"Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant" zit er ook inquote:
Ik vind het echt niet sjiek. Dit laat je aan de speler zelf over wanneer hij dat naar buiten brengt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We hebben het over een voetballer die stopt. Niets meer. Gewoon prima dat hij dat zegt als hij dat gehoord heeft.
Je bent echt snelquote:
op dit soort filmpjes is de bingokaart gebaseerd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant" zit er ook in
*interessantquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant" zit er ook in
Nee, laat het de speler zelf doen, tenzij het bijvoorbeeld Babel is ofzo, die heeft geen statusquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We hebben het over een voetballer die stopt. Niets meer. Gewoon prima dat hij dat zegt als hij dat gehoord heeft.
Wel weer een titel over een maand ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, laat het de speler zelf doen, tenzij het bijvoorbeeld Babel is ofzo, die heeft geen status
Nee joh mooi manquote:
idd, waar Bommel tientallen van heeftquote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel weer een titel over een maand ofzo.
Meeste gele kaarten in een jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, waar Bommel tientallen van heeft
Van wie zou Pi-air het gehoord hebben. Hij was vanmiddag bij Feyenoord RKC. Wie zou daar gelopen hebben die gevraagd is? Gullit die zag ik daar ook volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
'Ja Pi-ere, ik vond dit niet leuk hoor'
[ afbeelding ]
Er zit trouwens wat in je snor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Geniaal einde van deze aflevering.
En ook een geniale grap van Rens. Grap van de maand, ondanks alle 1-aprilgrappen!
Gullit heb ik gezien met Tan op EredivisieLive bij PSV Ajax dus lijkt het mij sterk dat hij ook bij Feyenoord RKC was.quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Van wie zou Pi-air het gehoord hebben. Hij was vanmiddag bij Feyenoord RKC. Wie zou daar gelopen hebben die gevraagd is? Gullit die zag ik daar ook volgens mij.
Van Bronckhorst misschien?quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Van wie zou Pi-air het gehoord hebben. Hij was vanmiddag bij Feyenoord RKC. Wie zou daar gelopen hebben die gevraagd is? Gullit die zag ik daar ook volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |