, morgen weer een rondje met de collega's dus vroeg naar bed)
AGR 230km door heuvels is zwaarder dan een uurtje clubkoers, althans zo ervaar ik dat, vooral als je in de clubkoers enkel in het peloton zit, dan komt mijn hartslag niet boven D1 laag D2. In kopgroep is het rijden tegen omslagpunt.

@eentwee, je kan zondag tot 10uur starten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patroon op 16-04-2013 23:07:17 ]
pi_125378186
Tot 10u is voor de 85km.
  FOK!fotograaf dinsdag 16 april 2013 @ 23:09:30 #126
73911 ultra_ivo
pi_125378568
In de vorige eeuw heb ik 4 frames kapot gereden.
1x tegen een hekje aangereden (slechte verlichting, solo)
1x varkensruggetje meegepakt (tegen de zon in)
1x een paar weken na de Ronde van Vlaanderen (had daar een overwoekerd gat in de berm geraakt)
1x bij een clubrit, voor me viel een clubgenoot en ik raakte 'm vol op de kont.
  FOK!fotograaf dinsdag 16 april 2013 @ 23:13:34 #127
73911 ultra_ivo
pi_125378784
Deze eeuw staat de teller nog altijd op 0.
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:24:15 #128
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125379375
Patroon, gaat je chick mee naar France?

Ritje van vanavond trouwens:
http://app.strava.com/activities/49151528
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:25:23 #129
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125379420
Toch weer 270hm's. Zullen die Friezen jaloers op zijn.
pi_125381282
Nee, gaat niet mee.
  woensdag 17 april 2013 @ 07:49:42 #131
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125385397
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef Gripper het volgende:

[..]

Altijd ff koffie met appelgebak op 't pont. Samen met Marco.
  woensdag 17 april 2013 @ 08:29:36 #132
117107 MarcoD
.........
pi_125385803
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Altijd ff koffie met appelgebak op 't pont. Samen met Marco.
Ja was wel even lekker hè na zo'n helse rit. Maar goed dat ik twee broeken over elkaar aanhad anders had ik nu niet meer kunnen zitten.
  woensdag 17 april 2013 @ 08:32:04 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125385841
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:29 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ja was wel even lekker hè na zo'n helse rit. Maar goed dat ik twee broeken over elkaar aanhad anders had ik nu niet meer kunnen zitten.
Ja, pffff. Dan denk je er bijna te zijn, draai je vanaf station Zaandam onder dat viaduct door. Krijg je eerst "De muur van de appie". Vervolgens vals plat naar beneden en dan de beruchte doorrijdstoplichten met daarachter nog wat vals plat. Dan een loeisnelle afdaling om vervolgens tegen Col du boer 'eert op te moeten.

En dan maakt PAtroon grapjes over dat het te kort zou zijn om je fietskleren voor aan te trekken :') Die malle Fries zou eens mee moeten gaan!
  woensdag 17 april 2013 @ 08:36:18 #134
130803 Gripper
Get a grip
pi_125385903
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja, pffff.
Ik hoor het al, luie beesten zijn jullie :)
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 17 april 2013 @ 08:43:47 #135
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125386017
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:36 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik hoor het al, luie beesten zijn jullie :)
klopt, al is dat het geluid van je banden die leeglopen bij de glasbak.
  woensdag 17 april 2013 @ 09:58:59 #136
130803 Gripper
Get a grip
pi_125387470
Uiteindelijk zitten er toch best wat leuke platen tussen de foto's van de AGR. Misschien dat ik die fotoflat maar koop, dan krijg je al je 53 persoonlijke foto's als download voor 20 ¤. En als je zin hebt om 30.000 ongesorteerde foto's door te zoeken en er zit er 1 van jezelf bij, dan krijg je die nog gratis.

Deze is wel leuk:

Deze is beeldtechnisch heel goed:

En hier staan Patroon en ik zo leuk gebroederlijk op O+
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 17 april 2013 @ 10:00:23 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125387508
Als je een keer een leuke foto van jezelf wilt op de fiets kunnen we dat ook wel regelen hoor :P
  woensdag 17 april 2013 @ 10:45:25 #138
130803 Gripper
Get a grip
pi_125388645
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Als je een keer een leuke foto van jezelf wilt op de fiets kunnen we dat ook wel regelen hoor :P
Nou, dat zou best leuk zijn. Ik fotografeer zelf ook wel een beetje aardig, maar de DSLR past net niet in mn achterzakje. En al zou ik m meenemen, in een rugzak: dan kom ik er zelf nog bijna niet op te staan, alleen mn fietsmaatjes.

Deze ( https://fbcdn-sphotos-b-a(...)30819_35756022_n.jpg ) is ook gemaakt tijdens een tochtje met de grote camera in de rugzak, en dan is het toch wel leuk om wat kwaliteitsfoto's te kunnen maken.

Dus misschien een keer een fotoshoot-meet? Zodat iedereen propere profielfoto's voor op zn facebook/strava heeft?
Straks tijdens de marmotte geef ik gewoon mijn camera aan Oksel & vrouw mee gedurende de dag ;)
Mijn foto's op Flickr!
pi_125388710
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:58 schreef Gripper het volgende:
Uiteindelijk zitten er toch best wat leuke platen tussen de foto's van de AGR. Misschien dat ik die fotoflat maar koop, dan krijg je al je 53 persoonlijke foto's als download voor 20 ¤. En als je zin hebt om 30.000 ongesorteerde foto's door te zoeken en er zit er 1 van jezelf bij, dan krijg je die nog gratis.

Deze is wel leuk:
[ afbeelding ]

Deze is beeldtechnisch heel goed:
[ afbeelding ]

En hier staan Patroon en ik zo leuk gebroederlijk op O+
[ afbeelding ]
Ik vind het heel wat geld voor zoveel foto's waar je toch maar een paar van gebruikt. Had liever gezien dat ze los 1 euro per foto ofzo zijn. Dan had ik er zo 5 besteld. Maar als je het toch doet, mijn mailbox staat open voor de versies waar we gebroederlijk naast elkaar fietsen :D
pi_125388818
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik vind het heel wat geld voor zoveel foto's waar je toch maar een paar van gebruikt. Had liever gezien dat ze los 1 euro per foto ofzo zijn. Dan had ik er zo 5 besteld. Maar als je het toch doet, mijn mailbox staat open voor de versies waar we gebroederlijk naast elkaar fietsen :D
Je biedt Gripper aan die voor ¤1 te kopen? :P
pi_125388860
Ik sta veel op de foto's van Gripper :D
pi_125388886
Dan kan Gripper die foto's dus bijna gratis krijgen ^O^
  woensdag 17 april 2013 @ 11:05:24 #143
130803 Gripper
Get a grip
pi_125389157
Ik vind dat hier hele goede ideeën geponeerd worden.
Als Jitze, eentwee en Critic ook nog ff meelappen heb ik mn foto's weer mooi gratis.
:)
Mijn foto's op Flickr!
pi_125389549
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Superher0 het volgende:

[..]

In 4 jaar dat ik race heb ik maar 1 fiets gesloopt door een stomme stuurfout en 2 wielen omdat ik een stoepje moest pakken. Die beide keren wielen was bij koersen in Brabant waar men wel wat meer valt. Ik denk dat ik nu zo'n 50 echte wedstrijden heb gereden en daarvan zijn er misschien 3 of zo waar mensen gevallen zijn en dat was gewoon uitglijden in een bocht of tegen iemand anders aanrijden.

Je moet het gewoon een keer gaan rijden en dan is zo'n recreantenclub leuk. Anders moet je gewoon een keer meerijden op een club. Daar zien ze wel wat voor vlees je in de kuip hebt en hoor je het meteen als je iets fouts doet. Leer je het meest van. Niemand gaat in je wiel als je niet kan sturen... Kom anders een keer langs in Amersfoort op zaterdag, kun je meerijden, ben ik wel je gids.
Gisteren op club zijn ze ook op hun bek gegaan, stuk of 10 /15 renners. Door een stuurfout van een nieuweling. Wil je niet bang maken hooorrrrr....
Haters gonna hate.
pi_125389582
Ik ben wel wat keren gevallen, maar vaak was ik het die in puin lag en niet mijn fiets.
Haters gonna hate.
pi_125391996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:05 schreef Gripper het volgende:
Ik vind dat hier hele goede ideeën geponeerd worden.
Als Jitze, eentwee en Critic ook nog ff meelappen heb ik mn foto's weer mooi gratis.
:)
al die foto's van ons samen, hang ik waarschijnlijk in laatste wiel, tong uit mijn mond, krom tussen mijn frame.. je snapt het wel :) Ik pas

Maar serieus.. heb hetzelfde dillema. Paar leuke foto's, maar vind de bedragen ervoor een beetje overtrokken, dus ik pas.
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 17 april 2013 @ 12:57:02 #147
130803 Gripper
Get a grip
pi_125392954
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:27 schreef the_critic het volgende:

[..]

al die foto's van ons samen, hang ik waarschijnlijk in laatste wiel, tong uit mijn mond, krom tussen mijn frame.. je snapt het wel :) Ik pas
Kan onmogelijk erger zijn dan deze kerel.... Zie hier en dan foto 49 van de 82
Een neger op een fiets, dat kan er ook gewoon niet uitzien :')

quote:
Maar serieus.. heb hetzelfde dillema. Paar leuke foto's, maar vind de bedragen ervoor een beetje overtrokken, dus ik pas.
Des te meer animo voor een crossover meet tussen het "recreatief-fotograferen topic" en onze heldenclub. Kunnen zij eens goed oefenen met schieten op snel bewegende doelen, en wij hebben na afloop schone plaatjes.
Kano, regel jij dat ff als deelnemer aan beide subfora? ;)
Mijn foto's op Flickr!
  FOK!fotograaf woensdag 17 april 2013 @ 14:05:10 #148
73911 ultra_ivo
pi_125395719
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:57 schreef Gripper het volgende:

[..]

Kano, regel jij dat ff als deelnemer aan beide subfora? ;)
we hebben hier al zat huisfotografen rondlopen.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:08:51 #149
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125395884
Er lopen er hier 3 rond voor zover ik weet :P
  woensdag 17 april 2013 @ 14:15:18 #150
117107 MarcoD
.........
pi_125396143
Goed idee gripper! en als de recreatieve schoonheidsspecialisten dan van iedereen de beentjes soigneren is het helemaal top!

Ik stem voor!
pi_125396699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Er lopen er hier 3 rond voor zover ik weet :P
Ik maak ook wel eens foto's. Met iPhone en Instagram uiteraard :7
  woensdag 17 april 2013 @ 14:31:14 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125396834
Ik denk dat een gecombineerde meet iets te veel van het goede is, maar het is een poging waard. Ik vind het iig niet erg om op een meet een foto van iedereen te schieten.
pi_125397007
Een foto van mij fietsend valt volgens mij nog steeds onder de categorie 'stilleven'

:'(

:P
  woensdag 17 april 2013 @ 14:44:21 #154
130803 Gripper
Get a grip
pi_125397358
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat een gecombineerde meet iets te veel van het goede is, maar het is een poging waard. Ik vind het iig niet erg om op een meet een foto van iedereen te schieten.
Dat combineren was maar een grapje. Maar bij een volgende meet kunnen we weleens wat serieuzer plaatjes schieten dan met een telefoon camera.

Tenzij er iemand zulk topgeheim werk doet dat ie niet met zn snufferd op internet wil. Oh nee wacht, die komen toch niet naar een fietsmeet toe. :P
Mijn foto's op Flickr!
pi_125397454
Zo, klaar met de tentamens. Vrijdag eindelijk lekker fietsen O+

Vraagje; wat nemen jullie mee op tochtje lekker fietsen. Qua voedsel en drinken zit ik gewoon op 2 halve liter bidonnen, wat snelle jelles/bananen wat ook maar. Maar wat nemen jullie nog meer mee, naast je mobiel? Heb een tasje voor onder het zadel (ja, not done, ik weet het, maar waar moet ik anders het reparatiespul laten) waar wel wat in kan, maar wat hebben jullie mee voor in het geval van pech. Nieuw binnenbandje etc?
pi_125397458
Vinnie, ik zie dat Puala hier post: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1170

Lopen jullie niet wat hard van stapel? :P
  woensdag 17 april 2013 @ 14:48:35 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125397510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef Reljem het volgende:

Vraagje; wat nemen jullie mee op tochtje lekker fietsen. Qua voedsel en drinken zit ik gewoon op 2 halve liter bidonnen, wat snelle jelles/bananen wat ook maar. Maar wat nemen jullie nog meer mee, naast je mobiel? Heb een tasje voor onder het zadel (ja, not done, ik weet het, maar waar moet ik anders het reparatiespul laten) waar wel wat in kan, maar wat hebben jullie mee voor in het geval van pech. Nieuw binnenbandje etc?
2x Binnenband, pomp, multitool en bandenlichters.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:50:26 #158
130803 Gripper
Get a grip
pi_125397579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef Reljem het volgende:

1 of 2 reepjes, afhankelijk van hoelang ik ga en of ik ervoor nog gegeten heb. telefoon, pinpas en rijbewijs (voor als ze me moeten identificeren) . CO2 pompje en 1 binnenbandje. huissleutel. Alles past prima in de achterzakjes hoor. Het wordt pas proppen als je halverwege de rit kleding wilt uitdoen en dat moet er dan nog bij de zakken.
Mijn foto's op Flickr!
pi_125397600
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

2x Binnenband, pomp, multitool en bandenlichters.
Dat is het idd wel zo allemaal. Snelle Jelle en bananen zijn prima sportvoedsel!
  woensdag 17 april 2013 @ 14:52:37 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125397667
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

1 of 2 reepjes, afhankelijk van hoelang ik ga en of ik ervoor nog gegeten heb. telefoon, pinpas en rijbewijs (voor als ze me moeten identificeren) . CO2 pompje en 1 binnenbandje. huissleutel. Alles past prima in de achterzakjes hoor. Het wordt pas proppen als je halverwege de rit kleding wilt uitdoen en dat moet er dan nog bij de zakken.
Oja, ik probeer ook altijd wat van identificatie bij me te hebben. En ik heb vaak geld in mijn zadeltasje zitten. Just in case.
pi_125397678
Zo'n CO2 pompje is misschien wel handig, heb wel een fietspompje naast mijn frame onderin zitten, maar daarmee krijg je het natuurlijk nooit op de juiste bar. Bedankt in elk geval.
pi_125397849
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat is het idd wel zo allemaal. Snelle Jelle en bananen zijn prima sportvoedsel!
Me too, meer dan genoeg! Ik eet regelmatig bananen, snelle jelles, fruitrepen, mueslirepen, krentenbollen, suikerbrood, eierkoeken, cake of sultana's op de fiets.
pi_125397958
zakje met telefoon, adresgegevens en telefoonummer van vriendin/ouders en briefje van 10euro, 2bandjes, bandenlichters, 2 CO2patronen, paar reepjes fruitkick oid
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 17 april 2013 @ 15:01:11 #165
130803 Gripper
Get a grip
pi_125398050
quote:
Precies. Als je fiets onderweg echt kapot gaat kun je dat toch niet repareren en wordt het lopen. Voor een los inbusje (stuurvoorbouw, zadel zakt naar beneden, en alle andere mogelijk loszittende boutjes) kun je bijna alles met inbus 4 t/m 8 mm wel oplossen. Die zitten zo te zien wel op dat tooltje. 2 schroevendraaiers erop, een rechte en een kruiskop zijn ook wel handig. voor afstellen van je derailleur, en om bijvoorbeeld bagger tussen je casette kransjes weg te peuteren.
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 17 april 2013 @ 15:02:21 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125398107
ik neem alleen een tooltje mee als ik net mijn zadel heb verwisseld. Anders nooit.
pi_125398269
In mijn zadeltasje 2x reservebandje, pompje, geld, bandenlichters, lippenstift

In mijn shirt banaan, reepjes, geld, bankpas soms.

***Lippenstift was een grapje.
Haters gonna hate.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:08:19 #168
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125398330
condooms (van Ivo geleerd)
pi_125398601
Ben ik de enige die gewoon een portemonnee meeneemt? Vind ik makkelijker dan los ID + geld meenemen en zoveel gewicht scheelt het ook niet.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:21:40 #170
130803 Gripper
Get a grip
pi_125398838
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef cafca het volgende:
Ben ik de enige die gewoon een portemonnee meeneemt? Vind ik makkelijker dan los ID + geld meenemen en zoveel gewicht scheelt het ook niet.
Dan weet ik niet wat voor portemonnee jij hebt, maar de mijne puilt aardig uit, zo'n zwarte leren portefeuille met nog het ouderwetse papieren rijbewijs, en soms een aardig vol kleingeld vakje.
nee hoor, alleen het hoognodige mee!

Ik stop alles in een ziplock zakje wat precies om m'n iphone past. Ik deel ze ook uit tijdens fokmeets :P
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 17 april 2013 @ 15:25:32 #171
117107 MarcoD
.........
pi_125399008
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:21 schreef Gripper het volgende:

[..]

Dan weet ik niet wat voor portemonnee jij hebt, maar de mijne puilt aardig uit, zo'n zwarte leren portefeuille met nog het ouderwetse papieren rijbewijs, en soms een aardig vol kleingeld vakje.

Ik stop alles in een ziplock zakje wat precies om m'n iphone past. Ik deel ze ook uit tijdens fokmeets :P
Oh dan heb ik die goodie dus gemist :'(
pi_125399121
quote:

[..]

Ik heb een redelijk platte leren portemonnee, inderdaad ook met papieren rijbewijs. Als er veel kleingeld in zit gooi ik dat er wel een uit, veel meer zit er dan ook niet in dan een tientje, paar pasjes en rijbewijs. Gaat bij mij samen met de iPhone in een iets groter ziplock zakje.
pi_125399922
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

+ OV chipkaart in het geval je fiets onherstelbaar beschadigd is... :)

Reparatie spullen kunnen ook in een bidon als je geen tasje wil.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:46:50 #174
153506 Captain_Fabulous
pi_125399956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:08 schreef kaasplankje het volgende:
condooms (van Ivo geleerd)
Ook bij Fokmeets?
pi_125400047
quote:

[..]

[...] Ik deel ze ook uit tijdens fokmeets :P
Dat heb ik de vorige keer dan ff gemist :P
  woensdag 17 april 2013 @ 15:48:58 #176
153506 Captain_Fabulous
pi_125400058
Verder altijd rijbewijs+bankpas+tientje mee, in plastic zakje. Multitool, Co2 en binnenbandje+bandenlichters. Mueslireepje/krentebol whatever in huis aanwezig is. Phone.
pi_125400093
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ook bij Fokmeets?
Juist bij F(uc)okmeets :)
pi_125400759
2 ontbijtkoeken/bananen + bandenlichters + 1 binnenband + CO2patroon + mobiel + 5 euro + rijbewijs en dat is het wel.

Huissleutel verstop ik gewoon in de voortuin, niet doorvertellen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_125400932
Even een soignee vraagje, matchen jullie bidons met de fiets en/of het shirt?

En, gaat er hier iemand de classico giro rijden?
pi_125400973
Oh en ik rij niet met een zadeltasje, dus in mijn achterzak een snelle Jelle of sultana, huissleutel en wat geld.
  woensdag 17 april 2013 @ 16:12:06 #181
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_125401090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:08 schreef tes.je het volgende:

Ik ben ook dit jaar weer wegkapitein. Maar dan als laatste man. Als je mij ziet mag je op het fietspad verder gaan.
Ik heb grijze bidons, matchen mooi bij mn frames (zwart en grijs). Voor de rest interesseert het me niet zo. Mijn shirts passen er wel bij overigens ;-)
Superhero to the rescue!
pi_125401168
Vind die overvolle zakjes er juist altijd minder soigné uitzien dan een klein zadeltasje. Zit ook niet lekker en je shirtjes gaan er van flubberen.
pi_125401288
quote:

Ja ik :)
pi_125401371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Ik ben ook dit jaar weer wegkapitein. Maar dan als laatste man. Als je mij ziet mag je op het fietspad verder gaan.
[...]
Zijn er eigenlijk veel mensen die het tempo niet kunnen bijbenen?
pi_125401530
Lekker warm vandaag. Eindelijk zonder overschoenen gereden. Waaide nog wel hard.

http://app.strava.com/activities/49248654
  FOK!fotograaf woensdag 17 april 2013 @ 16:49:23 #186
73911 ultra_ivo
pi_125402682
Ik heb denk ik iets meer bij me ;).
  woensdag 17 april 2013 @ 16:51:55 #187
130803 Gripper
Get a grip
pi_125402786
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb denk ik iets meer bij me ;).
Jij hebt geen achterzakjes nodig met al die koffers en stuurtassen. Maar goed, als jouw casettemoer losloopt, dan zet je je complete wiel in de meeneembankschroef en fix je de boel ter plekke.
Ik sta dan te huilen ergens midden in de Hoge Venen :')

Maar je gaat toch ook weleens gewoon een klein stukje fietsen, gewoon voor de lol 100-150 km ofzo? En pak je dan niet de racefiets + "light" bepakking?
Mijn foto's op Flickr!
pi_125403357
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef cafca het volgende:
Nee hoor, ik neem mijn portemonnee ook gewoon mee.
  woensdag 17 april 2013 @ 17:17:12 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125403929
quote:

Nee/Nee :')
  woensdag 17 april 2013 @ 17:28:15 #190
130803 Gripper
Get a grip
pi_125404443
quote:
Na 3 jaar filerijden heb ik het nu wel gezien. En het shirt is dit jaar lelijk. Wel iets veel leukers:
http://sport.be.msn.com/cyclingtour/lachouffeclassic/2013/nl/

Bij aankomst in het dorp krijg je een lachouffe, maar als je de bult achter het dorp ook nog beklimt, krijg je bovenaan als beloning weer een chouffe. (ik weet nog niet of je die bult dan 10x kunt opfietsen en je elke keer een chouffe krijgt) :9
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 17 april 2013 @ 17:34:06 #191
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125404681
pi_125405606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:28 schreef Gripper het volgende:

[..]

Na 3 jaar filerijden heb ik het nu wel gezien. En het shirt is dit jaar lelijk. Wel iets veel leukers:
http://sport.be.msn.com/cyclingtour/lachouffeclassic/2013/nl/

Bij aankomst in het dorp krijg je een lachouffe, maar als je de bult achter het dorp ook nog beklimt, krijg je bovenaan als beloning weer een chouffe. (ik weet nog niet of je die bult dan 10x kunt opfietsen en je elke keer een chouffe krijgt) :9
Ik denk dat dat wel opvalt.
Ik vraag me zelfs af of je dan na 10x überhaupt nog boven komt.
pi_125405718
La Chouffe is ook niet echt lekker bier ofzo. Trouwens, zondag voor het eerst in bijna een jaar weer op de racefiets gezeten. 60km, 31.2 per uur. Jammer dat dat zo weinig zegt met grotendeels een licht windje in de rug ;)

Was wel weer eens lekker!
  woensdag 17 april 2013 @ 18:08:53 #194
58560 Oksel
Gezellig.
  FOK!fotograaf woensdag 17 april 2013 @ 18:12:34 #195
73911 ultra_ivo
pi_125406021
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:51 schreef Gripper het volgende:

Maar je gaat toch ook weleens gewoon een klein stukje fietsen, gewoon voor de lol 100-150 km ofzo? En pak je dan niet de racefiets + "light" bepakking?
Ik moet nog eens een wat lichtere racefiets bouwen. Een passend frame heb ik er wel voor liggen. Als vervanger voor de RIH waarvan het frame me te kort was. En dan komt een wat kleiner koffer eraan ;).

Kaas, voor als het frame je bekend voorkomt, ik heb 't verkocht aan Sue
  woensdag 17 april 2013 @ 18:26:51 #196
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125406522
Ik vind het wel mooi om in strava mooi mijn progressie te zien in krap 2 maanden.

Vandaag toch iets meer dan 30 KM gereden, had nog wel wat meer gekund, maar wil niet overdrijven.

2 dagen geleden wel 55 KM gereden nadat ik verdwaald was, eigenlijk ging dat ook best goed op achterlijk veel wind en te weinig water na. Dus onderweg ook nog een paar keer moeten stoppen en afstappen om de weg te zoeken.

Vandaag: http://app.strava.com/activities/49260374
2 dagen geleden: http://app.strava.com/activities/48780364
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  woensdag 17 april 2013 @ 18:36:25 #197
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_125406838
quote:

[..]

[
Wen er maar vast aan...............

Dat je zoiets denkt is daaraantoe, maar het ook nog opschrijven.... hmm
:')

En mee gaat altijd Blackberry+cash+Pin card+CC card+rijbewijs in een ziplocker, 1 CO2 patroon +nippel + 1 BiBa en 2 Powerbars (Caffinated coconut flavour gvd niet meer te koop in NL en DE). En dat alles netjes over 3 zakken verdeeld zodat hyet soignee blijft. Als het moet kan er nog een regenjack bij of arm en beenstukken indien die uit moeten.

[ Bericht 7% gewijzigd door buzz1291 op 17-04-2013 18:50:29 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_125407062
quote:

[..]

Ff respect voor Joannathan Duinkerke Gripper. Hij is olympisch kampioen bij de Paralympics en Nederlandskampioen bij de categorie mensen met lichamelijke en of geestelijke beperkingen. Hij gaat ook wel eens met Mavic mee als mechanieker.

Hier helpt hij weer snel een prof op weg:
  woensdag 17 april 2013 @ 18:54:12 #199
117107 MarcoD
.........
pi_125407487
quote:

[..]

kom gewoon 2 bekende tegen tussen die foto's, en mezelf ook nog heel subtiel.
pi_125407541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik vind het wel mooi om in strava mooi mijn progressie te zien in krap 2 maanden.

Vandaag toch iets meer dan 30 KM gereden, had nog wel wat meer gekund, maar wil niet overdrijven.

2 dagen geleden wel 55 KM gereden nadat ik verdwaald was, eigenlijk ging dat ook best goed op achterlijk veel wind en te weinig water na. Dus onderweg ook nog een paar keer moeten stoppen en afstappen om de weg te zoeken.

Vandaag: http://app.strava.com/activities/49260374
2 dagen geleden: http://app.strava.com/activities/48780364
te weinig water? je fietste in afrika?! Gewoon ff bijvullen op een tankstation, die doen daar nooit moeilijk over.
everyone's a critic...
even you ! !
pi_125407613
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ff respect voor Joannathan Duinkerke Gripper. Hij is olympisch kampioen bij de Paralympics en Nederlandskampioen bij de categorie mensen met lichamelijke en of geestelijke beperkingen. Hij gaat ook wel eens met Mavic mee als mechanieker.

Duinkerke ^O^ Hij reed zelf ook een paar km mee :D

pi_125407639
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Klopt! Die kon ik ff niet vinden :)
  woensdag 17 april 2013 @ 19:15:55 #203
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125408310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:12 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ik moet nog eens een wat lichtere racefiets bouwen. Een passend frame heb ik er wel voor liggen. Als vervanger voor de RIH waarvan het frame me te kort was. En dan komt een wat kleiner koffer eraan ;).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kaas, voor als het frame je bekend voorkomt, ik heb 't verkocht aan Sue
Das een flink zadeltasje!

Wat neem je in godsnaam allemaal mee als je een stukkie gaat fietsen?
  woensdag 17 april 2013 @ 19:30:10 #204
117107 MarcoD
.........
pi_125408912
quote:

[..]

Mooie man ^O^
  woensdag 17 april 2013 @ 19:30:22 #205
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125408915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:56 schreef the_critic het volgende:

[..]

te weinig water? je fietste in afrika?! Gewoon ff bijvullen op een tankstation, die doen daar nooit moeilijk over.
Ik was verdwaald, wist ook niet dat je zo ver kon fietsen hier in de buurt zonder echt iets tegen te komen. Uiteindelijk inderdaad nog bijgevuld, maar toen was ik al bijna thuis.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_125410267
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:27 schreef the_critic het volgende:

[..]

Ik was wel van plan een fotoflat te bestellen. Staan er een paar tussen waarbij ik in jouw wiel hang, die wil ik je dan wel doen toekomen hoor. Misschien staan er bij jou nog wel een paar tussen waarop mijn nr. niet te lezen is, dan kan ik die nog gratis toe laten voegen. Zelfde geldt voor Gripper en Patroon maar dat zullen er niet veel zijn denk ik.

quote:
Ja, kleine moeite om bidons te kopen die een beetje matchen. Je ziet de duurste fietsen met berijders in de lelijkste (club)tenues in de lelijkste kleuren en dito bidons. Zonde toch.
  FOK!fotograaf woensdag 17 april 2013 @ 20:28:05 #207
73911 ultra_ivo
pi_125412003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef peleetje het volgende:

[..]

Das een flink zadeltasje!

Wat neem je in godsnaam allemaal mee als je een stukkie gaat fietsen?
Flink zadeltasje? Da's een kleine. Dit is pas een echte zadeltas:

Bij mij gaat meestal mee en uitgebreide gereedschapsset, binnenbandjes, vouwband, diverse kabels en slangenklemmen, eten voor minimaal 100km, warme kleding voor de vroege ochtend, late avond, regenjack (een echt, geen alibi-ding) en indien ik een stuk met de trein reis wat te lezen voor onderweg. In het stuurtasje zitten vooral camera & lenzen, een beetje te eten, de routebeschrijving en m'n reservebril.
pi_125413841
quote:
Thx Oksel! top tip.
Nette set om m'n complete verrotte achterwiel te vervangen.
De scheur is nu zo groot dat je door de velg heen kan kijken, en de slag in het wiel is ook niet fraai...
Net direct besteld :)
pi_125414084
Is Easton goed?
pi_125414550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Patroon het volgende:
Is Easton goed?
Geen top spul. Maar voor die prijs en waarvoor ik het nodig heb is het goed genoeg :)

Ik had eerst nog in gedachten om snel een set Shimano WH-RS10 aan te schaffen :')
pi_125414706
Zou daarvoor altijd quattro's nemen of scirocco 35.
pi_125414980
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef forty-two het volgende:

[..]

Geen top spul. Maar voor die prijs en waarvoor ik het nodig heb is het goed genoeg :)

Ik had eerst nog in gedachten om snel een set Shimano WH-RS10 aan te schaffen :')

Die heb ik ook als extra set. Niet super strak maar wel mooie cup-conus naven. Met beetje onderhoud kan je daar jaren mee!
pi_125415105
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:17 schreef eentwee het volgende:
Zou daarvoor altijd quattro's nemen of scirocco 35.
Ik denk dat die te weinig spaken hebben, met mijn gewicht niet echt raadzaam denk ik...
Die quattro's hebben natuurlijk wel veel fraaiere naven...
pi_125415274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef Patroon het volgende:

[..]

Die heb ik ook als extra set. Niet super strak maar wel mooie cup-conus naven. Met beetje onderhoud kan je daar jaren mee!
Als ik binnenkort m'n nieuwe fiets koop krijg ik die set er bij.
Dan kunnen die eastons mooi in m'n nieuwe fiets en die shimano's in m'n bianchi.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:25:36 #215
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_125415280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:28 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Flink zadeltasje? Da's een kleine. Dit is pas een echte zadeltas:

[ afbeelding ]

Bij mij gaat meestal mee en uitgebreide gereedschapsset, binnenbandjes, vouwband, diverse kabels en slangenklemmen, eten voor minimaal 100km, warme kleding voor de vroege ochtend, late avond, regenjack (een echt, geen alibi-ding) en indien ik een stuk met de trein reis wat te lezen voor onderweg. In het stuurtasje zitten vooral camera & lenzen, een beetje te eten, de routebeschrijving en m'n reservebril.
Heb je zo weinig vertrouwen in je eigen fiets dat je al die onderdelen meeneemt?
pi_125415945
http://app.strava.com/cha(...)nge-from-specialized
Shit hoe heeft die gast dat voor elkaar gekregen... Dat is een flinke gps missmatch...
  woensdag 17 april 2013 @ 21:37:34 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125416033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef forty-two het volgende:
http://app.strava.com/cha(...)nge-from-specialized
Shit hoe heeft die gast dat voor elkaar gekregen... Dat is een flinke gps missmatch...
Manual input.
  FOK!fotograaf woensdag 17 april 2013 @ 21:44:41 #218
73911 ultra_ivo
pi_125416496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:25 schreef peleetje het volgende:

[..]

Heb je zo weinig vertrouwen in je eigen fiets dat je al die onderdelen meeneemt?
Het is meer dat ik ook op dagritten op plekken kom waar je weinig hulp kunt verwachten. En het uitrijden van m'n ritten belangrijker is dan een snelle tijd. Voor mezelf heb ik de gereedschapsset weinig nodig, maar die keren dat ik 'm nodig heb was ik blij 'm bij me te hebben.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:46:45 #219
117107 MarcoD
.........
pi_125416630
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:23 schreef forty-two het volgende:

[..]

Ik denk dat die te weinig spaken hebben, met mijn gewicht niet echt raadzaam denk ik...
Die quattro's hebben natuurlijk wel veel fraaiere naven...
Fulcrum 7, iets zwaarder maar wel een stuk goedkoper en als ik de verhalen mag geloven toch best wel bombproof.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:52:39 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125416965
Scirocco 35 lijkt me ook wel een sterk wiel hoor.

Ivo, hoe is het met je werk afgelopen?
pi_125416978
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Fulcrum 7, iets zwaarder maar wel een stuk goedkoper en als ik de verhalen mag geloven toch best wel bombproof.
Hmmm, thx voor de tip. Helaas heb ik al afgerekend. :)
Maar ach ik vind die Eastons wel mooi :)
  woensdag 17 april 2013 @ 21:55:15 #222
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125417104
Prima spul joh, vind ze ook wel tof.

53 blad gekocht net, voor. TA. Kwam met 50 te kort.
pi_125417944
Ik moet eigenlijk ook een nieuw voorblad kopen (en een nieuwe cassette en ketting), maar dat is meer een slijtage kwestie...
Ik val in herhaling, eerst een nieuwe fiets dan de bianchi weer opknappen.
pi_125418616
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Patroon het volgende:
Lekker warm vandaag. Eindelijk zonder overschoenen gereden. Waaide nog wel hard.

http://app.strava.com/activities/49248654
Lol. Ik rij al twee weken zonder. Wel met dikke sokken ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 22:24:00 #225
117107 MarcoD
.........
pi_125418967
Heb ook al even geen overschoenen meer aan!
Over een weekje nieuwe (witte)schoenen kopen de huidige beginnen nogal wat slijtage sporen te vertonen, misschien dat het onder garantie valt, ik stuur er nog wel een mailtje voor.
pi_125418968
quote:

[..]

Idioot. Dat hij ook niet afgeremd wordt met zo'n actie.
pi_125419181
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef forty-two het volgende:

[..]

Goedkope Shimano wielen zijn een no-go wat mij betreft.

Ik heb zo'n setje Eastons. Rijden al jaren probleemloos.
pi_125419270
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Het is meer dat ik ook op dagritten op plekken kom waar je weinig hulp kunt verwachten. En het uitrijden van m'n ritten belangrijker is dan een snelle tijd. Voor mezelf heb ik de gereedschapsset weinig nodig, maar die keren dat ik 'm nodig heb was ik blij 'm bij me te hebben.
Ik vind dat wel baas hoor. Het zijn overlevingstochten die je maakt :D
pi_125419394
Zaterdag nog renners die hierheen gaan?
pi_125419537
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Lol. Ik rij al twee weken zonder. Wel met dikke sokken ;)
Ik heb van die dunne zomersokjes. Die Sidi's laten ook veel wind door. Dan is het snel fris, daarnaast ook bescherming voor mijn witte schoenen. Trouwens dit jaar geen koude tenen en handen gehad. 2 paar overschoenen, neopreen en een dunne winddichte over elkaar is bij -5 zelfs warm genoeg.
pi_125419571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef eentwee het volgende:
Ik zag op www.wielertoerist.nl wel een paar mensen die die kant op wilden gaan.
Ik ga zelf een andere kant op.
pi_125419590
Vandaag voor het eerst sinds een eeuwigheid krachttraining op de pootjes gedaan om m'n knieproblemen te verminderen. Ik voel nu al dat ik het morgen ga bezuren :)
  woensdag 17 april 2013 @ 22:45:25 #233
130803 Gripper
Get a grip
pi_125420580
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef Patroon het volgende:

[..]

Oh, ik kende m niet. Dan was het idd een flauwe grap en is het fantastisch dat ie zo'n tocht fietst :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_125420775
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef Tommeke het volgende:

Ga je mee met Gripper, mij en misschien Oksel de 11steden zwart rijden? Starten uur later dan de 1e groep. Hoeven we niet veel te wachten. Bij doorkomst in Bolsward ff restaurantje in.Heb wel slaapplek voor je in Wommels. 8km van start/finish.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:14:39 #235
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_125422526
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef Gripper het volgende:

[..]

Oh, ik kende m niet. Dan was het idd een flauwe grap en is het fantastisch dat ie zo'n tocht fietst :)
Dus je bedoelt nog steeds te zeggen dat de donker gekleurde mens op een racefiets die je niet kent, geen gezicht is. Dat zeg je feitelijk toch? #zegtwathoor
  FOK!fotograaf woensdag 17 april 2013 @ 23:26:26 #236
73911 ultra_ivo
pi_125423154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ivo, hoe is het met je werk afgelopen?
Nipt de dans ontsprongen. Er is een herberekening gemaakt waardoor een man of 5 binnen de poort kunnen blijven. Ik denk dat ik een van die 5 ben.
pi_125423155
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ga je mee met Gripper, mij en misschien Oksel de 11steden zwart rijden? Starten uur later dan de 1e groep. Hoeven we niet veel te wachten. Bij doorkomst in Bolsward ff restaurantje in.Heb wel slaapplek voor je in Wommels. 8km van start/finish.
Nee, ik ga die dag het districtskampioenschap winnen, of in ieder geval een poging tot podium rijden wagen ;)

Moet 's middags ook werken...
pi_125424158
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Nee, ik ga die dag het districtskampioenschap winnen, of in ieder geval een poging tot podium rijden wagen ;)

Moet 's middags ook werken...
Wij zijn voor de middag weer thuis ;)
  donderdag 18 april 2013 @ 06:27:11 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125428674
En dan kan je fok! Kampioen worden. Ook wat waard!
  donderdag 18 april 2013 @ 06:28:37 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125428676
Oja, ik vind negers op een racefiets ook raar eruit zien. Komt denk doordat ik ze bijna nooit zie.
pi_125428693
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef eentwee het volgende:
Ik ga de ronde van Noord-Holland (gedeeltelijk)fietsen met kano en kees.
pi_125428714
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 06:28 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik vind negers op een racefiets ook raar eruit zien. Komt denk doordat ik ze bijna nooit zie.
Dat denk ik ook, dat moet even wennen (en dat zegt helemaal niks). Ik vind het daarom ook wel mooi dat je tijdens grote rondes en wedstrijden (in Europa) steeds meer mensen ziet van andere afkomst.
  donderdag 18 april 2013 @ 07:08:25 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125428782
Beetje posten op fok, je zit zeker in de trein?
pi_125428815
Bijna, ik zat net even te ontbijten
pi_125428945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wij zijn voor de middag weer thuis ;)
Voor 12 weer in Grunn? Om eerlijk te zijn vind ik de elfstedentocht niets. Vroeg opstaan, geen uitdagende route. Teveel mensen om je heen.

Ik vind alleen de tweede lus vanaf Bolsward leuk. Dat is m'n oude trainingsrondje.
pi_125428950
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dus je bedoelt nog steeds te zeggen dat de donker gekleurde mens op een racefiets die je niet kent, geen gezicht is. Dat zeg je feitelijk toch? #zegtwathoor
Ha, breid je je doelgroep van fok-vijanden uit buzz? Ik dacht dat ik tot nu toe altijd aan je vlijmscherpe postings kon ontkomen, maar helaas, nu moet ik er ook aan geloven ;)

Ik ben dol op gekleurde medemensen, en ben tegen elke vorm van racisme. Mijn politieke mening ligt links van het midden. Ik dacht dat het bij zo'n lompe grap wel duidelijk zou zijn dat het om een grap gaat, maar er is hier al vaker gebleken dat niet alle humor even lekker valt bij jou.

Het is nou eenmaal wel een feit dat er niet veel negers fietsen (en ook niet klimmen of skiën) . In onze klimhal hebben we ook al jaren een "klimneger" en die noemt zichzelf ook zo.
Zelfs die joannathan van Duinkerke zegt in het filmpje bij dwdd nog dat een renner zei: "nog nooit meegemaakt dat ik werd ingehaald door een neger"
Mijn foto's op Flickr!
pi_125428958
En ze hebben die ochtend in Annen een schitterend rondje van 12 km uitgezet. Een paar fikse klinkerstroken, wat smalle weggetjes waar het lekker op de kant getrokken kan worden... Heerlijk :D
pi_125429205
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 07:38 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ha, breid je je doelgroep van fok-vijanden uit buzz? Ik dacht dat ik tot nu toe altijd aan je vlijmscherpe postings kon ontkomen, maar helaas, nu moet ik er ook aan geloven ;)

Ik ben dol op gekleurde medemensen, en ben tegen elke vorm van racisme. Mijn politieke mening ligt links van het midden. Ik dacht dat het bij zo'n lompe grap wel duidelijk zou zijn dat het om een grap gaat, maar er is hier al vaker gebleken dat niet alle humor even lekker valt bij jou.

Het is nou eenmaal wel een feit dat er niet veel negers fietsen (en ook niet klimmen of skiën) . In onze klimhal hebben we ook al jaren een "klimneger" en die noemt zichzelf ook zo.
Zelfs die joannathan van Duinkerke zegt in het filmpje bij dwdd nog dat een renner zei: "nog nooit meegemaakt dat ik werd ingehaald door een neger"
Ik ken Grip, zoals meerdere van ons persoonlijk. Hij is verre van racistisch. Maar Buzz zijn opmerking is weer enkel om te trollen, je moet wat he... Als je het op de fiets niet meer waar kunt maken.
pi_125429223
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 07:37 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Voor 12 weer in Grunn? Om eerlijk te zijn vind ik de elfstedentocht niets. Vroeg opstaan, geen uitdagende route. Teveel mensen om je heen.

Ik vind alleen de tweede lus vanaf Bolsward leuk. Dat is m'n oude trainingsrondje.
Is ook niet bijzonder, maar wel een mooie rit om door te rijden. Die drukte valt bij de 1e groepen best mee. Wij vertrekken 5:30 zodat we in Dokkum niet hoeven wachten. In Bolsward ff eten.
  donderdag 18 april 2013 @ 08:09:26 #250
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125429237
Laten we eerlijk zijn, het is toch ook geen gezicht? Maar dat komt niet doordat hij zwart is of wat dan ook, maar door het feit dat hij in een net strak pak op mal fietsie zit. Net als de rest hier.
  donderdag 18 april 2013 @ 08:14:03 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125429287
Nooit ingehaald door een neger, dan rijdt hij zeker noot op de baan.

pi_125429300
Bovendien zit 'ie op deze foto ook nog eens extreem lelijk op zijn fiets.
pi_125429309
Iedereen die weer hapt op Buzz :')

Buzz zit nu aan z'n ontbijt te gniffelen van plezier, de schelm!
pi_125429588
quote:

[..]

Special Olympics geen Paralympics
Haters gonna hate.
pi_125429597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef tes.je het volgende:
Oh en ik rij niet met een zadeltasje, dus in mijn achterzak een snelle Jelle of sultana, huissleutel en wat geld.
Geen reserveband?
Haters gonna hate.
pi_125429629
Jongens jullie lijken soms net een stijl wijven....
Haters gonna hate.
  donderdag 18 april 2013 @ 08:45:08 #257
58560 Oksel
Gezellig.
pi_125429655
Die vent heeft geen pik! Maar wat een held, die actie.. _O_
pi_125429964
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2013 08:40 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Geen reserveband?
Als vrouw is dat toch niet nodig? Binnen 5 minuten staat er een welwillende man naast je met een pomp en een binnenband
  donderdag 18 april 2013 @ 09:10:41 #259
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125430085
Ik heb altijd een reserve reserve binnenband mee voor de dames ^O^

Al merkte ik net dat mijn zadeltasje leeg is :') Zal straks thuis wel ff nieuwe biba's en het multitootlje terugstoppen
pi_125430523
Gister m'n multitool niet bij me, had ik natuurlijk last van een zadelpenklem die niet goed klemde. Geen gereedschap om hem weer goed vast te zetten }:| .
  donderdag 18 april 2013 @ 09:37:18 #261
153506 Captain_Fabulous
pi_125430654
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb altijd een reserve reserve binnenband mee voor de dames ^O^
Weet Puala wel dat je zo'n player bent? Anyway, zoals mijn helding Ciclinggirl al zegt...stelletje ouwe wijven.
Iets anders, gaat iemand de Boretti trouwens rijden op 5 mei, dacht van wel toch?
pi_125430886
Ja ik rij de 160, dan donderdag de klimclassic.Volgens mij rijdt Muzas hem ook.
  donderdag 18 april 2013 @ 09:48:52 #263
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125430962
Ik misschien.
  donderdag 18 april 2013 @ 10:13:52 #264
153506 Captain_Fabulous
pi_125431669
Ik heb me net ingeschreven voord de 110.

Met XXXL shirt...zal me benieuwen. Die roze trui van een paar jaar terug was XXL, maar vind ik een M ofzo...
pi_125431764
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voord de 110.

Met XXXL shirt...zal me benieuwen. Die roze trui van een paar jaar terug was XXL, maar vind ik een M ofzo...
Ik rijd ook de 110. Ben erg benieuwd. Eerste keer een 'sportief' evenement sinds 15 jaar ofzo... Mooi eikpunt. Hoop dat ik het red.

Ik heb de XXL besteld... Heb normaal van craft/agu etc een xl... hoop dat ie past... en anders pech :P
  donderdag 18 april 2013 @ 10:18:46 #266
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125431777
Geen maattabel te vinden?
pi_125431806
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Geen maattabel te vinden?
http://www.raven-sportswear.nl/en/node/87

Maar maattabellen zijn niet altijd even accuraat.
  donderdag 18 april 2013 @ 10:20:38 #268
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125431817
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:31 schreef MarcoD het volgende:
Gister m'n multitool niet bij me, had ik natuurlijk last van een zadelpenklem die niet goed klemde. Geen gereedschap om hem weer goed vast te zetten }:| .
made in China?
  donderdag 18 april 2013 @ 10:20:40 #269
153506 Captain_Fabulous
pi_125431819
Nee, geen aanduiding of het nederlandse of Italiaanse maten zijn ook dat ik zie. En met mijn figuur ias de grootste vaak de goeie ;)
pi_125431868
quote:
12s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

made in China?
Ja uiteraard, geen europese rommel :o Moest van het weekend zadelpen eruit halen zodat er 4 fietsen in de auto konden, wel vastgezet maar niet goed genoeg toen ik door een kuil ging klapt hij een stukje in, verder nooit last gehad van dat soort problemen met die fiets.
  donderdag 18 april 2013 @ 10:26:32 #271
153506 Captain_Fabulous
pi_125431958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:17 schreef muzas het volgende:
[..]Ik rijd ook de 110. Ben erg benieuwd.
In je 1tje of met een groep? Anders kunnen we misschien samen starten....ik rij hem niet voor de tijd, maar voor de kilometers, zodat ik later in mei in de Bourgogne met de vakantiefiets fijn afstanden kan maken. Dus ik vetrek in elk geval niet hard. Doe ik nooit, is meestal in het begin toch te druk bij zo'n tocht.
  donderdag 18 april 2013 @ 10:27:52 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125431997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

In je 1tje of met een groep? Anders kunnen we misschien samen starten....ik rij hem niet voor de tijd, maar voor de kilometers, zodat ik later in mei in de Bourgogne met de vakantiefiets fijn afstanden kan maken. Dus ik vetrek in elk geval niet hard. Doe ik nooit, is meestal in het begin toch te druk bij zo'n tocht.
Gewoon meteen het gas erop. Lekker groepje uitzoeken en meerammen is mijn motto.
pi_125432042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Alleen. Mijn vrienden zijn allemaal wat verder dan ik en rijden direct veel te hard voor mij. Bovendien zit ik niet op een racefiets. Wat Kano zegt, hoopte snel een groepje/iemand te vinden die ook niet al te hard gaat/kan.

Samen starten is geen probleem. Mocht ik te traag zijn dan kun je altijd demarreren :P Ik rijd 'm ook met name voor de afstand.
pi_125432055
De tiefus wat een wind, een goed wk 6 met flinke windstoten. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. Na 15 minuten harken had ik het eigenlijk al wel gezien en ben ik omgedraaid. Uiteindelijk mezelf toch maar vermaand en doorgefietst. Nog wat sprint blokjes in gebouwd en uiteindelijk best lekker, in het zonnetje, gefietst. En en passant een KOMmetje mee gepakt!

56 km in 1:49 maakt 31.0 km/h

http://app.strava.com/activities/49380303
eten!!!
  donderdag 18 april 2013 @ 10:33:37 #275
153506 Captain_Fabulous
pi_125432155
Hoezo geen racefiets? MTB? Of heb je zo'n trim-fiets ding?
  donderdag 18 april 2013 @ 10:35:49 #276
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125432206
soort fitnessbike heeft hij.
  donderdag 18 april 2013 @ 10:36:56 #277
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125432246
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef janatwork het volgende:
De tiefus wat een wind, een goed wk 6 met flinke windstoten. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. Na 15 minuten harken had ik het eigenlijk al wel gezien en ben ik omgedraaid. Uiteindelijk mezelf toch maar vermaand en doorgefietst. Nog wat sprint blokjes in gebouwd en uiteindelijk best lekker, in het zonnetje, gefietst. En en passant een KOMmetje mee gepakt!

Lekker windje hé? Meteen gratis peeling hier in de stad met opwaaiend zand van wegwerkzaamheden.
pi_125432260
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoezo geen racefiets? MTB? Of heb je zo'n trim-fiets ding?

Dit geval. MTB geometrie. Shimano 105/tiagra, 35mm bandjes.

Waarom? Zat lekker, fietst goed, en met profielbanden erop kun je ook nog redelijk over grind- of bospaadjes raggen.
  donderdag 18 april 2013 @ 10:40:33 #279
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125432345
Ik vind 't stuur op zo'n ding altijd zo verschrikkelijk breed. Beter inkorten tot schouderbreedte.
pi_125432469
Het is dat je andere shifters nodig heb maar anders kan je hem zo omtoveren tot een semi-racefiets/crosser.
pi_125432477
quote:
15s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:03 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Als vrouw is dat toch niet nodig? Binnen 5 minuten staat er een welwillende man naast je met een pomp en een binnenband
Dat is inderdaad mijn tactiek haha!
pi_125432653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:44 schreef MarcoD het volgende:
Het is dat je andere shifters nodig heb maar anders kan je hem zo omtoveren tot een semi-racefiets/crosser.
Hij fietst prima zo :P

Ja stuur is best breed... Scheelt dat ik ook vrij groot ben.. Ziet er minder mooi uit, maar als je niet als een gorilla je ellebogen naar buiten draait gaat het net :P (fietst ook lekkerder). Inkorten vind ik niet nodig omdat ie zo comfortabel en lekker fietst... En dat vind ik eigenlijk het belangrijkste

Plan is om me met deze fiets wat fitter te fietsen, en mezelf te belonen met een racefiets zodra ik onder de 90kg kom.

Dan komt hier een bagagedrager op en wordt het woon-werkverkeer materiaal.
  donderdag 18 april 2013 @ 10:50:10 #283
153506 Captain_Fabulous
pi_125432671
Zeker als je eens buiten de asfalt paden wil, helemaal geen slechte fiets. Ik weet echt niet hoe hard ik wil gaan, als ik het parcours zo zie, ga ik denk ik rond het splitspunt eens kijken hoe hard ik kan, tenzij ik daarvoor in een groepje kan haken dat me qua tempo ligt. Als de wind verkeerd ligt is het laatste stuk trouwens best pittig, hele stukken rechtdoor door de polder!
pi_125433362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef janatwork het volgende:

Hee je bent door m'n woonplaats gefietst :)
Gisteren ook een tochtje gedaan, ook helemaal op het laatste stukje een nietszeggend KOMmetje gepakt.
http://app.strava.com/activities/49288684

Eerste keer met korte broek + enkel een shirtje!
pi_125433977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:12 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hee je bent door m'n woonplaats gefietst :)
Gisteren ook een tochtje gedaan, ook helemaal op het laatste stukje een nietszeggend KOMmetje gepakt.
http://app.strava.com/activities/49288684

Eerste keer met korte broek + enkel een shirtje!
Ik heb meer je woonplaats geschampt :). Ik fietste vandaag gewoon nog lang lang.en met windstopper thermo.

Sinds ik afgevallen ben ben ik een koukleum geworden...
eten!!!
pi_125434907
Vanochtend reed ik 34 in H, dat wordt huilen vanmiddag als ik de omweg terug naar huis neem tegen de wind in.... :'(
pi_125436232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:45 schreef MarcoD het volgende:
Ja ik rij de 160, dan donderdag de klimclassic.Volgens mij rijdt Muzas hem ook.
Ik rijd die ook beiden, gezellig.
pi_125436871
Ok tof! Rij met een oom en twee neven, op hun tempo.
pi_125437839
quote:
15s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:03 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Als vrouw is dat toch niet nodig? Binnen 5 minuten staat er een welwillende man naast je met een pomp en een binnenband om te helpen pompen
;)
Mijn foto's op Flickr!
pi_125437928
Tip als je in het westen van het land woont: ga niet fietsen vandaag. Die rukwinden zijn echt té erg. Werd een aantal keer gewoon bijna van mijn fiets geblazen. Niet veilig en niet leuk. Tussen Muiden en Amsterdam ging ik een stuk 11 km/u. Tussen Weesp en Muiden trouwens een stuk aan 50 km/u, zonder enige moeite.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_125438253
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef JohnDDD het volgende:
Tip als je in het westen van het land woont: ga niet fietsen vandaag. Die rukwinden zijn echt té erg. Werd een aantal keer gewoon bijna van mijn fiets geblazen. Niet veilig en niet leuk. Tussen Muiden en Amsterdam ging ik een stuk 11 km/u. Tussen Weesp en Muiden trouwens een stuk aan 50 km/u, zonder enige moeite.
Dus ik moet op werk overnachten?

Ik moet om 5 uur terug, vol met tegenwind zie ik nu.
Pff.
pi_125439500
Ik ben net ook een paar keer bijna omgewaaid. Hoge velgen helpen ook niet echt met dit weer :')
  donderdag 18 april 2013 @ 14:19:06 #293
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_125439780
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef forty-two het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk veel mensen die het tempo niet kunnen bijbenen?
Valt wel mee eigenlijk. Het tempo is niet zwaar, alleen aan de achterkant wilt het wel eens erg wisselen. Dan sta je stil en dan moet je stevig doorrijden voor aansluiting. Mijn tempo lag verleden jaar tussen de 0 en de 50km/u. Mensen hebben niet in de gaten dat ze opeens in de staart van het peloton fietsen en dat je daar wel moet blijven doorrijden want er wordt niet op je gewacht (we zijn wel coulant hoor, helpen mensen naar voren) en dan moet je op het fietspad verder. Achter ons rijdt de caravaan en daarachter de politie om de weg weer open te gooien en daarachter rijden de automobilisten die zich aan het opvreten zijn dat een stelletje homos in strakke pakjes op hun weg rijdt en zij te laat zullen komen bij schoonmoeder (moederdag is het dan).

Gevaarlijkste dat we meemaken zijn mensen die langs de kant van de provinciaalse weg (80km) hun band gaan vervangen. Niet doen, gewoon op het fietspad want als wij voorbij zijn gaat de weg open.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben net ook een paar keer bijna omgewaaid. Hoge velgen helpen ook niet echt met dit weer :')
Vanochtend over de dijk van Amerongen naar Wijk, pal wind tegen.... Met moeite een beetje door kunnen rijden. Ook een paar keer de kant ingeblazen. Had gewoon stramme schouders en lamme armen van het corrigeren... gelukkig vanavond wind mee naar huis! Heb me beloofd om rustig te rijden, sparen voor het weekend.
Superhero to the rescue!
  donderdag 18 april 2013 @ 14:33:49 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125440280
Straks met wind in de rug terug vliegen :)
pi_125441294
Ik mag zaterdag lekker laagvliegen (als het dan nog hard waait) : we moeten even mee de caravan van schoonpapa&mama naar zeeland te brengen en waterpas te zetten. Fietsen achterin de caravan, slapen in de voortent, en dan zaterdag naar huis fietsen met zwager (die er ook bij de primavera bij was)
Nog wel even zn ketting fixen zodat die niet meer overslaat als ie aanzet.

En verder: niet zeiken over de wind, word je sterk van.
Mijn foto's op Flickr!
  donderdag 18 april 2013 @ 15:26:15 #296
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125442202
quote:
:') Ik zat al op de fiets hoor, gaat best maar geen weer voor hommos idd.
pi_125442488
quote:
Laatst 2 dagen achter elkaar 3u gefietst met windkracht 8 en stoten wk 9. Ging max 19 met hartslag op omslagpunt, mietjes ;)

Vanavond ff wat krachtblokjes met zwaar verzet en 60rpm tegen de wind en licht verzet terug. 5x5min.
pi_125442586
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Valt wel mee eigenlijk. Het tempo is niet zwaar, alleen aan de achterkant wilt het wel eens erg wisselen. Dan sta je stil en dan moet je stevig doorrijden voor aansluiting. Mijn tempo lag verleden jaar tussen de 0 en de 50km/u. Mensen hebben niet in de gaten dat ze opeens in de staart van het peloton fietsen en dat je daar wel moet blijven doorrijden want er wordt niet op je gewacht (we zijn wel coulant hoor, helpen mensen naar voren) en dan moet je op het fietspad verder. Achter ons rijdt de caravaan en daarachter de politie om de weg weer open te gooien en daarachter rijden de automobilisten die zich aan het opvreten zijn dat een stelletje homos in strakke pakjes op hun weg rijdt en zij te laat zullen komen bij schoonmoeder (moederdag is het dan).

Gevaarlijkste dat we meemaken zijn mensen die langs de kant van de provinciaalse weg (80km) hun band gaan vervangen. Niet doen, gewoon op het fietspad want als wij voorbij zijn gaat de weg open.

[..]

Vanochtend over de dijk van Amerongen naar Wijk, pal wind tegen.... Met moeite een beetje door kunnen rijden. Ook een paar keer de kant ingeblazen. Had gewoon stramme schouders en lamme armen van het corrigeren... gelukkig vanavond wind mee naar huis! Heb me beloofd om rustig te rijden, sparen voor het weekend.
Idd het tempo wisselde flink, vorig jaar ben ik helemaal achterin gestart. Het eerste half uur zat er geen tempo in vanwege de wegwerkzaamheden net buiten utrecht. 1 grote file... Vervolgens was de boel zo uitgerekt dat we tot aan soesterberg moesten knallen met 50km/u.
Uiteindelijk ben ik met de eersten over de meet gegaan.
Ik ben benieuwd of het dit jaar ook weer zo gaat. :)

Ik zit me nu mentaal voor te bereiden op een D1 training met 5km/u :')
  donderdag 18 april 2013 @ 16:24:18 #299
545 dop
:copyright: dop
pi_125444453
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Laatst 2 dagen achter elkaar 3u gefietst met windkracht 8 en stoten wk 9. Ging max 19 met hartslag op omslagpunt, mietjes ;)

Vanavond ff wat krachtblokjes met zwaar verzet en 60rpm tegen de wind en licht verzet terug. 5x5min.
zeg kleine baas , volgens mij ben je niet zo bekend met de beaufort schaal
het is de afgelopen weken geen windkracht 8 geweest in den landen zelfs vandaag komen we daar niet aan
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 18 april 2013 @ 16:33:48 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125444803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef dop het volgende:

[..]

het is de afgelopen weken geen windkracht 8 geweest in den landen zelfs vandaag komen we daar niet aan
everything is bigger in friesland
pi_125444821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:24 schreef dop het volgende:

[..]

Vanmiddag zag ik hier toch wel een paar achtjes;
http://www.buienradar.nl/weerkaarten/wind

Maar goed, zijn ook maar getallen. Waaien doet 't. En daar doe je niks aan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')