SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
[ Bericht 3% gewijzigd door johannes_vermeer op 15-04-2013 00:38:28 ]
quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ronald dubbel gepasseerd vandaag... die is nog ff zuur
Wat een kansloos forumquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Op psvnetwerk zijn ze ook niet happy met Pierre hoor
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1418-105.php
Nope ze sluiten Waterreus overal buitenquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef alors het volgende:
Wie zegt dat Waterreus het niet wist? Ik denk dat hij wel bij die wedstrijd is hoor.
Waterreus is goed op de hoogte hoor, met die jeugdtrainer ook al.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het weer niet wist, ze laten hem overal buiten![]()
![]()
ik vond het ook meer een reactie als in 'dat zouden we stil houden'quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef alors het volgende:
Wie zegt dat Waterreus het niet wist? Ik denk dat hij wel bij die wedstrijd is hoor.
Mensen die PSV een mooie club vinden kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Meen je dat nou?quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Syntix het volgende:
Wat is dat trouwens met Rayman en dat niet willen zien?
Altijd goed voor leedvermaak.quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jezus wat een jankerts daarquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Omdat ik een spelfoutje maakt ben ik achterlijk?quote:
Waterreusquote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Haha zie het nu voor de 2e keer. Als je goed kijkt dan zie je dat Waterkneus helemaal geschokt is als hij het nieuws hoort![]()
![]()
![]()
![]()
Interactieve televisie![]()
WaterKneus zegt zelf ook van alles wat hij via anonieme bronnen heeft uit Eindhoven dus bek houden
quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=j0rdiiii&about=Pierre¬intopic=0
Pierre is te vaak op TV de laatste tijd.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waterreus
Verder moet jij niet pronken met je Interactieve TV (DIE IK OVERIGENS OOK HEB MET SPORT1 ETC)
Heldquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef Oliver23 het volgende:
Waterreus wist waarschijnlijk allang dat van Bommel ging stoppen, en van Bommel had hem waarschijnlijk de primeur beloofd.
Nu gaat het hele hoogtepunt voor Waterreus aankomende uitzending niet door
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]Bommel wil dat gewoon zelf vertellen op een moment dat hij bepaald, en niet door zo'n blaaskaak als Pierre.
Ik vermoed dat Rickazio hier iets mee te maken heeft...quote:
Ik geef slechts mijn mening.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
Jordii.
Pierre van Hooijdonk.![]()
Vind je leuk hé?
Ik denk dat Pierre geen oog dicht doet.quote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel belt vanavond wel even naar Pi-ar
quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop maar dat Mark straks niet geschorst is voor zijn eigen afscheidswedstrijd.
Ik hoop maar dat Mark straks niet geschorst is voor zijn eigen afscheidswedstrijd.
Rensie latenight humorquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Jawel, Citaat van de Dagquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik quote je gewoon nog een keer, omdat deze zo fucking geniaal isquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Pierre was zelf niet uitgenodigd, dat zei hij, maar hij wist van anderen dat ze wel waren gevraagd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Piair is dus uitgenodigd voor zijn afscheidswedstrijd, maar die kan nu mooi een streep erdoorheen zetten
PRIMEUR
AFSCHEIDSWEDSTRIJD GAAT DUS VOOR DE 100 JARIGE JUBILEUM KOMEN IPV PSV - BARCA
Die is dus boos dat hij niet mag komen, I get it..quote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Pierre was zelf niet uitgenodigd, dat zei hij, maar hij wist van anderen dat ze wel waren gevraagd.
Hij mag niet komen omdat hij zwart is. Keihard racisme dus.quote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is dus boos dat hij niet mag komen, I get it..
VI HOOLIGANS!quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pierre bij Waterkneus
[ afbeelding ]
Het was gewoon niet netjesquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Voor de uitzending heeft Waterreus het aan Pierre verteld maar hij moest het wel voor zich houden?
Hij mag dat gewoon zeggen als hij dat gehoord heeft. Daar zit hij daar voor. Onzin dat hij dan niet zou mogen zeggen of dat het niet netjes is.quote:
Niks onzin, gewoon niet netjesquote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij mag dat gewoon zeggen als hij dat gehoord heeft. Daar zit hij daar voor. Onzin dat hij dan niet zou mogen zeggen of dat het niet netjes is.
We hebben het over een voetballer die stopt. Niets meer. Gewoon prima dat hij dat zegt als hij dat gehoord heeft.quote:
"Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant" zit er ook inquote:
Ik vind het echt niet sjiek. Dit laat je aan de speler zelf over wanneer hij dat naar buiten brengt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We hebben het over een voetballer die stopt. Niets meer. Gewoon prima dat hij dat zegt als hij dat gehoord heeft.
Je bent echt snelquote:
op dit soort filmpjes is de bingokaart gebaseerd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant" zit er ook in
*interessantquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant" zit er ook in
Nee, laat het de speler zelf doen, tenzij het bijvoorbeeld Babel is ofzo, die heeft geen statusquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We hebben het over een voetballer die stopt. Niets meer. Gewoon prima dat hij dat zegt als hij dat gehoord heeft.
Wel weer een titel over een maand ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, laat het de speler zelf doen, tenzij het bijvoorbeeld Babel is ofzo, die heeft geen status
Nee joh mooi manquote:
idd, waar Bommel tientallen van heeftquote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel weer een titel over een maand ofzo.
Meeste gele kaarten in een jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, waar Bommel tientallen van heeft
Van wie zou Pi-air het gehoord hebben. Hij was vanmiddag bij Feyenoord RKC. Wie zou daar gelopen hebben die gevraagd is? Gullit die zag ik daar ook volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
'Ja Pi-ere, ik vond dit niet leuk hoor'
[ afbeelding ]
Er zit trouwens wat in je snor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Geniaal einde van deze aflevering.
En ook een geniale grap van Rens. Grap van de maand, ondanks alle 1-aprilgrappen!
Gullit heb ik gezien met Tan op EredivisieLive bij PSV Ajax dus lijkt het mij sterk dat hij ook bij Feyenoord RKC was.quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Van wie zou Pi-air het gehoord hebben. Hij was vanmiddag bij Feyenoord RKC. Wie zou daar gelopen hebben die gevraagd is? Gullit die zag ik daar ook volgens mij.
Van Bronckhorst misschien?quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Van wie zou Pi-air het gehoord hebben. Hij was vanmiddag bij Feyenoord RKC. Wie zou daar gelopen hebben die gevraagd is? Gullit die zag ik daar ook volgens mij.
quote:
Ok wist het niet meer zeker. Had hem ergens gezien.quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gullit heb ik gezien met Tan op EredivisieLive bij PSV Ajax dus lijkt het mij sterk dat hij ook bij Feyenoord RKC was.
Wat een onzin als je zoiets weet en je vertelt het niet dan hoor je toch niet in zo'n praatprogamma thuis. Tenzij Van Hooidonk het persoonlijk en in vertrouwen van Van Bommel heeft gehoord heeft hij het volste recht om dat te vertellen sterker nog, hij hoort het juist te vertellen daar zit hij er voor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waterreus had wel een punt hoor.
Pierre wilde last minute nog even de leipe jongen uithangen.
eensquote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef KilgoreTrout het volgende:
[..]
Wat een onzin als je zoiets weet en je vertelt het niet dan hoor je toch niet in zo'n praatprogamma thuis. Tenzij Van Hooidonk het persoonlijk en in vertrouwen van Van Bommel heeft gehoord heeft hij het volste recht om dat te vertellen sterker nog, hij hoort het juist te vertellen daar zit hij er voor.
Daarom is SV ook zo'n inferieur programma er zitten allemaal mannetjes vriendjes te dekken en te beschermen ipv het achterste van hun tong laten zien.
hij zegt in het filmpje dat hij gebeld is door van Bommelquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef jakees het volgende:
Pi-air zegt dat hij hem niet gebeld heeft en dat er spelers gebeld zijn. Luister maar goed. Hij zegt het 2x. De eerste keer niet duidelijk de 2e keer wel.quote:Op maandag 15 april 2013 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zegt in het filmpje dat hij gebeld is door van Bommel
Ga jij je oortjes maar na laten kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zegt in het filmpje dat hij gebeld is door van Bommel
Kolder natuurlijk, dit. Hij heeft toch een morele verplichting richting zijn oud-medespeler? Zelfs journalisten hebben zaken die ze in vertrouwen word verteld, voor zich te houden. Maar Van Hooijdonk zit daar niet als journalist, maar als oud-voetballer die kan meepraten over voetbal, en niets meer.quote:Op maandag 15 april 2013 01:47 schreef KilgoreTrout het volgende:
Wat een onzin als je zoiets weet en je vertelt het niet dan hoor je toch niet in zo'n praatprogamma thuis. Tenzij Van Hooidonk het persoonlijk en in vertrouwen van Van Bommel heeft gehoord heeft hij het volste recht om dat te vertellen sterker nog, hij hoort het juist te vertellen daar zit hij er voor.
Daarom is SV ook zo'n inferieur programma er zitten allemaal mannetjes vriendjes te dekken en te beschermen ipv het achterste van hun tong laten zien.
Mwa gelul dan had VI nooit bestaan want Derksen&co hebben indertijd met bijna iedereen gespeeld.quote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kolder natuurlijk, dit. Hij heeft toch een morele verplichting richting zijn oud-medespeler?
Ik maak ook een specifieke uitzondering voor het geval dat Van Bommel dit in vertrouwen aan Van Hooijdonk heeft verteld, maar hij zelf zegt niet door Van Bommel gebeld te zijnquote:Zelfs journalisten hebben zaken die ze in vertrouwen word verteld, voor zich te houden.
Gatver wil jij alleen gezapige verhaaltjes horen die nooit spannend worden en anders niets? Studio Voetbal is van de Publieke Omroep en behoort een inhoudelijk journalistiek programma te zijn, dat het merendeel de gezapige nep gezelligheid van Jacks veel te dikke TROS bulderlach is is al erg genoeg. En dan ook nog mensen verbiede om emt relevante feiten te komen omdat ze oud voetballer zijn? Wtfquote:Maar Van Hooijdonk zit daar niet als journalist, maar als oud-voetballer die kan meepraten over voetbal, en niets meer.
Over gelul gesproken. Derksen heeft met niemand noemenswaardigs gespeeld. Daar was hij te slecht voor. En Van der Gijp was jaren lang weg uit het voetbal. Totaal andere context dus. Overigens gaat Van der Gijp ook meermaals zijn boekje te buiten in moreel opzicht, zoals Ronald Koeman daar terecht op wees.quote:Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef KilgoreTrout het volgende:
Mwa gelul dan had VI nooit bestaan want Derksen&co hebben indertijd met bijna iedereen gespeeld.
Van Hooijdonk moet gewoon begrijpen dat het aan Van Bommel is om dit te vertellen. Hij mag zeggen dat hij het denkt, maar niets anders.quote:Ik maak ook een specifieke uitzondering voor het geval dat Van Bommel dit in vertrouwen aan Van Hooijdonk heeft verteld, maar hij zelf zegt niet door Van Bommel gebeld te zijn
Waar haal je dit nu weer vandaan?quote:Gatver wil jij alleen gezapige verhaaltjes horen die nooit spannend worden en anders niets?
Ok, je snapt er dus geen kut van, ook goed. Kennelijk is de opstelling van Mulders journalistiek volgens jou, en de oud keeper van PSV is dat ook. Presentator Jack is misschien een journalist, maar apart daarvan en de chef sport, zit niemand daar vanwege een journalistieke achtergrond of het vervullen van een soortgelijke rol. Van Hooijdonk is geen journalist, en zijn bronnen zijn matig in deze. Vorig jaar werden mensen ook al gepolst. Hij mag zeggen dat hij denkt dat Van Bommel stopt, maar dit niet als feit brengen gezien hetgeen waar hij dit op baseert, en hij heeft al helemaal niet de verplichting hiertoe. Maar boven alles, moet hij dit gewoon aan Van Bommel overlaten.quote:Studio Voetbal is van de Publieke Omroep en behoort een inhoudelijk journalistiek programma te zijn, dat het merendeel de gezapige nep gezelligheid van Jacks veel te dikke TROS bulderlach is is al erg genoeg. En dan ook nog mensen verbiede om emt relevante feiten te komen omdat ze oud voetballer zijn? Wtf
twitter:pierrevh17 twitterde op maandag 15-04-2013 om 14:47:21Beste Mino Raiola,bedankt voor de mooie vergelijking met #Evert.Mag ik jou dan de Marc van der Linden van de voetballerij noemen?
reageer retweet
Hebben ze volgens mij al zo vaak gedaan.... Dat heet op audiëntie komen bij Johan in Barcelona.quote:
Daar is hij al een tijdje weg gelukkig, gaat hij ook weg bij Langs de Lijn ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef Evertjan het volgende:
Tom van het Hek weg bij de NOS dat is een aderlating voor Studio Voetbal
quote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Studio Voetbal heeft ook een kabel.
[ afbeelding ]
Dan staat Jack verkeerd.quote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Studio Voetbal heeft ook een kabel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |