SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht, ik geef met de TT nog even een indirecte sneer naar het Lesbeau-topic.
Heb meer dan genoeg ervaring met bezoek aan andere stadions en heb nog nooit in het Feyenoord vak gezeten.quote:
Gewaagd, gewaagd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht, ik geef met de TT nog even een indirecte sneer naar het Lesbeau-topic.
Kwam bij zowel NEC als RKC niet door ons. De 'thuissupporters' zoeken de Feijenoorders op. Dat is de waarheid.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het vrij kwalijk dat het al 2 keer fout is gegaan.
Ja, dat zou kunnen, ik vroeg het me alleen af.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, waarom? De uitwedstrijden die ik op losse kaarten heb bezocht en waar iets is gebeurd kan ik op 1 hand tellen. Dat zal voor hem niet anders zijn.
Oke manquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kwam bij zowel NEC als RKC niet door ons. De 'thuissupporters' zoeken de Feijenoorders op. Dat is de waarheid.
Die bakt er geen pepernootje van die Vormer. Waarom zie ik Achahbar nergens? maakte nog een wereldgoal tegen Praagquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewaagd, gewaagd.
Wat ik trouwens ook niet begreep was Vormer in de 80e minuut.
Aanvoer naar voren was dramatisch. Of Vormer dan de juiste man is vraag ik mij af, maar in z'n Roda-tijd kon hij dat welquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewaagd, gewaagd.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, vraag het de supporters die daaar waren?
Ik had persoonlijk over het hele seizoen al meer verwacht van Vormer. Lijkt 't vooralsnog niet echt te kunnen brengen. Jammer, want ik was wel onder de indruk van hem bij Roda.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewaagd, gewaagd.
Dan is een oordeel ook niet echt gerechtvaardigd toch? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, al zou je soms anders denken bij Feijenoord.quote:
Bij Roda val je sneller op dan bij Feyenoord, helaas.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk over het hele seizoen al meer verwacht van Vormer. Lijkt 't vooralsnog niet echt te kunnen brengen. Jammer, want ik was wel onder de indruk van hem bij Roda.
Die Feyenoorders bij NEC zaten ook wel op het harde kern vak van hun. Dat is niet zo handig natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, vraag het de supporters die daaar waren?
mijn posts gaan over dingen in het algemeen, ik vind het primitief om mensen te meppen die een ander kleur petje op hebben. En ik laat het hier verder bij, trieste gedoe wil ik mij verder niet mee bezig houden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Dan is een oordeel ook niet echt gerechtvaardigd toch? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, al zou je soms anders denken bij Feijenoord.
stiekem best logisch toch ook.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kwam bij zowel NEC als RKC niet door ons. De 'thuissupporters' zoeken de Feijenoorders op. Dat is de waarheid.
Druk, wedstrijdritme? Had zelf ook wat hogere verwachtingen, maar hij lijkt z'n Roda-niveau niet te halen jammer genoegquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk over het hele seizoen al meer verwacht van Vormer. Lijkt 't vooralsnog niet echt te kunnen brengen. Jammer, want ik was wel onder de indruk van hem bij Roda.
Wie er begonnen is maakt niet uit. Je kan er dan niet aan deelnemen en zeggen dat het niet jouw schuld was. Je neemt bewust deel, dus het is ook jouw schuld.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Dan is een oordeel ook niet echt gerechtvaardigd toch? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, al zou je soms anders denken bij Feijenoord.
Zijn Roda niveau is niet goed genoeg voor het Feyenoordniveau.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Druk, wedstrijdritme? Had zelf ook wat hogere verwachtingen, maar hij lijkt z'n Roda-niveau niet te halen jammer genoeg
Bij NEC kwam het geweld nog steeds vanuit de HK van NEC in eerste instantie. Dat is alles wat ik beweer. En ja, dat dan de stoppen doorslaan is volledig terecht...quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Feyenoorders bij NEC zaten ook wel op het harde kern vak van hun. Dat is niet zo handig natuurlijkVerder is er toen ook een afspraak gemaakt om onderling te matten voor de wedstrijd maar de groepen hebben elkaar misgelopen. Dat laatste keur ik af. Maar zoals vandaag vind ik het, in hoeverre ik het kan beoordelen uit verhalen om me heen, een prima reactie.
Maar buiten dat incident is het in Nijmegen rustig gebleven. Dat was in Kerkrade niet zo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Bij NEC kwam het geweld nog steeds vanuit de HK van NEC in eerste instantie. Dat is alles wat ik beweer. En ja, dat dan de stoppen doorslaan is volledig terecht...
Al was het bij NEC inderdaad meer schuld van beide partijen dan vandaag, waar het echt de RKC-mafketels waren.
Kerkrade was ik er niet. Maar ik weet wel dat het hetzelfde is als een wietpas: het heeft altijd een contraproductief effect om dingen te verbieden. Beter probeer je het op een bepaalde manier in goede banen te leiden (gedogen).quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar buiten dat incident is het in Nijmegen rustig gebleven. Dat was in Kerkrade niet zo.
maar stel je voor. Je staat in een kroeg, iemand komt naar je toe en noemt je moeder een hoer.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn posts gaan over dingen in het algemeen, ik vind het primitief om mensen te meppen die een ander kleur petje op hebben. En ik laat het hier verder bij, trieste gedoe wil ik mij verder niet mee bezig houden.
Nee, maar hij is wel met dat niveau gehaald en dan moet hij zich bij Feyenoord verbeteren. Maar nu haalt hij zelfs dat niveau niet en dan is het een vrij nutteloze spelerquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn Roda niveau is niet goed genoeg voor het Feyenoordniveau.
Speelden ze bij Roda toen ook niet in 4-4-2? Misschien moet hij daar nog echt aan wennen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Druk, wedstrijdritme? Had zelf ook wat hogere verwachtingen, maar hij lijkt z'n Roda-niveau niet te halen jammer genoeg
Ohja? Ik heb veel te veel te verliezen, ik ga die situatie uit de weg. Het is geen standaard reactie die iedereen heeft of zou moeten hebben die je nu schetst.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar stel je voor. Je staat in een kroeg, iemand komt naar je toe en noemt je moeder een hoer.
Zeg me dan niet dat je een goed gesprek aangaat om achter zn diepste gevoelens achter zn opmerking te komen.
Nee je tikt em op zn bakkes.
Je wilt toch de wedstrijd bezoeken? Oh wacht. PSV'er toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Maar als je elkaar zowel buiten als binnen het stadion niet opzoekt, gewoon in dat uitvak gaat zitten en als het uitvak vol is in een Rotterdamse kroeg met je maten kijkt dan ben je al die hersenbrekers om eventuele 'problemen' op te moeten lossen toch al direct kwijt? Of denk ik nu te simpel en beschaafd?
Tsja...je zult je spelers over 't algemeen toch wel eens bij dat soort clubs vandaan moeten halen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn Roda niveau is niet goed genoeg voor het Feyenoordniveau.
Je denkt te simpel. Waarom zouden compleet lege stadions niet fans moeten kunnen ontvangen van de tegenpartij? En op welke manier is het eerlijk dat Feijenoord elke match 1600 stoelen afstaat, maar andere teams soms maar 300 (en ja ik weet dat het gaat om een percentage van de totaalcapaciteit).quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Maar als je elkaar zowel buiten als binnen het stadion niet opzoekt, gewoon in dat uitvak gaat zitten en als het uitvak vol is in een Rotterdamse kroeg met je maten kijkt dan ben je al die hersenbrekers om eventuele 'problemen' op te moeten lossen toch al direct kwijt? Of denk ik nu te simpel en beschaafd?
Ik heb met beide niet zoveel moeite als iemand dat zegt, niet dat ik het fijn vind maar om dan iemand op zijn bek te slaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar stel je voor. Je staat in een kroeg, iemand komt naar je toe en noemt je moeder een hoer.
Zeg me dan niet dat je een goed gesprek aangaat om achter zn diepste gevoelens achter zn opmerking te komen.
Zelfde als je in een stadion zit, ongeacht je teamkleur en iemand gaat jou lopen uitdagen en uitschelden. Dan doe je ook reageren.
Heeft niks met met PSV te maken, dit. Als ik voor Veendam was geweest had ik diezelfde gedachten ook gehad. Het gaat om het al dan niet opzoeken van de sensatie en de trots van je maten helpen als er gevochten moet worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wilt toch de wedstrijd bezoeken? Oh wacht. PSV'er toch?
of gewoon als feyenoord komt 6ipv2 uitvakken makenquote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Eens, het blijft een probleem. Maar dat is aan de clubs en knvb om te regelen niet aan ons.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Je denkt te simpel. Waarom zouden compleet lege stadions niet fans moeten kunnen ontvangen van de tegenpartij? En op welke manier is het eerlijk dat Feijenoord elke match 1600 stoelen afstaat, maar andere teams soms maar 300 (en ja ik weet dat het gaat om een percentage van de totaalcapaciteit).
Zeker bij die halflege betonbakken vind ik dat de komst van Feijenoorders gewoon moet kunnen.
Neemt niet weg dat je in principe niet op die tribunes mag zitten als Feyenoorder. Juist om dit soort toestanden te voorkomen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Bij NEC kwam het geweld nog steeds vanuit de HK van NEC in eerste instantie. Dat is alles wat ik beweer. En ja, dat dan de stoppen doorslaan is volledig terecht...
Al was het bij NEC inderdaad meer schuld van beide partijen dan vandaag, waar het echt de RKC-mafketels waren.
Vind ik ook. Al is het alleen maar om de probleemgevallen (of ze nu voor Ajax, PSV, Feyenoord of AZ zijn) van de tribunes te houden waar ook gepensioneerden en kinderen zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Je denkt te simpel. Waarom zouden compleet lege stadions niet fans moeten kunnen ontvangen van de tegenpartij? En op welke manier is het eerlijk dat Feijenoord elke match 1600 stoelen afstaat, maar andere teams soms maar 300 (en ja ik weet dat het gaat om een percentage van de totaalcapaciteit).
Zeker bij die halflege betonbakken vind ik dat de komst van Feijenoorders gewoon moet kunnen.
wat kan je verliezen..quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohja? Ik heb veel te veel te verliezen, ik ga die situatie uit de weg. Het is geen standaard reactie die iedereen heeft of zou moeten hebben die je nu schetst.
Ach, dan had je heel geen wedstrijden meer hoeven bezoeken, dat scheelt weerquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niks met met PSV te maken, dit. Als ik voor Veendam was geweest had ik diezelfde gedachten ook gehad. Het gaat om het al dan niet opzoeken van de sensatie en de trots van je maten helpen als er gevochten moet worden.
95 procent van de mensen die los zitten gaan gewoon om een pot voetbal te zien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niks met met PSV te maken, dit. Als ik voor Veendam was geweest had ik diezelfde gedachten ook gehad. Het gaat om het al dan niet opzoeken van de sensatie en de trots van je maten helpen als er gevochten moet worden.
Is dat zo? Die Yoeri heeft in die interviews zelf gezegd dat de lol er steeds meer vanaf ging omdat politie, justitie, gemeente en clubs de boel steeds beter onder controle kregen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kerkrade was ik er niet. Maar ik weet wel dat het hetzelfde is als een wietpas: het heeft altijd een contraproductief effect om dingen te verbieden. Beter probeer je het op een bepaalde manier in goede banen te leiden (gedogen).
Nee, dat moet hij zelf weten. Als ik me om dat soort mensen druk zou moeten maken. Al zijn er vast wel avonden dat ik er wel kwaad om zou worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zelfde als je in een stadion zit, ongeacht je teamkleur en iemand gaat jou lopen uitdagen en uitschelden. Dan doe je ook reageren.
In de tussentijd hebben de supporters in DLKG een aardige oplossing die bijna geweldsloos verliep.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Katth het volgende:
[..]
Eens, het blijft een probleem. Maar dat is aan de clubs en knvb om te regelen niet aan ons.
Maar hadden we in Nederland voor die probleemgevallen nou niet juist de voetbalwet? Niet dat die nou zo goed werkt, maar daar was hij volgens mij toch voor bedoeltquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al is het alleen maar om de probleemgevallen (of ze nu voor Ajax, PSV, Feyenoord of AZ zijn) van de tribunes te houden waar ook gepensioneerden en kinderen zitten.
goosens deed het ook leuk imhoquote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef elCholo het volgende:
Vandaag speelden echt alleen Janmaat en Vilhena met een instelling waaruit je kon afleiden dat ze voor het kampioenschap streden.
Nee maargoed. Regels hebben wel vaker een contraproductief effect.quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je in principe niet op die tribunes mag zitten als Feyenoorder. Juist om dit soort toestanden te voorkomen.
Die drang voel ik echt totaal niet. Met mijn postuur loop je lekker weg, zonder enige vorm van schaamtequote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat kan je verliezen..
Hooguit een nachtje vast en dat is het
Zo iets uit de weg gaan is beta, laat zien dat je een vent bent en dat ze niet moeten kloten met je
Maar wel met een achterliggende gedachte die jij net schetst dat als er iemand met z'n tengels aan een medesupporter zit dan... En daar ga je in mijn ogen de fout in. Dan moet je gewoon niet op een thuistribune gaan zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
95 procent van de mensen die los zitten gaan gewoon om een pot voetbal te zien.
Toch zijn er meer zaken die meespelen. Ik reis nooit naar uitvakken, terwijl ik wel jaren een goldcard had. Die combi's vreten gewoon aan je. Met je eigen vervoer is zoveel beter weet je.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al is het alleen maar om de probleemgevallen (of ze nu voor Ajax, PSV, Feyenoord of AZ zijn) van de tribunes te houden waar ook gepensioneerden en kinderen zitten.
Heb je een punt, maar het gaat ook om het kunnen reguleren van zo'n stroom supporters. Je kunt wel 3/4 van zulke stadions vullen met Feyenoorders maar ik snap dat clubs en de lokale overheden daar geen zin in hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Juist omdat de clubs steeds meer zijn gaan praten met die jongens. Toen ze daarmee stopten leidde het een week alter tot de schietpartij bij het maasgebouw. Over controle gesprokenquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat zo? Die Yoeri heeft in die interviews zelf gezegd dat de lol er steeds meer vanaf ging omdat politie, justitie, gemeente en clubs de boel steeds beter onder controle kregen.
No offence, ik vind het vrij sneuquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat kan je verliezen..
Zo iets uit de weg gaan is beta, laat zien dat je een vent bent en dat ze niet moeten kloten met je
Ja, ik ben het met je eens. Ik heb er inmiddels een wedstrijd of 120 in uitvakken op zitten en het lijkt ieder seizoen zwaarder te worden. Ik geef het nog twee seizoenen en dan ben ik supporter op mijn eigen bankstel met een kratje bier naast me.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Toch zijn er meer zaken die meespelen. Ik reis nooit naar uitvakken, terwijl ik wel jaren een goldcard had. Die combi's vreten gewoon aan je. Met je eigen vervoer is zoveel beter weet je.
Ach man, die regulatieonzin. Is te gek voor woorden. Even 80 bussen in een combi. Allejezus.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar het gaat ook om het kunnen reguleren van zo'n stroom supporters. Je kunt wel 3/4 van zulke stadions vullen met Feyenoorders maar ik snap dat clubs en de lokale overheden daar geen zin in hebben.
1e helft vond ik hem wel echt goed. Maar bedoelde eigenlijk meer dat die als een van de weinige met de drive speelde die je eigenlijk van iedereen mag verwachten in zo een wedstrijd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef TN-FR het volgende:
Vilhena vond ik nou niet echt goed spelen hoor
Ik loop er niet voor weg als er zoiets voorvalt. Maar ik zoek het ook niet op. Die nuance mis je. Ik zit ook regelmatig los, nooit wat aan de hand eigenlijk. In de meeste gevallen zelfs nog prima ouwehoeren met de buurman die voor de ander is.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wel met een achterliggende gedachte die jij net schetst dat als er iemand met z'n tengels aan een medesupporter zit dan... En daar ga je in mijn ogen de fout in. Dan moet je gewoon niet op een thuistribune gaan zitten.
Te makkelijk inkoppertje dit natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens. Ik heb er inmiddels een wedstrijd of 120 in uitvakken op zitten en het lijkt ieder seizoen zwaarder te worden. Ik geef het nog twee seizoenen en dan ben ik supporter op mijn eigen bankstel met een kratje bier naast me.
Kuipje blijf ik altijd gaan, en ook DLKG bevalt heel erg! Kunnen er hier wel meer over meepraten denk ik hahaquote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens. Ik heb er inmiddels een wedstrijd of 120 in uitvakken op zitten en het lijkt ieder seizoen zwaarder te worden. Ik geef het nog twee seizoenen en dan ben ik supporter op mijn eigen bankstel met een kratje bier naast me.
Tanden uit je bek --> pijn en betalenquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat kan je verliezen..
Uitwedstrijdje bij psv? Betrekken we Buitendam er ook meteen bijquote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef Jimbo het volgende:
Nu al zin in een fokmeetje met jullie allen, blijkbaar kan je de gemiddelde fokker tot het bot beledigen zonder dat er iets gebeurd
Ja, dat zou dus de norm moeten zijn. Maar bij elke club heb je die figuren erbij. Daarom vind ik jouw argument 'PSV'er, he? Die kennen dat niet' zo'n onzin. Gebeurt altijd en overal, maar het gaat bij verschillende clubs wel het vaakst fout. Met die klets over eer en generaties hooligans.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik loop er niet voor weg als er zoiets voorvalt. Maar ik zoek het ook niet op. Die nuance mis je. Ik zit ook regelmatig los, nooit wat aan de hand eigenlijk. In de meeste gevallen zelfs nog prima ouwehoeren met de buurman die voor de ander is.
Het alternatief is een nog grotere chaos rondom wedstrijden toch? Blijkbaar kan het gewoon niet, 2 teams op 1 tribune in Nederland.quote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Nee maargoed. Regels hebben wel vaker een contraproductief effect.
Dit, maar sowieso, waarom je druk maken om de eerste de beste droeftoeterquote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tanden uit je bek --> pijn en betalen
Nooit meer die kroeg in mogen --> weg favoriete uitgaansgelegenheid
In de bak --> betalen
Strafblad --> niet bijzonder handig als jurist bij het zoeken naar werk
Zo kan ik nog wel doorgaan. Legio redenen om er 1 te incasseren om er niet 8 kwijt te raken.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat kan je verliezen..
Niet alleen in Nederland. Het kan alleen bij voetbal niet.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het alternatief is een nog grotere chaos rondom wedstrijden toch? Blijkbaar kan het gewoon niet, 2 teams op 1 tribune in Nederland.
Ik weet niet wat je nu eigenlijk wilt zeggen?quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uitwedstrijdje bij psv? Betrekken we Buitendam er ook meteen bij
geld is slechts materieel en je moet dr zelf voor zorgen dat je je eigen tanden houd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de bak --> betalen
Zo kan ik nog wel doorgaan. Legio redenen om er 1 te incasseren om er niet 8 kwijt te raken.
Ik doelde daarop dat jij stelt dat je in het uitvak moet plaatsnemen. Maar als dat steevast na een paar minuten is uitverkocht betekent dat dus dat er honderden alternatieve wegen gaan zoeken om toch hun club achterna te reizen. Dat verschijnsel kennen ze inderdaad niet in Eindhoven.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zou dus de norm moeten zijn. Maar bij elke club heb je die figuren erbij. Daarom vind ik jouw argument 'PSV'er, he? Die kennen dat niet' zo'n onzin. Gebeurt altijd en overal, maar het gaat bij verschillende clubs wel het vaakst fout. Met die klets over eer en generaties hooligans.
maar dan wel BUITEN het uitvak natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uitwedstrijdje bij psv? Betrekken we Buitendam er ook meteen bij
Een baan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Jimbo het volgende:
Snap sowieso nooit wat het nou boeit wat een random dude over jou of iemand die je kent zegt of schreeuwt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de bak --> betalen
Verschil is dat ik me niet tot op het bot beledigd voel als jij m'n moeder een hoer noemt. Dan vraag ik me oprecht af waarom ik daar boos om zou moeten worden? Ik ken je niet en je mening interesseert me dan ook totaal niet, dus ik zie niet waarom ik me daarover zou moeten opfokken toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef Jimbo het volgende:
Nu al zin in een fokmeetje met jullie allen, blijkbaar kan je de gemiddelde fokker tot het bot beledigen zonder dat er iets gebeurd
Een fatsoenlijke baan is toch ook voor betas joh.quote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een baan?Genoeg mensen die op staande voet worden ontslagen.
Het beledigen/vechten gedeelte, het feit dat jij + nog wat users daar tegen zijn bij beledigingen etc. + feit dat je actief was in het topic en psv'er bent maakt het een 1 + x rekensommetje. Niks persoonlijks hoor, was gewoon even een losse gedachteflardquote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu eigenlijk wilt zeggen?
Was in de beker ook gezellig, dus dat wel inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan wel BUITEN het uitvak natuurlijk
quote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke baan is toch ook voor betas joh.
Trouwens, als zo'n schijnalfa je wil ontslaan, geef je hem toch gewoon een paar tikken.
Nee, dat kennen wij niet in Eindhoven. Dat is toch ook wat ik aangeef door te zeggen dat sommige clubs vaker bij incidenten betrokken zijn dan andere clubs.quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde daarop dat jij stelt dat je in het uitvak moet plaatsnemen. Maar als dat steevast na een paar minuten is uitverkocht betekent dat dus dat er honderden alternatieve wegen gaan zoeken om toch hun club achterna te reizen. Dat verschijnsel kennen ze inderdaad niet in Eindhoven.
Als ik losga, dan ga ik los. Daarom dat ik ook nooit losga.quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geld is slechts materieel en je moet dr zelf voor zorgen dat je je eigen tanden houd.
De eerste keer een stoot krijgen is raar, daarna boeit t geen kut meer.
Kroeg mag je (gezien het je favo is, dus ervan uitgaand dat je dr veel komt) altijd nog wel in, zeker als je er bekend bent
En ja strafblad... Ligt aan de ernst van de aangebrachte schade, en of diegene aangifte doet.
Hier ben ik het helemaal mee eens Raja.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een baan?Genoeg mensen die op staande voet worden ontslagen.
Het gaat me er meer om dat je bij genoeg banen op staande voet wordt ontslagen als je bij een vechtpartij in een voetbal stadion bent betrokken, maar dat had je hopelijk wel door.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Jimbo het volgende:
Lijkt me een kutbaan als je ontslagen word omdat je een blauw oog hebt.
een beetje vent heeft zn eigen zaak :pquote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke baan is toch ook voor betas joh.
Trouwens, als zo'n schijnalfa je wil ontslaan, geef je hem toch gewoon een paar tikken.
Het is echt weer precies zoals Roda uit vorig jaar. In 1 speelronde haakt gewoon iedereen af...quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens Raja.
Wat een kutdag![]()
ik zou mn personeel er niet om ontslaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat je bij genoeg banen op staande voet wordt ontslagen als je bij een vechtpartij in een voetbal stadion bent betrokken, maar dat had je hopelijk wel door.
Bij Heerenveen is een evt. (onrealistisch) kampioenschap verspeeld. De tweede plek is nog min of meer in eigen hand.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is echt weer precies zoals Roda uit vorig jaar. In 1 speelronde haakt gewoon iedereen af...
Lekker naïef. Als jij door het knokken in het ziekenhuis komt te liggen kan je baas wel je ziektewet dokken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt me een kutbaan als je ontslagen word omdat je een blauw oog hebt.
Sowieso gaat het hoe of wat omtrent wat je in je vrije uren doet je baas niks aan, iedereen kan vallen of iets dat je een blauwe plek heb
Zelf alles winnen, kan mij niet voorstellen dat psv geen punten verliest bij az of twente. Maar het eerste zal al lastig genoeg wordenquote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Heerenveen is een evt. (onrealistisch) kampioenschap verspeeld. De tweede plek is nog min of meer in eigen hand.
dit seizoen is in 3kutwedstrijden beslist.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is echt weer precies zoals Roda uit vorig jaar. In 1 speelronde haakt gewoon iedereen af...
Als Ajax had gewonnen van ADO en Roda waren ze al kampioen geweest. Dom gelul allemaal.quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit seizoen is in 3kutwedstrijden beslist.
Pec-hereveen-rkc
3potten die nooit verloren hadden mogen worden
Hadden we die 3 waren we nu probleemvrij.
ziekenhuis vind ik een ander verhaal. Maar voor een blauw oog ga je niet naar de arts. Je gooit er iets kouds op en klaarquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef Katth het volgende:
[..]
Lekker naïef. Als jij door het knokken in het ziekenhuis komt te liggen kan je baas wel je ziektewet dokken.
En dan nog weer zo compleet onnodigquote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wat als dat ene knokpartijtje uitloopt tot een ziekenhuis bezoekje? Dan is het verkeerd?quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ziekenhuis vind ik een ander verhaal. Maar voor een blauw oog ga je niet naar de arts. Je gooit er iets kouds op en klaar
Nee, dan zal hij zijn loon terug betalen aan zijn baas.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wat als dat ene knokpartijtje uitloopt tot een ziekenhuis bezoekje? Dan is het verkeerd?
ja dan keur ik t niet goed.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wat als dat ene knokpartijtje uitloopt tot een ziekenhuis bezoekje? Dan is het verkeerd?
quote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Nee, dan zal hij zijn loon terug betalen aan zijn baas.
voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]!
Ik hoop zo hard dat jimbo trollt
Ik voel me niet snel verheven, en meneer mag zich nog zo alfa voelen maarehmm...
En dat moet dus gewoon kunnen vind ikquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
95 procent van de mensen die los zitten gaan gewoon om een pot voetbal te zien.
Hoe dom ben je ook om met een riem te gaan meppen. Als je een beetje intelligentie in je kop hebt, weet je dat dat hoogstens een paar blauwe plekkies oplevert en dat je veel beter je knokkels in iemand muil kan porren.quote:Op maandag 15 april 2013 08:35 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk is geweld niet goed te praten, maar in dit geval kan ik er toch wel om lachen hoe die kale gozer met een riem in z'n hand vakkundig naar de grond wordt gewerkt
Trots? Ik niet zo, dat ik nou als medesupporter heb in ieder gevalquote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Hoe dom ben je ook om met een riem te gaan meppen. Als je een beetje intelligentie in je kop hebt, weet je dat dat hoogstens een paar blauwe plekkies oplevert en dat je veel beter je knokkels in iemand muil kan porren.
Tja, geen ervaring he. RKC, hoo-li-kens.
Op zich prima dat we gewoon meedoen voor onze doelstelling, en inderdaad erg jammer dat we af moeten haken in de titelstrijd.quote:Op maandag 15 april 2013 10:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Gister was ik echt woest. Kut alles kut.
Vandaag:
- Doelstelling begin van het seizoen was directe plaatsing van Europees voetbal: gaat normaal gesproken gewoon gehaald worden. We spelen nu voor de plekken 2-4. In de winterstop vond Koeman ons nog geen kampioenskandidaat.
- We komen af van de afgrond.
- De dragende spelers van vorig jaar: Guidetti, Vlaar & El Ahmadi zijn allemaal weg gegaan. Ook Bakkal was belangrijk. Toch hebben we dit jaar vrijwel tot het einde om het kampioenschap mee kunnen strijden.
- Met deze groep zijn we hofleverancier van Oranje geworden. Dus ondanks dat we nu flinke, terechte, kritiek hebben op bepaalde spelers. Hebben ze dus ook een ontwikkeling door gemaakt, hetzij als speler; hetzij in transferwaarde.
- We hebben veel wedstrijden onnodig punten verspeeld, daarentegen hebben we ook zeer goede wedstrijden gespeeld.
LET OP: Ik zeg niet dat we onze kop in het zand moeten steken voor het slechte spel van de afgelopen weken. In tegendeel; kritiek moet zeker kunnen. En is ook gewoon terecht. Maar normaal gesproken moeten we hier ook weer uit kunnen klimmen.
Het enige wat gewoon steekt is dat het zo onnodig allemaal is geweest.
Voor volgend seizoen zou gewoon ideaal zijn als er 1 topper verkocht word. Speelt bijvoorbeeld BMI (waar dan ook mijn voorkeur naar uitgaat) een geweldig jeugd-EK komt daar normaal gesproken gewoon interesse voor. Nelom is dan gewoon een adequate vervanger.
Hopelijk kunnen we dan een groot bedrag herinvesteren om de selectie minder smal te krijgen; iedere wisselspeler betekent nu vrijwel altijd een verslechtering. Je hebt gewoon te weinig riemen om mee te roeien. Dan is het natuurlijk wel zaak dat dan De Vrij & Clasie blijven, en nog beter bijtekenen. Desnoods met wat geld van de transfersom. Anders kan het zomaar zijn dat je weer 3 belangrijke spelers kwijt raakt. Wishfull thinking, ik weet het. Maar nu moet de tering naar de nering gezet worden.
janmaat - vrij - indi - clasiequote:Op maandag 15 april 2013 10:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich prima dat we gewoon meedoen voor onze doelstelling, en inderdaad erg jammer dat we af moeten haken in de titelstrijd.
Maar goed, eigenlijk verloor je al te belangrijke punten in Heerenveen, en heb je met een aantal slechte wedstrijden op rij nog steeds een goede kans om 2e te worden. Dat is best wel een goede prestatie is met onze financiële mogelijkheden en verloren spelers na vorig seizoen
Ik denk trouwens wel dat we weer meer dan 1 speler kwijt gaan raken komende zomer...
Een dikke ijzeren gesp met volle vaart op je hoofd is geen pretje hoor kan ik je vertellen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
Hoe dom ben je ook om met een riem te gaan meppen. Als je een beetje intelligentie in je kop hebt, weet je dat dat hoogstens een paar blauwe plekkies oplevert en dat je veel beter je knokkels in iemand muil kan porren.
En nu bij ons aan tafel, een ervarings-deskundigequote:Op maandag 15 april 2013 11:28 schreef elCholo het volgende:
[..]
Een dikke ijzeren gesp met volle vaart op je hoofd is geen pretje hoor kan ik je vertellen.
Dan zouden we wel rond de 30 mln rijker moeten zijn (janmaat - 5, vrij - 5, indi - 12, clasie - 8)quote:Op maandag 15 april 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
janmaat - vrij - indi - clasie
ik zie ze alle 4 nog wel vertrekken. (al hoop ik dan janmaat toch bij feyenoord blijft, wat een topper is dat)
wel helemaal goed inmiddels, of blijvende schade?quote:Op maandag 15 april 2013 11:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als het gaat om een klap met een riem op mijn hoofd, helaas wel ja.
das toch zeker 25 om even twee aantrekkelijke spelers te halen (en guidettiquote:Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan zouden we wel rond de 30 mln rijker moeten zijn (janmaat - 5, vrij - 5, indi - 12, clasie - 8)
Met Kongolo en Nelom zou je al twee vervangers hebben (al zou dat wel in de breedte weer aangevuld moeten worden), en voor Janmaat en Clasie zouden vervangers aangetrokken moeten worden denk ik..
Ik zou 5 voor de Vrij best als een flinke nederlaag opvatten.quote:Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan zouden we wel rond de 30 mln rijker moeten zijn (janmaat - 5, vrij - 5, indi - 12, clasie - 8)
Met Kongolo en Nelom zou je al twee vervangers hebben (al zou dat wel in de breedte weer aangevuld moeten worden), en voor Janmaat en Clasie zouden vervangers aangetrokken moeten worden denk ik..
Ik denk als we die jongens allemaal verkopen voor 30 miljoen, dat er pakweg 6-8 zal worden geherinvesteerd in minimaal 4 spelers.quote:Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das toch zeker 25 om even twee aantrekkelijke spelers te halen (en guidetti)
grote kans ja.quote:Op maandag 15 april 2013 11:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk als we die jongens allemaal verkopen voor 30 miljoen, dat er pakweg 6-8 zal worden geherinvesteerd in minimaal 4 spelers.
bmi heeft geen zin meer in feyenoord manquote:
Kwalitatief ook.quote:Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef Karelnoord het volgende:
Mentaal komen we gewoon tekort tov bv Ajax.
Aanvallend sterker tov BMIquote:
Ja BMI moet echt naar het centrum, volgende week misschien eens Mathijsen-BMI proberen en Nelom linksback.quote:
Zo'n sterrenelftal als PSV?quote:Op maandag 15 april 2013 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote kans ja.
Maarja, het zou mooi zijn als we volgend jaar gewoon een sterren elftal hebben, een waar ze het over 10 jaar nog over hebben
quote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zo'n sterrenelftal als PSV?
Of zo een als we een paar jaar geleden hebben gehad?
[ afbeelding ]
Dat dachten jullie vorig jaar ook nadat hij weg ging. En nu staat er een nieuwe.quote:Op maandag 15 april 2013 11:57 schreef Haringkop het volgende:
dat alles bij ons van Pelle moet komen.
Schaken met 3 goals is gewoon te weinig. En ook op ons middenveld lopen er te weinig jongens die er een bal in kunnen schieten. Als Pelle dan niet in stelling kan worden gebracht is het meteen vleugellam. Maar vind maar eens met beperkte middelen een speler die er nog even
Als dat de truc is bij dit soort spitsen dan hadden pelle en Bony er een stuk minder gemaakt dit jaar.quote:Op maandag 15 april 2013 11:58 schreef Jimbo het volgende:
de manier om feyenoord te breken is dan ook gewoon 2 man op pelle zetten
Pelle zie ik wel een beetje als toevalstreffer. Voordeel is wel dat hij nu een tijdje vastligt, maar nu is het de taak om spelers om hem heen te verzamelen. Met blinde paarden als Schaken en Immers ga je het niet redden.quote:Op maandag 15 april 2013 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dachten jullie vorig jaar ook nadat hij weg ging. En nu staat er een nieuwe.
Is dat geluk of kunde?
quote:Trainer Ronald Koeman heeft ook in zijn tweede seizoen bij Feyenoord al menig kunststukje geleverd op tactisch en mentaal gebied. Maar de oud-international zal in de resterende competitieweken nogmaals al zijn kwaliteiten als coach moeten aanspreken om de eindklassering van vorig jaar (tweede) te kunnen evenaren. Want zijn ploeg heeft het (even?) niet meer. De fut is eruit.
'Als je alles zo makkelijk laat gebeuren, verdien je het niet als team om nog voor de landstitel te spelen', was de keiharde conclusie van Koeman na de slappe 1-1 zondag bij laagvlieger RKC Waalwijk. 'De spelers denken er soms veel te makkelijk over. Ze moeten juist in deze fase meer eisen van elkaar. Dat heeft voornamelijk met instelling te maken.'
Koeman merkte na de nederlaag ruim 2 weken geleden bij sc Heerenveen (2-0) al dat er iets niet goed zat in zijn selectie. 'Ik had even een slecht gevoel. Er werd niet goed getraind en de acceptatie naar elkaar toe was ook minder. Daar hebben we over gepraat en dat gaat nu gelukkig alweer beter. Maar op mentaal gebied zou ik eigenlijk moeten doorselecteren. Bij een club als Feyenoord gaat dat echter niet zo simpel', doelde hij op de nog steeds armlastige situatie (ruim 10 miljoen euro schuld) in De Kuip.
Koeman noemde in Waalwijk de sterke aanwas van A-internationals in zijn selectie als mogelijke oorzaak van de opmerkelijke terugval op fysiek en mentaal gebied. Ook de teamgeest is dit seizoen bij Feyenoord wel eens beter geweest. 'Tsja, wat doet dat met je als je ineens speler van Oranje bent? Hoe ga je daar mee om? Het gaat me niet zozeer om jong of oud bij ons. Maar ik zag in het duel met RKC dat sommige jongens op cruciale momenten nu even niet zichzelf zijn.'
Jordy Clasie, één van de neo-internationals bij Feyenoord, gaf in Waalwijk ronduit toe dat hij aan een mindere periode bezig is. 'Maar mijn instelling is nog steeds hetzelfde. Ik geef nog steeds alles voor deze club. Ik denk dat de meeste jongens er bij ons ook zo over denken. Maar het komt er inderdaad niet echt meer uit in de laatste drie wedstrijden.'
Aanvoerder Stefan de Vrij, ook doorgebroken bij Oranje, sprak in Waalwijk van een grote dreun. 'Of de energie op is bij Feyenoord? Daar lijkt het misschien wel op als je ons tegen RKC ziet spelen. Iedereen moet bij ons maar eens in de spiegel kijken of hij er meer aan moet doen. Maar voor mezelf kan ik wel zeggen dat ik er nog steeds alles voor over heb om mezelf verder te ontwikkelen.'
Zo, ja wat viel Schaken tegen gisteren zeg. Zocht totaal zijn tegenstander niet op, terwijl hij in de 1e helft al een gele kaart had gehad vanwege die penalty. Schaken had hier veel meer uit moeten halen maar was zwaar onder de maat.quote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Pelle zie ik wel een beetje als toevalstreffer. Voordeel is wel dat hij nu een tijdje vastligt, maar nu is het de taak om spelers om hem heen te verzamelen. Met blinde paarden als Schaken en Immers ga je het niet redden.
Danny Hollaquote:Op maandag 15 april 2013 11:57 schreef Haringkop het volgende:
Maar vind maar eens met beperkte middelen een speler die er nog even 10-15 inschiet.
Die speelt niet voor niets in z'n achtste seizoen betaald voetbal bij Ado.quote:
Bulykinquote:Op maandag 15 april 2013 11:57 schreef Haringkop het volgende:
Maar vind maar eens met beperkte middelen een speler die er nog even 10-15 inschiet.
Goed voor zo'n 15 doelpunten bij Feyenoord denk ik. Heb je betere opties in de eredivisie? Liever dat je hem haalt dan een paar kneuzen die een keer in het tweede van litex lovech gezien zijn op een filmpje en het ok van die kneus van een Beukers hebben. Al zal van geel daar niet naar luisteren sinds het Singh fiasco.quote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die speelt niet voor niets in z'n achtste seizoen betaald voetbal bij Ado.
10 kwaliteitsspelers met amper salarisruimte, dat gaat nog wat worden danquote:Op maandag 15 april 2013 12:08 schreef De_Pel het volgende:
Na dit seizoen sowieso leerdam, mokotjo, singh, fernandez, verhoek, cisse, te vrede wegdoen.
Daarnaast mogen er nog best een aantal gesleten worden, als hier een goed bedrag voor kan worden gekregen.
We zitten nu al met een te smalle selectie. Zou betekenen dat Van Geel 10 kwaliteitsspelers moet vastleggen deze zomer. Mag nog wat worden.
Al die spelers die niets toevoegen, waaronder idd Singh, kosten ook gewoon tonnen salaris.quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Goed voor zo'n 15 doelpunten bij Feyenoord denk ik. Heb je betere opties in de eredivisie? Liever dat je hem haalt dan een paar kneuzen die een keer in het tweede van litex lovech gezien zijn op een filmpje en het ok van die kneus van een Beukers hebben. Al zal van geel daar niet naar luisteren sinds het Singh fiasco.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Jongens niet getreurd, er kan maar 1 kampioen worden en ik voorspel dat volgend seizoen de schaal op de Coolsingel beland. Mark my words. Het elftal heb je ervoor, de jeugdigheid ook alleen scheelt het nog aan ervaring en geduld. Volgend jaar maken jullie dat niet meer. (hoop ik)
Nog een ADO-speler, ik zie wel wat in die Mike van Duinen. Hoewel Utrecht al op hem aast. Ik zie hem - op termijn - ook uitgroeien tot een toekomstige top-aanvaller (voor Eredivisiebegrippen althans).quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Goed voor zo'n 15 doelpunten bij Feyenoord denk ik. Heb je betere opties in de eredivisie? Liever dat je hem haalt dan een paar kneuzen die een keer in het tweede van litex lovech gezien zijn op een filmpje en het ok van die kneus van een Beukers hebben. Al zal van geel daar niet naar luisteren sinds het Singh fiasco.
Niet als één of meerdere "dragende" spelers vertrekken komende zomer en er niet of nauwelijks kwalitatief gelijke vervangers gehaald worden. De selectie zal vast wel breder worden komend seizoen, maar ik denk dat het niveau van onze basiself wellicht iets naar beneden zal gaan indien enkele spelers komende zomer verkocht worden.quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Jongens niet getreurd, er kan maar 1 kampioen worden en ik voorspel dat volgend seizoen de schaal op de Coolsingel beland. Mark my words. Het elftal heb je ervoor, de jeugdigheid ook, alleen scheelt het nog aan ervaring en geduld. Volgend jaar maken jullie die fouten van dit seioen niet meer. (hoop ik)
Moeten we eerst door de voorrondes heen komen en aangezien we weer niet geplaatst zijn, zal dat echt niet zo gemakkelijk zijn. Top dat we dan wel Pellè hebben, maar de verdedigers in het buitenland zijn meestal wel langer dan 1 meter 35quote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als één of meerdere "dragende" spelers vertrekken komende zomer en er niet of nauwelijks kwalitatief gelijke vervangers gehaald worden. De selectie zal vast wel breder worden komend seizoen, maar ik denk dat het niveau van onze basiself wellicht iets naar beneden zal gaan indien enkele spelers komende zomer verkocht worden.
Bovendien komt daar een overvol speelschema bij door de Europese wedstrijden die wij gaan krijgen komend seizoen.
Ik ben absoluut met je eens dat die jongen talent heeft, maar de prioriteit ligt absoluut op het middenveld. Daarbij betaal je voor die van Duinen een behoorlijke som geld. Goed, als er mensen zijn die meer betaalbare opties hebben uit de eredivisie of een België ofzo, ben ik erg benieuwd.quote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog een ADO-speler, ik zie wel wat in die Mike van Duinen. Hoewel Utrecht al op hem aast. Ik zie hem - op termijn - ook uitgroeien tot een toekomstige top-aanvaller (voor Eredivisiebegrippen althans).
Zelfs in het verslag van De Volkskrant, die normaal zero-tolerance staan tegenover voetbalgeweld, stond een stukje over het voorval waarin begrip doorklonk. "Uit de niet beveiligde vakken stroomden Feyenoorders toe, om het onfortuinlijke doch stevig van zich afbijtende Rotterdamse stel te ontzetten."quote:Op maandag 15 april 2013 01:13 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het ook heel vreemd dat er goedgepraat wordt dat Feyenoorders niet verantwoordelijk zouden zijn, omdat de 'thuissupporters' hen aanvielen. Op het moment dat je je tussen het lokale thuispubliek bevindt dien je je ook gewoon te gedragen
Klopt, maar als je vervangers haalt om het vervangen zit je daar ook weer 2 of 3 jaar aan vast. Je kan niet zomaar je halve elftal wegdoen simpelweg omdat er geen nieuw half elftal met top eredivisie kwaliteit klaarstaat.quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Al die spelers die niets toevoegen, waaronder idd Singh, kosten ook gewoon tonnen salaris.
Daarom moet er juist ook alles aan gedaan worden basiself bij elkaar te houden. 1 verkoop maximaal (Janmaat/de Vrij/Indi/Clasie), van dat geld de rest proberen bij te laten tekenen. Voor de rest kun je alle spelers die tekort komen (Cissé, Verhoek, Mokotjo, Fernandez et cetera.) lozen, in ieder geval enkele daarvan.quote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als één of meerdere "dragende" spelers vertrekken komende zomer en er niet of nauwelijks kwalitatief gelijke vervangers gehaald worden. De selectie zal vast wel breder worden komend seizoen, maar ik denk dat het niveau van onze basiself wellicht iets naar beneden zal gaan indien enkele spelers komende zomer verkocht worden.
Bovendien komt daar een overvol speelschema bij door de Europese wedstrijden die wij gaan krijgen komend seizoen.
Met het vertrek van diverse spelers zal er natuurlijk ook best weer wat vrij komen, maar inderdaad. Ik ben bang dat we er nog weinig beter van worden in de zomer. Er moet gewoon beduidend meer geld worden binnengehaald. Wat dat betreft mogen er veel spelers vertrekken, maar mag eerder nog het bestuur aan de muur. Koevermansquote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
10 kwaliteitsspelers met amper salarisruimte, dat gaat nog wat worden dan
Haten op het bestuur is zooooooooooooo Varkenoordgroep [/aldo/veel kloons modus uit]quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met het vertrek van diverse spelers zal er natuurlijk ook best weer wat vrij komen, maar inderdaad. Ik ben bang dat we er nog weinig beter van worden in de zomer. Er moet gewoon beduidend meer geld worden binnengehaald. Wat dat betreft mogen er veel spelers vertrekken, maar mag eerder nog het bestuur aan de muur. Koevermans
Mensen die na gisteren opeens het halve team in de uitverkoop willen doenquote:Op maandag 15 april 2013 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die denken dat je 8mill voor Clasie gaat krijgen_!
Ik zeg al weken dat je De Vrij (of Indi) en zeker Clasie moet verkopen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die na gisteren opeens het halve team in de uitverkoop willen doen![]()
Watte?quote:Op maandag 15 april 2013 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die na gisteren opeens het halve team in de uitverkoop willen doen
El Ahmadi verdient daar echt veel meer en als hij weg wil kan hij waarschijnlijk voor datzelfde loon weer ergens anders aan de bakquote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef elCholo het volgende:
Ik denk dat verkoop Indi prioriteit heeft.
Is niet gelukkig en met Kongolo hebben we een prima vervanger.
Janmaat en Clasie moeten behouden worden, want het is voor Feyenoord financieel niet mogelijk om die te vervangen.
Ik hoop dat Ahmadi te verleiden is voor een terugkomst. ZIt elke wedstrijd op de bank daar en is echt het type speler wat we missen.
BMI ruilen voor Guidetti + 8 miljoenquote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef elCholo het volgende:
Ik denk dat verkoop Indi prioriteit heeft.
Is niet gelukkig en met Kongolo hebben we een prima vervanger.
Janmaat en Clasie moeten behouden worden, want het is voor Feyenoord financieel niet mogelijk om die te vervangen.
Ik hoop dat Ahmadi te verleiden is voor een terugkomst. ZIt elke wedstrijd op de bank daar en is echt het type speler wat we missen.
Schaken voor Persie+3 miljoenquote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
Laten we ook gelijk Van Persie terughalen nu we toch bezig zijn.
quote:PSV en Feyenoord zakten door het ijs
Als ik naar Mark van Bommel zit te kijken, zoals gistermiddag tegen Ajax, dan krijg ik bijna medelijden met zo'n gast. Je zult maar routinier zijn, alles geven om het te kunnen belopen, maar om je heen zie je een stel domoren verzaken. Verschrikkelijk moet dat zijn. In zijn plaats zou ik een jongen als Hutchinson misschien wel een schop hebben gegeven en ik denk dat de aanvoerder dat ook had gewild.
Heel soms gaat voetbal me tegenstaan en dat had ik gisteren bij PSV-Ajax, nadat ook RKC-Feyenoord al veel van me gevraagd had. Hoeveel spelers voelen zich nog verantwoordelijk voor hun club, vraag ik me wel eens af. Als je toch speelt om de titel en je moet tegen RKC of je moet tegen een Ajax wat heus niet op zijn best speelt. Dan geef je toch alles? Dan kom je je afspraken toch na? Dan ga je toch door het vuur voor wat je supporters van je verlangen?
Ik zie die gedrevenheid totaal niet. Aan dat aspect erger ik me nog het meest. Kijk, in de Eredivisie lopen genoeg voetballers die het aan de vaardigheden ontbreekt om profspeler te kunnen zijn. Maar daar kunnen ze op een gegeven moment niks meer aan doen. En een Timothy Derijck kan het ook niet helpen dat PSV juist hem om onbegrijpelijke redenen gescout heeft. Voor gedrevenheid hoef je overigens geen speciale talenten aan te boren.
Gedrevenheid opbrengen voor je club en je supporters is een kwestie van fatsoen. Je dóet het gewoon, al was het alleen maar omdat je 'tig' keer meer verdient dan al die supporters. Maar juist op dat gebied zag ik PSV en in Waalwijk ook Feyenoord door het ijs zakken. En ik weet zeker, omdat ik zulke dingen wel eens hoor, dat het in de kleedkamer van PSV vrij snel na de wedstrijd alweer ging over de moeilijke uitwedstrijd van de Los Angeles Clippers bij de Memphis Grizzlies. Maar de Clippers wonnen wel en PSV dus niet, de uilskuikens.
Overigens gun ik Ajax de winst en ook de derde landstitel op een rij. Frank de Boer heeft gewoon de best voetballende ploeg van de eredivisie en mag van mij de titel gaan ophalen. Zo eerlijk moet je zijn, ook als je in je hart, zoals ik, deze keer graag Feyenoord eens met die schaal had zien staan.
Als ik naar Mark van Bommel zit te kijken, zoals gistermiddag tegen Ajax, dan krijg ik bijna medelijden met zo'n gast. Je zult maar routinier zijn, alles geven om het te kunnen belopen, maar om je heen zie je een stel domoren verzaken. Verschrikkelijk moet dat zijn. In zijn plaats zou ik een jongen als Hutchinson misschien wel een schop hebben gegeven en ik denk dat de aanvoerder dat ook had gewild.
Heel soms gaat voetbal me tegenstaan en dat had ik gisteren bij PSV-Ajax, nadat ook RKC-Feyenoord al veel van me gevraagd had. Hoeveel spelers voelen zich nog verantwoordelijk voor hun club, vraag ik me wel eens af. Als je toch speelt om de titel en je moet tegen RKC of je moet tegen een Ajax wat heus niet op zijn best speelt. Dan geef je toch alles? Dan kom je je afspraken toch na? Dan ga je toch door het vuur voor wat je supporters van je verlangen?
Ik zie die gedrevenheid totaal niet. Aan dat aspect erger ik me nog het meest. Kijk, in de Eredivisie lopen genoeg voetballers die het aan de vaardigheden ontbreekt om profspeler te kunnen zijn. Maar daar kunnen ze op een gegeven moment niks meer aan doen. En een Timothy Derijck kan het ook niet helpen dat PSV juist hem om onbegrijpelijke redenen gescout heeft. Voor gedrevenheid hoef je overigens geen speciale talenten aan te boren.
Gedrevenheid opbrengen voor je club en je supporters is een kwestie van fatsoen. Je dóet het gewoon, al was het alleen maar omdat je 'tig' keer meer verdient dan al die supporters. Maar juist op dat gebied zag ik PSV en in Waalwijk ook Feyenoord door het ijs zakken. En ik weet zeker, omdat ik zulke dingen wel eens hoor, dat het in de kleedkamer van PSV vrij snel na de wedstrijd alweer ging over de moeilijke uitwedstrijd van de Los Angeles Clippers bij de Memphis Grizzlies. Maar de Clippers wonnen wel en PSV dus niet, de uilskuikens.
Overigens gun ik Ajax de winst en ook de derde landstitel op een rij. Frank de Boer heeft gewoon de best voetballende ploeg van de eredivisie en mag van mij de titel gaan ophalen. Zo eerlijk moet je zijn, ook als je in je hart, zoals ik, deze keer graag Feyenoord eens met die schaal had zien staan.
Het is echter een voldongen feit: Ajax is de beste van het land. Ik zou daar best een enthousiast verhaal over willen afsteken, maar ik denk dat zelfs De Boer dat belachelijk zou vinden. Ook hij weet dat hij er nog lang niet is, dat dit Ajax zich nog aanmerkelijk kan verbeteren en dat de tegenstand in eigen land soms lachwekkend is.
Bij Ajax zijn ze er alleen wél van doordrongen dat het beter moet. Dat zie ik bij de andere ploegen niet. Bij Ajax weten ze op elkaar over te brengen wat er voor komt kijken om kampioen te worden, wat je moet doen om beter te worden. Met die overtuiging kom je een heel eind. Zo heel veel beter zijn de voetballers van Ajax niet in vergelijking met de rest. Ze zijn alleen net iets beter met hun beroep bezig.
En 'net iets' is genoeg om landskampioen te worden. En let op, dat worden ze volgend jaar gewoon weer als de concurrentie geen lering trekt uit de mentale achterstand die ze op Ajax hebben.
Spelers met scorend vermogen zijn op moment voor Feyenoord nog volstrekt onbetaalbaar ben ik bang. Enige aankopen die je kan doen is op (ongezien) potentie.quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Cara het volgende:
Heeft iemand nou nog een betaalbare eredivisie speler met scorend vermogen?
Sowieso 5 ton aan salaris.quote:Op maandag 15 april 2013 12:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
We moeten weer een Japanner halen, die zijn niet zo duur en er loopt genoeg talent rond.
Maar als je de goede kiest ook 5 ton aan merchandisequote:
Onder de 21 jaar is 220k salaris.quote:
Indi sowieso verkopen. Nelom vind ikop de LB positie echt niet minder. van mij mag de Vrij ook wel vertrekken, omdat Kongolo klaar staat. Als er iemand veel biedt voor Clasie kan je die ook wel laten gaan. Alleen daar moet wel een vervanger voor komen, die hebben we namelijk niet in de selectie/jeugd lopen. Eventueel Ebecillio.quote:Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daarom moet er juist ook alles aan gedaan worden basiself bij elkaar te houden. 1 verkoop maximaal (Janmaat/de Vrij/Indi/Clasie), van dat geld de rest proberen bij te laten tekenen. Voor de rest kun je alle spelers die tekort komen (Cissé, Verhoek, Mokotjo, Fernandez et cetera.) lozen, in ieder geval enkele daarvan.
Ik vind zelf Pluim en Cullen altijd positief opvallen. Maar dat zijn ook geen veelscorende spelers en vermoedelijk zakken die ook door het ijs op een hoger niveau.quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Cara het volgende:
Precies. En daarom zou het ook compleet onverantwoord zijn om je halve bank te verkopen, hoe kwaliteitsarm die ook zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spelers met scorend vermogen zijn op moment voor Feyenoord nog volstrekt onbetaalbaar ben ik bang. Enige aankopen die je kan doen is op (ongezien) potentie.
Dan zit je wel alsnog met een smalle selectie. Dat probleem hebben we nu al, en je kunt niet alles met jeugdspelers blijven opvangen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Indi sowieso verkopen. Nelom vind ikop de LB positie echt niet minder. van mij mag de Vrij ook wel vertrekken, omdat Kongolo klaar staat. Als er iemand veel biedt voor Clasie kan je die ook wel laten gaan. Alleen daar moet wel een vervanger voor komen, die hebben we namelijk niet in de selectie/jeugd lopen.
Daar ben ik het niet mee eens. Zolang ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg. Feyenoord zit nou eenmaal niet in de positie om spelers te kopen. En voor de Vrij en Indi heb je prima vervangers.quote:Op maandag 15 april 2013 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zit je wel alsnog met een smalle selectie. Dat probleem hebben we nu al, en je kunt niet alles met jeugdspelers blijven opvangen.
Indien er vervangers gehaald moeten worden heb ik liever dat die 'basis-waardig' zijn, dus in principe een directe versterking voor het basiselftal betekenen.
Op dit moment hebben we het geluk van een goede lichting inderdaad. Maar ik bedoel te zeggen dat het een keer ophoudt.quote:Op maandag 15 april 2013 12:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Zolang ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg. Feyenoord zit nou eenmaal niet in de positie om spelers te kopen. En voor de Vrij en Indi heb je prima vervangers.
Dan moeten ze allereerst wel goed genoeg zijn. Dat ajax nou 40 spelers van 16/17 jaar binnenhaalt in een paar maanden tijd, wil niet zeggen dat wij 22 jeugdspelers van topniveau hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 12:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Zolang ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg. Feyenoord zit nou eenmaal niet in de positie om spelers te kopen. En voor de Vrij en Indi heb je prima vervangers.
Ja en wie zit er dan weer achter Nelom en wie achter Kongolo. Daar gaat het toch uiteindelijk ook om.quote:Op maandag 15 april 2013 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Indi sowieso verkopen. Nelom vind ikop de LB positie echt niet minder. van mij mag de Vrij ook wel vertrekken, omdat Kongolo klaar staat. Als er iemand veel biedt voor Clasie kan je die ook wel laten gaan. Alleen daar moet wel een vervanger voor komen, die hebben we namelijk niet in de selectie/jeugd lopen. Eventueel Ebecillio.
Er moet ook een nieuwe nr. 10 komen..... Uit de jeugd of misschien weer huren(Bakkal, Guidetti?). Immers komt echt veeeeeeel te kort.
Gelukkig hebben we Ramsteijn voor LB en Van Beek voor CV / RB ook nog. Maar het houdt niet over.quote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en wie zit er dan weer achter Nelom en wie achter Kongolo. Daar gaat het toch uiteindelijk ook om.
Komen ook allebei (nog) tekort.quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Ramsteijn voor LB en Van Beek voor CV / RB ook nog. Maar het houdt niet over.
Doe Ramsteijn maar niet op LB hoor. Ramsteijn kan wel prima centraal spelen. WOudenberg zit er achter Nelom en die is ook nog maar 18 jaar.quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Ramsteijn voor LB en Van Beek voor CV / RB ook nog. Maar het houdt niet over.
* IkeDubaku99 speurt even de topscorerslijst af.quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Cara het volgende:
Wijnaldum?quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Cara het volgende:
Is er een speler van enig kaliber die zin heeft om tegen Pelle te moeten concurreren?quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Cara het volgende:
Hmm...quote:Op maandag 15 april 2013 13:39 schreef DonRaja het volgende:
Aah fuck, een van de weinigen die wel goed speelde:
http://www.nu.nl/sport/33(...)t-enkelblessure.html
quote:Heel soms gaat voetbal me tegenstaan en dat had ik gisteren bij PSV-Ajax, nadat ook RKC-Feyenoord al veel van me gevraagd had. Hoeveel spelers voelen zich nog verantwoordelijk voor hun club, vraag ik me wel eens af. Als je toch speelt om de titel en je moet tegen RKC of je moet tegen een Ajax wat heus niet op zijn best speelt. Dan geef je toch alles? Dan kom je je afspraken toch na? Dan ga je toch door het vuur voor wat je supporters van je verlangen?
stukje uit de column van Van Hanegem uit het ad
Jezus, Janmaat kan je dus echt niet missen. Nelom erin, BMI centraal, De Vrij rechtsback? Mokotjo/Kindsoldaat rechtsback? 3-4-3 gaan spelen?quote:Op maandag 15 april 2013 13:39 schreef DonRaja het volgende:
Hij was hier al eerder gepost, maar ik had ook wel hetzelfde gevoel. Eigenlijk al in de wedstrijd ervoor, alsof ze niet volledig doordrongen zijn van de mogelijkheden die dit team heeft als er nog een schepje bovenop wordt gedaan.quote:
Dit kan je als Feyenoord zijnde nu net niet hebben in aanloop naar zo'n belangrijke wedstrijd.quote:Op maandag 15 april 2013 13:39 schreef DonRaja het volgende:
Inderdaad, en vervolgens gaan de spelers dreigen met een transfer omdat ze bij Feyenoord geen prijzen winnen, geen Champions League of Europa League spelen of zich niet kunnen doorontwikkelen bij Feyenoord, terwijl ze grotendeels zelf verantwoordelijk zijn voor die situatie.quote:Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij was hier al eerder gepost, maar ik had ook wel hetzelfde gevoel. Eigenlijk al in de wedstrijd ervoor, alsof ze niet volledig doordrongen zijn van de mogelijkheden die dit team heeft als er nog een schepje bovenop wordt gedaan.
Het verdedigen bij de goal van RKC was gewoon hallucinant...quote:Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en vervolgens gaan de spelers dreigen met een transfer omdat ze bij Feyenoord geen prijzen winnen, geen Champions League of Europa League spelen of zich niet kunnen doorontwikkelen bij Feyenoord, terwijl ze grotendeels zelf verantwoordelijk zijn voor die situatie.
Inderdaad. Met name De Vrij verbaasde me dat moment, maar dat die RKC-er ongehinderd 30 tot 40 meter mag overbruggen is natuurlijk ook tenenkrommend en onbegrijpelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het verdedigen bij de goal van RKC was gewoon hallucinant...
En Vilhena?quote:Op maandag 15 april 2013 14:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Met name De Vrij verbaasde me dat moment, maar dat die RKC-er ongehinderd 30 tot 40 meter mag overbruggen is natuurlijk ook tenenkrommend en onbegrijpelijk.
Kongolo erin.quote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jezus, Janmaat kan je dus echt niet missen. Nelom erin, BMI centraal, De Vrij rechtsback? Mokotjo/Kindsoldaat rechtsback? 3-4-3 gaan spelen?
Ik ga hopen dat het allemaal maar meevalt
Die had moeten meelopen, en Boetius leed balverlies door te makkelijk (gemakzuchtig?) te gaan liggen.quote:
Ja, maar komop. Ook de wedstrijd hiervoor. Je vreet verdomme toch het gras op als je weet dat er ook maar een kans is op het kampioenschap?quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het verdedigen bij de goal van RKC was gewoon hallucinant...
Klopt allemaal, maar dit was echt lachwekkend.quote:Op maandag 15 april 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar komop. Ook de wedstrijd hiervoor. Je vreet verdomme toch het gras op als je weet dat er ook maar een kans is op het kampioenschap?
Ja, dit sloeg nergens op idd.quote:Op maandag 15 april 2013 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar dit was echt lachwekkend.
En de wedstrijd dáárvoor ook al wel.quote:Op maandag 15 april 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar komop. Ook de wedstrijd hiervoor. Je vreet verdomme toch het gras op als je weet dat er ook maar een kans is op het kampioenschap?
Sterker nog, hij zei na afloop dat-ie metéén zou hebben afgespeeld als De Vrij was ingestapt, en dat hij de goal liever tegen een andere ploeg zou hebben gemaakt omdat hij hoopte dat Feyenoord kampioen zou worden.quote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dit sloeg nergens op idd.Wel mooi, die speler schrok er zelf ook een beetje van zo op 3/4 van z'n opmars.
play-offs.quote:Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En de wedstrijd dáárvoor ook al wel.
Er is een negatieve vibe in de selectie geslopen. Je ziet ergernis, je ziet spelers die geïrriteerd verstek laten gaan waar ze iemand anders' fout zouden kunnen herstellen. En, heel ernstig, spelers beginnen zich ook te verstoppen. Ze hebben de bal liever niet. Funest voor je positiespel. Tegen Vitesse moet het tij gekeerd worden. Zo niet, zou het seizoen maar zo wat langer kunnen duren.
Inderdaad, wat een wanprestatie en teleurstelling zou dat alsnog zijn. Maar het kan dus nog spannend worden als Feyenoord van Vitesse verliest en Fc Twente wint van VVV Venlo, dan is het verschil opeens nog maar 3 punten. Al moet Fc Twente de laatste wedstrijd gelukkig nog tegen PSV.quote:Op maandag 15 april 2013 14:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
play-offs.![]()
Dat zou echt een regelrechte ramp zijn.
Pellè kan op zich ook niet echt gemist worden hoor..quote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
De enige waarvan ik vind dat je die niet kan missen loopt een blessure opJanmaat gaat altijd voorop in de strijd en loopt zich 90 minuten het snot voor de ogen en laat niet met zich pielen.
Janmaatword snel beter kerel!
Door zijn doelpunten maar ik bedoel meer op het gebied van: Janmaat is niet te beroerd om extra te lopen voor iemand anders.quote:Op maandag 15 april 2013 14:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pellè kan op zich ook niet echt gemist worden hoor..
Thank god.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 15-04-2013 om 15:14:28De enkelblessure van Daryl Janmaat valt erg mee, de rechtsback heeft weinig last en is zondag tegen Vitesse gewoon inzetbaar #Feyenoord reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef vandermar het volgende:
Thank god.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 15-04-2013 om 15:14:28De enkelblessure van Daryl Janmaat valt erg mee, de rechtsback heeft weinig last en is zondag tegen Vitesse gewoon inzetbaar #Feyenoord reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef vandermar het volgende:
Dan zal er wel wat moeten veranderen tegen Vitesse. Een 2e plek zou overigens een uitstekend resultaat zijn en hier kan je weer verder mee bouwen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie jullie trouwens nog wel 2e worden. Vitesse en PSV hebben ook een beroerd weekend gehad en Feyenoord kan het overgebleven vertrouwen van Vitesse vermorzelen aankomend weekend. PSV moet nog naar AZ en Twente uit.
Tuurlijk moet het dan veel beter. Maar Feyenoord en Vitesse draaien allebei moeizaam, en Feyenoord heeft het gigantische voordeel van een tot de nok toe gevulde Kuip.quote:Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zal er wel wat moeten veranderen tegen Vitesse. Een 2e plek zou overigens een uitstekend resultaat zijn en hier kan je weer verder mee bouwen.
Hij is toch ook geen fotomodel?quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kut hoofd heeft die Krabbel toch zeg.. pleuris hey.
Volgens mij is De Vrij op het veld ook maar een lamme tak van een aanvoerder. Je ziet hem nooit discussie aangaan met een scheidsrechter of andere spelers aanmoedigen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef Sejt het volgende:
Je leest en voelt, dat we iemand missen die de groep scherp maakt, binnen de groep zelf. Koeman is de trainer en doet zijn werk, maar er is niemand in de groep die het heft in handen neemt, zoals Guidetti vorig jaar deed.
Ik snap dat niet. Hebben we allemaal slappe zakken, die hun mond niet durven open te doen? Hebben we ideale schoonzonen die alles politiek correct willen zeggen? Of zijn ze bang geworden voor Koeman?
Een man als Guidetti zou hier zo belangrijk in zijn. Iemand die z'n bek open durft en wil trekken. Iemand die in het veld het verlengstuk van een kwade Koeman is. Iemand die handmatig de hangende koppen weer omhoog trekt. Iemand die een De Vrij of een Clasie met beide benen op de grond zet.
Ik kan er zo slecht tegen, dat je je in die laatste wedstrijden zó af laat troefen. Dat je je niet op kan laden voor 5 beslissende wedstrijden (en de vorige, niet te vergeten).
We hebben over-mijn-lijk types nodig, die er alles aan doen om te wínnen! Niet slappe zakken, die politiek correct tegen de pers zeggen, dat ze er alles aan doen. Nee, gasten die verdomme in het veld laten zien dat ze wíllen!
Nu of nooit.
Want wij lopen nu ook echt over van zelfvertrouwen...quote:Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie jullie trouwens nog wel 2e worden. Vitesse en PSV hebben ook een beroerd weekend gehad en Feyenoord kan het overgebleven vertrouwen van Vitesse vermorzelen aankomend weekend. PSV moet nog naar AZ en Twente uit.
Ik zie de Pel toch aardig mekkeren en schreeuwen hoor, tot zelfs in de catacomben aan toe.quote:Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef Katth het volgende:
[..]
Volgens mij is De Vrij op het veld ook maar een lamme tak van een aanvoerder. Je ziet hem nooit discussie aangaan met een scheidsrechter of andere spelers aanmoedigen.
Ja, maar hij is geen aanvoerder. Vaak is het ook alleen maar verwijt naar elkaar. Zoals een Mathijsen, die zie je bij elk doelpunt iemand anders de huid vol schelden.quote:Op maandag 15 april 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie de Pel toch aardig mekkeren en schreeuwen hoor, tot zelfs in de catacomben aan toe.
Het is ook steeds de schuld van een ander...quote:Op maandag 15 april 2013 16:13 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja, maar hij is geen aanvoerder. Vaak is het ook alleen maar verwijt naar elkaar. Zoals een Mathijsen, die zie je bij elk doelpunt iemand anders de huid vol schelden.
Beetje het Henk Timmer-syndroom krijgen sommige spelers idd.quote:Op maandag 15 april 2013 16:13 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja, maar hij is geen aanvoerder. Vaak is het ook alleen maar verwijt naar elkaar. Zoals een Mathijsen, die zie je bij elk doelpunt iemand anders de huid vol schelden.
Blablablabla.quote:Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef satecl het volgende:
Dit misten we gister. de WIL om te winnen!!!
Kuip zijn we onverslaanbaar.quote:Op maandag 15 april 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want wij lopen nu ook echt over van zelfvertrouwen...
Dat zal zondag moeten blijken.quote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kuip zijn we onverslaanbaar.
Slecht is slecht gozert. Maar inderdaad thuisvoordeel weegt in de Kuip heel zwaar.quote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kuip zijn we onverslaanbaar.
In de Kuip spelen ze op een of andere manier ook beter.quote:Op maandag 15 april 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Slecht is slecht gozert. Maar inderdaad thuisvoordeel weegt in de Kuip heel zwaar.
Zondag moeten dat er 26 zijnquote:Op maandag 15 april 2013 16:55 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Blijkt al 25 wedstrijden.
Ja godzijdank zijn al Kuipvrezende mafkezen weg.quote:Op maandag 15 april 2013 16:55 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
In de Kuip spelen ze op een of andere manier ook beter.
We hebben het gezien tegen VVV inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 16:55 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
In de Kuip spelen ze op een of andere manier ook beter.
Misten we toen niet de halve selectie?quote:Op maandag 15 april 2013 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben het gezien tegen VVV inderdaad.
Neequote:Op maandag 15 april 2013 17:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Misten we toen niet de halve selectie?
Alleen Immers en Clasie?quote:Op maandag 15 april 2013 17:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Misten we toen niet de halve selectie?
Kunnen we geen Fok!-user daartussen zetten?quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef Sejt het volgende:
Je leest en voelt, dat we iemand missen die de groep scherp maakt, binnen de groep zelf. Koeman is de trainer en doet zijn werk, maar er is niemand in de groep die het heft in handen neemt, zoals Guidetti vorig jaar deed.
De hele as van het middenveld dus ja.quote:
quote:'Hoop dat het Legioen blij kan zijn met tweede plek'
Feyenoord-trainer Ronald Koeman was na het gelijkspel tegen RKC Waalwijk (1-1) zeer teleurgesteld omdat de titel nu vrijwel definitief vergeten kan worden. Ajax staat zes punten voor op Feyenoord, dat op een gedeelde derde plek staat met PSV. Nummer twee Vitesse staat één punt voor op de Rotterdammers.
De strijd om de tweede plek, die toegang geeft tot de voorronden van de Champions League, ligt dus nog helemaal open en daar gaat Koeman dan ook voor. "We gaan vol voor de tweede plaats. Nog vier wedstrijden winnen voor de tweede plek", vertelt de oefenmeester op Twitter. "Deze zal alleen anders aanvoelen dan afgelopen jaar."
Vorig seizoen werd Feyenoord tweede na een seizoen dat begonnen was zonder enige verwachtingen. Dit jaar werd door de supporters van de club uit Rotterdam echter minimaal hetzelfde verwacht. "Ik hoop dat als we tweede worden het Legioen alsnog blij kan zijn", aldus Koeman na afloop van de maandagtraining.
Er loopt al een maandenlange lobby voor HMF.quote:Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kunnen we geen Fok!-user daartussen zetten?
Of zou het komen door het vertrek van Swerts?
Als we dan maar geen viering hebben. Één keer de wederopstanding vieren is goed: twee keer is kansloos.quote:
Wie is dat nou eigenlijk? Ik lees er van alles over vooral in het PSV topic. Maar iedereen daar valt mij aan dat ik een HMF ben enzo? is dat nou iets goed of nietquote:Op maandag 15 april 2013 17:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er loopt al een maandenlange lobby voor HMF.
Niet alleen moeten wij er 4 winnen, PSV moet ook nog minimaal 1x punten laten liggen.quote:
Die Bakkal scoorde toen ineens als een malloot zoals ik het me herinnerquote:Op maandag 15 april 2013 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Daarnaast, vorig jaar hadden we een geniale eindreeks, daarvan is tot nog toe geen sprake.
quote:Op maandag 15 april 2013 17:11 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Wie is dat nou eigenlijk? Ik lees er van alles over vooral in het PSV topic. Maar iedereen daar valt mij aan dat ik een HMF ben enzo? is dat nou iets goed of niet
Die scoorde gewoon ineens in elke topperquote:Op maandag 15 april 2013 17:11 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Die Bakkal scoorde toen ineens als een malloot zoals ik het me herinner
Sowieso wonnen wij meer toppers dan die gasten concerten hebben in de snelkookpan elk jaar sjemineequote:Op maandag 15 april 2013 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die scoorde gewoon ineens in elke topper
HMF?quote:Op maandag 15 april 2013 17:11 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Wie is dat nou eigenlijk? Ik lees er van alles over vooral in het PSV topic. Maar iedereen daar valt mij aan dat ik een HMF ben enzo? is dat nou iets goed of niet
Dat was het zeker, maatje van me zat in de hoek waar de klappen vielen, die zag dat een paar Feyenoorders werden aangevallen, en toen is er een groep van een man of 50 uit de andere hoek van dezelfde lange zijde + 1 man uit het uitvakquote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Maar zoals vandaag vind ik het, in hoeverre ik het kan beoordelen uit verhalen om me heen, een prima reactie.
Ik ook een paar tikken ontvangen. Poten af van ons rotterdammers was de heersende utopie in ieder gevalquote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat was het zeker, maatje van me zat in de hoek waar de klappen vielen, die zag dat een paar Feyenoorders werden aangevallen, en toen is er een groep van een man of 50 uit de andere hoek van dezelfde lange zijde + 1 man uit het uitvakdaar heen gerend om die gasten te helpen. daarna kwam de ME, die niet ingegrepen heeft en was alles voorbij.
Ik zat zelf ook op die lange zijde tegen het uitvak aan.
Ritmo?quote:Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Nee ik ben geen HMF. Wie of wat is dat nou precies, want ik vat het niet helemaal.
Nee ook niet... Gewoon een nieuwe user hier op de website. Al lees ik al wat jaartjes mee hoor. Maar zag gisteren een post die me zo irriteerde dat ik me wel moest registreren. Ging over het geweld in RKC en dat Feijenoorders daaraan begonnen waaren enzoquote:
Welkom.quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Nee ook niet... Gewoon een nieuwe user hier op de website. Al lees ik al wat jaartjes mee hoor. Maar zag gisteren een post die me zo irriteerde dat ik me wel moest registreren. Ging over het geweld in RKC en dat Feijenoorders daaraan begonnen waaren enzo
Dankjequote:
Zo komt het nogal snel in het nieuws. Journalisten zijn er als de kippen bij om Feyenoord in een kwaad daglicht te zetten en als het geen journalisten zijn dan zijn het wel anti-Feyenoorders.quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Nee ook niet... Gewoon een nieuwe user hier op de website. Al lees ik al wat jaartjes mee hoor. Maar zag gisteren een post die me zo irriteerde dat ik me wel moest registreren. Ging over het geweld in RKC en dat Feijenoorders daaraan begonnen waaren enzo
Dat is wel hilarisch ja die reacties op FR12 altijdquote:Op maandag 15 april 2013 17:21 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
DankjeBest tof hier, in ieder geval beter dan het fr12 reactieveld. Wat een apen van pubers rennen daar rond...
Juist daarom wilde ik het even tegenspreken. Was er zelf bij namelijk en we kunnen het niet gebruiken dat zelfs de eigen supporters lijp gaan lopen doen zonder redenquote:Op maandag 15 april 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo komt het nogal snel in het nieuws. Journalisten zijn er als de kippen bij om Feyenoord in een kwaad daglicht te zetten en als het geen journalisten zijn dan zijn het wel anti-Feyenoorders.
Vooral het kankerbestuur roepen omdat de olli's verkocht waren heb ik hard om gelachen. Dan begrijp je er toch weinig vanquote:Op maandag 15 april 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel hilarisch ja die reacties op FR12 altijd![]()
Die pikkies daar zijn wel het summum van treurigheid. Alles is extreem daaro.quote:Op maandag 15 april 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel hilarisch ja die reacties op FR12 altijd![]()
40.000 ofzo waren er gemaakt of zouden er gemaakt worden. Die zijn nog lang niet allemaal opgeleverdquote:Op maandag 15 april 2013 17:23 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Vooral het kankerbestuur roepen omdat de olli's verkocht waren heb ik hard om gelachen. Dan begrijp je er toch weinig van
Dat gaan er nog teveel zijn ook hoor, want ze liggen er nu gewoon nog en de helft van de totale productie is nog niet verkocht.quote:Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
40.000 ofzo waren er gemaakt of zouden er gemaakt worden. Die zijn nog lang niet allemaal opgeleverd
Ik was er op een kutdag qua weer om half 4, en nog stond er een rij. Nu het mooier weer wordt komen er weer meer mensen naar Blijdorp, en hop.quote:Op maandag 15 april 2013 17:25 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Dat gaan er nog teveel zijn ook hoor, want ze liggen er nu gewoon nog en de helft van de totale productie is nog niet verkocht.
Heb jij weer een puntquote:Op maandag 15 april 2013 17:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik was er op een kutdag qua weer om half 4, en nog stond er een rij. Nu het mooier weer wordt komen er weer meer mensen naar Blijdorp, en hop.
HMF is Helpmefok, een totale baas die geband is door de joden een moderator, hij kon zich nogal extreem uitdragen over Feyenoord. Af en toe start hij nog wel eens een kloontje, meestal bij een gunstige uitslag voor Feyenoord en negatieve resultaten van de concurrentenquote:Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Nee ik ben geen HMF. Wie of wat is dat nou precies, want ik vat het niet helemaal.
Ik ben geregistreerd na het verlies van feyenoord tegen rkc of nou ja gelijkspel dan. Niet echt een briljant weekend voor die hmf dan zoals ik het lees, maarja. Maar ik ben het dus in ieder geval niet hehequote:Op maandag 15 april 2013 17:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
HMF is Helpmefok, een totale baas die geband is door de joden een moderator, hij kon zich nogal extreem uitdragen over Feyenoord. Af en toe start hij nog wel eens een kloontje, meestal bij een gunstige uitslag voor Feyenoord en negatieve resultaten van de concurrenten
We zochten nog iemand die doelpunten kon maken toch?quote:Drenthe slaat drie keer toe en laat Alania na acht maanden juichen
Royston Drenthe heeft zich maandag nadrukkelijk laten gelden bij Alania Vladikavkaz. Begin februari maakte de Russische laagvlieger bekend dat het de 26-jarige Rotterdammer had aangetrokken met een contract voor drieënhalf jaar. In zijn vijfde wedstrijd voor Alania maakte Drenthe maandag zijn eerste drie doelpunten en hielp hij de club aan een zeer belangrijke overwinning.
Alania wachtte al sinds 20 augustus op de derde zege van dit seizoen en bond nu de strijd aan met Mordovya, dat vier punten hoger stond. In de tiende minuut kreeg de rode lantaarndrager van Rusland een penalty toegekend en Drenthe verzilverde die met links in de linkerhoek: de doelman dook de verkeerde kant op. Op slag van rust maakte hij ook zijn tweede van de wedstrijd; hij kwam vrij te staan op links, bewaarde de rust en maakte het koel af. Zo bezorgde hij Alania een ongekende weelde.
De tobbende club, die de laatste tien speelronden maar één keer wist te scoren, hield de voorsprong na rust vast. Vroeg in de tweede helft kwam Mordovya weliswaar terug tot 2-1 via Rustem Mukhametshin, maar de marge werd niet verder teruggebracht. Sterker nog; een minuut voor tijd voltooide Drenthe de allereerste hattrick in zijn loopbaan. Alania staat nu op nog één punt van Mordovya en op vier van Krylya Sovetov. Er zijn nog zes speelronden te gaan in de Premjer Liga.
Dat komt gewoon omdat hij zich weer lekker swawiribarbapappa kan freshen daar.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We zochten nog iemand die doelpunten kon maken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldo 2.0.quote:Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Heersten de RKC-supporters, ja?quote:Op maandag 15 april 2013 18:36 schreef satecl het volgende:
Wel aardig om te zien dat een groepje van 20 man heerst in het thuisvak van Waalwijk.
Als je op mentaliteit wil door selcteren hou je niemand over. Dan liever iemand die wel kan voetballen.quote:Op maandag 15 april 2013 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Drenthe heeft een mentaliteit van heb ik jou daar joh, kan je niet gebruiken in een mentaal al kwetsbare selectie. Zie commentaar Koeman vandaag ook, dat hij als hij kon, zou willen doorselecteren op mentaliteit. Dan moet je Drenthe er echt niet bij hebben.
Verder, godverdomme zeg, zit ik net dat filmpje met HELD Guidetti te kijken, wat een baas was dat. Ben niet zo van het ophemelen van spelers, maar die jongen heeft echt de heldenstatus bij mij. Kan dr niets aan doen. In alles is ie een echte held, en op die ene manier zoals dat alleen hier bij onze club kan. Uniek, en zulke spelers maken Feyenoord ook tot de club die het is. Supporters en spelers. Helden. Petje af..
Bosz met zijn 'dat vind ik te makkelijk'quote:Op maandag 15 april 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik te makkelijk:
[ afbeelding ]
Ze dachten zelfs dat ik HMF was een paar maanden geledenquote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef ValHallen het volgende:
Elke keer dat geroep als er een nieuwe user in het topic meepost
Denk ik nog steeds.quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze dachten zelfs dat ik HMF was een paar maanden geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |