SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht, ik geef met de TT nog even een indirecte sneer naar het Lesbeau-topic.
Heb meer dan genoeg ervaring met bezoek aan andere stadions en heb nog nooit in het Feyenoord vak gezeten.quote:
Gewaagd, gewaagd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht, ik geef met de TT nog even een indirecte sneer naar het Lesbeau-topic.
Kwam bij zowel NEC als RKC niet door ons. De 'thuissupporters' zoeken de Feijenoorders op. Dat is de waarheid.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het vrij kwalijk dat het al 2 keer fout is gegaan.
Ja, dat zou kunnen, ik vroeg het me alleen af.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, waarom? De uitwedstrijden die ik op losse kaarten heb bezocht en waar iets is gebeurd kan ik op 1 hand tellen. Dat zal voor hem niet anders zijn.
Oke manquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kwam bij zowel NEC als RKC niet door ons. De 'thuissupporters' zoeken de Feijenoorders op. Dat is de waarheid.
Die bakt er geen pepernootje van die Vormer. Waarom zie ik Achahbar nergens? maakte nog een wereldgoal tegen Praagquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewaagd, gewaagd.
Wat ik trouwens ook niet begreep was Vormer in de 80e minuut.
Aanvoer naar voren was dramatisch. Of Vormer dan de juiste man is vraag ik mij af, maar in z'n Roda-tijd kon hij dat welquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewaagd, gewaagd.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, vraag het de supporters die daaar waren?
Ik had persoonlijk over het hele seizoen al meer verwacht van Vormer. Lijkt 't vooralsnog niet echt te kunnen brengen. Jammer, want ik was wel onder de indruk van hem bij Roda.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewaagd, gewaagd.
Dan is een oordeel ook niet echt gerechtvaardigd toch? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, al zou je soms anders denken bij Feijenoord.quote:
Bij Roda val je sneller op dan bij Feyenoord, helaas.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk over het hele seizoen al meer verwacht van Vormer. Lijkt 't vooralsnog niet echt te kunnen brengen. Jammer, want ik was wel onder de indruk van hem bij Roda.
Die Feyenoorders bij NEC zaten ook wel op het harde kern vak van hun. Dat is niet zo handig natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, vraag het de supporters die daaar waren?
mijn posts gaan over dingen in het algemeen, ik vind het primitief om mensen te meppen die een ander kleur petje op hebben. En ik laat het hier verder bij, trieste gedoe wil ik mij verder niet mee bezig houden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Dan is een oordeel ook niet echt gerechtvaardigd toch? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, al zou je soms anders denken bij Feijenoord.
stiekem best logisch toch ook.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kwam bij zowel NEC als RKC niet door ons. De 'thuissupporters' zoeken de Feijenoorders op. Dat is de waarheid.
Druk, wedstrijdritme? Had zelf ook wat hogere verwachtingen, maar hij lijkt z'n Roda-niveau niet te halen jammer genoegquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk over het hele seizoen al meer verwacht van Vormer. Lijkt 't vooralsnog niet echt te kunnen brengen. Jammer, want ik was wel onder de indruk van hem bij Roda.
Wie er begonnen is maakt niet uit. Je kan er dan niet aan deelnemen en zeggen dat het niet jouw schuld was. Je neemt bewust deel, dus het is ook jouw schuld.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Dan is een oordeel ook niet echt gerechtvaardigd toch? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, al zou je soms anders denken bij Feijenoord.
Zijn Roda niveau is niet goed genoeg voor het Feyenoordniveau.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Druk, wedstrijdritme? Had zelf ook wat hogere verwachtingen, maar hij lijkt z'n Roda-niveau niet te halen jammer genoeg
Bij NEC kwam het geweld nog steeds vanuit de HK van NEC in eerste instantie. Dat is alles wat ik beweer. En ja, dat dan de stoppen doorslaan is volledig terecht...quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Feyenoorders bij NEC zaten ook wel op het harde kern vak van hun. Dat is niet zo handig natuurlijkVerder is er toen ook een afspraak gemaakt om onderling te matten voor de wedstrijd maar de groepen hebben elkaar misgelopen. Dat laatste keur ik af. Maar zoals vandaag vind ik het, in hoeverre ik het kan beoordelen uit verhalen om me heen, een prima reactie.
Maar buiten dat incident is het in Nijmegen rustig gebleven. Dat was in Kerkrade niet zo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Bij NEC kwam het geweld nog steeds vanuit de HK van NEC in eerste instantie. Dat is alles wat ik beweer. En ja, dat dan de stoppen doorslaan is volledig terecht...
Al was het bij NEC inderdaad meer schuld van beide partijen dan vandaag, waar het echt de RKC-mafketels waren.
Kerkrade was ik er niet. Maar ik weet wel dat het hetzelfde is als een wietpas: het heeft altijd een contraproductief effect om dingen te verbieden. Beter probeer je het op een bepaalde manier in goede banen te leiden (gedogen).quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar buiten dat incident is het in Nijmegen rustig gebleven. Dat was in Kerkrade niet zo.
maar stel je voor. Je staat in een kroeg, iemand komt naar je toe en noemt je moeder een hoer.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn posts gaan over dingen in het algemeen, ik vind het primitief om mensen te meppen die een ander kleur petje op hebben. En ik laat het hier verder bij, trieste gedoe wil ik mij verder niet mee bezig houden.
Nee, maar hij is wel met dat niveau gehaald en dan moet hij zich bij Feyenoord verbeteren. Maar nu haalt hij zelfs dat niveau niet en dan is het een vrij nutteloze spelerquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn Roda niveau is niet goed genoeg voor het Feyenoordniveau.
Speelden ze bij Roda toen ook niet in 4-4-2? Misschien moet hij daar nog echt aan wennen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Druk, wedstrijdritme? Had zelf ook wat hogere verwachtingen, maar hij lijkt z'n Roda-niveau niet te halen jammer genoeg
Ohja? Ik heb veel te veel te verliezen, ik ga die situatie uit de weg. Het is geen standaard reactie die iedereen heeft of zou moeten hebben die je nu schetst.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar stel je voor. Je staat in een kroeg, iemand komt naar je toe en noemt je moeder een hoer.
Zeg me dan niet dat je een goed gesprek aangaat om achter zn diepste gevoelens achter zn opmerking te komen.
Nee je tikt em op zn bakkes.
Je wilt toch de wedstrijd bezoeken? Oh wacht. PSV'er toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Maar als je elkaar zowel buiten als binnen het stadion niet opzoekt, gewoon in dat uitvak gaat zitten en als het uitvak vol is in een Rotterdamse kroeg met je maten kijkt dan ben je al die hersenbrekers om eventuele 'problemen' op te moeten lossen toch al direct kwijt? Of denk ik nu te simpel en beschaafd?
Tsja...je zult je spelers over 't algemeen toch wel eens bij dat soort clubs vandaan moeten halen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn Roda niveau is niet goed genoeg voor het Feyenoordniveau.
Je denkt te simpel. Waarom zouden compleet lege stadions niet fans moeten kunnen ontvangen van de tegenpartij? En op welke manier is het eerlijk dat Feijenoord elke match 1600 stoelen afstaat, maar andere teams soms maar 300 (en ja ik weet dat het gaat om een percentage van de totaalcapaciteit).quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Maar als je elkaar zowel buiten als binnen het stadion niet opzoekt, gewoon in dat uitvak gaat zitten en als het uitvak vol is in een Rotterdamse kroeg met je maten kijkt dan ben je al die hersenbrekers om eventuele 'problemen' op te moeten lossen toch al direct kwijt? Of denk ik nu te simpel en beschaafd?
Ik heb met beide niet zoveel moeite als iemand dat zegt, niet dat ik het fijn vind maar om dan iemand op zijn bek te slaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar stel je voor. Je staat in een kroeg, iemand komt naar je toe en noemt je moeder een hoer.
Zeg me dan niet dat je een goed gesprek aangaat om achter zn diepste gevoelens achter zn opmerking te komen.
Zelfde als je in een stadion zit, ongeacht je teamkleur en iemand gaat jou lopen uitdagen en uitschelden. Dan doe je ook reageren.
Heeft niks met met PSV te maken, dit. Als ik voor Veendam was geweest had ik diezelfde gedachten ook gehad. Het gaat om het al dan niet opzoeken van de sensatie en de trots van je maten helpen als er gevochten moet worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wilt toch de wedstrijd bezoeken? Oh wacht. PSV'er toch?
of gewoon als feyenoord komt 6ipv2 uitvakken makenquote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Eens, het blijft een probleem. Maar dat is aan de clubs en knvb om te regelen niet aan ons.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Je denkt te simpel. Waarom zouden compleet lege stadions niet fans moeten kunnen ontvangen van de tegenpartij? En op welke manier is het eerlijk dat Feijenoord elke match 1600 stoelen afstaat, maar andere teams soms maar 300 (en ja ik weet dat het gaat om een percentage van de totaalcapaciteit).
Zeker bij die halflege betonbakken vind ik dat de komst van Feijenoorders gewoon moet kunnen.
Neemt niet weg dat je in principe niet op die tribunes mag zitten als Feyenoorder. Juist om dit soort toestanden te voorkomen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Bij NEC kwam het geweld nog steeds vanuit de HK van NEC in eerste instantie. Dat is alles wat ik beweer. En ja, dat dan de stoppen doorslaan is volledig terecht...
Al was het bij NEC inderdaad meer schuld van beide partijen dan vandaag, waar het echt de RKC-mafketels waren.
Vind ik ook. Al is het alleen maar om de probleemgevallen (of ze nu voor Ajax, PSV, Feyenoord of AZ zijn) van de tribunes te houden waar ook gepensioneerden en kinderen zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Je denkt te simpel. Waarom zouden compleet lege stadions niet fans moeten kunnen ontvangen van de tegenpartij? En op welke manier is het eerlijk dat Feijenoord elke match 1600 stoelen afstaat, maar andere teams soms maar 300 (en ja ik weet dat het gaat om een percentage van de totaalcapaciteit).
Zeker bij die halflege betonbakken vind ik dat de komst van Feijenoorders gewoon moet kunnen.
wat kan je verliezen..quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohja? Ik heb veel te veel te verliezen, ik ga die situatie uit de weg. Het is geen standaard reactie die iedereen heeft of zou moeten hebben die je nu schetst.
Ach, dan had je heel geen wedstrijden meer hoeven bezoeken, dat scheelt weerquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niks met met PSV te maken, dit. Als ik voor Veendam was geweest had ik diezelfde gedachten ook gehad. Het gaat om het al dan niet opzoeken van de sensatie en de trots van je maten helpen als er gevochten moet worden.
95 procent van de mensen die los zitten gaan gewoon om een pot voetbal te zien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft niks met met PSV te maken, dit. Als ik voor Veendam was geweest had ik diezelfde gedachten ook gehad. Het gaat om het al dan niet opzoeken van de sensatie en de trots van je maten helpen als er gevochten moet worden.
Is dat zo? Die Yoeri heeft in die interviews zelf gezegd dat de lol er steeds meer vanaf ging omdat politie, justitie, gemeente en clubs de boel steeds beter onder controle kregen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kerkrade was ik er niet. Maar ik weet wel dat het hetzelfde is als een wietpas: het heeft altijd een contraproductief effect om dingen te verbieden. Beter probeer je het op een bepaalde manier in goede banen te leiden (gedogen).
Nee, dat moet hij zelf weten. Als ik me om dat soort mensen druk zou moeten maken. Al zijn er vast wel avonden dat ik er wel kwaad om zou worden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zelfde als je in een stadion zit, ongeacht je teamkleur en iemand gaat jou lopen uitdagen en uitschelden. Dan doe je ook reageren.
In de tussentijd hebben de supporters in DLKG een aardige oplossing die bijna geweldsloos verliep.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Katth het volgende:
[..]
Eens, het blijft een probleem. Maar dat is aan de clubs en knvb om te regelen niet aan ons.
Maar hadden we in Nederland voor die probleemgevallen nou niet juist de voetbalwet? Niet dat die nou zo goed werkt, maar daar was hij volgens mij toch voor bedoeltquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al is het alleen maar om de probleemgevallen (of ze nu voor Ajax, PSV, Feyenoord of AZ zijn) van de tribunes te houden waar ook gepensioneerden en kinderen zitten.
goosens deed het ook leuk imhoquote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef elCholo het volgende:
Vandaag speelden echt alleen Janmaat en Vilhena met een instelling waaruit je kon afleiden dat ze voor het kampioenschap streden.
Nee maargoed. Regels hebben wel vaker een contraproductief effect.quote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je in principe niet op die tribunes mag zitten als Feyenoorder. Juist om dit soort toestanden te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |